Jump to content
  • השקת ORA Funky Cat - הודעה לעיתונות


    discoTD5

    קישור לידיעה באתר שלי - ממש ממש כאן

     

    קרדיט לתמונות - רונן טופלברג / יח"צ יבואן

     

    欢迎

    כלמוביל משיקה היום בישראל את דגם  ORA – מותג חשמלי של ענקית הרכב הסיני Great Wall Motor

     

    ·         משפחתית האצ'בק מרווחת

    ·        5 כוכבי ריסוק במבחני Euro NCAP וזכיה במקום הראשון בקטגוריה בשנת 2022

    ·        אבזור עשיר בסטנדרט פרימיום גבוה

    ·        טכנולוגית ומתקדמת כולל אפליקציית שליטה מרחוק

    ·        מערכות בטיחות חכמות ומתקדמות

    ·        טווח נסיעה בין 310-420 ק"מ (WLTP)

     

    900 המזמינים הראשונים ייהנו מאפשרות רכישת הרכב במחירים של טרום עליית המס (שעלה בינואר 2023).

     

     

     

    כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, מיצובישי וג'נסיס בישראל מכריזה על השקתו של דגם ה- Funky Cat ORA- המשפחתית האצ'בק הראשונה של ענקית הרכב הסינית Great Wall Motor אשר תנחת בישראל ומהווה את הסנונית הראשונה לדגמים נוספים חשמליים ומלהיבים.

    ORA קרויה על שם לאונרד אוֹילֶר שהיה מתמטיקאי ופיזיקאי שווייצרי. אוילר תרם תרומה מכרעת לתחומים רבים ומגוונים במתמטיקה והיה ידוע גם בזכות עבודותיו במכניקה, באופטיקה ובאסטרונומיה.

    Great Wall Motor הינה יצרנית רכב סינית בינלאומית אשר מפתחת ומייצרת רכבים על בסיס פלטפורמה חשמלית מהמתקדמות בעולם ומפתחת יחד עםBMW  את המיזם המשותף Spotlight Automotive, המניע את הפיתוח והייצור של כלי רכב חשמליים וסוללות.

    הדגם המשפחתי הראשון שמושק בישראל ה-  Funky Cat ORA החשמלי זכה ב-5 כוכבי ריסוק במבחני הריסוק של Euro NCAP ובמקום הראשון בשנת 2022 בקטגוריה כשהוא מתעלה על מספר רב של מותגים ותיקים ומוכרים.

    במסגרת המכירה המוקדמת נרשמו כבר מאות לקוחות שהבטיחו את שריון הרכב וייהנו ממחיר מופחת, טרום עלית המס, אשר נכנס לתוקפו בתחילת שנת 2023.

    מחיר ה- Funky Cat החל מ- 145,900 ש"ח ובמכירה המוקדמת, 900 הרוכשים הראשונים ייהנו ממחיר, לפני עליית המס, של החל מ- 137,900 ש"ח לדגם המקביל.

     

     

     

    ה-  Funky Cat ORA מגיע עם שני טווחי נסיעה של בין 310 ק"מ ל- 420 ק"מWLTP  וישווק ב- 4 גרסאות אבזור 300 PRO, 300 PRO+, 400 PRO+ ו-  .GT

    ה- Funky Cat תגיע עם 5 מצבי נהיגה ומשלבת טכנולוגיות מתקדמות כגון: הנעה חכמה המתאפשרת בשילוב של לחיצה על הבלם וחגירת חגורה, מערכות בטיחות מתקדמות מאוד, שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה (תושק בקרוב) במערכות כמו הפעלת מיזוג ופתיחה ונעילת דלתות, יכולת תזמון מראש של מועד הטענת הרכב בעמדה הביתית ועוד. איכות חומרים גבוהה המבוססת על חומרים ידידותיים לסביבה, זיהוי קולי לביצוע פעולות ברכב כגון פתיחת חלון, הפעלת מוזיקה ושליטה קולית על טמפרטורת המזגן ותכונות מתקדמות נוספות המאפיינות בדרך כלל רכבי יוקרה.

