Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dani12

טסט על קטנוע, האם אפשר להביא קטנוע שלי ולא לשלם 350 ש"ח לגזלנים מבה"ס ?

שימו לב! השרשור הזה בן 2474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

הי לילה טוב, שאלה כזאת ידוע שטסט עולה 350 שמושלם לבית הספר על השכרת הקטנוע לצורך טסט ל 5 דקות בערך.שזה גנבה.

השאלה האם ניתן לקחת כל קטנוע ולעשות אליו את הטסט בלי לשלם לגזלנים. הרי על הקטנוע של לימוד נהיגה אין שום איבזור מיוחד (לפחות לא בחדשים).

אני יכול קנות קטנוע גם ללא רישיון ולהביא אותו לרחבה של הטסטים ולעשות טסט עליו.

כמובן שאני אצתרך להוסיף לביטוח פול פרמיה של כמה שקלים לאותו היום כדי לבטח את הקטנוע כקטנוע ללימוד נהיגה.

לא ראיתי חוק שאומר שרק בית ספר חייב להגיש אותי למבחן כי בסה"כ אין חובת תאוריה ואין מינימום שיעורים בהנחה שיש לי רשיון, וגם אם כן עדיין למה אי אפשר להרשם למבחן עצמאית למשל?

הרי זה לא כמו רכב שיש ציוד מיוחד ברכב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק קודם אם יש חברת ביטוח שמוכנה לבטח מישהו שאין לו רישיון ולא במסגרת בי"ס.

אם מצאת - תבדוק כמה הם רוצים ממך עבור ביטוח חובה (המינימום זה 5 אחוז מהפרמיה השנתית).

אל תשכח לבטח צד ג'.

בדוק מה קורה במקרה של תאונה - מי קונה אופנוע חדש או חלקים שנשברו.

 

אם תמצא את האחד שמוכן לבטח אותך, אל תתפלא שזה עולה לך יותר מ-350 ש"ח.

.


האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סיבכתה את זה ביטוח פול עולה למורה נהיגה 350 ש"ח יותא מביטוח רגיל לשנה, צד ג לא צריך מיוחד זה רק לטסט. כך גם הביטוח לימוד הנהיגה.

בקיצור נשאלת השאלה האם לטסט אני חייב להרשם דרך בית ספר לגזילה או עצמאית גם ניתן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא סיבכתי שום דבר:

בדוק במחשבון ביטוח חובה ותמצא שהביטוח המינימלי שלכאורה מכסה אותך בהגדרת לימוד נהיגה (טסט זה חלק מהגדרת לימוד נהיגה) - יעלה לך מינימום 250 ש"ח. (זה מחיר לעד שבוע ימים, גם אם אתה צריך רק שעה אחת).

זה לקטנוע בנפח 51-250. אם זה לאופנוע בנפח 251-500, זה כבר יעלה מינימום 335 ש"ח.

 

תוסיף לזה את כיסוי צד ג' שצריך לכסות גם כשאתה נוהג כתלמיד/נבחן.

אם במקרה תשבור איזה פלסטיק בקטנוע, כמובן תשלם מכיסך.

מי משלם השתתפות עצמית אם עשית נזק לצד ג' ?

.


האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את מה שאתה אומר רק מה שמעצבן ששיעור עולה 70 ש"ח ל 40 דקות וטסט של 3 דקות עולה 350 ש"ח על מה ולמה ?

ואם זה 2 טסטים זה 700 ש"ח 2 טסטים יותר משתלם לעשות ביטוח קטנוע נהיגה. צד ג לא צריך מעבר לרגיל. מכיוון שאני לא מתכוון ללמוד עליו אלה רק להגיעה ל 3דקות טסט. אני כרגע לא מדבר על לימוד וכל שאר הירקות שאתה נוסע עם עצמך 40 דקות לא מורה ולא נעל .

בקיצור השאלה שלי זה האם ניתן לקבוע מועד טסט עצמאי ולא דרך בית ספר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
השאלה שלי זה האם ניתן לקבוע מועד טסט עצמאי ולא דרך בית ספר.

לא.

 

ולענין ביטוח צד ג':

ביטוח צד ג' הקיים מכסה את מי שרשום כמורשה לנהיגה ובכל מקרה מדובר על נהג בעל רישיון.

אתה צריך ביטוח צד ג' למי שאין לו רישיון. אני בספק אם יש חברת ביטוח שתסכים לבטח אדם פרטי וגם אם כן, זה בוודאי לא יעלה מעט.

הטסט שלך אומנם 3 דקות, אבל בשביל תאונה מספיקה אלפית שניה. שריטה בדלת של מישהו, רק פגיעה קטנה בצבע, תעלה לך יותר מהחיסכון.

