Jump to content
  • ניסן אקסטרייל חדש - הודעה לעיתונות


    discoTD5

    קישור לידיעה באתר שלי - ממש ממש כאן

     

    להלן ההודעה לעיתונות שהופצה אתמול:

     

    ניסאן X-Trail החדש: רכב ה-7 מקומות האהוב חוזר ומתחשמל

    ·      עיצוב חדשני ומודרני בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת

    ·      חוויית נסיעה חשמלית עם מערכת e-POWER

    ·      ביטחון ושליטה בכל הגלגלים עם מערכת ה4X4- e-4ORCE חדשנית

    ·      אפשרות ל7 מקומות ישיבה ו5 מקומות ישיבה

    ·      החל מ- 198,990 ש״ח 

    פריסבי מציגה את הפרק הבא בנבחרת הרכבים המחושמלים של ניסאן, עם הדור הרביעי של ה-X-Trail. מאז ההשקה של X-Trail בשנת 2001, יותר משבעה מיליון יחידות נמכרו ברחבי העולם, מה שהופך אותו לאחד מרכבי השטח המשפחתיים הפופולריים בעולם. עבור הדגם החדש, ניסאן נעזרה ב-DNA שעובר בכל שלושת הדורות הקודמים של X-Trail: עיצוב SUV חזק עם טכנולוגיה אינטואיטיבית, שימושיות ומערכת הנעה מתקדמת לרבות הנעה לכל הגלגלים. ה-X-Trail החדש יהיה זמין בתצורות של חמישה ושבעה מושבים, 3 מערכות הנעה ורמות גימור שונות.

    מערכת הנעה e-POWER

    בלעדי לניסאן, מערכת ה-e-POWER היא גישה ייחודית לחשמול, המציעה הנעה חשמלית ללא צורך בטעינה. מערכת ה-e-POWER של X-Trail החדש מורכבת מסוללה ומערכת הנעה בעלת תפוקה גבוהה המשולבות במנוע בנזין משתנה ביחס דחיסה, מחולל כוח ומנוע חשמלי קדמי של 150 קילוואט. מערכת ההנעה הייחודית הזו מניעה את המכונית מהמנוע החשמלי בלבד, המתבטאת בתגובה מהירה והאצה לינארית. כדי לענות על הדרישות האופייניות של הצרכנים והנסיעה היומיומית שלהם, מערכת e-POWER שודרגה משמעותית עבור ה-X-Trail החדש, עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר עם יחס דחיסה משתנה המייצר את הטעינה החשמלית בצורה יעילה וחסכונית, כשלמערכת הספק סופי של 150 קילוואט (204 כ"ס).

    המרכיב הייחודי של e-POWER הוא שמנוע הבנזין משמש אך ורק לייצור חשמל, בעוד שהגלגלים מונעים לחלוטין על ידי המנוע החשמלי. המשמעות היא שהמנוע תמיד יכול לפעול בטווח האופטימלי שלו, מה שמוביל ליעילות דלק מעולה בסביבה עירונית. הודות להנעת המנוע החשמלי, אין עיכוב כמו במנוע בעירה פנימית או היברידי מסורתי. התגובה המיידית מספקת תחושת מומנט גבוהה ומלהיבה

    e-4ORCE

    מערכת הנעה חדשה לכל הגלגלים המיועדת לעבוד אך ורק עם מערכות ההנעה המחושמלות של ניסאן מוצגת ב-X-Trail החדש. e-4ORCE תספק אחיזה מרגיעה ותאוצה בטוחה בכל תנאי דרך הודות לטכנולוגיית בקרה לכל הגלגלים המתקדמת ביותר של ניסאן.

    למערכת המנוע האלקטרוני הכפול הספק עוצמתי כולל של 213 כ״ס, הודות למנוע האחורי של 94kW המאפשר האצה חדה, והגעה ל- 0-100 קמ"ש תוך 7.2 שניות בלבד. יש לו תגובת מומנט אחורית מהירה פי 10,000 מאשר מערכת מכנית 4WD. בנוסף, חלוקת המומנט מחדש, כולל וקטור מומנט מצד לצד, ואיזון משקל כמעט מושלם, נוחות הנסיעה מאפשרים חווית נהיגה עוצמתית אך חלקה.

    e-Pedal Step

    בהתחשב בכך שזמן נסיעה רב צפוי להיות בתוך הערים, ניסאן פיתחה חווית נהיגה חדשה לגמרי של 'דוושה אחת' בשם e-Pedal Step. המערכת נועדה להסיר את העומס החוזר ונשנה בנהיגה עירונית עם עצירה-התנעה, שבה הנהג מעביר את כף רגלו תדיר בין דוושת הגז והבלם ומאפשר לנהגים להאיץ ולבלום באמצעות דוושת הגז בלבד.