    בשלב ראשון, בשבועות הקרובים יפתחו 7 אולמות תצוגה: 2 אולמות תצוגה מרכזיים ועוד 5 נקודות מכירה במיקומים שונים. אולם הדגל יפתח מחר (8.2.23) במרכז תל אביב, ברחוב אבן גבירול ואולם מרכזי נוסף ייפתח בעוד מספר שבועות במתחם כלמוביל החדש שנפתח בתלפיות ירושלים.

     

     

     

    ל- Funky Cat מראה אייקוני, חדשני ועיצוב ייחודי שהוא אחד מסממניו הבולטים, אשר מביא מראה חדש ושונה לנוף הרכבים בישראל. פנים הרכב מעוצב בחיפוי עור אקולוגי צבעוני ונעים למגע והמושבים תומכים ונוחים. הפלטפורמה החשמלית הבלעדית של ה- ORA  מאמצת את שפת העיצוב של הרכב עם בסיס גלגלים ארוך למרחב פנימי גדול עבור הנוסעים והמתאים גם למשפחות. המעצבים של ה- Funky Cat רצו לעצב, במכוון, רכב שיראה קטן מגודלו האמיתי ולכן הדגם מפתיע במיוחד במרחב הפנימי שלו: בסיס הגלגלים של הרכב אשר עומד על 2650 מ"מ, ארוך יותר ב- 1 ס"מ מגולף ומרכבים נוספים בקטגוריה, כגון: סקודה קאמיק, סיאט ארונה, קורולה האצ'בק ועוד. ה- Funky Cat גבוהה גם מרוב המתחרות (כולל ג'ילי, קיה נירו, גולף, סקודה קאמיק, סיאט ארונה, קורולה האצ'בק ועוד) ומגיעה ב- 28 שילובי צבע חיצוני וכולל  7 שילובי צבע פנימי עם אפשרות לעיצוב דו גווני פנימי.

     

     

    הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בקטגוריה:

    בקרוב: שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה- ל- Funky Cat אפשרות שליטה והפעלה מרחוק באמצעות אפליקציה על מערכות שונות ברכב:

    ·         פתיחה וסגירת דלתות ותא מטען

    ·         הדלקה וכיבוי של המזגן

    ·         Smart Cooling - בוחן את תנאי מזג-האוויר הקיימים לקירור הרכב לפני כניסה.

    ·         שליטה בצופר ובאורות

    ·         סגירה של חלונות וה- SUNROOF

    ·         כיבוי והדלקה של קירור וחימום המושבים

    ·         כיבוי והדלקה של הפשרת אדים מהשמשות

    ·         חימום הסוללה

    ·         שליטה בהתחלת זמן הטעינה

     

    בנוסף, אפשרות לקבל חיווים שונים על מצב הרכב:

    ·         מצב הדלתות, תא המטען ,החלונות, וה-SUNROOF.

    ·         מצב הטעינה

    ·         כמות החשמל בסוללה

    ·         לחץ וטמפרטורת הצמיגים

    ·         מצב המזגן

    ·         נתוני טווח נסיעה

    ·         התראה על שיכחת ילדים ובעלי-חיים ברכב.

    ·         התראה בזמן טעינת יתר או התחממות יתר של הסוללה

    ·         התראה על מצב מצבר ה-V12 במקרה של אי טעינה או התרוקנות

    אבטחת הרכב:

    ·         שידור מיקום הרכב על גבי מפה.

    ·         התראה בזמן ניסיון פתיחת דלתות הרכב לאחר נעילה כדי להתריע על אפשרות גניבה.

    ·         "גדר אלקטרונית" – קביעה של רדיוס וירטואלי סביב הרכב וקבלת עדכון על

    עזיבה של הרכב מרדיוס זה לניטור גניבות או כניסה לאזור שהוגדר.