מעידה עם הקטנוע ושבירת ידית בלם, בקליט איתות או פנס, תעלה לך יותר מהחיסכון (ועל זה אין ביטוח בד"כ, כי זה בגבולות ההשתתפות עצמית).

.


האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מדבר? אני מדבר על מבחן שליטה קטנוע 50 סמ"ק במגרש חוץ מאספלט אין שם כלום, אין לי כוונה לנהוג בטוסטוס כל עוד לא אעבור טסטס.

אבל הבנתי שאי אפשר טוב זה היה יותר מדי לצפות במדינה שלנו תודה בכל אופן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וקטנוע 50 סמ"ק אף פעם לא נופל? אף פעם לא נשבר לו איזה בקליט איתות או ידית בלם ?

או שאולי השברים בחינם?

 

מי אמר לך שאי אפשר לבטח? האם התקשרת לסוכניות ביטוח ובררת ?

.


האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על נהיגה במהירות נמוכה מאוד במגרש סגור ללא כלי רכב אחרים.

 

לדעתי ביטוח צד ג' לא קריטי במקרה הזה.

 

(כמובן שטסט מלא כולל נהיגה ברחוב ציבורי לא הייתי מעיז לעשות בלי צד ג')

 

לגבי הביטוח חובה - אני לא יודע איך זה הולך בפוּל, אבל בביטוח חובה רגיל של מכונית בחברת ביטוח, אפשר בהחלט לבטח לשנה שלמה בהגדרות מסויימות (גיל הנוהגים הקבועים ברכב נניח) ולשנות הגדרות באמצע בעלות נוספת של 40 ש"ח בלבד.

 

כלומר:

לעשות ביטוח לשנה במחיר היקר (לימוד נהיגה) ואחרי מעבר הטסט לשנות את הביטוח לביטוח חובה סטנדרטי.

יתקבל החזר יחסי מהביטוח, למעט כ-40 ש"ח.

 

ולא לשכוח שככה אפשר לעשות כמה טסטים.

 

כל זה לא עונה על השאלה אם ניתן מבחינה בירוקרטית להירשם לטסט במשרד הרישוי בלי מורה נהיגה.


אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר שליט אתה גולש וותיק והכל אבל בעינייני ביטוח כנראה ההבנה שלך נמוכה, מה קשור ביטוח צד ג לפלסטיק שאני אשבור בקטנוע שלי ? תסביר לי ? מה קשור צד ג לנהיגה 3 דקות המגרש אספלט .

אין שום בעיה לבטח קטנוע כקטנוע ללימוד נהיגה דרך הפול בתוספת פרמיה מעל הפרמיה ששולמה על הביטוח הסטנדרתי.

אבל עזוב על זה ניתן להתגבר , השאלה איפה כתוב שאסור להרשם למבחן מעשי עצמאית ?

או איפה כתוב איפה ואיך ניתן לעשות את זה ?

אבל עזבו בטח בארץ זה עבוד מראש .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דני.

 

אתה לא יורד לסוף דעתי. אני מדבר על מספר אפשרויות ללא תלות של אחת בשניה.

אתה אומר טסט במגרש סגור, אין צד ג', הביטוח לא חשוב - ניחא.

אני אומר שמספיק שהקטנוע יפול לך ותשבור בקליט לחבר, וזה יעלה לך יותר מהחיסכון.

אבל אם תשבור אפילו אופנוע שלם של מורה לנהיגה - לא תשלם אגורה.

 

לגבי ביטוח חובה - התשובה של will לא מדוייקת:

אתה יכול להוסיף או להוריד נהג, זה כן.

אתה לא יכול לשנות את סוג הביטוח מביטוח לשימוש פרטי לביטוח למטרה עיסקית או לימוד נהיגה.

כדי לעשות זאת, אתה צריך להקים ביטוח חדש ונפרד.

 

לגבי המחיר (בשימוש פרטי) - גם כאן will טועה. לא מדובר ב-40 ש"ח. יש הפרש עצום בין נהג יחיד לבין כל נהג. (בדו"ג אין שני נהגים נקובים בשם).

.


האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי טסט:

טסטים הם הקצאות שניתנות לבתיספר לנהיגה.

עד כמה שאני יודע, כדי לגשת למבחן מעשי, אמורים גם להביא אישור מהמנהל המקוצעי של בית הספר, שעמדת במבחן פנימי.

.


האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

.....

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם משהו השתנה בנושא הזה מאז שהדיון הזה נפתח? נראה לי הזוי לשלם 350 ש"ח על 5 דקות טסט כששיעור של 40 דקות עולה רבע. נושא הביטוח לא אמור לעשות הבדל כי גם בשיעור וגם בטסט צריך ביטוח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • Create New...