Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש עזרה עם צמיגים טובים ל206 XS


X plane
שימו לב! השרשור הזה בן 4429 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב חברים,

 

מאז שקניתי את הרכב לפני כ8 חודשים, אני צריך צמיגים חדשים. הזוג מאחור הוא משנת 2006 והקדמי 2009.

הגיע הזמן להתחדש, ואם כבר- אז הולכים על אחיזה משופרת.

 

הבעיה: אין צמיגים ספורטיבים (מה שחיפשתי היה SDRIVE וT1R) במידה של 206 XS.

 

המידות המאושרות ל206 שלי הן:

 

175/65/14- מה שיש לי עכשיו.

185/65/14

195/55/15

185/55/15

 

אז בשתי המידות של 14' אין בכלל את הצמיגים הללו.

אם אני עולה מידה, אני צריך ג'אנט 15', ובגלל זה אני מחפש כבר 4 חודשים ג'אנטים קלים של C5.

 

במידה 185/55/15 יש SDRIVE ב490 שקלים. איך המחיר הזה?

ב 195/55/15 יש T1R ב450 שקלים. איך המחיר?

מה עדיף? T1R או SDRIVE במחירים הללו? שני המחירים הם בלי מע"מ, עם הרכבה.

 

מן הסתם הכי נוח זה למצוא צמיג טוב כמו שני אלה שלמעלה, במידה 14, ואז אני לא צריך לחפש ג'אנט של C5, ולכשאמצא, אעלה מידה. אבל לפחות לא אהיה בלחץ להחליף צמיגים.

 

אז פה אני מבקש את עזרת חברי הפורום: או במציאת רביעיית ג'אנטים של C5, או במציאת צמיגים ברמת שני הדגמים שהזכרתי, או במציאת הדגמים הללו במידה שלי- 14', או כל דבר שאתם יכולים לעזור.

 

תודה

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אורן תוודא שאתה בכלל יכול להתקין ג'נטים של C5, בדקת את זה אחד לאחד?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן תוודא שאתה בכלל יכול להתקין ג'נטים של C5, בדקת את זה אחד לאחד?

 

 

מבחינת מרווח ברגים וכו' יושב, למיטב הבנתי האופסטים קצת שונים אבל לא ברמה קריטית.

אבל מה זה משנה? הוא בחיים לא ימצא סט... כבר ארבעה חודשים במקום בוקר טוב אני שומע "נו תמצא לי ג'אנט!", בסוף הוא עוד יקדח חורים חדשים בג'אנט של הפלואנס:lol:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני צריך לברך על זה שלא מצאתי את הרכב על בלוקים כשהייתי אצלכם, אה?

 

:-P

 

ב C5 יש חמישה ברגים כשאחד הוא במרכז, אני לא מכיר פז'ו אבל צריך לסגור את הנקודה הזו. אני יודע שלפז'ו יש ג'נטים שנראים דומים לשלי, אבל אני לא בטוח שהברגים דומים.

 

שני השקל שלי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

s drive עדיף בהרבה

או חפש לך R1R

 

עדיף גם במחיר 50 שקלים יותר לצמיג?

 

אורן תוודא שאתה בכלל יכול להתקין ג'נטים של C5, בדקת את זה אחד לאחד?

 

לא. לא בדקתי. איך אני יכול לבדוק את זה בוודאות?

 

אז אני צריך לברך על זה שלא מצאתי את הרכב על בלוקים כשהייתי אצלכם, אה?

 

:-P

 

ב C5 יש חמישה ברגים כשאחד הוא במרכז, אני לא מכיר פז'ו אבל צריך לסגור את הנקודה הזו. אני יודע שלפז'ו יש ג'נטים שנראים דומים לשלי, אבל אני לא בטוח שהברגים דומים.

 

שני השקל שלי.

 

אפשר לוותר על הבורג במרכז ורק להדק את הארבעה?

מה עם האופסט? מה זה "לא קריטי"? ועל מה זה משפיע ואיך מתקנים את זה?

 

 

ואם לא ג'אנט של C5- על מה אני אלך? איפה אני מוצא צמיג איכותי במידה 14'?

או שבכלל לוותר כרגע על הרעיון, לקנות רביעיית צמיגים סינים לבינתיים, שלפחות לא יהיה לי את הפחד שכל רגע האחוריים מתפוצצים מרוב סדקים, ולחפש לאט לאט ג'אנטים וצמיגים?

 

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונה אחת שווה אלף מילים

 

0611mt_01_z+offset_wheels+offset_chart.jpg

 

אם אני זוכר נכון לC5 אופסט של 18 ול206 אופסט גבוהה מזה, באיזור ה25 אם אני זוכר נכון משיחה עם בעל 206 בעבר הרחוק.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו ולמה אמור לעניין אותי האופסט? הרי לפי הציור, אין שום משמעות בהבדל הזה, נכון?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיפוש קצר ברשת מצאתי שלפז'ו 206 מתאימים ג'נטים רגילים של C5 עם ארבעה ברגים, ולא ג'נטים שמגיעים בדגמי ה PK, שהם עם 5 ברגים (לא בדקתי את עניין האופסט).

 

בכל מקרה, לא הייתי מחבר ג'נט בארבעה מתוך חמישה ברגים בשום תנאי (אבל זה אני, אולי יבוא מומחה ויאמר אחרת).

 

לדעתי שווה להתקשר ללובינסקי ולשאול, או למוסך מתמחה - שאפט, אורן, גבע למשל.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיפוש קצר ברשת מצאתי שלפז'ו 206 מתאימים ג'נטים רגילים של C5 עם ארבעה ברגים, ולא ג'נטים שמגיעים בדגמי ה PK, שהם עם 5 ברגים (לא בדקתי את עניין האופסט).

 

בכל מקרה, לא הייתי מחבר ג'נט בארבעה מתוך חמישה ברגים בשום תנאי (אבל זה אני, אולי יבוא מומחה ויאמר אחרת).

 

לדעתי שווה להתקשר ללובינסקי ולשאול, או למוסך מתמחה - שאפט, אורן, גבע למשל.

 

 

אכן, זאת הכוונה.

הבעיה שאורן קמצן, הוא כבר התקשר והמחיר זה 250 לאחד חדש:lol:

ואורן- זה אומר שהג'אנט יהיה שקוע\בולט בהתאמה. עם שקוע אפשר להתמודד עם ספייסר במידת הצורך, בולט עשוי לשפשף.

 

עריכה:

יכולים להיות מצבים מסוימים שבהם ג'אנטים עם אופסט\צורה לא מתאימים לא יעלו על הרכב כי הם נוגעים בברקסים לדוגמא.

בכל מקרה קשה לי להאמין שזה המצב, אבל תבדוק את זה לעומק

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור- זה לא יפה לחשוף את קמצנותי בפני הפורום.

חוץ מזה שזה לא 250 אלא 350 לפני מע"מ. סה"כ לרביעייה 1600 ש"ח. לא חבל? כשיד שניה זה בסביבות ה300 ש"ח לרביעייה???

 

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מחפש ג'אנט ברזל מידה 14?

 

אממ מה עם הג'אנט המקורי של ראלי?? למרבה זיכרוני פעם אחרונה שהרמתי ג'אנט 14 של ראלי נדהמתי מהקלילות הזו, הייתי בטוח שאני מרים רביעייה ביד אחת אם היה לי מקום D:

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4429 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...