Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימוש בבלם יד בעצירות חירום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

|:

 

אני לא נוסע מהר במקומות צרים או במקומות שיש ילדים או מנסה לגנוב רמזורים.

 

רק רציתי טיפה ללמוד על שימושים שאפשר לעשות בבלם יד במקרה שצריך לעצור, ומהר, והבלמים הרגילים כנראה שלא יספיקו.

 

רציתי לדעת איך לעשות את זה בצורה טובה, ברכב ידני למשל, לתת קלאץ?

באיזה מהירות זה בטוח לעשות את זה?

בשילוב עם ברקס?

זה יעיל בכלל?

 

אבל במקום תשובות לעניין קיבלתי פה הרוב תקיפות ואל תנסה ללמוד לנהוג דרך האינטרנט |:

 

אני לא, אבל בהחלט אפשר ללמוד דברים מאנשים עם ניסיון, כמובן שקורס ודברים יותר מתקדמים זה יותר טוב אבל תשובות לשאלות הנ"ל נראה לי גם פסדר לקבל :?

 

עריכה: אין לי ABS באוטו

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שאלה טובה...

 

גם לי אמרו לא מעט שאילו הייתי מרימה אמברקס בזמן התאונה עם המולטיפלה, יכולתי לצאת מזה...

 

 

הבעיה היא שצריך לזה ידע, מיומנות וניסיון. אז התוספת שלי היא איך עושים את זה בצורה יעילה?

פורסם

כאילו האנד-ברייקס מפעיל את הבלמים האחוריים (לרוב) במצב המקסימלי שלהם (אם הוא מתוח עד הסוף.

אם אני לוחץ על דוושת הבלמים עד הסוף היא מפעילה את הבלמים האחוריים עד למקסימום גם נכון ????

 

בנוסף לקדמיים.

 

בקיצור אם אני לוחץ עד הסוף על הדוושה, לא תהיה שום חשיבות לכך שאני ירים האנד ברייקס נכון ?

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם
|:

 

אני לא נוסע מהר במקומות צרים או במקומות שיש ילדים או מנסה לגנוב רמזורים.

 

רק רציתי טיפה ללמוד על שימושים שאפשר לעשות בבלם יד במקרה שצריך לעצור, ומהר, והבלמים הרגילים כנראה שלא יספיקו.

 

רציתי לדעת איך לעשות את זה בצורה טובה, ברכב ידני למשל, לתת קלאץ?

באיזה מהירות זה בטוח לעשות את זה?

בשילוב עם ברקס?

זה יעיל בכלל?

 

אבל במקום תשובות לעניין קיבלתי פה הרוב תקיפות ואל תנסה ללמוד לנהוג דרך האינטרנט |:

 

אני לא, אבל בהחלט אפשר ללמוד דברים מאנשים עם ניסיון, כמובן שקורס ודברים יותר מתקדמים זה יותר טוב אבל תשובות לשאלות הנ"ל נראה לי גם פסדר לקבל :?

 

עריכה: אין לי ABS באוטו

 

התשובה היא חד משמעית.

 

לבלם היד יש שימוש אחד בלבד בנהיגה רגילה, וזה למנוע מהאוטו להתדרדר כשהוא נמצא במצב עמידה.

 

אם השתמשת בהנדברקס בכל אופן אחר, זה כבר לא נהיגה רגילה... (מי כמוני יודע :D )

ובמקרה של רחלי - היא גם לא הייתה במצב של נהיגה רגילה.

בנהיגה רגילה לא שוברים הגה לתוך פניה צרה וחשוכה ב 100 קמ"ש

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

ישבתי וקראתי את כל מה שנכתב כאן בשניים וחצי העמודים הקודמים ו...

ראשית, צודק מי שהציע לך ללכת לקורס נהיגה מתקדמת. שווה כל שקל!!!

גם ההנאה בקורס עצמו (מתוך הנחה מובנת שאתה אוהב לנהוג...) וגם אם תבצע ולו פעם אחת את מה שלמדת בקורס במקרה חירום אמיתי הרווחת המון (ולא רק כסף!).

דבר שני, אם תמשוך את בלם היד שלך במהירות גבוהה בבת אחת, סביר להניח שתקרע את הכבל של בלם היד. במידה ולא תקרע את הכבל, הסיכוי להתהפכות שואף לאפס (לא תתהפך אלא אם כן תפגע במדרכה או במהמורה גדולה בכביש).

דבר שלישי, אם יש לך ABS פשוט תלחץ בכל הכח על הבלמים ואל תרפה ותנסה לברוח עם ההגה. במקרה כזה אם תמשוך את בלם היד, הגלגלים האחוריים של האוטו יינעלו ולא תוכל לברוח עם ההגה (כל הטייה של ההגה תגרום לסבסוב של המכונית). אם לא תפנה את ההגה אלא תמשיך בקו ישר (עם רגל על דוושת הבלם בכל הכח) - ההבדל במרחק הבלימה עם בלם יד או בלי בלם יד אינו משמעותי.

אם אין לך ABS, בבלימה חזקה כל ארבעת הגלגלים יינעלו (הקדמיים יינעלו שבריר שניה לפני האחוריים), כך שאין כל יתרון בהרמת בלם היד.

דבר אחרון - סעו בזהירות!!!

 

מקווה שעזרתי.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...


×
×
  • תוכן חדש...