Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים

למכירה זוג נורות MTEC H7 SUPERWHITE 55W

מתאימות לכל איביזה אור לבן לחלוטין.

נפתחו לבדיקה! הגיעו היום בדואר!

מחיר: בדיוק כמו שעלה: 18פאונד! (שער המרה פייפאל 6.5) = 117שקלים!

מבקש בדיוק את מחיר הקניה ולא מעוניין להרוויח פה על אף אחד - פשוט לא מתאימות לי!

 

vmzzkmmzrymw.jpg

 

חוקיות לחלוטין!

פשוט לתאם ולבוא לקחת! (אזור כפר-סבא / אפקה, תל אביב בכל יום)

כפיר 0528222148 - אם לא זמין שלחו לי SMS

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012

פורסם

בנוסף מנורות MTEC 55w COSMOS BLUE HB4

מתאימות לפנסי ערפל לאיביזה או כל רכב אחר עם HB4! (חוץ מאיביזה 2012 - אחרי מתיחת הפנים!)

לא הותקנו מעולם חדשות בקופסה! והגיעו היום!

מחיר: בדיוק כמו שעלה: 18פאונד! (שער המרה פייפאל 6.5) = 117שקלים!

מבקש בדיוק את מחיר הקניה ולא מעוניין להרוויח פה על אף אחד - פשוט לא מתאימות לרכב שלי!

 

חוקיות לחלוטין!

פשוט לתאם ולבוא לקחת! (אזור כפר-סבא / אפקה, תל אביב בכל יום)

כפיר 0528222148 - אם לא זמין שלחו לי SMS

 

n2tntlcxgenn.jpg

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012

×
×
  • תוכן חדש...