    גרסת Mild hybrid

    הרכב מוצע גם בגרסת Mild hybrid עם יחס דחיסה משתנה של 1.5 ליטר מוגדש טורבו המניע את הגלגלים בצורה המסורתית. עם 163 כ״ס ומומנט של 300Nm, היא תוצע רק בתצורת הנעה קדמית, כשהכוח לגלגלים מועבר באמצעות תיבת הילוכים רציפה מדורגת של Xtronic. בתרחישי נהיגה עם נהיגה נינוחה ותאוצה קלה, המנוע עובר ליחס דחיסה גבוה ליעילות דלק מיטבית, בעוד במצבים בהם יש צורך בביצועים נוספים, יחס הדחיסה מותאם לרמה נמוכה.

    מערכת ההנעה מצוידת גם בטכנולוגיה היברידית מתונה של 12V. המערכת מספקת סיוע במומנט, עצירת סרק ממושכת, התנעה מהירה ועצירה בגלישה, עם יתרונות הן לחסכון בדלק והן לתפוקת CO2. בעת האטה, האנרגיה מוחזרת באמצעות התחדשות ונאגרת בסוללת הליתיום-יון.

     

     

    פרקטי וגמיש

    כדי להקל על העמסת חפצים, התקנת מושב ילדים ונוחיות ברכב, הגישה למושבי השורה השנייה נגישה כעת אפילו יותר בשל פתיחת דלתות הנוסע האחוריות לכמעט 90 מעלות.

    שורת המושבים השנייה מתפצלת בתצורת 60:40, בנוסף ישנו פתח מרכזי כך שניתן להעביר בקלות פריטים ארוכים ללא צורך להפיל אף אחד מחלקי שורת המושבים השנייה. שורת מושבים זו יכולה גם להחליק קדימה כדי למקסם את מרווח תא המטען ולאפשר גישה נוחה לשורה השלישית (בתצורת 7 מושבים).

    שליטה מחוברת יותר עם 35 אינץ' של מידע ובידור

    מסך התצוגה גדול יותר (12.3 אינץ')לבידור והגדרות רכב תואם הן ל-Android Auto® והן ל-Apple CarPlay® (עם Apple CarPlay® החיבור אלחוטי).

    מסך HD חדש, אלקטרוני מלא בגודל 12.3 אינץ' TFT מרובה מידע, מציע מבחר של פריסות הניתנות להגדרה להצגת מידע על ניווט, בידור, תנועה או על הרכב, הכל נשלט באמצעות מתג חוגה חדש בגלגל ההגה. מרקם זכוכית בחיתוך מסורתי מתווסף גם לרקע הדיגיטלי של ה-TFT - קריצה ל-DNA היפני של ניסאן.

    תצוגת Head Up (HUD) חדשה בגודל 10.8 אינץ' (בהקרנה) מספקת גודל תמונה גדול יותר ממתחרים בסגמנט. ניווט מקשים, סיוע לנהג ומידע על הדרך מוקרנים על השמשה הקדמית בתוך קו הראייה של הנהג.

    סיוע משודרג לנהג ProPILOT Assist

    ה-X-Trail החדש מצויד בדור הבא של סיוע לנהג ProPILOT Assist, המביא תמיכה רבה יותר לנהג במגוון רחב של תרחישים. המערכת, הנקראת ProPILOT Assist, תוכננה להפחית עייפות ומתח בזמן נהיגה, תוך שהיא מאוד אינטואיטיבית לשימוש. ProPILOT Assist מסוגל להאיץ ולבלום את הרכב בתוך נתיב יחיד בכביש מהיר. המערכת יכולה להאיץ את הרכב ולשייט במהירות מוגדרת, ויכולה לבלום את הרכב עד ל-0 קמ"ש בפקקי תנועה. המערכת מסוגלת להתחדש אוטומטית אם הרכב עמד פחות משלוש שניות והתנועה שלפני המכונית מתרחקת.

