Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 21 דקות, Avi132 כתב:

אפשר עוד פירוט?

איזה חומרים ואביזרים משתמש?

 

לא משהו מיוחד, ONR הרגיל עם כפפת מיקרו פייבר פשוטה ומטליות מיקרופייבר של Rubbit.

 

אה וגם מרסס כזה של גינון, למרות שאפשר להחליף אותו במרסס מקציף (שלדעתי עדיף למרות שONR לא מוקצף).

 

בדיוק עשיתי היום שטיפה אחרי שהשמש ירדה, 20 דקות שטיפה חיצונית וייבוש, ועוד כ10 דקות על הגלגלים למרות ששם כבר מרחתי את הזמן, אמור לצאת חצי מהזמן כולל ייבוש.

 

מומלץ לעשות פלסטלינה לרכב כדי שיהיה נקי באופן יסודי בשטיפה שתיים הראשונות, אחרי זה פשוט לשטוף כל שבוע/שבועיים.

אם תעשה ציפוי קרמי בין אם מקצועי או בין אם בתרסיס, השטיפה והייבוש יהיו קלים בהרבה.

 

פורסם (נערך)

היי,קודם כל תתחדש. 

לגבי ג׳ריקן,מציע לקנות/להשיג שני ג׳ריקנים של 20 ליטר (כמו בתמונה)עולה באזור 40-50 ש״ח מוכרים בחנויות לחומרי בניין ,כמות שמספיקה לשטיפת רכב,עוד משהו קטן,מציע לך לא לוותר על פילטר,כי גם כל יתוש שבטעות יפול למים וישאב לתוך המערכת יכול לעשות נזק למכשיר,בנוסף יש לפילטר הזה ״מחלה״ שהוא כל הזמן צף ולא תובע,אני פרקתי(הוא מתפרק) אותו שמתי בו כמה אומים בתור משקולת. 

1eb59918-d78b-4228-afdf-e3a1bb244b8f.jpeg

עריכה אחרונה על ידי dmitryfeigin
פורסם
בתאריך 12.6.2024 בשעה 15:55, zaf כתב:

על לא דבר.
אתה בפורום דיטיילינג, מכנה משותף, ocd ברמות שונות.😜

 

שטיפה טובה, הווה אומר מיים נקיים. כמותית זה 40 ליטר בממוצע. (בכל המקומות שמשתמשים בשיטת שני דליים זה 17-18 ליטר לדלי , האמריקאים מדברים על 5 גלון לדלי) 

לגבי הפילטר, הוא לא מפריע ולא מונע זרימת מיים. הוא כן משמש כסוג של משקולת להחזיק את הצינור קרוב לתחתית הדלי/ג׳ריקן.  

לגבי המיים, גם מי ברז הם לא 100% נקיים וחול (בהתאם לאיכות הצנרת ברשות/בביניין) תמיד יהיה והוא ישקע בתחתית הדלי לאורך זמן.  תעשה ניסיון קצר על ידי סגירת הברז הראשי של המיים לדירה ופתח את הברז בכיור הרחצה/מטבח תן למיים לזרום עד שיחלש הזרם לגמרי. פתח בחזרה את הברז הראשי ותראה כמה המיים חומים מחלודה וחול עד שהצינור נשטף ומתחיל לצאת מיים נקיים (הם לא ממש פשוט כמות החול כבר לא נראית כל כך) 😐

 

אני משתמש כרגע בשמפו של סונקס ממלא 30 מילי ליטר למיכל המקציף ומוסיף מיים עד לסימן המקסימום. ככל שתוסיף שמפו התוצאה תהיה יותר סמיכה על הרכב. יחס של 1:3 נותן בדרך כלל מענה טוב.

 

 

 

קניתי גם סונקס 

Xtreme rich foam

בהמלצות על גבי האריזה, ממליצים לגבי שימוש  עם מכונת שטיפה בלחץ.

על 30-100 מ"ל שמפו על ליטר מים.

ואילו אתה ממליץ על 30 מ"ל שמפו על 90 מ"ל מים.

השאלה היא אם אתה התייחסת ספציפית לגרניק נטען, שעובד עם צינור מים שאולי מדלל יותר את כל הסיפור?

סה"כ במיכל הייעודי נכנסים 300 מ"ל נוזלים.

איך לדעתך כדאי לדלל?

תודה מראש.

פורסם
בתאריך 14.6.2024 בשעה 21:26, ציקציק כתב:

 

לא משהו מיוחד, ONR הרגיל עם כפפת מיקרו פייבר פשוטה ומטליות מיקרופייבר של Rubbit.

