Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השוואה בין רכבי מנהלים.. אשמח לקבל ייעוץ


elroi
שימו לב! השרשור הזה בן 4410 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחזיק כבר יותר משנה במונדיאו אקובוסט.

בינתיים טפו-טפו לא נתקלתי בביית מוסכים.

את המכונית קניתי לאחר המלצה של שכן שמחזיק מונדיאו כבר מספר שנים (הדגם הקודם) ולא התלונן על כל בעיה כזו להיפך, הוא מצידו ימשיך רק עם מונדיאו.

האוטו מאוד מפנק ונותן להרגיש שאתה נוסע ברכב מדרגה גבוהה יותר בלי להוציא את העיניים.

 

לי היו כל השנים יפאניות. לדעתי אין להשוות עם מזדה 6,. היחידה שניתן להשוות היא הסופרב שגם אותה שקלתי אבל הפריעו לי מספר דברים עקרוניים ולבסוף המונדיאו ניצחה ואני לא מצטער לרגע, וגם בעתיד, סביר שאמשיך איתה.

 

לי יש את הדגם עם 240 כ"ס אבל אני בטוח שגם הדגם הזול יותר עם 203 כ"ס נותן פייט רציני מול כל המתחרות באותו סגמנט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ואתה אומר שגם לך וגם לשכן שלך לא היו תקלות עם המונדיאו?

 

אגב הסתכלתי על המפרט של הסופרב הוא באמת נחמד ביחס ליונדאי ולאוונסיס האמת שלה ולמונדיאו יש מפרט די זהה

אז כרגע אני עומד בהתלבטות ועוד התווספה לי עכשיו המונדיאו אם היא באמת לא הרבה במוסכים כמו ששמעתי

יש את המונדיאו והסופרב שהן בעצם מציעות הכי הרבה במחירים זהים למתחרותיהן

ויש את הI40 שבעיני היא הכי יפה אולי קצת מצועצעת אך בכל זאת די מעניינת

והאוונסיס שכרגע מה שעוד משאיר אותה במבחן פה זה האמינות של טויוטה(או שזו גם רק סטיגמה שרק לטויוטה יש אמינות יותר מהשאר?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית אוהב את המראה של הטויוטה מאשר של הסקודה מבחינה חיצונית

 

אך השאלה אם היא מאובזרת ותמורתה למחיר היא טובה ביחס לאחרות הן מבחינת נוחות נסיעה, אבזור,איכות חומרים וביצועים

 

ואכן אני מדבר על רכבי 2012

 

לגבי השאלה מדוע הגבלתי עצמי לשלושה דגמים אלו

 

פשוט האחרות נפלו כל אחת בתחום אחר: מאזדה 6- לא מתלהב ממאזדה ובנוסף לכך היא די יקרה ביחס לתמורה

 

מונדאו- מוסכי רכב ששאלתי אמרו שהיא חברה מאוד טובה שלהם והם פוגשים אותה לעיתים קרובות יותר מהאחרות

 

פג'ו 508- עד כמה שאני יודע פג'ו הם טובים אך תוחלת החיים שלהם לא מציאה והחלפים בה הם יקרים

 

יש לך משהו שמתעלה על הרכבים שבחרתי באותו מחיר? אשמח לשמוע

 

וכן דיברתי על רמות הגימור הבסיסיות ועל מכוניות הסאדן שברמת גימור זו

 

 

אני לא יודע עם מי דיברת במוסכי פורד, אבל לי יש מונדאו כבר 4.5 שנים ופרט לטיפולים לא נכנסתי למוסך.

כך גם עוד בעלי מונדיאו ובעלי דגמים אחרים של פורד (כמו S-MAX ) שאני מכיר.

על כל רכב יש דעות ושמועות.

העצה הטובה שאני יכול לתת לך זה לקרוא על מבחני דרכים של הדגמים שאתה מעדיף, ואז לבצע נסיעות מבחן בהן.

דרך אגב, ביצעתי נסיעת מבחן ב-508 וממש לא עומדת מול המונדיאו.

האופל אינסניה, הספסל האחורי צר והגג יורד בצורה חדה, לכן מבוגרים גבוהים בקושי יושבים מאחור.

מבחינת מרחב פנימי לא תמצא מרחב גדול יותר מהמונדאו.

אני אישית ממתין למונדאו החדשה שתגיע ב-2013.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דיברתי עם מוסכניקים בגלל זה זה היה בשבילי חד משמעי שהמונדיאו בעייתית זה לא שאני רק מאמין לשמועות אבל כשבעל מקצוע מומחה בתחום מסוים אומר לך משהו מן הסתם אתה מקשיב לו..

