Jump to content
  • מיני מבחן: פיגו 208 בנזין.


    yulianx

    פיגו 208 החדשה רק הגיעה לארץ, ואיך לומר המתחרות החדשות לא בדיוק ערכו קבלת פנים חמימה, להפך, צריך ממש להתבלט על מנת להיות סופר מיני טובה מאחרות, ובטח להיות מצטיינת.

    האם הפיגו אשר משווקת עם תג מחיר לא זול בכלל, יכולה להראות שלמרות שהיא החדשה בשכונה, היא לא פריירית בכלל? יצאתי לבדוק.

     

    IMG_4770.thumb.JPG.03cffeb9849f4742f980afbfd0cd7312.JPG

     

     

    שלום לך

     

    פיגו החדשה נראית מעולה, גם בכחול ובמיוחד באדום ברמת אבזור הגבוהה GT-LINE שעמדה בסוכנות.

    היא נראית מודרנית מאוד, ספורטיבית.

    כניסה לתא הנוסעים המרשים ממשיכה את הרושם החיובי, תא נוסעים ניראה מצוין, ובעל איכות חומרים טובה בשני רמות האבזור, לחיוב אפשר לציין את משענת היד בין המושבים בעלת ריפוד עבה אשר נוחה מאוד.

    אהבתי שיש תא אחסון נסגר בתחתית הקונסולה, ידנית הילוכים מעוצבת שזכורה לי מאופל קורסה, וסך הכול ההרגשה איכותית ונעימה.

     

    מעבר למושב אחורי מגלה מרווח ברכבים בינוני למדי עם מושב סביר בנוחות שלו, תא מטען עם בעל 311 ליטר אך עם סף טעינה גבוה.

     

    IMG_4769.thumb.JPG.40e9777af5297587aace577825c3246e.JPG

     

    מניעים

     

    אחת היתרונות של הרכב הוא במנוע החזק שלו 1.2 ליטר עם 130 כ"ס, התיבה היא פלנטרית בת 8 הילוכים. ואכן הביצועים מרשימים מאוד, לחיוב אני יכול לציין שיש שיפור גדול לעומת המנוע הקודם מבחינת רעידות בסרק ובהפעלת המזגן.

    המנוע מספק ביצועים טובים, אך בלחיצה חזקה על דוושת הגז לתיבה לפעמים לוקח זמן להוריד הילוך לצורך תאוצה חזקה, פחות אהבתי את הצליל של המנוע שמרגיש מחוספס ופוגע בשקט של תא הנוסעים, הבידוד עצמו בין אם רעשי כביש או רוח טוב למדי גם במהירויות של 120 וצפונה.

    נוחות הנסיעה ונוחות המושבים טובים מאוד, והרכב סופג את רוב השיבושים בצורה מעולה, זה בהחלט רכב שיקח אתכם בנוחות בנסיעות ארוכות.

    גם זווית הגלגול מתונה למדי, אשתי אשר ישבה מאחור דווקא דיווחה על חוסר נוחות מהמושב האחורי ותמיכה צדדית חסרה.

    המזגן מעולה וקירר מהר מאוד את חלל הנוסעים, גם מאחור היה נעים מאוד.

     

    אבל, וזה אבל גדול, לא הצלחתי במשך כול המבחן למצוא תנוחת נהיגה נוחה וכזאת שההגה לא יסתיר את לוח מחוונים הדיגיטלי, רק לאחר שהורדתי משמעותית את הגה יכולתי לראות את כול לוח המחוונים.

    אבל אז ההגה היה נמוך מידי ובכיכרות בעת סיבוב ההגה הידיים שלי נתקלו ברגלים. גם בתמונות ניתן לראות שקצה ההגה בדיוק מול לוח המחוונים.

     

    IMG_4767.thumb.JPG.a8f1b62f5e7b58762e0ebda413d1199c.JPG

    שיק צרפתי

     

    פיגו 208 משווקת בשני רמות אבזור בעלות מנוע בנזין:

    Premium s אשר עולה 119 אלף, וכולל אבזור מכובד כמו לוח מחוונים דיגיטלי, טעינה אלחוטית, 4 שקעי USB כאשר גם לנוסעים מאחור יש 2, בלימה אוטונומית,בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, מערכת שמירה על נתיב כולל היגוי אקטיבי מושבים משולבי עור ועוד.

     

    רמת אבזור הבכירה GT -LINE עולה כבר 125 אלף ש"ח ומוסיפה דברים כמו:

    זיהוי רכב בשטח מת, פסי קישוט בצבע שחור, פנסים ראשים LED, חישוקי 17” אינץ לעומת 16”, חיישני חניה קדמים גריל שונה ועוד, מושבים ספורטיבים ועוד.

    IMG_4766.thumb.JPG.8a4e7a3923ee1ed49ba0556c2df575e1.JPG

     

    סיכום

     

    פיגו 208 זהו רכב מצוין,היא נראית מעולה, חזקה ונוחה, מאובזרת טוב, סלון איכותי ויחודי.

    אבל היא לא מושלמת, היא לא מרווחת כמו חלק מהמתחרות, ההגה שמסתיר את לוח המחוונים יכול להיות בעיה רצינית לחלק מהאנשים, והמחיר.. המחיר לא זול בכלל גם לרמת אבזור הנמוכה לעומת חלק מהמתחרות, וכאשר מצמידים לזה את השם פיגו זה לא פשוט.