    בניסאן X-Trail החדש, המערכת המעודכנת מסוגלת כעת להתאים את מהירות המכונית בהתאם לנסיבות חיצוניות נוספות: כאשר המכונית עוברת לאזור מהירות מוגבל יותר בכביש המהיר, המערכת מסוגלת לקרוא תמרורים ולשכלל לתוך נתוני הגבלת המהירות של מערכת הניווט כדי להאט את ה-X-Trail למהירות המתאימה, כלומר הנהג אינו צריך להתאים את מהירות בקרת השיוט באופן ידני. ויכול כעת לתקשר עם מכ"מי השטח מת של ה-X-Trail כדי לעזור להתערב עם תיקון קלט ההיגוי כדי לסייע בתמרון החלפת נתיב, אם יש רכב באזור שטח מת. הודות לשדרוג חדש של ההתראה הקיימת לזיהוי עצמים נעים, הפעלת הבלמים תתבצע על מנת לעצור את המכונית אם מזוהה חפץ נע מלפנים. ואם מזוהה מכונית בתנועה או חפץ נייח בזמן נסיעה לאחור, הרכב ייעצר.

    בטיחות אקטיבית ופסיבית

    אבטחה נוספת מגיעה בצורת בלימת חירום חכמה של ניסאן,  הודות לטכנולוגיית חיזוי מבוססת מכ"ם מתקדמת, חיישנים מסוגלים לקרוא את הכביש מעבר למכונית שלפני הרכב כדי לזהות אם רכב בולם לפתע. המערכת תפעיל את הבלמים כדי להפחית את הסבירות להתנגשות.

    הבטיחות בלילה מועצמת על ידי התאמת טכנולוגיית פנסים ראשיים מתקדמת המאפשרת ליחידת התאורה להיות דקה, מה שמסייע ליעילות האווירודינמית של ה-X-Trail, אך מתאים את צורת האלומה שלו בהתאם לתנועה המתקרבת. באמצעות סדרה של יחידות LED מטריקס המנהלות את כיוון האלומה, מנורות LED בשורות ספציפיות מושבתות כאשר מזוהה תנועה מתקרבת, ומשאירות למעשה את שאר הכביש מואר היטב, אך לא מסנוור את נהג הרכב המתקרב.

     

     

     

    VISIA

    ACENTA TOP

    ACENTA TECH

    TEKNA

    e-Light Hybrid

    198,990 ש״ח

    219,990 ש״ח

    232,990 ש״ח

    244,990 ש״ח

    e-POWER

    -

    233,990 ש״ח

    242,990 ש״ח

    254,990 ש״ח

    e-4ORCE

    -

    249,990 ש״ח

    262,990 ש״ח

    274,990 ש״ח

     

    884538a-F275-22TDIEULHD_XT_006_LR.jpg

    884542a-F275-22TDIEULHD_XT_010_LR.jpg

    884566a-F275-22TDIEULHD_XT_030_LR.jpg

    884745a-F275-2022_BH_CONTENT-FACTORY_XTRAIL_BHXTRAILJULY48.jpg

    884763a-F275-2022_BH_CONTENT-FACTORY_XTRAIL_BHXTRAILJULY66.jpg

    884765a-F275-2022_BH_CONTENT-FACTORY_XTRAIL_BHXTRAILJULY68.jpg


    User Feedback

    Recommended Comments

    שבעה מושבים? 

    יותר מדויק 5+2

     

    צפוף שם בשורה השלישית 

    לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

    קישור לידיעה באתר שלי - ממש ממש כאן

     

    להלן ההודעה לעיתונות שהופצה אתמול:

     

    ניסאן X-Trail החדש: רכב ה-7 מקומות האהוב חוזר ומתחשמל

    ·      עיצוב חדשני ומודרני בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת

    ·      חוויית נסיעה חשמלית עם מערכת e-POWER

    ·      ביטחון ושליטה בכל הגלגלים עם מערכת ה4X4- e-4ORCE חדשנית

    ·      אפשרות ל7 מקומות ישיבה ו5 מקומות ישיבה

    ·      החל מ- 198,990 ש״ח 

    פריסבי מציגה את הפרק הבא בנבחרת הרכבים המחושמלים של ניסאן, עם הדור הרביעי של ה-X-Trail. מאז ההשקה של X-Trail בשנת 2001, יותר משבעה מיליון יחידות נמכרו ברחבי העולם, מה שהופך אותו לאחד מרכבי השטח המשפחתיים הפופולריים בעולם. עבור הדגם החדש, ניסאן נעזרה ב-DNA שעובר בכל שלושת הדורות הקודמים של X-Trail: עיצוב SUV חזק עם טכנולוגיה אינטואיטיבית, שימושיות ומערכת הנעה מתקדמת לרבות הנעה לכל הגלגלים. ה-X-Trail החדש יהיה זמין בתצורות של חמישה ושבעה מושבים, 3 מערכות הנעה ורמות גימור שונות.

