Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

אולי מישהו יכול לעזור..

יש לי סוברו לגסי 93 DL .לאחרונה אני נתקל בתופעה שלא הייתה בשנים קודמות.

המאוור עובד הרבה וכמעט ולא מפסיק ושעון חום מנוע עולה עד מרחק כ-2 מ"מ לפני הרתיחה ויורד למצב הנורמלי (אמצע ) לסירוגין.לא נראה לי שיש נזילת מים או משהו .מפלס שמן מנוע לא עולה.

אני חושד שיש לי בעיה בטרמוסטט וגם ביוניט ,אבל אשמח לשמוע דעה נוספת ואם כן איפה זה נמצא אצלי ברכב !

תודה !

פורסם
שלום !

אולי מישהו יכול לעזור..

יש לי סוברו לגסי 93 DL .לאחרונה אני נתקל בתופעה שלא הייתה בשנים קודמות.

המאוור עובד הרבה וכמעט ולא מפסיק ושעון חום מנוע עולה עד מרחק כ-2 מ"מ לפני הרתיחה ויורד למצב הנורמלי (אמצע ) לסירוגין.לא נראה לי שיש נזילת מים או משהו .מפלס שמן מנוע לא עולה.

אני חושד שיש לי בעיה בטרמוסטט וגם ביוניט ,אבל אשמח לשמוע דעה נוספת ואם כן איפה זה נמצא אצלי ברכב !

תודה !

הטרמוסטט נמצא בחלקו התחתון של המנוע, מאובטח ע"י פלנג' (מעבר) מים מפלסטיק שמחוזק למנוע ע"י 2 ברגי 10 מ"מ שממנו יוצא צינור מים שמתחבר לחלקו התחתון של הרדיאטור.

 

הפירוק וההחלפה קלים מאוד.

טרמוסטט יפני מקורי עולה כ- 70-75 שח והטמפרטורה בה הוא מתחיל להפתח היא 78 מעלות.

 

הנה כמה תמונות שלו...

 

איציק

ter1.JPG

ter2.JPG

ter3.JPG

ter4.JPG

ter5.JPG

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
הטרמוסטט נמצא בחלקו התחתון של המנוע, מאובטח ע"י פלנג' (מעבר) מים מפלסטיק שמחוזק למנוע ע"י 2 ברגי 10 מ"מ שממנו יוצא צינור מים שמתחבר לחלקו התחתון של הרדיאטור.

 

הפירוק וההחלפה קלים מאוד.

טרמוסטט יפני מקורי עולה כ- 70-75 שח והטמפרטורה בה הוא מתחיל להפתח היא 78 מעלות.

 

הנה כמה תמונות שלו...

 

איציק

"איך ידעתי שאיציק ימהר להגיב לשאלה זו,האם יש לי חוש נבואי?:viking:

או שפשוט יאצק "סוברואיד" בנשמה :smile: .(במיוחד בלגאסי)

ניצן

פורסם

קודם כל תודה רבה ,איציק !

אולי אתה גם יודע איפה נמצא היוניט שמפעיל את המאוור ברדיאטור ,כי כל מי ששאלתי אותו אמרו לי

שזה צריך להיות על הרדיאטור,אבל איפה ... לא מצאתי...

 

 

הטרמוסטט נמצא בחלקו התחתון של המנוע, מאובטח ע"י פלנג' (מעבר) מים מפלסטיק שמחוזק למנוע ע"י 2 ברגי 10 מ"מ שממנו יוצא צינור מים שמתחבר לחלקו התחתון של הרדיאטור.

 

הפירוק וההחלפה קלים מאוד.

טרמוסטט יפני מקורי עולה כ- 70-75 שח והטמפרטורה בה הוא מתחיל להפתח היא 78 מעלות.

 

הנה כמה תמונות שלו...

 

איציק

פורסם

אם אתה מסתכל מכיוון הפגוש כשאתה עומד בפרונט של הרכב אז זה מצד שמאל על הדופן של הרדיאטור,ישנה מין כזאת הברגה שאליה מתחבר כבל עם קונקטור,אתה פשוט מוציא את הקונקטור הזה וע"י הברגה מפרק את היוניט ומרכיב חדש.

בהצלחה.

פורסם
קודם כל תודה רבה ,איציק !

אולי אתה גם יודע איפה נמצא היוניט שמפעיל את המאוור ברדיאטור ,כי כל מי ששאלתי אותו אמרו לי

שזה צריך להיות על הרדיאטור,אבל איפה ... לא מצאתי...

ראשית, אני לא חושב שיש בכלל בעיה ביוניט מאוורר...הרי הוא עובד והמנוע אכן מתחמם !

 

אני ממליץ להחליף את הטרמוסטט ולבדוק אם הבעיה חוזרת על עצמה. במידה והבעיה נמשכת, כדאי לבדוק מה מצב הרדיאטור ולבצע ניקוי במידת הצורך.

 

האם היתה תקלה ברכב לאחרונה ? (נזילה מרדיאטור חימום בתוך הרכב, ביצוע "מעקף")

האם אתה ממלא ברדיאטור מי ברז ?

כמה זמן הרכב בחזקתך ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הרכב אצלי 3 שנים ולפני שנה החלפתי לו טיימינג ומשאבת מים (ועשיתי ניקוי רדיאטור)

העניין הוא שהכל התחיל מזה ששמתי לב שהמאוור לא מפסיק לעבוד.הוא נכנס לפעולה 5 דקות אחרי ההתנעה וכשבדקתי המים ברדיאטור.... קרים.

עד כמה שאני מבין המאוור נועד בשביל לצנן את המים שברדיאטור ואם היוניט נמצא ברדיאטור והמים

לא חמים אז למה המאוור עובד..?

אבל בכל זאת אני אלך על העצה שלך איציק ואחליף את הטרמוסטט קודם.

תודה !

 

ראשית, אני לא חושב שיש בכלל בעיה ביוניט מאוורר...הרי הוא עובד והמנוע אכן מתחמם !

 

אני ממליץ להחליף את הטרמוסטט ולבדוק אם הבעיה חוזרת על עצמה. במידה והבעיה נמשכת, כדאי לבדוק מה מצב הרדיאטור ולבצע ניקוי במידת הצורך.

 

האם היתה תקלה ברכב לאחרונה ? (נזילה מרדיאטור חימום בתוך הרכב, ביצוע "מעקף")

האם אתה ממלא ברדיאטור מי ברז ?

כמה זמן הרכב בחזקתך ?

 

איציק

×
×
  • תוכן חדש...