 

אה וגם מרסס כזה של גינון, למרות שאפשר להחליף אותו במרסס מקציף (שלדעתי עדיף למרות שONR לא מוקצף).

 

בדיוק עשיתי היום שטיפה אחרי שהשמש ירדה, 20 דקות שטיפה חיצונית וייבוש, ועוד כ10 דקות על הגלגלים למרות ששם כבר מרחתי את הזמן, אמור לצאת חצי מהזמן כולל ייבוש.

 

מומלץ לעשות פלסטלינה לרכב כדי שיהיה נקי באופן יסודי בשטיפה שתיים הראשונות, אחרי זה פשוט לשטוף כל שבוע/שבועיים.

אם תעשה ציפוי קרמי בין אם מקצועי או בין אם בתרסיס, השטיפה והייבוש יהיו קלים בהרבה.

 

שאתה אומר מרסס מקציף אתה מתכוון לסגנון שמגיע בערכה של רביט?

במידה וכן, ניתן לקנות דבר כזה לא דרכם נכון?

ניתן לשים שם משהו אחר מלבד onr ? כזה שכן יקציף?

שמים שם אולי את השמפו "ללא מגע" ?

סליחהמעל השאלות אני לא מבין הרבה ודי מבולבל בין המוצרים השונים.

פורסם
לפני שעתיים, Avi132 כתב:

קניתי גם סונקס 

Xtreme rich foam

בהמלצות על גבי האריזה, ממליצים לגבי שימוש  עם מכונת שטיפה בלחץ.

על 30-100 מ"ל שמפו על ליטר מים.

ואילו אתה ממליץ על 30 מ"ל שמפו על 90 מ"ל מים.

השאלה היא אם אתה התייחסת ספציפית לגרניק נטען, שעובד עם צינור מים שאולי מדלל יותר את כל הסיפור?

סה"כ במיכל הייעודי נכנסים 300 מ"ל נוזלים.

איך לדעתך כדאי לדלל?

תודה מראש.

המיכל שלי גדול יותר. 

הכלל אומר, מה שכתוב על השמפו. בכל מקרה קנית את הקצף העשיר יותר לכן לא צריך יותר ממה שמומלץ.

אני עשיתי כמה נסיונות במינון שונה בכל פעם עד שהגעתי למה שרציתי, אבל עם שמפו רגיל של סונקס לא הקצף העשיר.

 

המקציפים הטובים עולים לא מעט 

https://kochexperts.co.il/product/מקציף-ידני-ik-foam-1-5/

 

https://www.alexsander.co.il/product/12858/sonax

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 4 שעות, Avi132 כתב:

שאתה אומר מרסס מקציף אתה מתכוון לסגנון שמגיע בערכה של רביט?

במידה וכן, ניתן לקנות דבר כזה לא דרכם נכון?

ניתן לשים שם משהו אחר מלבד onr ? כזה שכן יקציף?

שמים שם אולי את השמפו "ללא מגע" ?

סליחהמעל השאלות אני לא מבין הרבה ודי מבולבל בין המוצרים השונים.


משהו בסגנון הזה, בעיקרון אם אתה משתמש בONR זה מאוד מדולל וזה ממש כמו מים, אז גם מרסס מים פשוט מתאים, אבל לא נוח, לכן מרססים כאלו כמו של ראביט הם טובים גם אם אין צורך להקציף.
אין צורך להקציף אלא אם זה סבון, ONR הוא לא סבון לכן הוא לא מקציף.

הבעיה בכל הסבונים למיניהם שהם דורשים שטיפה כדי להוריד אותם, וזה בעייתי אם אין גישה לצינור מים כלשהו.

פורסם
לפני כשעה, ציקציק כתב:


משהו בסגנון הזה, בעיקרון אם אתה משתמש בONR זה מאוד מדולל וזה ממש כמו מים, אז גם מרסס מים פשוט מתאים, אבל לא נוח, לכן מרססים כאלו כמו של ראביט הם טובים גם אם אין צורך להקציף.
אין צורך להקציף אלא אם זה סבון, ONR הוא לא סבון לכן הוא לא מקציף.

הבעיה בכל הסבונים למיניהם שהם דורשים שטיפה כדי להוריד אותם, וזה בעייתי אם אין גישה לצינור מים כלשהו.

הכוונה שלי היא שזה באמת לא יצטרך מים,

פיזור חומר וייבוש עם מטלית,.

למטרה הזאת איזה חומר צריך?

×
×
  • תוכן חדש...