     

     

    השליטה הקולית ב- Funky Cat פועלת בצורה קלה ואינטואיטיבית בשפה האנגלית ומאפשרת ביצוע עשרות פעולות קוליות על מנת לא להוריד את הידיים מההגה, בין היתר:

    שליטה על מערכת השמע כגון פקודות של "החלש את הסאונד", שליטה על מערכת התקשורת כגון "תתקשר לארז", שליטה קולית על המזגן כגון "קבע את הטמפרטורה על 21 מעלות", שליטה על החלונות כגון "פתח את חלון הנהג", שליטה על הרדיו או "שמור תחנת רדיו זו" או, שאלות על מזג אוויר כגון "מה מזג האוויר בלונדון כרגע", ושאלות כלליות כגון "מה השעה עכשיו" או "כמה זה 30 פאונד בדולרים?".

    מנוע

    המנוע החשמלי בקיבולת 47.78 kwh מפיק 171 כ"ס, בהנעה קדמית והזינוק מ- 0 ל-100 קמ"ש אורך 8.4 שניות.  בגרסאות  ה- 400 PRO+ ו- 400 GT  קיבולת הסוללה 63.13 kwh והזינוק מ- 0 ל-100 קמ"ש אורך 8.5 שניות. המהירות המירבית עומדת על 160 קמ"ש. מערכת בלימה רגנרטיבית מאפשרת שלושה מצבים המופעלים באמצעות התפריט של מסך המגע ברכב וכוללים מצב LIGHT,  NORMAL ו- STRONG.

    טעינה

    בטעינת AC ביתית (11 kw) מ- 0% ל- 100% טווח הזמנים הוא כ- 5.5 שעות (6.5 שעות בגרסת ה- 400 PRO+ ו-400 GT), בטעינה בעמדות מהירות (20-80 kw) מ- 20% ל- 80% טווח זמני הטעינה הוא כ-38.5 דקות (כ- 46 דקות בגרסת ה- 400 PRO+ ו-400 GT). מ- 0% ל- 80% טווח זמני הטעינה הוא כ- 45 דקות (כ- 55 דקות בגרסת ה- 400 PRO+ ו-400 GT) מ- 10% ל- 80% טווח זמני הטעינה הוא כ- 41 דקות (כ- 50 דק' בגרסת ה- 400 PRO+ ו-400 GT).

     

    ממדים- המשפחתית המפתיעה

    Funky Cat ORA בעלת בסיס גלגלים של 2650 מ"מ- גדול יותר מרוב המתחרות, רוחב של 1825 ס"מ (בגרסת ה- GT הרוחב הוא 1848 מ"מ), אורך של 4235 מ"מ (בגרסת ה- GT האורך הוא 4254 מ"מ) והגובה 1603 מ"מ.

    אבזור

    ל- Funky Cat אבזור מתקדם וטכנולוגיות רבות, כולל טכנולוגיות זיהוי פנים (ברישום באפליקציה, בקרוב) אשר מאפשרת זיכרון לכל נהג של תנוחת הישיבה, מסז' לכיסא הנהג וחימום הכיסאות (ברמות הגימור הגבוהות). סביבת הנהג המעוצבת משלבת מסך כפול בגודל 20.5'' המשמש בחלקו הימני כמסך בידור ושליטה על מערכות הרכב השונות ובחלקו השמאלי כלוח מחוונים דיגיטלי לנהג.

    בנוסף, בכל הגרסאות מראות צד חשמליות עם קיפול, חימום  ומאותתים מובנים, ריפודים דמויי עור Vegan Leather, מושב נהג עם 6 מצבי כוונון חשמליים וזיכרון שלהם (מלבד גרסת הבסיס), מושב נוסע עם 4 מצבי כוונון חשמליים (לגרסת ה-PRO+ וה-GT), פתיחת דלת תא מטען חשמלית (- לגרסת ה- PRO + וה-GT), חימום הגה (לגרסת ה- PRO + וה-GT) חימום ואוורור מושבים קדמיים ועיסוי מושבים קדמיים (לגרסת ה- PRO + וה-GT), מצלמות 360 עם חווית מרכב שקוף, הנעה חכמה ללא מפתח, מפתח חכם, כניסה ללא מפתח, זיהוי נוכחות ילדים, נעילת דלתות אוטומטית, לחצן מצוקה אשר משדר קריאה למשטרה או למוקד כלמוביל, טעינה אלחוטית לנייד ותאורת Welcome (מלבד גרסת הבסיס), חלון גג פנורמי (מלבד גרסת הבסיס), זכוכית אחורית כהה (לגרסת ה- PRO + וה-GT), מושב נהג חשמלי.

