Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיטת מריחת ווקס מהיר + שימושים למסיר חרקים וזפת /באג אנד טאר רמובר


שימו לב! השרשור הזה בן 681 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן. לגבי הווקס המהיר של סונקס או הבריליאנט שיין דיטיילר שלהם, כמה טיפים שלי:
1. אני משתמש גם בשיטת המגבת כלומר לרסס את הנוזל על המגבת בשלב הייבוש ולנגב את הרכב כך. חובה לנגב במגבת יבשה לאחר מכן אחרת יופיעו סימנים (לא מזיקים) שלרוב ייעלמו או ידהו טבעית אחרי יומיים. 
2. כשהרכב עדיין רטוב. גם הווקס וגם הבי אס די עובדים יותר טוב על רכב רטוב. 
3. אפשר לדלל במיכל ספריי נפרד את ה- BSD ביחס של עד 1 ל- 4. הוא עדיין יעבוד מצוין, אפילו יותר טוב - כי בזכות המים
והדילול הפיזור של החומר יהיה בזבזני פחות ומכסה יותר אזורים/יעיל יותר. זה בגלל שמלכתחילה החומר הזה סמיך. דילול של 1ל2 או של 1ל3 עם הווקס המהיר של סונקס גם עבד לי מצוין. 
4. השיטה הכי יעילה מבחינתי היא כמו שסונקס מראים בסרטוני יוטיוב שלהם. עם ספוג, פד ספוג או יותר עדיף פד מיקרופייבר או במקרה שאין רק מטלית מיקרופייבר טובה - מתיז את החומר על כל חלק ברכב בנפרד ומורח אותו היטב יחד עם המים שנשארו מהשטיפה שכבר עליו. מחכה חצי דקה, אולי קצת יותר. מנגב עם מטלית יבשה אחרת נשארים סימנים - עבור שני החומרים זה ככה. 

לגבי מסיר זפת וחרקים. חרקים לרובינו אין, אני משער אבל אני מרסס ממנו על הכפפת שטיפה או כפפת שטיפה נפרדת בסוף שטיפת כל הרכב. מרסס ממנו על כל החלק התחתון של הרכב כלומר הצד התחתון של הדלתות וכל ה"פס" שמתחת. איפה שזפת ולכלוך קשה יותר נדבקים בד"כ. מרסס בנדיבות גם על הכפפה, לאחר כמה דקות עובר עם הכפפה ובסוף שוטף הכל. זה מסיר ווקס, כמובן, אז צריך לחזור להגן את האזור למי שיש. 

האם אתם משתמשים במסירי זפת וחרקים האלה (שלי הוא של מגוויירס, ספריי כזה בצבע שחור, הבקבוק)? נתקלתי גם במישהו באיזה פורום דיטיילינג שהשתמש בו יחד עם קליי בר בשביל להסיר חלקיקי זפת מהחלק התחתון של הרכב. זה שקרוב יותר לכביש. אומר שזה הדבר היחיד שעזר. 


 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 681 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...