Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ווקס מהיר/אוטם מהיר סבבה צריך להיות קל למריחה (החומר הזה סביר במריחה, לא כזה קל.) וקל מאד להסרה.

יתרונות נוספים שכדאי שיהיו - ניתן למריחה גם על יבש וגם על רטוב. את ה BSD אני מורח גם ככה וגם ככה, את הווקס של סונקס גם, לטרטל ווקס יש ווקס מהיר שנקרא ווקס איט ווט והוא אחלה, מאד מאד קל ליישום וניגוב. ווקס מהיר שאתה יכול להשתמש בו כעזר-ייבוש זה אחלה, להתיז על המגבת ולנגב איתה.

יתרון נוסף שאין לבלאק מג'יק אבל יש ל BSD או הווקס המהיר של סונקס - מעט חומר מספיק. מתיז כמה שפריצים טובים על המגבת ייבוש והחומר יימרח על כל הרכב, בתהליך הניגוב.

 

עוד יתרון שכדאי שיהיה לווקס/אוטם מהיר- מתאימים לחומרים אחרים, כמו פלסטיק. או לכל הפחות לא משאירים עליו סימנים לבנים מעצבנים/מלבינים אותו. הווקס הזה של בלאק מג'יק לא רק שלא מתאים לפלסטיק גם אלא פשוט מטנף אותו ומלבין אותו.

הווקס מהיר של סונקס למשל מעולה גם לגגות בד, ושל מגוויירס אפשר גם לדיטיילינג פנימי. הם גם מתאימים לחלונות. זה של בלאק מגי'ק סתם מזהם את החלונות.

×
×
  • תוכן חדש...