    בטיחות - מערך הבטיחות ב- Funky Cat מקיף ומציב סטנדרט חדש בקטגוריה:

    ·         (FCW)  התראת התנגשות מלפנים

    ·         AEB, AEB-P/B)) מערכת בלימה אקטיבי עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי

    ·         (AEB-JA) מערכת התראה אקטיבית במעבר בצומת

    ·         (BSD) התראת על שטח מת

    ·          (TSR) זיהוי תמרורים

    ·         (LCA) התראה על מעבר נתיב

    ·         (RCTA+RCTB)  מערכת  אקטיבית להתראה ובלימה  בעת תנועה חוצה מאחור

    ·         (RCW) התראת התנגשות מאחור

    ·          (DOW) חיווי התראה על דלתות פתוחות

    ·         (ACC) בקרת שיוט אדפטיבית

    ·         (ICA)  בקרת שיוט חכמה

    ·         (ATC)  בקרת פניה חכמה

    ·         (TJA)  סייען זחילה בפקקים

    ·          (IE) סייען התחמקות חכם מערכת להתחמקות ממכשולים בכביש

    ·         (LKA)  מערכת ל שמירה על נתיב

    ·         (ELK) סייען שמירה שמירה על נתיב בזמן חירום

    ·         חיישני חניה אחוריים

    ·         מערך מצלמות הקפיות

    ·         חיווי מצב עייפות נהג

    ·         סייען נסיעה לאחור בגרסאות ה- Pro+ וה- GT

    ·         חיישני חניה קדמיים (בנוסף לאחוריים) בגרסאות ה- Pro+ וה- GT

    ·         מערכת סיוע לנסיעה בכבישים מהירים, סייען בלימה לתנועה חוצה מלפנים (FCTA+FCTB) וסייען להיגוי חירום ESA  בגרסת GT.

     

    חבילת שירות מקיפה:

    לקוחות ה- Funky Cat ייהנו ממעטפת שירות ייחודית בקטגוריה אשר כוללת מוקד שירות ייעודי אשר יפעל 24/7, חילוץ באמצעות טעינה, שינוע לטיפולי הרכב,  זמינות מיידית לטיפול בתקלות (עוד באותו יום) ועוד.

     

    ארז סבג, מנהל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין כי "אנו לקראת עידן חדש שבו ינועו עשרות אלפי רכבים חשמליים בכבישי ישראל. השקת ה- Funky Cat מצטרפת למגמה ומהווה פתרון ניידות חשמלי חדשני ומיוחד, מעוצב וטכנולוגי אשר מתאים לקהלים שונים, ביניהם גם משפחות בעיר ומחוץ לעיר. בשנתיים הקרובות ORA GWM  צפויה להשיק 2 דגמים חדשים בסגמנט מנהלים ובסגמנט ה SUV-המשפחתי ובכך להציע מגוון שלם לקהל הישראלי", הוסיף.

    אחריות:

    אחריות מורחבת של 5 שנים על הרכב ו -8 שנים על הסוללה.

    טיפולים כל 30,000 ק"מ או 24 חודשים.

