Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הייתה מעדיפים - טסט במקום שמקפיד מאוד או מעביר חופשי?


הנסיך.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

-עם הגיעה העונה אני צריך לקחת את העגלה לטסט השנתי שלה...

והפעם , לשם שינוי המליצו לי על מקום שהוא "Drive Trough" ולא מקום שבודק באמת...

 

 

ועולה בי השאלה - מה הייתם מעדיפים?

מקום שמקפיד, בודק, חוקר?

או מקום שפשוט משלמים שם אגרה, בודקים איתותים ומקבלים מדבקה וחותמת?

 

 

 

כמובן שמקום שהוא "קל" יותר יהיה נוח יותר, יבזבז לנו פחות זמן, ויהיה לנו נוח יותר (לנו - הכוונה היא האנשים שאוהבים מוטוריקה ודואגים לכלי הרכב שלהם לפי אותו אופן...)

לעומת זאת מקום שמקפיד מאוד יוכל תמיד לתת לנו עוד אספקט של בעיות לגבי כלי הרכב שלנו, יוכל לראות דברים שאולי לא שמנו אליהם לב ודברים שהתפספסו...

 

 

 

 

מה דעתכם?

 

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף מקום שבודק אותי ואני קצת אתבעס על הקטע , ולפחות אני אדע בדיוק אם יש אילושהם סכנות ברכב שלי , מה גם שאני אראה רכב בא ממולי אני אדע שהוא תקין ולא יחליט פתאום שאין לו בלמים ויחליט לבלום עלי או משהו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר גם אחרת.

 

ללכת למכון טסט שמעביר בלי בעיה, ואם באמת אכפת לך מהרכב שלך, תיקח אותו למוסך אמין כדי לקבל דיאגנוזה.

אבל בתכל'ס כך וכך מפסידים, אז זה לא משנה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט... אני הייתי הולך קודם כל למקום שבודק בקפידות, מקבל אינפורמציה

לגבי דברים שצריך לסדר... את מה שחשוב, הייתי דואג לו כבר, ומה שלא, הייתי פשוט

משאיר למקום השני.. שמעביר בקלות... הכי פשוט, הכי חסכוני והכי חשוב- הכי בטוח!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט... אני הייתי הולך קודם כל למקום שבודק בקפידות, מקבל אינפורמציה

לגבי דברים שצריך לסדר... את מה שחשוב, הייתי דואג לו כבר, ומה שלא, הייתי פשוט

משאיר למקום השני.. שמעביר בקלות... הכי פשוט, הכי חסכוני והכי חשוב- הכי בטוח!!

 

אתה מוכן לשלם פעמיים בדיקה ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרובינו פה אין הרבה ברירה ולהעביר את האוטו טסט "בקומבינה" בגלל שיפורים למיניהם

וגם בגלל אגזוז פשוט שעושה רעש אין מה לעשות זה המצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה ממש לא משנה,אני לא צריך את אף אחד שיגיד לי מה לא בסדר באוטו שלי וגם אף אחד שיאשר לי.

אני דואג לו ומקפיד שהכל בסדר.

לסיכום:מי שלא חפר אין לו מה לדאוג לגבי טסט(כמובן שזה לא נוגע ברכבים משופרים וכיוצא בזה).

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט... אני הייתי הולך קודם כל למקום שבודק בקפידות, מקבל אינפורמציה

לגבי דברים שצריך לסדר... את מה שחשוב, הייתי דואג לו כבר, ומה שלא, הייתי פשוט

משאיר למקום השני.. שמעביר בקלות... הכי פשוט, הכי חסכוני והכי חשוב- הכי בטוח!!

 

אתה מוכן לשלם פעמיים בדיקה ?

