Jump to content

LaBomba

  • הודעות

    212
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי LaBomba

  1. אני יודע שיש באוטומיני נוזל תואם מקור
  2. מה המחיר ומאיפה הוזמן השסתום? מאיזה ק"מ צריך לבדוק את השסתום ומהם הסימנים שצריך להחליף?
  3. שלום לכולם קניתי גלון למהילה של מקווירס ולהפתעתי הוא לא ניקה את הלכלוך כמו שצריך. לעומת סונקס מוכן לשימוש במיכל התזה שעשה עבודה מעולה האם יש הבדל בין החומרים או שיש בעיה במהילה? האם כדאי להשתמש במברשת?
  4. מתי נדרש לשלוח את הדיסק לחריטה?
  5. איפה אפשר להשיג ATE SL6
  6. אני צריך SL6 של ATE אפשרי להשתמש בנוזל של רנו? יש גם נוזל כחול האם יש משמעות מסויימת או שזה רק צבע?
  7. לאחר ירידה במפלס השמן החלטתי לבדוק מסביב וגיליתי נזילה לפי דעתי זה מהאטם של הבורג מישהו מכיר מקרה דומה?
  8. איזה צבע הנוזל שקנית? מעיון בפורום זה CLASS 6 ולא כמו שרשמתי יש ל ATE נוזל שעומד בתקן,איפה אפשר להשיג אותו?
  9. בדקתי באבי חלפים הוא אמר לי שצריך את המקורי Class X בתקן:LV האם יש חליפי שעומד בתקן? עריכה: היה שם נוזל בלמים של מוטול DOT 3/4 יש למישהו מושג מה זה אומר?
  10. יש לך אפשרות להשקיע פעם אחת לכל החיים. הכבל מחובר בצד אחד עם לולאה ובצד השני על הפקק ישנם שני חורים שמתחברים לפקק ע"י שני פינים בניצב קנה לך חוט מתכת שזור עם נעל כבל מתאים לפי המקורי ותרכיב כמו המקורי
  11. נכנסתי לתיקון וצבע במוסך היבואן. לא השקיעו-סימני צבע על פלסטיק שחור. פס קישוט תחתון נפצע בפירוק השאירו את זה ככה, ביקשתי שיתקנו עשו לי פרצופים ואמרו לי לבוא בפעם אחרת. באתי ביום אחר תיקנו ומצאתי שריטות שניסו להסתיר ע"י חומר כלשהו ליד הדלת האחורית-ככל הנראה עבדו בלי חשק ובזלזול.
  12. שלום לכולם. הגיע הזמן להחליף מוטות מייצב קדמיים, רפידות בלם ודיסק. איזה חברה של מוטות מייצב ממולץ? (הציעו לי תוצרת טייואן) האם כדאי מקורי? מה העובי המינימלי לדיסק בלם ברכב? הציעו לי רפידות של רמסה או ואגנר, האם הם טובים,והאם הם יכולים להתאים לדיסק בלם של ברמבו? יש ירידה מזערית לאורך זמן במפלס נוזל הקירור חיפשתי נזילות ולא מצאתי. אני צריך להשלים נוזל קירור, האם כדאי להשתמש בנוזל תחליפי שעומד בתקן?(מקורי יקר מאוד)
  13. בעניין: כיצד ניתן לעדכן iDRIVE ו-iGO בבמוו E87
  14. כיצד ניתן לעדכן iDRIVE ו-iGO בבמוו E87
  15. בניגוד למכוניות עם מדיד שאפשר לבדוק את המפלס כאשר המנוע דומם ורוב השמן יורד במכוניות עם חיישן ניתן לבדוק כאשר המנוע עובד וגם במהלך נסיעה.
  16. מה הסיבה/שיקול של היצרנים לא לחבר משאבת וואקום למנוע חשמלי או לרצועת האביזרים?
  17. מה ההבדל בין צמיג לעבה?
  18. לא בוצע סריקת תקלות ולא הוחלפו גומיות יש קשר בין נזילה מגומיות לסל"ד גבוה?
  19. לאחר נסיעה כיבוי המנוע והנעה חוזרת הסל"ד עומד על 1 בסרק באופן קבוע. יש לציין שזה לא תמיד קורה. יש למישהו מושג מה הבעיה?
  20. נשאר לי מטיפולים קודמים כמות של לפחות 4 ליטר
  21. שלום לכולם אני מתכוון לכבור משמן 10 לשמן 5 לקורולה 2005 האם כדאי לבצע פלאשינג עם שמן ישן שנשאר לפני החלפה?
×
×
  • תוכן חדש...