     

     

     

     

     

    דגם

    מחיר לפני עליית המס

    מחיר מחירון

    300 PRO

    137,900

    144,900

    300 PRO+

    146,900

    153,900

    400 PRO+

    164,900

    171,900

    400 GT

    174,900

    184,900

     

    מידות

    רמת גימור

    Funky Cat 300 Pro

    Funky Cat 300 Pro+

    Funky Cat 400 Pro+

    Funky Cat GT

    אורך

    4,235

    4,235

    4,235

    4,254

    רוחב

    1,825

    1,825

    1,825

    1,848

    גובה

    1,603

    1,603

    1,603

    1,603

    מרווח סרנים

    2,650

    2,650

    2,650

    2,650

    מרווח גחון

    12.5

    12.5

    12.5

    12.5

    נפח תא מטען (ליטר)

    228

    228

    228

    228

    נפח תא מטען עם כסאות מקופלים (ליטר)

    858

    858

    858

    858

    משקל כללי מורשה (ק"ג)

    1970

    1970

    1970

    1970

    משקל עצמי (ק"ג)

    1,540

    1,580

    1,580

    1,580

    רדיוס סיבוב (מטר)

    11.2

    11.2

    11.2

    11.2

    טווח נסיעה WLTP

    310

    310

    420

    400

    טווח נסיעה (km)

    310

    310

    420

    400

    קיבולת סוללה (kwh)

    47.78

    47.78

    63.13

    63.1

    הספק מירבי (כ"ס)

    171

    171

    171

    171

    מומנט מירבי (קג"מ)

    25

    25

    25

    25

    מהירות מירבית (km/h)

    160

    160

    160

    160

    תאוצה 0-100 קמ"ש (שניות)

    8.4

    8.5

    8.5

    8.5

    צריכת חשמל (kwh/100km)

    16.7

    16.7

    16.5

    17

     

     

    אודות Great Wall Motor (GWM)

    "Making perfection more perfect" - זה המוטו המנחה של יצרנית הרכב הבינלאומית Great Wall Motor (GWM), אשר פיתחה דור חדש של רכבים  המיועדים לאירופה WEY ו-GWM ORA תוך מתן עדיפות מוחלטת לחידושים דיגיטליים וטכנולוגיים, פיתוחים לבטיחות גבוהה יותר וליחידות הנעה עם אפס פליטה.

    ,GWM מובילת שוק רכבי השטח פרימיום בסין, פועלת בהצלחה ברחבי העולם כאחת מיצרניות הרכב הסיניות החשובות הפועלות מחוץ לסין. GWM מבססת את פעילותה על יצור מכוניות נוסעים בהנעה מסורתית וחשמלית, וכן מכירת רכבי שטח. GWM המובילה במכירות רכבי השטח בסין כבר 11 שנה, ומייצרת ומשווקת מספר מותגי רכב: Haval, WEY, ORA, GWM Pickup ו-TANK .

    בנוסף לתחום הרכב GWM פועלת בתעשיית תכנון רשתות חכמות וחלוצה במחקר ופיתוח של טכנולוגיות   5G ,Autopilot וV2X. מעבר לכך, GWM משקיעה בתחום החשמל (סוללות, מנועים ובקרה חשמלית עבור רכבים ירוקים). בחמש השנים הקרובות, Great Wall Motor מתוכננת להשקיע 100 מיליארד יואן במחקר ופיתוח.

    כדי להבטיח את הסטנדרטים האיכותיים שלה, GWM מקיימת שותפויות אסטרטגיות עם יצרני וספקי רכב בינלאומיים ידועים. GWM פעילה ב-500 נקודות מכירה ולמעלה מ-60 מדינות.

    נכון לעכשיו, ל-GWM נוכחות בדרום אפריקה, אוסטרליה, דרום ומרכז אמריקה, דרום אסיה, המזרח התיכון ואפריקה. פעילות ORA עם מכירת דגם ה- Funky Cat החלה כבר באירופה. ישראל היא המדינה השלישית ביבשת אחרי אנגליה וגרמניה שהשיקו לאחרונה את הדגם.

    נכון לדצמבר 2021, GWM הכנסות החברה עמדו על 136.405  (20 מיליארד דולר) נכון לדצמבר 2021, ל-GWM היו נכסים של 25.3 מיליארד יורו והיא פועלת באמצעות  יותר מ-80 חברות בנות ברחבי העולם. GWM מעסיקה כיום כ-780,000 עובדים ברחבי העולם. המכירות עולות על יותר ממיליון כלי רכב  בשנה  כבר שש שנים ברציפות.

