Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיאטה NB מול S2000


senda
שימו לב! השרשור הזה בן 6414 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיע הזמן. 140000 ש"ח נמצאים בכיסי בצורה כזו או אחרת.

 

יש לי שתי אופציות למכוניות שונות עד מאוד.

 

המיאטה היא רכב שאני מכיר, אוטו נהדר, נפלא, אמין וכל מילה טובה שניתן לומר. מאוד נהנייתי עם המיאטה שלי ב55K ק"מ שעברנו ביחד.

 

היא גם נכנסת בתקציב בקלות ומשאירה עודף רב לשיפורים. לשוק הולכות לצאת כמה מיאטות - שנים 2004 ו 2005. שתיהן יהיו בתחום התקציב, כל הרכבים הנ"ל יהיו עדיין באחריות וכולם יהיו קניה טובה.

 

מהצד השני נמצאת הילדה הרעה של עולם המכוניות - ההונדה S2000. ההונדה קיצונית יותר, חזקה הרבה יותר, מפחידה יותר. הרכב שעומד למכירה הינו מודל 2002, נראה סביר (יש כמה סימנים פה ושם), יד ראשונה עם 53000 ק"מ. המחירון עומד על 140000. המחירון המשוקלל עומד על קרוב ל 150000. המוכר רוצה 30K מעל המחירון כלומר בין 170 ל 180 אלף.

 

אין לי ספק שההונדה רכב טוב יותר אבל אלו המחשבות שעמדו לפני:

 

1. עלות הרכב גבוהה יותר, עלות אחזקה גבוהה, אובדן ערך גבוה - עם כל אלו אני יכול להסתדר, לקחת הלוואה ולהתפלל לטוב. אבל זה שיקול חזק בשילוב העניין הבא...

 

2. הרכב מפחיד אותי. סיגנון הנהיגה שלי הוא כזה שאני אוהב לנסוע על גבול האחיזה ואוהב לעבור את הגבול. אני אוהב להחליק תוך כדי נסיעה בעיר ובפניות נחמדות. אני פוחד שההונדה לא תתן לי את הכיף של החלקות בקלות יחסית, כמו כן אני פוחד מהפתעות בנסיעה מהירה.

שנהגתי במיאטה כבר קרה לי להחליק בסיבוב של נתיב אחד במהירות 90 קמ"ש, למזלי הניסיון והידע עזרו לי לצאת מזה בדריפט יפייפה (ולא מכוון בעליל), מפחיד אותי שעם ההונדה אני יכול להכנס למצבים מפחידים למדי שלא בטוח שאני אצע מהם כל כך בקלות.

 

בקיצור זה העניין. אני לא בטוח כמה הרכב יתאים לאופי נהיגה שלי בתור רכב יומיומי. בשילוב עם מחיר בשמיים אני בהחלט חושב שזה יהיה צעד הגיוני ללכת עוד נגלה על המיאטה, לעשות את המיאטה הרכב הטוב ביותר שאני יכול ואולי בגילגול הבא, לעבור באמת להונדה ...

 

אני נהגתי על ההונדה אבל זמן קצר יחסית. זמן שבו נתתי המון כבוד לרכב. לא הספקתי להכיר אותו ולא הרשתי לעצמי להגיע איתו ממש למצבי החלקה. מה שאני כן יודע זה שבמקום שבו המיאטה היתה מחליקה בכיף ההונדה היתה יציבה כמו סלע.

 

אז למביני העניין. לאנשים שבאמת נסעו על שני הרכבים (כן רוני, אני עדיין זוכר שויתרת על נהיגה בS2000).

דעתכם .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא יצא לי לנהוג על ההונדה, אבל יש לי שאלה/הצעה:

 

 

אתה לא חושב שתוכל לקנות את ההונדה, ופשוט להגיע לקצה היכולת שלה לאט לאט ולא ביום אחד?

זה נשמע כאילו אתה הולך לקנות את הרכב ואז לעשות איתו החלקות וכאלו באמצע העיר.

 

לפי דעתי, תקנה את ההונדה, תתאפק קצת, מה שכן לפי מה שאתה מתאר השיא שלה הוא יותר רחוק משל המיאטה, אז תיסע קצת רגוע, תעשה קצת קורסים, תלמד קצת להכיר ולשלוט ברכב...ולדעתי לא תצטער.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, לכל נהג יש את האופי שלו.

 

כמובן שאם אקנה את ההונדה אני אנהג בהתחלה רגוע. אבל בבסיס אני שואף להגיע לגבול. בסיבובים איטיים אני שואף לעבור את הגבול ולהחליק - ככה אני אוהב.

 

המיאטה היתה מושלמת, היא יכולה להחליק נהדר במהירות נמוכה והיא לא מאיימת במהירות גבוהה יותר. ההונדה יכולה לאיים גם במהירות גבוהה ואני פוחד שבאופי הנהיגה הרגיל שלי היא תכניס אותי לצרות שהמיאטה לא היתה חושבת עליהן. קיצור אני פוחד ממנה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-S2000 היא מכונית הרבה יותר טובה מכל מיאטה שאי פעם יצאה את שערי המפעל בהירושימה.