     

    בסופו של יום הפיגו בהחלט בין המובילות הקטגוריה, אך היא לא מתבלטת מספיק על מנת להצדיק את מחירה, במחיר נמוך יותר יש למשל את רנו קליאו RS-LINE, או ב-10 אלף פחות אופל קורסה אלגנס עם אותה חטיבת כוח, טיוטה יאריס החדשה גם כן זולה יותר, אפילו בגירסה ההיברידית שלה, כאשר רמת אבזור הבכירה של יאריס עולה כמו ה 208.

    IMG_4763.thumb.JPG.9bcea06b8e28a3287596ae01777fe317.JPG

     

     


    User Feedback

    Recommended Comments



    הישנה נמכרת ב"מבצע" ב-90 (80 באפס ק"מ). אפשר להניח שאם היו מביאים גרסאות זולות יותר של החדשה ומתמחרים (נניח) בהחל מ-105 היה הרבה יותר קשה למצוא קונים לישנה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    שנה הבאה יביאו את רמת גימור active בלי התצוגה המשוכללת, ב 80000 לחברות ליסינג

    מזל ש like הוא רק ידני אחרת גם את זה היו מביאים

    active

    V3DImage.ashx?client=CFGAP3D&version=1PP

    like

    V3DImage.ashx?client=CFGAP3D&ratio=1&for

    • מצחיק 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 19 דקות, LotusElise כתב:

    שנה הבאה יביאו את רמת גימור active בלי התצוגה המשוכללת, ב 80000 לחברות ליסינג

    מזל ש like הוא רק ידני אחרת גם את זה היו מביאים

    active

    V3DImage.ashx?client=CFGAP3D&version=1PP

    like

    V3DImage.ashx?client=CFGAP3D&ratio=1&for

     

    אין לי בעיה עם זה כל עוד הבייסיקס מכוסים. אין לי שום צורך בצעצועים אלקטרוניים וקישוטים שמוסיפים עוד 30,000 - 40,000 שקל לעלות הרכב. 

     

    ה-208 הנוכחית שלי ברמת גימור נמוכה וחוץ ממראות חשמליות יש ברכב כל מה שתכל'ס צריך לנהיגה יומיומית. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    השאלה למה בכלל להסתכל על רכב סופר מיני שעולה סביב 120k? (לא בהכרח ה208) , שיש בתוספת מחיר קטנה יחסית את הפוקוס st ליין . שכנראה תיתן ביצועים יותר טובים , הרבה יותר הנאה מנהיגה , ובכלל מקבלים רכב מקטגוריה גבוהה יותר, בכמעט אותו סכום כסף.

    ללא ספק, אישית הייתי בוחר בפורד .

     

    • אהבתי 2
    • רעיון טוב! 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 4 שעות, LotusElise כתב:

    שנה הבאה יביאו את רמת גימור active בלי התצוגה המשוכללת, ב 80000 לחברות ליסינג

    מזל ש like הוא רק ידני אחרת גם את זה היו מביאים

    active

    V3DImage.ashx?client=CFGAP3D&version=1PP

    like

    V3DImage.ashx?client=CFGAP3D&ratio=1&for

     

    זה לא אומר שלא יהיה בעתיד.

     

    הייתה לי רנו קליאו life שזה רמת גימור שהייתה דיי מיוחדת בשוק העולמי(המנוע 1.2 טורבו והגיר edc ברמת גימור בלי חלונות חשמל מאחורה ומערכת פשוטה בלי מסך מולטימדיה ממש כמו שיש פה)  - חוץ מישראל וטורקיה(ממש חיפשתי מדינות אחרות גם בשמות אחרים ולא מצאתי) היא לא נמכרה בשווקים נוספים כ״כ, בשביל הליסינג לא אכפת ליצרן לעשות מערוף ליבואן(זה גם ככה אותו לגו).

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    על פניו לדעתי עסקה ממש לא משתלמת, המחיר יצא מפרופורציה (דרך אגב אני שם את הג'אז והיאריס החדשות באותה קטגוריה - מחיר גבוה מידי לטעמי),

    מה שכן יוליאן משהו יותר אינדיבידואלי ל"מיני מבחן" שלך, לטעמי אתה קצת מפספס - נראה מבחן (אפילו שהוא קצר) פחות מקצועי, הצילומים מאולם התצוגה ...התחושה שנראה שנסעת לאולם התצוגה, ראית נהגת 20 ד' ו...

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני כשעה, llaavvii כתב:

    על פניו לדעתי עסקה ממש לא משתלמת, המחיר יצא מפרופורציה (דרך אגב אני שם את הג'אז והיאריס החדשות באותה קטגוריה - מחיר גבוה מידי לטעמי),

    מה שכן יוליאן משהו יותר אינדיבידואלי ל"מיני מבחן" שלך, לטעמי אתה קצת מפספס - נראה מבחן (אפילו שהוא קצר) פחות מקצועי, הצילומים מאולם התצוגה ...התחושה שנראה שנסעת לאולם התצוגה, ראית נהגת 20 ד' ו...


    מיני מבחן שונה ממבחן רגיל, כאשר אני כותב מיני מבחן , זה  אחרו שביצעתי נסיעת מבחן כמו כול לקוח, לכן יש תחומים שלא ניתן לבחון.

    לא תמיד נותנים את הרכב לבד, ולכן אין אופציה לחפש מקומות צילום.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אני לא מצליח להבין כל כך את האבזור.

     

    האם גרסת ה GT כוללת תאורת אוירה? לא מצוין גם בקטלוג. מוזר שהרכב עולה 125 ועדיין מחסיר אבזור נוחות.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...