     

     

    230207-ora-005.jpg

    230207-ora-013.jpg

    230207-ora-039.jpg

    230207-ora-095.jpg

    230207-ora-347.jpg

    230207-ora-397.jpg

    230207-ora-411.jpg


    User Feedback

    Recommended Comments



    לפני 56 דקות, Mike808 כתב:

    זהו? זה הנימוק? מחיר יקר מדי? אפשר להגיד את זה כמעט על כל רכב חדש שהושק בישראל בשנתיים האחרונות, ובתכלס על רוב הרכבים שמשווקים פה היום.

    המחיר לא זול, אין ספק, אבל אין הרבה רכבים עם רשימת אבזור כזאת במחיר הזה, בוודאי לא עם יחידת הנעה חשמלית.

    אתה כנראה לא קהל היעד הפוטנציאלי של הרכב הזה, מי שכן ויעשה קצת שיעורים יגלה שיש כאן חבילה מעניינת.

    "יקר" זה אינדיבידואלי.
    כמו שכתבת הוא לא קהל היעד. היבואן לא צריך למכור לו רכב הוא צריך למכור X רכבים לאנשים אחרים.
    בסוף זה מה שחשוב, ולא כמה אנחנו חושבים שמי שקנה קורולה קרוס הוא מטומטם.

    גם לדעתי הרכב יקר כי בגירסאות עם הטווח שאני מוצא כ"אפשר לחיות איתו" הוא כבר קרוב מדי למודל 3 לטעמי. אם הייתי נשבר ועובר את המחסום של "אני מוכן להוציא 180K על רכב", אז להוציא 200K זה כבר לא משנה לפחות לי.
    בינתיים אני אפס שרק מדבר ולא מוכן לשלם. אני מחכה שהבני דודים יגנבו לי את המאזדה כדי שיהיה לי תירוץ.

    כן כן אני יודע, להזכיר טסלה בשירשורי קניה הפך קצת כמו להזכיר נאצים, זה תמיד בסוף מגיע לשם.

    עריכה אחרונה על ידי farkash7
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    להיפך, אני חושב שיש אמת בדבריך, גרסת הטווח הארוך באמת יקרה, וה-GT מתומחרת באופן מוגזם. עם זאת גרסאות הכניסה מתומחרות לא רע, הרכב מרווח, מאובזר היטב, וגם בטוח. היא בוודאי יכולה לשמש כרכב שני בבית, אבל עבור מי שטווח הנסיעה היומי שלו לא גדול היא יכולה לשמש כמשפחתית ולחסוך לא מעט בעלויות האחזקה. צריך לזכור שמחירי המשפחתיות התייקרו מאוד והיום בפחות מ-150K אין כמעט אופציות.

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני כשעה, vadim6385 כתב:

    אם לוחצים על הגז כל הזמן, יוצא משהו כמו 287.

     

    מניח שאם נכנסת בתמונה בלימה רגנרטיבית פה ושם, והעובדה שהרכב לא מבזבז דלק חשמל בירידות (אלא אפילו נטען), פלוס זה שהרכב כנראה נבדק בתנאי מעבדה במגרש סגור עם נהג ניסוי, בלי מזגן/חימום/רדיו, כביש יבש וטמפרטורה של בדיוק 300 קלווין, 310 נשמע כמו מספר די הגיוני.

    כל זה יפה

    אבל בהתאם גם צריכת החשמל הייתה צריכה להשתנות.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

     

    לפני 20 דקות, Mike808 כתב:

    להיפך, אני חושב שיש אמת בדבריך, גרסת הטווח הארוך באמת יקרה, וה-GT מתומחרת באופן מוגזם. עם זאת גרסאות הכניסה מתומחרות לא רע, הרכב מרווח, מאובזר היטב, וגם בטוח. היא בוודאי יכולה לשמש כרכב שני בבית, אבל עבור מי שטווח הנסיעה היומי שלו לא גדול היא יכולה לשמש כמשפחתית ולחסוך לא מעט בעלויות האחזקה. צריך לזכור שמחירי המשפחתיות התייקרו מאוד והיום בפחות מ-150K אין כמעט אופציות.

