Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן קופה 2.0- בית פילטר, צמיג וטיפולים נוספים...


אוהד_מ
שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, כבר הרבה זמן שלא היה לי אינטנט ובדיוק עכשיו הוא חזר לחיים והחלטתי לספר על הטיפול שהיה לי היום עם האוטו החדש, מגאן 2.0 96 קופה.

אז החלפנו את כל הדברים הרגילים- פילטר דלק/שמן, החלפנו שמן, מים, פלאגים ואז הגיע הבעיה כאשר רצינו להחליף פילטר אויר... איפה הבית שלו?!!?

אז ככה, עוד כשקניתי את האוטו לא הערכתי נכון את מצב הפילטר, המוכר קנה לפילטר פילטר פתוח וחשב שזה שיפור לטובתו, אבל מסתבר כמה דברים... בית הפילטר המקורי לא אצלו, הפילטר עצמו היה באיכות ירודה, מעין פילטר ספוג של אופנועים וקרוע, וגם הוא לא היה מחובר לחור היניקה השני (יש שניים- גדול רגיל, ועוד אחד קטן כדי שהמנוע ישחק עם הסלדים או משהו כזה בעזרת החיישן ויוכל לייצב את עצמו ע"י יניקת אויר...)- דבר רע מאד כי הוא היה חשוף לגמרי לתקופה די ארוכה ושאף הרבה אבק וחרא כנראה :(

בכל מקרה -לא נורא נתקשר לפירוקיות ונמצא בית פילטר- נשמע פשוט ומצויין!.... אבל ממש לא! בקושי יש להם מגאנים רגילות, אז לכו תמצאו מגאן קופה 2.0!- מיותר לציין שכל הטלפונים העלו חרס...

אז מה עושים.. אה כן! נלך על בטוח- נצלצל לחברה למוסך המרכזי, בטוח יהיה להם... אבל מה? לאחר טלפון קצרצר התברר שבית כזה (קופסת פלסטיק) עולה 2100 (!) ש"ח לא כולל מע"מ ועבודה! ויתרנו על זה, ויצאנו להסתובב בפירוקיות השונות בתקווה למצוא בית מתאים ולסדר קומבינה, ולאחר שעות של חיפושים מצאנו לבסוף (עוד אצלו במוסך אחרי כל הנסיעות) בית שהתאים של סיטרואן וולקן, העיקר בסוף הוא התקין את זה בצורה טובה מאד ומקצועית (האיש לא מורשה, אבל בעל ידיים טובות שחבל על הזמן), חיבר את הבית לשני חורי היניקה וחיבר גם את חיישן האוויר שלא היה מחובר קודם, ומחר יזמין לי את הפילטר המתאים עצמו ויסדר לבית גם תושבת כדי שלא יהיה באויר.

בסוף זה עלה לי כולל עבודה והפילטר עצמו כ170 ש"ח- פחות מעשירית מהבית הבודד שרצו בחברה. ברגעים כאלה אני שמח שהתחלתי לטפל אצל מישהו שגם יודע מה שהוא עושה וגם אמין וזול...

הוא טוען שבניגוד למכולולים אחרים ברכב, פילטר אויר של מכונית מדגם מסויים עושה את העבודה בדיוק כמו פילטר אחר ואין שום משמעות לעיצוב שלו ולא צריך להיות מודאג שזה לא פילטר כמו ששם היצרן, רק משנים את הפילטר כי עיצוב הבית שונה כי המיקום שונה... מה אתם אומרים?

 

עכשיו בעיה נוספת- הצמיג האחורי שלי של חברת federal עם חתך נמוך כמעט קרוע וחייב החלפה, הצמיג האחורי השני הוחלף לא מזמן ועדיין במצב טוב ולא שחוק.. האם מותר לי לשים צמיג חדש עם הישן (הטוב) האחורי, במקום לבזבז כסף על עוד צמיג? (כי לפי מה שהבנתי צמיג כזה הוא די יקר ועולה בסביבות ה500 לאחד). ואולי אתם מכירים מקום טוב וזול להשיג צמיג כזה?

 

ובקשר לסאנרוף- כמו רבים אחרים לא עובד, אבל המנוע עובד ורק בכוון אחד וללא הפסקה בלחיצה כשהסאנרוף נשאר נעול ולא זז, הוא חושב שגלגל שיניים או חלק במנוע עצמו נהרס מהשמש ובגלל זה המנוע מסתובב בחופשיות גם עם הכבל לחלון בסדר (אחרת המנוע היה נתקע מצד אחד אםן היה מנסה לנעול או פותח מצד שני), הוא מעריך תיקון של כ1000 ש"ח אצלו אבל הוא עדיין צריך לפרק הכל ולבדוק בצורה מקצועית.. בכל מקרה, מישהו נתקל בבעיה דומה ויודע ממה נובעת ועלות משוערת לתיקון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון אחלה אוטו קנית אוטו לטעמי ממש יפייפה סע בזהירות ושיהיה לך במזל טוב.

דבר שני ליד בית מעריב בת"א אני ראיתי לפני חודש בערך שיש שם מגאן קופה מנוע 2000 כחולה מושבתת אז תברר שם הוא נמצא ממש איפה שיש שם אופנועים תברר באיזור אתה תראה בקשר לצמיג מומלץ יותר כבר להחליף את שניי האחורים אני יודע שזה יהיה כרוך ביותר כסף אבל אם תקנה שניים אולי יעשו לך הנחה ויש מקומות שעושים תבדוק .

ושוב פעם אוטו פצצה שמור עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסנן אויר - לא אמורה להיות לך בעיה, בעקרון המכונאי שלך צודק.

 

צמיג - לבטיחות רצוי 2 זהים, מבחינה חוקית מותר 2 תואמים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...