Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משפחתי קנתה רכב של יונדאי דגם i30 .

הבעיה היא כזאת כתוב בנתוני היצרן שנפח הטנק דלק 53 ליטר אך לאחר נסיעה ארוכה נדלקה נורית אזהרה שצריך למלא דלק ומפלס הדלק ע"פ המד היה כמעט 0 וכאשר תידלקתי (מחשב הדרך אמר שנותר פחות מ 50 ק"מ עד שיגמר הדלק) וכאשר תידלקתי לקח לי "רק" 44 ליטר כדי למלא את המיכל.

איך זה הגיוני ?

 

כמו כן מחשב הדרך כותב שצריכת הדלק הממוצעת היא 11/1 (9.1/100) הבעיה היא שכאשר מדדתי ידנית התגלה שנסעתי רק 450 ק"מ על ה44 ליטר שתידלקתי

משו כאן מעוד תמוהה ומעצבן . מה גם שע"פ נתוני היצרן כתוב שהצריכה היא 14.5 בממוצע .

 

נ.ב

האוטו עבר את שלב ההרצה שנכתב בספר הרכב (1000 ק"מ)

פורסם

ברוב המכוניות מכוייל מד הדלק כך שיראה מצב ריק גם כשנישארו 10 ליטר במיכל.

עדיף "שישקרו" לך מאשר להיתקע ללא דלק.

נתוני צריכת הדלק תלויים כמובן בצורת הנהיגה והיכן בוצעו הנסיעות.

בשום מצב, בשום מכונית לא תגיע לצריכת הדלק שנעשתה בתנאי מעבדה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
משפחתי קנתה רכב של יונדאי דגם i30 .

הבעיה היא כזאת כתוב בנתוני היצרן שנפח הטנק דלק 53 ליטר אך לאחר נסיעה ארוכה נדלקה נורית אזהרה שצריך למלא דלק ומפלס הדלק ע"פ המד היה כמעט 0 וכאשר תידלקתי (מחשב הדרך אמר שנותר פחות מ 50 ק"מ עד שיגמר הדלק) וכאשר תידלקתי לקח לי "רק" 44 ליטר כדי למלא את המיכל.

איך זה הגיוני ?

 

כמו כן מחשב הדרך כותב שצריכת הדלק הממוצעת היא 11/1 (9.1/100) הבעיה היא שכאשר מדדתי ידנית התגלה שנסעתי רק 450 ק"מ על ה44 ליטר שתידלקתי

משו כאן מעוד תמוהה ומעצבן . מה גם שע"פ נתוני היצרן כתוב שהצריכה היא 14.5 בממוצע .

 

נ.ב

האוטו עבר את שלב ההרצה שנכתב בספר הרכב (1000 ק"מ)

בעת תידלוק הזרימה נעצרת באופן אוטומטי לפני הקו העליון של המיכל.

אם תמשיכו לתת "לחיצות קטנות ועדינות" תגיעו לכיוון ה50 ליטר.

אצלי זה אותו סיפור, כך זה אגב ברוב המכוניות.

×
×
  • תוכן חדש...