    אני חושב שהבעיה העיקרית של הרכב הזה לשימוש כמכונית משפחתית הוא תא המטען הקטן. במשך שנתיים הסתפקנו במשפחה (2 הורים + 2 בני נוער) בטויוטה יאריס בתור רכב יחיד  והדבר העיקרי שהפריע לי היה גודל תא המטען - שביאריס הוא מאוד דומה לזה של האורה...

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אני דווקא חושב ש @vadim6385 צודק...

    לפני שהרכב הגיע לארץ מסקירות בחו"ל דווקא חשבתי לקנות אותו, אבל עד מחיר של 110 120.

    לא ב150 אלף שח לרכב שהוא סופר מיני סיני...

    עם כל הכבוד

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    במחיר כזה הרכבים הללו מתאימים לצי רכב/ליסינג/השכרה.

    ירדו ל99 אלף שקל ואיכשהוא יתחילו לזרום המכירות.

     

    בסופו של דבר, אנשים רואים עץ ומתלהבים ממנו אבל לא רואים את כל היער והיער מלא בעצים..

    ולמה זה? כי הסינים מציפים את השוק העולמי אחרי שנתקעו עם over-stock אצלם בסין, רכבים סינים שלא הצליחו למכור בסין אז האיכות גם בהתאם.

    הרי "פרימיום" אפשר לדחוף לכל מוצר ולמכור אותו במחיר "פרימיום".

     

     

     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    כן, אולי ירדו ל-80K ואז אנשים יקנו יותר, ואם ירדו ל-50K הקהל בישראל בכלל יעוף עליה לא?

    זה שאתה לא קהל היעד לא אומר שאתה לא יכול להביע את דעתך על הרכב. אם היית בודק את המימדים היית יודע שהאורה קצרה ב-49 מ"מ מגולף, רחבה ממנה ב-36 מ"מ, גבוהה ממנה ב-162 מ"מ ובסיס הגלגלים שלה ארוך ב-31 מ"מ. היא לא "ספק משפחתית". נקודת התורפה היחידה היא תא המטען שכבר הוזכר פה ושוב, מי שלא יוכל להסתדר עם תא מטען כזה הוא כנראה לא קהל היעד של הרכב הזה.

    זה שאתם לא קהל היעד של הרכב גם גורם לכך שלא בדקתם את המחירים של המתחרים החשמליים. אני יודע שזה יפתיע אתכם, אבל יש אנשים שגם גרסת הטווח הקצר תספק אותם, אנשים כאלה קנו בשנה שעברה אופל קורסה חשמלית, פיג'ו 208 חשמלית, פיג'ו 2008 חשמלית, ואני מניח שגם הזמינו MG ZS EV עם הטווח הקצר, כולם עם טווח נסיעה דומה לשל האורה ויקרים ממנה ביותר מ-20K. אם תעברו על המפרטים תגלו שהיא גם מאובזרת יותר טוב מהם.

     

    שורה תחתונה - אני לא בא לסנגר על הרכב הזה, לצערי אין לי מניות בכלמוביל ואני ממש לא לקוח פוטנציאלי שלה. אני התרשמתי מהרכב במציאות לזמן קצר מאוד, נהגתי בחלק מהמתחרים ובדקתי מה הם מציעים ובשורה התחתונה בתנאי השוק הנוכחיים זה רכב תחרותי ואני מאמין שהוא ימצא לא מעט קונים.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הייתי בהשקה, החתול נראה לא רע אבל קשה לומר איך הוא נוסע באמת, נהגנו בערך שלושה מטר ובקו ישר. אני יכול לומר שתא הנוסעים היה שקט מאוד.