אגב אני היום עברתי על כל המפרטים של 4 הרכבים הנ"ל ות'אמת מבחינת אבזור ברמת הגימור הבסיסית אין בהן כל כך הבדלים אני סקרן לדעת איך הן מבחינת נוחות ואיכות נסיעה (כמובן שגדלי הרכבים שונים)

אני די בודק בין ארבעת הרכבים האלה עכשיו כבר לא נראה לי שאני אקח עוד סוגים כל השאר או יקרים או שפחות מעניינים אותי

איך הם מבחינת איכות חומרים?

איך מרגישים בהבדל בין כל הרכבים האלה בזמן הנהיגה בנושא נוחות איכות נסיעה תצרוכת דלק וכו'??עד כמה זה מורגש ההבדל בניהם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי הייתה מונדיאו 3 שנים.

לא היו בעיות.

גיר הרגיש לי פחוץ זריר אחרי 50,000 ק"מ - אבל במוסך סירבו אפילו לשים שמן גיר חדש.

אם זה היה רכב שלי פרטי אז לא הייתי חוסך 200 ש"ח על שמן גיר.....

 

אבל האמת - אני לא יודע למה אני עונה לך - אתה גם כך מתעלם ממה שרושמים לך.

 

תזהר מיונדאי - ראיתי כתבה עליהם מול 508 וקיאה תואמת (לא זוכר את השם) ויונדאי הם ממש לא אהבו.

 

 

נראה לי שכבר החלטת - תתחדש.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסונטה גדולה יותר מהאוונסיס, והיא מתחרה יותר בקאמרי מאשר באוונסיס, נהגתי על הסונטה, אהבתי את הנסיעה שלה מאוד, לא יודע על המנועים בארץ אבל ה2.4 GDI מאוד טוב והביצועים אפילו עדיפים מהקאמרי 2.5, בקטגוריה של ה6 צלינדר הסיפור הוא כבר שונה לגמרי.

 

הסונטה מרגישה איכותית והפנים מאוד מרשים לעומת הטויוטה, פירקתי כמה פלסטיקים לצורך התקנות, והאיכות סבירה (קליפסים חלשים) כמובן ביחס ליפנית. הציון שלי זה 8.5 מתוך 10 לעומת קאמרי 8 מתוך 10.

 

מה הייתי קונה מהשתיים זה כבר סיפור אחר, כנראה את היפנית כמו שעשיתי לפני שיצאה הקוראנית, רק בגלל הסחירות והמחיר שהרכב ימכר לאחר תקופה של 3-4 שנים.

 

אם לבחור בין הסונטה לאוונסיס הייתי לוקח את הסונטה, היא רמה מעל ויותר עונה על השם "רכב מנהלים" או בשם אחר סדן סטנדרטי.

 

אם טויוטה היו משקיעים יותר ברמה של הפנים ולא היו משעממים כמו שהם לא הייתה בכלל תחרות.

 

יש לכם קיה אופטימה בארץ?, אם כן זאת הייתה הבחירה שלי

 

 

לגבי הסקודה, ההרגשה של רכב גרמני היא שונה מהאחרים לכיוון הטוב, אפילו מתחיל באיך הדלתות נפתחות ונסגרות (הצליל וההרגשה), וממשיך לנסיעה עצמה שמרגישה כאילו יושבים באיזה רכב משוריין וגדול יותר

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה אומר שגם לך וגם לשכן שלך לא היו תקלות עם המונדיאו?

 

אגב הסתכלתי על המפרט של הסופרב הוא באמת נחמד ביחס ליונדאי ולאוונסיס האמת שלה ולמונדיאו יש מפרט די זהה

אז כרגע אני עומד בהתלבטות ועוד התווספה לי עכשיו המונדיאו אם היא באמת לא הרבה במוסכים כמו ששמעתי

יש את המונדיאו והסופרב שהן בעצם מציעות הכי הרבה במחירים זהים למתחרותיהן

ויש את הI40 שבעיני היא הכי יפה אולי קצת מצועצעת אך בכל זאת די מעניינת

והאוונסיס שכרגע מה שעוד משאיר אותה במבחן פה זה האמינות של טויוטה(או שזו גם רק סטיגמה שרק לטויוטה יש אמינות יותר מהשאר?)

