Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס E250D W124 - בעיית מצמד


zelik5
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אמנםהרכב לא אספנות (1995),אך אני חש שזה הפורום המתאים ביותר להתייעץ לגביו.

 

בשבוע שעבר התחלתי להרגיש שדוושת המצמד מתחילה להפריד בנקודה נמוכה יותר ממה שהייתי רגיל. זה קרה בצירוף מקרים (או שלא?) מייד לאחר שחרור הרכב מהמוסך (מדחס המזגן השתחרר ורצועת המנוע נהייתה רפויה. בוצעו הברגות חדשות והכל בסדר ואפילו המנוע שקט וחלק יותר מבעבר).

במהלך השבוע החולף הבעיה הלכה והחמירה, אולם היו נסיעות בהן ההפרדה הייתה נמוכה, אך התבצעה בסדר, לעומת נסיעות בהן נהיה קשה לשלב הילוכים. היו גם נסיעות של גם וגם.

אתמול הזזתי את הרכב בחניה לכיוון ברז השטיפה. בנסיעה של כ-10 מ' היה קשה מאד לשלב הילוכים (ראשון ואחורי).

לאחר השטיפה, כשרציתי להחזיר את הרכב לחניה, דוושת המצמד נצמדה במלואה לקיר ואין מצמד כלל (נלחצת על ריק).

 

בתחושה שלי מדובר במשהו מכאני, כמו משהו שהשתחרר לאיטו עד ניתוק סופי.

זחלתי לדוושות ע"מ לבדוק את המשאבה העליונה - אין נזילה.

לא הצלחתי לראות את המשאבה התחתונה.

נוזל הבלמים תקין (אמנם קרוב יותר למינימום, אך אין לי אינדיקציה מה היה לפני).

 

השאלות הן:

1. מה יכולה להיות הבעיה, והאם מישהו נתקל בבעיה דומה בעבר?

2. אם מדובר במשאבות, האם והיכן ניתן לרכוש תחליפיות במחיר הוגן (אזור המרכז - פ"ת)?

3. האם המצב מחייב גרירה? מכיוון שאני חדש בתחום, אשמח להמלצות על בעלי מקצוע הוגנים באזורי.

 

תודה,

עדי

עדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה כנראה נובעת מכניסת אוויר למשאבה התחתונה, מה שגורם לה לא לפעול בעצם, למרות שיש לך תחושה בדוושה.

נראה שהמשאבה התחתונה שלך זקוקה לשיפוץ או החלפה.

בדוק באוטו לנד בכפר קאסם, הם מתמחים במרצדס.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

The symptoms you have described suggest that the clutch pressure plate is faulty. This explains the difficulty in the gear

shift and the low pedal.

עריכה אחרונה על ידי 57mmStroke
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

The symptoms you describe suggest a faulty/worn pressure plate.

 

You can eliminate the cylinders (mashe'evot) by getting an assistant to press the clutch pedal while you check linear movement in the slave Cylinder rod at the Gearbox.

 

I doubt it is air, as air usualy doesnt introduce itself into a sealed system, and when it does the symptoms are different to those described

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב כרגע הוא שהדוושה דבוקה לקיר (באמצעות הקפיץ של הדוושה. אני יכול להחזיר אותה ידנית), כלומר ללא מהלך כלל.

זה קרה כמעט בפתאומיות, כלומר השלבים היו מושלם-בינוני-אין תוך שבוע.

התחושה היא שמשהו בקצה השתחרר ולדוושה אין כל התנגדות לאורך המהלך כולו.

עדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

אכן מדובר במשאבה התחתונה שנזלה.

הנזק: 530 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

בדיעבד ראיתי את הנזילה, אך מכיוון שמדובר בנוזל בלמים דליל ובהיר, חשבתי שאלה טיפות מים מהמזגן, שמתנקזות בנקודה דומה.

עדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...