     

    המחיר אכן גבוה - אבל... מאחר ותמיד אנחנו עושים השוואות לדגם דומה או זהה בחו"ל, אז פאנקי קאט אמנם יקרה כאן, אבל מתומחרת באופן מאוד דומה גם מעבר לים (מחירים בש"ח ע"פ שער נוכחי וללא הנחת ההשקה הנוכחית שהיבואן מציע):

     

    300 Pro

    אנגליה: 134,500 (גרסת FIRST EDITION)

    שבדיה: 137,000

    ישראל: 144,900

    גרמניה: 145,800

    אירלנד: 147,700

     

    300 Pro+

    גרמניה: 153,300

    ישראל: 153,900

     

    400 Pro+

    שבדיה: 165,000

    ישראל: 171,900

    גרמניה: 177,600 (וגרסת 400 Pro ב-166,400)

    אירלנד: 180,000

     

    GT

    ישראל: 184,900

    גרמניה: 185,100

     

    • אהבתי 1
    • מצחיק 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 7 שעות, Mike808 כתב:

    זה שאתם לא קהל היעד של הרכב גם גורם לכך שלא בדקתם את המחירים של המתחרים החשמליים

    אז גם הם יקרים מדי, וככה גם כל הדגמים האחרים שהיבואנים רק שמחו להקפיץ את המחירים שלהם.

     

    אבל תמשיכו לתת יד לחזירות של היבואנים והמדינה ולקנות את זה, זה בטח יגרום להוזלה.

    • אהבתי 4
    • רעיון טוב! 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מעניין כמה הם ייקחו על תוספות כמו שילובי צבעים בריפוד וצבע מיוחד לרכב

     אם יש משהו אחד שהן הביאו בשורה שלא קיימת כמעט אצל אף יצרן זה הצבע של הריפודים והחיפויים של הפלסטיקים כמו הדשבורד וכו'

    זה פשוט מדהים, בכל אופן ככה זה נראה בתמונות...

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

    אז גם הם יקרים מדי, וככה גם כל הדגמים האחרים שהיבואנים רק שמחו להקפיץ את המחירים שלהם.

     

    אבל תמשיכו לתת יד לחזירות של היבואנים והמדינה ולקנות את זה, זה בטח יגרום להוזלה.

    אם הכל יקר מדי, שום דבר לא יקר מדי. ואם קונים בערמות כנראה שהמחיר פוגש את הביקוש ולא משנה מה אומר מישהו כלשהו איפשהו. 

     

    ובבקשה, ממך ומכל המשתתפים בכל הדיונים האלה - תבקרו, תתלוננו, חופשי. אבל בבקשה, לפחות תעשו שיעורי בית קודם. 

    • אהבתי 4
    • לא הבנתי... 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מה ראיתי עשיו? זה ערוץ 14 באנגלית, או "רוסיה 24"?

    שום עובדות, שום תחקיר, שום לוגיקה, רק מחרוזת טזות אמוציונליות ומשפטים מפוצצים שתפקידם לטפוח לצופה על השכם של הטיית האישוש שלו.

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ברור לי שהתהיות שלי שטחיות אבל בכל זאת. מנוע שריפה פנימית בנוי מהמון חלקים שכל אחד מהם דורש תכנון מפורט, חומרים מתאימים, ייצור ועיבוד מדוייקים והרכבה מסובכת. אני מניח שהליך התכנון והבדיקה של מנועי שריפה פנימית ותיבות ההילוכים שהן מצריכות ארוך ויקר הרבה יותר ממנועים חשמליים, רכב עם מנוע שריפה פנימת מצריך לא פחות מערכות אלקטרוניות וממוחשבות כדי לפעול בכלל ולפעול נכון, חסכוני ובטוח בפרט.

    אז למה רכב חשמלי יקר יותר או יקר באותה מידה?

    אז תגידו סוללות, טוב אז סוללות, כמה באמת הן יקרות ולמה? 

     

    משהו לא מסתדר לי ויש לי תחושה שמנסים למכור לנו מוצרים לא אפויים במחיר מופקע שנועד לקבע מתח רווחים גדול מדי, גם לעתיד.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...