אם תתעקש על פגישה עם דארווין היא תביא אותך לשם יותר מהר.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומר לך על עוד מיאטה מהסיבה היחידה שחבל להשקיע על רכב כזה עוד מהמשאבים שיש לך (חבל על ההלאווה) חכה סאוטו הבא שלך כשבטח תהיה קצת יותר עשיר ואז תקנה את הS2000 גם תהיה אפילו יותר מנוסה עליה וגם יהיה לך פחות קשה להחזיק אותה

 

0אני יוצא מנקודת הנחה שכל אדם ככל שעוברות השנים יש לו אמצעים יותר גדולים - אם לא תפשוט רגל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

in your question you got all the answers......x

 

just think with what you wanna go, i think that you dont buy a car every year and especially this kind of car.

go with your passion = honda

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SENDA שלום!

אני עוקב אחרי חיפושייך וקורא הודעות שלך בעיקר דרך מועדון הרודסטאר.

אני מתפלא ולא מבין הרי ממה שאני קורא אתה אדם שמבין דבר או שניים במכוניות וזה שאתה מודע לסיכונים עושה אותך ,לדעתי, לבעל אידאלי של S 2000.

נסעת במיאטה נהנית מכל רגע ואני חושב שרובנו מסכימים פה שההונדה היא הצעד הבא אתה מיומן בנהיגה,מודע לסיכונים ולא נולדת אתמול זה כאמור עושה אותך כשיר להונדה מרוב הנהגים שלפחות אני מכיר.

בכל אופן סע בה , תרגיש אותה ואז תחליט להשיג הונדה שמורה ונקייה זה קשה.

לך אחרי הלב שלך ולדעתי הוא אומר הונדה.

בהצלחה גבר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-S2000 היא מכונית הרבה יותר טובה מכל מיאטה שאי פעם יצאה את שערי המפעל בהירושימה.

אם תתעקש על פגישה עם דארווין היא תביא אותך לשם יותר מהר.

 

מוטי

אין ספק לאף אחד שה-S2000 יותר טובה אבל אם נשווה לצורך העיניין בין ה-S2000 למיאטה שלך שהיא משופרת מכול הבחינות ונבחן את כל הפרמטרים של זמינות כח יציבות אחיזה....,ולעומת זאת נתייחס למחיר ולתמורה שכל אחד מהרכבים נותן, נגיד ונרכוש את ה-S2000 ב-160K (קשה להאמין שזה יהיה המחיר) לעומת מיאטה NB שנרכשת באזור 120K יש לנו הפרש של 40K שניתן לשפר בהם את המיאטה האם ההפרש הזה יספיק בכדי להתקרב ל-S2000 או שעדין צריך להוסיף?

שי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה היא לא.

ב-S2000 יש דברים שבבסיסם פשוט יותר טובים מהמיאטה ואותם אתה לא תשפר.

להשוות לאוטו שלי זה לא הגיוני כי האוטו שלי לא מיועד לשימוש כביש, אם אתה רוצה להגיע למיאטה שהיא עדיין מכונית כביש לכל עניין ודבר (יש מזגן, הגה כוח ואפילו סתם דברים טריויאליים כמו פנסים) תצטרך יותר כסף ממה שיישאר לך מהפרש המחירים ועדיין התוצאה לא תהיה טובה במספר תחומים מההונדה.

אל תשכח שגם את ה-S2000 אפשר לשפר.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה כמה נקודות של-S2000 יהיה יתרון ברור -

 

השלדה קשיחה בהרבה, גם אם תוסיף למיאטה עשר מוטות חיזוק שונים שום מיאטה חוץ מכזו שהותקן בה כלוב התהפכות שלם לא קשיחה כמו S2000 מקורית לגמרי.

 

הגיר של ה-S2000 פשוט יותר טוב, נקודה סוף.

זה לא רק ביחס למיאטה אלא גם ביחס למכוניות שעולות פי ארבע מההונדה.

 

ב-S2000 נכנסים מתחת לכנפיים צמיגים במידות ששום מיאטה משני הדורות הראשונים לא תכניס אלא אם אתה מבצע שינויים מרחיקי לכת בשלדה (שאתה לא תבצע, תאמין לי).

הדבר בהחלט יתרום ליכולת של הרכב לפנות מהר, לבלום מהר ולהוריד את הכוח לאדמה, בין אם מהמנוע במצבו המקורי ובין אם במנוע משופר.

 

זה על קצה המזלג.

ההונדה מכונית הרבה יותר טובה, לא שהמיאטה היא אוטו רע, בכלל לא, היא נהדרת ומבדרת ואפשר בהחלט גם להפוך אותה למפלצת לא קטנה בכלל (מי כמוני יודע), אבל היא פשוט לא טובה בבסיסה כמו ה-S2000.

ההונדה מתקדמת יותר כמעט בכל פרמטר בבסיסה ומגיבה היטב לשיפורים שונים - בעיקר בתחום המיתלים.

 

אם אתה משווה מיאטה NA ששופרה ב-100K ל-S2000 מקורית במירוץ דראג אין לי ספק שהמיאטה תקרע אותה לגזרים (כמו גם הרבה מכוניות אחרות), אבל לא זו ולא זו היא מכונית דראג ובאופן כללי זה פחות מעניין אותי.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו. הסיפור נגמר.

 

הבחור לא מוכר לרדת שקל מ 30000 מעל המחירון.

 

בשביל ההונדה אני צריך עכשיו לקחת הלוואה שההחזר שלה ישאיר לי בין 1000 ל 2000 לכלל המחיה שלי לאחר שיקלול הוצאות רכב ודירה.

 

מיאטה אני אוכל לקנות בסכום כזה שישאיר לי מספיק עודפים כדי להשקיע ברכב/בבנק.

 

נורא עצוב לי אבל כנראה שזה הגורל, אני בטוח שההונדה עוד תגיע בעתיד.

 

תודה על העזרה

 

ניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6414 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...