    מערכת הנעה e-POWER

    בלעדי לניסאן, מערכת ה-e-POWER היא גישה ייחודית לחשמול, המציעה הנעה חשמלית ללא צורך בטעינה. מערכת ה-e-POWER של X-Trail החדש מורכבת מסוללה ומערכת הנעה בעלת תפוקה גבוהה המשולבות במנוע בנזין משתנה ביחס דחיסה, מחולל כוח ומנוע חשמלי קדמי של 150 קילוואט. מערכת ההנעה הייחודית הזו מניעה את המכונית מהמנוע החשמלי בלבד, המתבטאת בתגובה מהירה והאצה לינארית. כדי לענות על הדרישות האופייניות של הצרכנים והנסיעה היומיומית שלהם, מערכת e-POWER שודרגה משמעותית עבור ה-X-Trail החדש, עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר עם יחס דחיסה משתנה המייצר את הטעינה החשמלית בצורה יעילה וחסכונית, כשלמערכת הספק סופי של 150 קילוואט (204 כ"ס).

    המרכיב הייחודי של e-POWER הוא שמנוע הבנזין משמש אך ורק לייצור חשמל, בעוד שהגלגלים מונעים לחלוטין על ידי המנוע החשמלי. המשמעות היא שהמנוע תמיד יכול לפעול בטווח האופטימלי שלו, מה שמוביל ליעילות דלק מעולה בסביבה עירונית. הודות להנעת המנוע החשמלי, אין עיכוב כמו במנוע בעירה פנימית או היברידי מסורתי. התגובה המיידית מספקת תחושת מומנט גבוהה ומלהיבה

    e-4ORCE

    מערכת הנעה חדשה לכל הגלגלים המיועדת לעבוד אך ורק עם מערכות ההנעה המחושמלות של ניסאן מוצגת ב-X-Trail החדש. e-4ORCE תספק אחיזה מרגיעה ותאוצה בטוחה בכל תנאי דרך הודות לטכנולוגיית בקרה לכל הגלגלים המתקדמת ביותר של ניסאן.

    למערכת המנוע האלקטרוני הכפול הספק עוצמתי כולל של 213 כ״ס, הודות למנוע האחורי של 94kW המאפשר האצה חדה, והגעה ל- 0-100 קמ"ש תוך 7.2 שניות בלבד. יש לו תגובת מומנט אחורית מהירה פי 10,000 מאשר מערכת מכנית 4WD. בנוסף, חלוקת המומנט מחדש, כולל וקטור מומנט מצד לצד, ואיזון משקל כמעט מושלם, נוחות הנסיעה מאפשרים חווית נהיגה עוצמתית אך חלקה.

    e-Pedal Step

    בהתחשב בכך שזמן נסיעה רב צפוי להיות בתוך הערים, ניסאן פיתחה חווית נהיגה חדשה לגמרי של 'דוושה אחת' בשם e-Pedal Step. המערכת נועדה להסיר את העומס החוזר ונשנה בנהיגה עירונית עם עצירה-התנעה, שבה הנהג מעביר את כף רגלו תדיר בין דוושת הגז והבלם ומאפשר לנהגים להאיץ ולבלום באמצעות דוושת הגז בלבד.

    גרסת Mild hybrid

    הרכב מוצע גם בגרסת Mild hybrid עם יחס דחיסה משתנה של 1.5 ליטר מוגדש טורבו המניע את הגלגלים בצורה המסורתית. עם 163 כ״ס ומומנט של 300Nm, היא תוצע רק בתצורת הנעה קדמית, כשהכוח לגלגלים מועבר באמצעות תיבת הילוכים רציפה מדורגת של Xtronic. בתרחישי נהיגה עם נהיגה נינוחה ותאוצה קלה, המנוע עובר ליחס דחיסה גבוה ליעילות דלק מיטבית, בעוד במצבים בהם יש צורך בביצועים נוספים, יחס הדחיסה מותאם לרמה נמוכה.