 

שמוליק

 

בכל מיקרה, אם האוטו לא עובר טסט אתה צריך לשלם שוב, לא???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט... אני הייתי הולך קודם כל למקום שבודק בקפידות, מקבל אינפורמציה

לגבי דברים שצריך לסדר... את מה שחשוב, הייתי דואג לו כבר, ומה שלא, הייתי פשוט

משאיר למקום השני.. שמעביר בקלות... הכי פשוט, הכי חסכוני והכי חשוב- הכי בטוח!!

 

אתה מוכן לשלם פעמיים בדיקה ?

 

שמוליק

 

בכל מיקרה, אם האוטו לא עובר טסט אתה צריך לשלם שוב, לא???

 

את האמת, לא יודע כי עד עכשיו לא היו לי ריג'קטים :p (יפנית או לא ?) :D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט... אני הייתי הולך קודם כל למקום שבודק בקפידות, מקבל אינפורמציה

לגבי דברים שצריך לסדר... את מה שחשוב, הייתי דואג לו כבר, ומה שלא, הייתי פשוט

משאיר למקום השני.. שמעביר בקלות... הכי פשוט, הכי חסכוני והכי חשוב- הכי בטוח!!

 

אתה מוכן לשלם פעמיים בדיקה ?

 

שמוליק

 

בכל מיקרה, אם האוטו לא עובר טסט אתה צריך לשלם שוב, לא???

 

את האמת, לא יודע כי עד עכשיו לא היו לי ריג'קטים :p (יפנית או לא ?) :D

 

שמוליק

 

צרפתית... (יותר גרוע?) פיז'ו.. גם לי לא היו, אבל אני כימעט בטוח שצריך לשלם שוב..

אם לא, אז למה כולם פדנטים להגיע לטסט פרפקט?? או שאם אני לא טועה,

משלמים רק חלק... דורש בדיקה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להמשיך בו, כלומר אם התחילו לבדוק אותך במקום אחד והיו ריג'קטים - אתה חייב לחזור לשם.

2. לא מדובר במקום לבדיקות קניה\מכירה אלא במקום לטסט-בדיקת רישוי...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להמשיך בו, כלומר אם התחילו לבדוק אותך במקום אחד והיו ריג'קטים - אתה חייב לחזור לשם.

2. לא מדובר במקום לבדיקות קניה\מכירה אלא במקום לטסט-בדיקת רישוי...

 

 

רון.

 

יש לפחות שלוש אפשרויות שעולות במוחי על "דילוג" בין מכונים.

מישיודע - יודע, ומי שלא - כנראה לא צריך לדעת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי להעביר את הרכב טסט בצורה הכי חאפרית וקלה,

מהסיבה הפשוטה שאלה שעובדים במכון טסטים הם לא תמיד מקצוענים באיתור הבעיות

(חוץ מעמית KOMPY כמובן) ולפעמים ממציאים בעיות...

לראיה, לפני הטסט הקודם עשיתי כיוון פרונט ממוחשב, וישבתי להם על הראש עד שהפרונט

היה מכוון ב100 אחוז. (הם רצו לסגור על 98-99 אחוז)

לאחר מכן הלכתי לטסט ונפלתי על כיוון פרונט...

הראיתי להם את הקבלה שעשיתי פרונט באותו היום , ועברתי מיד...

מה המסקנה?

 

עדיף ללכת למוסך מקצועי, לשלם איזה 100 שקל למוסכניק שיעשה בדיקה יסודית כולל פירוק גלגלים ובלמים ואז להיות שקטים.

 

הפעם היחידה שמכון הטסטים "הציל" אותי זה כשהיתה לי את ה306 והם גילו שיש גלגל

אחד שלא בולם בכלל. מסתבר שהרכיבו רפידה של צד שמאל בצד ימין בתוף האחורי :shock:

 

 

אני רוצה להעלות דווקא שאלה אחרת...

נניח ואני צריך לעשות טיפול גדול , האם כדאי לעשות אותו לפני טסט או אחריו?

יש פלוסים ומינוסים בכל אופציה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...