Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני כתבתי כאן הודעות בקשר לעבירה שביצעתי שהיא : מעבר בקו הפרדה רצוף,והמשפט שהיה אמור להערך לי החודש,אבל להפתעתי בשבוע שעבר שלחו לי מכתב ממשרד התעבורה ובוא נאמר : המשפט נגנז,כלומר שהוא בוטל.

מה זה אומרת?:?

פורסם

אם משרד התעבורה שלח לך מכתב שהמשפט בוטל - לא הייתי מתייחס לזה ברצינות.

 

 

באופן כללי ובלי קשר למשרד התעבורה :shock:

 

סיבה לביטול יכולה לנבוע כתוצאה מאובדן ראיות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
סרוק את המכתב כדי שאפשר יהיה להתייחס אליו.

במכתה כתוב : דואר רשמי , מדינת ישראל , בית משפט.

ופשוט במכתב כתוב : משטרת ישראל , כמובן את היחידה,תאריך המשפט וכו.

ובסעיף 2 : הרינו להודיעך כי הדוח נגנז.

וזהו זה כל מה שכתוב.

פורסם
המשפט שלי בחודש הבא,אני נהג חדש,מה אני אמור לקבל?

העבירה שביצעתי :

נהגת ברכב הנ'ל וביצעת עקיפה מסוכנת,תוך חציית קו הפרדה רצוף,שלא היה בסמוך לו בצידו הימיני קו קטעים.

נקודות : 10

בהתאם לצילום שנעשה על ידי מצלמה אוטמטית / מד מהירות.

במידה ותורשע הינך צפוי לעונש הקבוע בסעיף 62.

תודה רבה.

 

במכתה כתוב : דואר רשמי , מדינת ישראל , בית משפט.

ופשוט במכתב כתוב : משטרת ישראל , כמובן את היחידה,תאריך המשפט וכו.

ובסעיף 2 : הרינו להודיעך כי הדוח נגנז.

וזהו זה כל מה שכתוב.

 

נראה לי שהתובע המשטרתי שם לב לכך שהשוטר/ת שמילא/ה את הדו"ח היו שיכורים לחלוטין, כי אין שום מצלמה אוטומטית שמצלמת עקיפה מסוכנת כמו שביצעת, וככל הנראה לא היו מסוגלים להעיד כראוי בבית משפט עקב כך (לא עצרו אותך במקום, יש בעייה להוכיח שאכן אתה הוא זה שביצע את העבירה).

עו"ד נורמלי היה קורע לגזרים כל תיק כזה בבית משפט - ולכן (לפי מיטב הבנתי) התביעה החליטה שלא לבזות את עצמה ולבטל את האישום.

 

אני מקווה שלא תנצל את השטות שהשוטר/ת עשה/תה כדי להמשיך לנהוג בצורה חסרת אחריות כזו - כאשר מדובר בדו"ח, אפשר להחזיר את הגלגל אחורה. בתאונה - אי אפשר.

×
×
  • תוכן חדש...