    מערכת ההנעה מצוידת גם בטכנולוגיה היברידית מתונה של 12V. המערכת מספקת סיוע במומנט, עצירת סרק ממושכת, התנעה מהירה ועצירה בגלישה, עם יתרונות הן לחסכון בדלק והן לתפוקת CO2. בעת האטה, האנרגיה מוחזרת באמצעות התחדשות ונאגרת בסוללת הליתיום-יון.

     

     

    פרקטי וגמיש

    כדי להקל על העמסת חפצים, התקנת מושב ילדים ונוחיות ברכב, הגישה למושבי השורה השנייה נגישה כעת אפילו יותר בשל פתיחת דלתות הנוסע האחוריות לכמעט 90 מעלות.

    שורת המושבים השנייה מתפצלת בתצורת 60:40, בנוסף ישנו פתח מרכזי כך שניתן להעביר בקלות פריטים ארוכים ללא צורך להפיל אף אחד מחלקי שורת המושבים השנייה. שורת מושבים זו יכולה גם להחליק קדימה כדי למקסם את מרווח תא המטען ולאפשר גישה נוחה לשורה השלישית (בתצורת 7 מושבים).

    שליטה מחוברת יותר עם 35 אינץ' של מידע ובידור

    מסך התצוגה גדול יותר (12.3 אינץ')לבידור והגדרות רכב תואם הן ל-Android Auto® והן ל-Apple CarPlay® (עם Apple CarPlay® החיבור אלחוטי).

    מסך HD חדש, אלקטרוני מלא בגודל 12.3 אינץ' TFT מרובה מידע, מציע מבחר של פריסות הניתנות להגדרה להצגת מידע על ניווט, בידור, תנועה או על הרכב, הכל נשלט באמצעות מתג חוגה חדש בגלגל ההגה. מרקם זכוכית בחיתוך מסורתי מתווסף גם לרקע הדיגיטלי של ה-TFT - קריצה ל-DNA היפני של ניסאן.

    תצוגת Head Up (HUD) חדשה בגודל 10.8 אינץ' (בהקרנה) מספקת גודל תמונה גדול יותר ממתחרים בסגמנט. ניווט מקשים, סיוע לנהג ומידע על הדרך מוקרנים על השמשה הקדמית בתוך קו הראייה של הנהג.

    סיוע משודרג לנהג ProPILOT Assist

    ה-X-Trail החדש מצויד בדור הבא של סיוע לנהג ProPILOT Assist, המביא תמיכה רבה יותר לנהג במגוון רחב של תרחישים. המערכת, הנקראת ProPILOT Assist, תוכננה להפחית עייפות ומתח בזמן נהיגה, תוך שהיא מאוד אינטואיטיבית לשימוש. ProPILOT Assist מסוגל להאיץ ולבלום את הרכב בתוך נתיב יחיד בכביש מהיר. המערכת יכולה להאיץ את הרכב ולשייט במהירות מוגדרת, ויכולה לבלום את הרכב עד ל-0 קמ"ש בפקקי תנועה. המערכת מסוגלת להתחדש אוטומטית אם הרכב עמד פחות משלוש שניות והתנועה שלפני המכונית מתרחקת.

    בניסאן X-Trail החדש, המערכת המעודכנת מסוגלת כעת להתאים את מהירות המכונית בהתאם לנסיבות חיצוניות נוספות: כאשר המכונית עוברת לאזור מהירות מוגבל יותר בכביש המהיר, המערכת מסוגלת לקרוא תמרורים ולשכלל לתוך נתוני הגבלת המהירות של מערכת הניווט כדי להאט את ה-X-Trail למהירות המתאימה, כלומר הנהג אינו צריך להתאים את מהירות בקרת השיוט באופן ידני. ויכול כעת לתקשר עם מכ"מי השטח מת של ה-X-Trail כדי לעזור להתערב עם תיקון קלט ההיגוי כדי לסייע בתמרון החלפת נתיב, אם יש רכב באזור שטח מת. הודות לשדרוג חדש של ההתראה הקיימת לזיהוי עצמים נעים, הפעלת הבלמים תתבצע על מנת לעצור את המכונית אם מזוהה חפץ נע מלפנים. ואם מזוהה מכונית בתנועה או חפץ נייח בזמן נסיעה לאחור, הרכב ייעצר.