 

 

 

ברור שהשכן הייתה רק דוגמה על מנת להשיב על שמועות שלדעתי לא נכונות. אתה יכול לתאר לך שעשיתי בדיקה רצינית, כולל בירור במוסך וגם אצל סוכן ביטוח, נסיעות מבחן וכו'.

מהתגובות אחרי אתה יכול לראות שכך לא רק אצלי או אצל השכן שלי ואגב מוסכים, בעל המוסך שאצלו אני מטפל שנים עם המיטצובישים שלי (מוסך שלום) ושיש לי בו אמון מלא היה רק עם תשבוחות.

 

המפרט של הסופרב גם כן טוב וישנם שם כמה דברים שאין במונדיאו (פנסי קסנון, חניה אוטומטית, חיישנים גם מקדימה וגם מאחור) אבל יש גם כמה חסרונות שהפריעו לי בזמנו: אחריות רק שנתיים במקום שלוש, ביטוח יקר יותר בגלל שהמכונית גניבה יותר (לדברי סוכן הביטוח) והמראה הפחות ספורטיבי בלשון המעטה וכמובן המנוע שאני מאוד אוהב במונדיאו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי הייתה מונדיאו 3 שנים.

לא היו בעיות.

גיר הרגיש לי פחוץ זריר אחרי 50,000 ק"מ - אבל במוסך סירבו אפילו לשים שמן גיר חדש.

אם זה היה רכב שלי פרטי אז לא הייתי חוסך 200 ש"ח על שמן גיר.....

 

אבל האמת - אני לא יודע למה אני עונה לך - אתה גם כך מתעלם ממה שרושמים לך.

 

 

 

נראה לי שכבר החלטת - תתחדש.

 

 

למה אתה חושב שאני מתעלם? אני שומע מה זה קשור אבל יש אנשים שאמרו דברים טובים ויש דברים רעים על אותם רכבים אז למה לשלול אם חלק אמרו דברים טובים אני משווה ועושה את השיקולים שלי

למה מה נראה לך שהחלטתי?מסקרן אותי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסונטה גדולה יותר מהאוונסיס, והיא מתחרה יותר בקאמרי מאשר באוונסיס, נהגתי על הסונטה, אהבתי את הנסיעה שלה מאוד, לא יודע על המנועים בארץ אבל ה2.4 GDI מאוד טוב והביצועים אפילו עדיפים מהקאמרי 2.5, בקטגוריה של ה6 צלינדר הסיפור הוא כבר שונה לגמרי.

 

הסונטה מרגישה איכותית והפנים מאוד מרשים לעומת הטויוטה, פירקתי כמה פלסטיקים לצורך התקנות, והאיכות סבירה (קליפסים חלשים) כמובן ביחס ליפנית. הציון שלי זה 8.5 מתוך 10 לעומת קאמרי 8 מתוך 10.

 

מה הייתי קונה מהשתיים זה כבר סיפור אחר, כנראה את היפנית כמו שעשיתי לפני שיצאה הקוראנית, רק בגלל הסחירות והמחיר שהרכב ימכר לאחר תקופה של 3-4 שנים.

 

אם לבחור בין הסונטה לאוונסיס הייתי לוקח את הסונטה, היא רמה מעל ויותר עונה על השם "רכב מנהלים" או בשם אחר סדן סטנדרטי.

 

אם טויוטה היו משקיעים יותר ברמה של הפנים ולא היו משעממים כמו שהם לא הייתה בכלל תחרות.

 

 

 

יש לכם קיה אופטימה בארץ?, אם כן זאת הייתה הבחירה שלי

 

 

לגבי הסקודה, ההרגשה של רכב גרמני היא שונה מהאחרים לכיוון הטוב, אפילו מתחיל באיך הדלתות נפתחות ונסגרות (הצליל וההרגשה), וממשיך לנסיעה עצמה שמרגישה כאילו יושבים באיזה רכב משוריין וגדול יותר

 

דווקא על הסונטה אמרו שהיא לא הצליחה בארץ במיוחד כי חסרו לה דברים ביחס למתחרותיה( כאשר מתחרותיה הן אוונסיס מאזדה 6 וכו')

נכון טויוטה מעצבים את פנים הרכב בצורה די משעממת ביחס לאחרים אך אם יש את כל שאר האבזור ואיכות נסיעה וחומרים טובה אז אפשר להתפשר השאלה אם זה באמת כך

