Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני בן 19 , עדיין נהג חדש

 

והתחלתי לעבוד בעבודה שנותנת אחלה תמורה, אבל - הרכב + דלק עלי,

 

מכיוון שהרכב שלי הוא שנת 83, הוא בולע בכמויות ואני דיי בטוח שאחרי שאני אעשה עליו פול קילומטרים גם אני אבקר יותר מדי במוסך,

 

השאלה שלי היא כזו:

 

האם ניתן להשיג (ליסינג,השכרה\אנערף איפה), ב-עד 1500 ש"ח לחודש (זה התקציב שנתנו לי) רכב + דלקן או משהו בסגנון , רכב שלא יהיה אכפת לי לשבור לו ת'צורה (לא.. לא לתת סלד ולהכניס ל D) , ודלק לא עלי..

 

אם מישהו יודע על דבר כזה שמסכים לקבל נהג חדש, אני אשמח מאוד, תודה מראש.

 

אורן.

פורסם

אני לא מבין משהו...

 

אם תקח רכב ב-1500 ש"ח אז הדלק לא עליך :?:

 

מי יעשה את השכירות/ליסיג אתה או החברה :?:

 

במקרה של ליסינג : אם תפסיק באמצע התקופה על מי הקנס :?:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הנה התשובות

 

1. השכרה ב - 1500 לחודש , אין מצב ... מינימום 2500-3000 וזה בהתחייבות למינמום חצי שנה

2. נהג חדש והשכרה - כמעט ובלתי אפשרי , נהג צעיר אפשרי בתוספת תשלום די גבוהה.

3. בשביל להגיע לסכום נורמחי אתה חייב להתחייב למינימום 3 שנים

תסמוך עלי ,

בדקתי את הנושא .

×
×
  • תוכן חדש...