    בטיחות אקטיבית ופסיבית

    אבטחה נוספת מגיעה בצורת בלימת חירום חכמה של ניסאן,  הודות לטכנולוגיית חיזוי מבוססת מכ"ם מתקדמת, חיישנים מסוגלים לקרוא את הכביש מעבר למכונית שלפני הרכב כדי לזהות אם רכב בולם לפתע. המערכת תפעיל את הבלמים כדי להפחית את הסבירות להתנגשות.

    הבטיחות בלילה מועצמת על ידי התאמת טכנולוגיית פנסים ראשיים מתקדמת המאפשרת ליחידת התאורה להיות דקה, מה שמסייע ליעילות האווירודינמית של ה-X-Trail, אך מתאים את צורת האלומה שלו בהתאם לתנועה המתקרבת. באמצעות סדרה של יחידות LED מטריקס המנהלות את כיוון האלומה, מנורות LED בשורות ספציפיות מושבתות כאשר מזוהה תנועה מתקרבת, ומשאירות למעשה את שאר הכביש מואר היטב, אך לא מסנוור את נהג הרכב המתקרב.

     

     

     

    VISIA

    ACENTA TOP

    ACENTA TECH

    TEKNA

    e-Light Hybrid

    198,990 ש״ח

    219,990 ש״ח

    232,990 ש״ח

    244,990 ש״ח

    e-POWER

    -

    233,990 ש״ח

    242,990 ש״ח

    254,990 ש״ח

    e-4ORCE

    -

    249,990 ש״ח

    262,990 ש״ח

    274,990 ש״ח

     

    /cdn-cgi/mirage/a6d2075e233d938d0c28a764e9e9137f9f3ddffb641990f12dee276b8419b336/1280/https://carsforum.co.il/uploads/monthly_2023_02/884538a-F275-22TDIEULHD_XT_006_LR.jpg.202d3a92f8be8e3a718b4ca8844cf374.jpg

    /cdn-cgi/mirage/a6d2075e233d938d0c28a764e9e9137f9f3ddffb641990f12dee276b8419b336/1280/https://carsforum.co.il/uploads/monthly_2023_02/884542a-F275-22TDIEULHD_XT_010_LR.jpg.e8b1abd6cc29b5b2e12cb3f88b07d950.jpg

    /cdn-cgi/mirage/a6d2075e233d938d0c28a764e9e9137f9f3ddffb641990f12dee276b8419b336/1280/https://carsforum.co.il/uploads/monthly_2023_02/884566a-F275-22TDIEULHD_XT_030_LR.thumb.jpg.e361a93a4f369539a6cab509bc0d8b1f.jpg

    /cdn-cgi/mirage/a6d2075e233d938d0c28a764e9e9137f9f3ddffb641990f12dee276b8419b336/1280/https://carsforum.co.il/uploads/monthly_2023_02/884745a-F275-2022_BH_CONTENT-FACTORY_XTRAIL_BHXTRAILJULY48.jpg.5c53f35b094365cfd9d85d174f9a1ada.jpg

    /cdn-cgi/mirage/a6d2075e233d938d0c28a764e9e9137f9f3ddffb641990f12dee276b8419b336/1280/https://carsforum.co.il/uploads/monthly_2023_02/884763a-F275-2022_BH_CONTENT-FACTORY_XTRAIL_BHXTRAILJULY66.jpg.b95605855f15042d4ac38c06ee9ca5d4.jpg

    /cdn-cgi/mirage/a6d2075e233d938d0c28a764e9e9137f9f3ddffb641990f12dee276b8419b336/1280/https://carsforum.co.il/uploads/monthly_2023_02/884765a-F275-2022_BH_CONTENT-FACTORY_XTRAIL_BHXTRAILJULY68.jpg.4b66c2e97b2d1245e27779ea4e7b1502.jpg

     

    לצפייה במאמר המלא

     

    אם יש מישהו שמוכן להסביר לי מה הבשורה הגדולה של המערכת החשמלית 

    תכלס הרכב צורך דיזל... 

     

    אשמח להסבר מה היתרון 

     

     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני כשעה, llaavvii כתב:

    240K ל7 מקומות - האבולוציה רצה מהר מידי...
    איפה הימים של 169K ש"ח לדיזל...

     

    אני ידעתי שהם יעלו את המחיר לאקסטרייל, כמו שכלמוביל העלו לאאוטלנדר.

    כי ככה יוכלו לדחוף את הצ'רי 7 מושבים למי שיחפש זול יותר.