לגבי הקיה עד כמה שהבנתי היא אמורה להגיע באיזור הקיץ ז"א עוד חודש חודשים להערכתי

אך תא המטען שלה נורא קטן ביחס לאחרות לפחות ככה רשום

ואתה אומר שהסופרב ביחס למונדיאו טובה יותר? כי הוא נראה רכב איכותי אומנם לא מעוצב חיצונית בצורה הכי יפה שיש אבל הפנים שלו די מזכיר את הפאסאט..המתלים לא קשים מדי?ההגה לא מנותק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהשכן הייתה רק דוגמה על מנת להשיב על שמועות שלדעתי לא נכונות. אתה יכול לתאר לך שעשיתי בדיקה רצינית, כולל בירור במוסך וגם אצל סוכן ביטוח, נסיעות מבחן וכו'.

מהתגובות אחרי אתה יכול לראות שכך לא רק אצלי או אצל השכן שלי ואגב מוסכים, בעל המוסך שאצלו אני מטפל שנים עם המיטצובישים שלי (מוסך שלום) ושיש לי בו אמון מלא היה רק עם תשבוחות.

 

המפרט של הסופרב גם כן טוב וישנם שם כמה דברים שאין במונדיאו (פנסי קסנון, חניה אוטומטית, חיישנים גם מקדימה וגם מאחור) אבל יש גם כמה חסרונות שהפריעו לי בזמנו: אחריות רק שנתיים במקום שלוש, ביטוח יקר יותר בגלל שהמכונית גניבה יותר (לדברי סוכן הביטוח) והמראה הפחות ספורטיבי בלשון המעטה וכמובן המנוע שאני מאוד אוהב במונדיאו.

 

 

אני מתאר לעצמי שבדקת לפני שקנית בשביל זה אני מנסה לסגור פינות ולשמוע עוד חוות דעת ולא רק מקשיב לאדם אחד

אוקי זה נחמד לשמוע..העיצוב של המונדיאו לטעמי מבפנים לא נראה משהו הוא נראה לא איכותי במיוחד

האיבזור שאמרת עכשיו הוא של הסופרב אלגנס לא באמבישן

אה הביטוח הרבה יותר יקר ביחס לאחרות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי הייתה מונדיאו 3 שנים.

לא היו בעיות.

גיר הרגיש לי פחוץ זריר אחרי 50,000 ק"מ - אבל במוסך סירבו אפילו לשים שמן גיר חדש.

אם זה היה רכב שלי פרטי אז לא הייתי חוסך 200 ש"ח על שמן גיר.....

 

אבל האמת - אני לא יודע למה אני עונה לך - אתה גם כך מתעלם ממה שרושמים לך.

 

 

 

נראה לי שכבר החלטת - תתחדש.

 

לגבי היונדאי אגב נראה לי שאני יורד ממנה בלי קשר קראתי עליה עוד קצת היום ולמרות המראה שלה והאבזור הנחמד רכב שמנותק מהכביש (פרט לכבישים מהירים) גורם לי להרגיש לא בטוח מן הסתם וזה לא מהנה ומרגיע

אם לזה התכוונת שהתעלמתי אז זה כי לא ראיתי את ההודעה לגבי היונדאי קודם סתם שתדע ותודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע להגיד לך על הסופרב או המונדאו, אני כבר 3 שנים גר בחו"ל ופה אין לא את זה ולא את האחר.

מנסיון עם טויוטה (קאמרי) הפנים קצת משעמם אבל פרקטי, הנסיעה טובה ואפילו מהנה (270) כוחות סוס, אבל אם להסתכל על מנועים חסכוניים יותר, אז הטויוטות קצת משעממות.

 

לדעתי הסופרב לוקחת פה, מנסיון עם פאביה ספייס 2008, ונסיון של סופרב 2005.

יכול להיות והמונדאו אפילו טובה יותר, לא רוצה סתם לכתוב דברים שאני לא יודע, אבל אני כן יודע איך רמת האמינות של הפורדים פה בעיקר הפוקוסים הקודמים וה ESCAPE, מלא תקלות חשמל (מכאנית הרכב מצויין), בנוסף גם שמעתי על הרבה תקלות בפוקוסים הקודמים בארץ (חברים ולא נסיון אישי) תקלות כמו מנורות נשרפות אחת אחרי השניה, אורות מהבהבים עקב קצרים, ראיתי את זה גם על הכביש רכב נוסע וכל האורות מהבהבים, וזאת לא בעיה של התקנה מקומית לקוייה.

 

אגב הפורדים הגדולים, EXPLORER וכל הטנדרים F-150, F-250, F-350,F-450, וכו....... מצויינים, אין בעיות כאלה כמו במשפחתיות.

