Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לחבר שלי סאב...עכשיו הסאב צריך להיות בתיבה פתוחה

והוא שם אותו בתיבה אטומה... יש מצב שהסאב נשרף?? כי הוא הפסיק לפעול

הוא הפעיל אותו בעוצמה במשך כמה שעות..4 שעות...

מה קרה למישהו יש מושג?

פורסם

1 תבדוק את החיבור של הסאב לתרמינאל(בתוך התיבה)

2 תבדוק אם המגבר לא בפרוטקשיין (הגנה) .

3 תבדוק את הסאב על מגבר אחר ,או סאב אחר על המגבר שלו .

4 יכול להיות שכיבתם את הסאב מהמכשיר בטעות .

5 יכול להיות ש RCA של הסאב נהרס או התנתק .

פורסם

גם לי זה קרה שבוע שעבר. כמו שאמרו פה -פתח את ההברגות שמצמידות את הוופר לתיבה . ובדוק תקינות הסופיות אשר מתחברות לחיבורי ה+/- ,לי הסופית שמתחברת ל - התנתקה . החלפתי אותה ככה על הדרך בסופית ציפוי זהב נורמאלית.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שכחתי לציין עוד פרט...

הסאב אמור להיות עם פורט בקוטר 9 ס"מ...

והוא היה בתיבה אטומה...

 

ועוד משהו...המברנה של הסאב אמורה להידחף כזה פנימה...

היא הייתה נדחפת פנימה עכשיו היא תקועה לו...הוא לא יכול לדחוף אותה כאילו משהו למטה

תופס אותה...זה סאב עם מאגנט גדול...

עכשיו מה שאני חשבתי בגלל שהיא הייתה בתיבה אטומה הוא התחמם לו ונשרף לו

כי לא היה לו אויר...הסליל למטה נראה מבולגן הסתכלתי לתוך המאגנט הענק למטה...

הוא עם חריצים כזה...רואים כמו סליל כזה...כמו קפיץ רק שהסליל שלו מבולגן אחד בשני

אולי זה מה שתוקע את המברנה...????

פורסם

אני חושב שזה משהו בחיבורים,

 

סאב לא נשרף כזה מהר, הוא מתחיל לזייף לחרחר ואז הוא יקצר,

רק אם זה מגבר שפי3-4 יותר חזק מימנו הוא יכול בשניה לגרום לנתק בסליל שלו מההספק הרב,

 

תמיר

פורסם
גם לי זה קרה שבוע שעבר. כמו שאמרו פה -פתח את ההברגות שמצמידות את הוופר לתיבה . ובדוק תקינות הסופיות אשר מתחברות לחיבורי ה+/- ,לי הסופית שמתחברת ל - התנתקה . החלפתי אותה ככה על הדרך בסופית ציפוי זהב נורמאלית.
איך מומלץ לחבר בין הסאב לכבל ובין הכבל לבין התארמינל? עי הלחמה? או "אמא" "אבא" רגילים לרמקולים?
פורסם

חיבור ע"י קונקטורים "נקבה" [ל - ול+ בהתאמה] מצופים זהב ולהדק אותם היטב לאחר החיבור ,כדי למנוע התרופפותם . אני הייתי מלחים. לא אתסטי .ולא לטעמי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

חיבור ע"י קונקטורים "נקבה" [ל - ול + בהתאמה] מצופים זהב ולהדק אותם היטב לאחר החיבור עם פלייר ,כדי למנוע התרופפותם . ולא להלחים זה לא אסתתי ומעצבן .ולחבר שלי שהגזים עם ההלחמה -בסוף שנישברו מהחום 2 החיבורים +/- ב"עריסה" עצמה בסאב.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...