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 13 דקות, מיני - וואן כתב:

    אם יש מישהו שמוכן להסביר לי מה הבשורה הגדולה של המערכת החשמלית 

    תכלס הרכב צורך דיזל... 

    המנוע מייצר חשמל בטווח היותר יעיל שלו, ולכן חוסך קצת דלק.
    מה שנקרא Serial Hybrid

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    כמו בנדלן, לא חושב שאינפלציית המחירים של שוק הרכב ימשיכו לעוד הרבה זמן.

    לא בטוח שיקנו כבר. בטח לא כמו פעם.

    אבל אולי אני טועה

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעה, itsik170 כתב:

     

    אני ידעתי שהם יעלו את המחיר לאקסטרייל, כמו שכלמוביל העלו לאאוטלנדר.

    כי ככה יוכלו לדחוף את הצ'רי 7 מושבים למי שיחפש זול יותר.

    2 האחים שלי עברו עכשיו לצ'רי בליסינג (שניהם התייאשו מההמתנה ל5008) אחד בגרסה המאובזרת והשני מאובזרת פחות,
    לפחות בנתיים אחד מרוצה (החליף את הC4 פיקאסו).

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הצרי בליסינג נפלא, בפועל הוא בנזין בזבזני ללא כח רב מדי (אך מספק בהחלט)

    הרכב נראה טוב ומאובזר טוב ומתומחר טוב, יש לו בהחלט תמורה

     

    הניסאן הזאת לא חשמלית חסכונית, משום מה מציגים אותה ככה, אין לי מושג מה זה הטכנלוגיה המשונה הזאת, בפועל הרכב גומא דלק 1-15 מוצהר , כנראה שבמציאות הרבה יותר, היכן החיסכון כאן ומה כוונת המשורר?

    אין כאן שקט כי כל לחיצה יפה על המצערת המנוע עובד קשה, לא יודע מה הוא עושה בדיוק אך שומעים ומרגישים אותו (מנוע 3 צילינדרים).

     

    אוי, והמחיר? מאיפה זה בא לנו

     

    לעומתו האאוטלנדר בגרסתו הנטענת בהחלט אמורה להביא בשורה אמיתית לעולם ה7 מקומות, לא רואה סיכוי שיותמחר יותר מהניסן בהתאמה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 9 שעות, itsik170 כתב:

     

    אני ידעתי שהם יעלו את המחיר לאקסטרייל, כמו שכלמוביל העלו לאאוטלנדר.

    כי ככה יוכלו לדחוף את הצ'רי 7 מושבים למי שיחפש זול יותר.

    חחח

     

    צ'רי וניסן זה אותו יבואן... 

     

     

     

     

     

    לפני 3 שעות, אליהו שבת כתב:

    הצרי בליסינג נפלא, בפועל הוא בנזין בזבזני ללא כח רב מדי (אך מספק בהחלט)

    הרכב נראה טוב ומאובזר טוב ומתומחר טוב, יש לו בהחלט תמורה

     

    הניסאן הזאת לא חשמלית חסכונית, משום מה מציגים אותה ככה, אין לי מושג מה זה הטכנלוגיה המשונה הזאת, בפועל הרכב גומא דלק 1-15 מוצהר , כנראה שבמציאות הרבה יותר, היכן החיסכון כאן ומה כוונת המשורר?

    אין כאן שקט כי כל לחיצה יפה על המצערת המנוע עובד קשה, לא יודע מה הוא עושה בדיוק אך שומעים ומרגישים אותו (מנוע 3 צילינדרים).

     

    אוי, והמחיר? מאיפה זה בא לנו

     

    לעומתו האאוטלנדר בגרסתו הנטענת בהחלט אמורה להביא בשורה אמיתית לעולם ה7 מקומות, לא רואה סיכוי שיותמחר יותר מהניסן בהתאמה.

    לא יודע מה הציפיה שלכם מרכב 7 מקומות 

    רק שהצפיפות בשורה השלישית עוברת איכשהוא בשקט... 

    גם האקסטרייל וגם האאוטלנדר שמבוסס עליו ממש צפופים מאחור 

     

    ואולי זו הסיבה ששנה שעברה אנשים עברו לסורנטו? ( כ-2500 יחידות) ? 

     

    אני מנחש שאקסטרייל החדשה לא תהיה הצלחה מסחררת 

    בישראל כמובן... 

     

    ימים יגידו 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...