 

קח נסיעת מבחן ותראה מה מתאים לך, יכול להיות המונדאו מצויינת וכמו שקודמי עם נסיון אישי רשמו שאין להם כלל תקלות.

בכל מקרה כשלוקחים רכב בקטגוריה הזאת צריך להיות עם ראש שקט ולהרגיש טוב עם ההחלטה וזה כמובן אחרי נסיעת מבחן ואפילו כמה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, תמתין עוד מספר חודשים לתחילת 2013, הסופרב בטח תזכה למתיחת פנים, תגיע מונדיאו חדשה (נראית הרבה יותר טוב מזו הנוכחית), קיה אופטימה, מתיחת פנים לאינסיגניה, מאזדה 6 חדשה (תוצג בספטמבר), מתיחת פנים ל-B4, שברולט מאליבו החדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דיברתי עם מוסכניקים בגלל זה זה היה בשבילי חד משמעי שהמונדיאו בעייתית זה לא שאני רק מאמין לשמועות אבל כשבעל מקצוע מומחה בתחום מסוים אומר לך משהו מן הסתם אתה מקשיב לו..

אגב אני היום עברתי על כל המפרטים של 4 הרכבים הנ"ל ות'אמת מבחינת אבזור ברמת הגימור הבסיסית אין בהן כל כך הבדלים אני סקרן לדעת איך הן מבחינת נוחות ואיכות נסיעה (כמובן שגדלי הרכבים שונים)

אני די בודק בין ארבעת הרכבים האלה עכשיו כבר לא נראה לי שאני אקח עוד סוגים כל השאר או יקרים או שפחות מעניינים אותי

איך הם מבחינת איכות חומרים?

איך מרגישים בהבדל בין כל הרכבים האלה בזמן הנהיגה בנושא נוחות איכות נסיעה תצרוכת דלק וכו'??עד כמה זה מורגש ההבדל בניהם?

 

אם קיימת התלבטות בין המונדיאו לסופרב, אתה לא לבד. יש שרשורים ארוכים בנושא.

לדעתי, באופן כללי, אם אתה מחפש רכב עם מרחב פנימי גדול והתנהגות כביש מהנה, המונדיאו מתאימה יותר.

במידה ואתה מחפש את ההידור, איבזור, הרגשת "רכב מפואר", הסופרב מתאימה לך (זאת במידה והמותג סקודה לא מפריע לך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם shai_ka - הסופרב מרגישה יותר מפוארת. מה שכן, המרחב הפנימי כל כך גדול שאני לא בטוח שצריך עוד, תלוי.. ותא המטען גדול מספיק ונוח מאוד להטענה. פנים הרכב מאוד דומה לפסאט.

 

אני יודע שתא המטען של הפוקוס קטן, לכן הצעתי את הסטיישן ולא ההאצ'בק הקצר.

 

מעניין לראות את ההשוואה שראית, מעניין במה המונדאו לוקחת... אחפש לראות.

 

הסופרב הספציפית נמצאת בחברה שנתיים. נסעתי ונהגתי בה לא מעט במהלך התקופה. כצמודה שלי היא נמצאת אצלי רק מספר שבועות. את ענייני הביטוחים והאחזקה לא בדקתי כי זה על חשבון העסק.

 

כשאמרתי שההתנהגות טובה אבל זה לא רכב ספורט התכוונתי לכך שהמנוע מרגיש חזק מאוד (אני רגיל למשפחתומטיות וסופר-מיני 1.6 גג), כיול המתלים קשה במידה הנכונה, צמיגים בחתך נמוך שאוחזים (באלגנס, באמבישן יש מידה שונה ולא ניסיתי), הטורבו עושה את העבודה ודי חסכוני בנוסף להכל. גיר ה-DSG כפול המצמדים עובד לרוב חלק ויעיל. רכב ששוקל 2 טון ומאיץ ל-100 בכ-8 שניות זה לא רע בעיניי. אבל בכביש מפותל פתאום תבין שלא מדובר פה ב-STI או EVO ו-ההיגוי לא מספיק מדויק, ואתה מרגיש שאתה באמת נוהג במשהו משוריין ולא בקארטינג. זה סוג של ספינה ולא רכב מרוץ.

בכל אופן, לאור ההתלבטות הקשה אני ממליץ בחום לנסות את המונדאו והסופרב וללכת עם הלב.. בהצלחה.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4410 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...