Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה לדעתכם הכי נחוץ בבגאז'? (בעיקר דיון על נחיצותו של גלגל ספייר)


אאוץ
שימו לב! השרשור הזה בן 6809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולכם,

אני כל הזמן מתלבט איזה כלי עבודה להשאיר בבית, ואיזה כן להכניס לאוטו, לכל צרה שלא תבוא.

השיקולים שלי בעיקר נעשים מהרצון לחסוך במשקל, לשיפור צריכת הדלק\האצה\בלימה\התנהגות.

תרשמו מה לדעתכם אני צריך באוטו, על כל צרה שלא תבוא.

 

בנוסף, היום רכשתי ספריי נגד פאנצ'רים.

אני מתלבט אם להוריד את הגלגל ספייר, ואיתו את עריסת הגלגל, ולוותר על הג'ק ומפתח החישוקים.

אני יודע שזה יחסוך לי משקל רב, אבל השאלה אם אני לא אשלם על כך במקרה של פאנצ'ר?

אין לי ניסיון עם הספריי הנ"ל.

 

אני מבקש מראש, בלי ציניות, או עקיצות.

תשובות ישירות שעשויות לעזור לי לדעתכם, חד וחלק.

 

קחו בחשבון שהרצון שלי לחסוך במשקל הוא בעדיפות גבוהה מאוד.

 

תודה לכם,

 

אביחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוציא הכל ושים זוג סאבים באוטו....

ועכשיו ברצינות, אם אלו הם השיקולים שלך אז תשאיר את כל מה שבא מקורי עם האוטו הווה אומר גלגל ספייר ג'ק משולש מברג אחד ואם בא לך להתפרע שים פנס בשביל לסמן לגרריסט של שגריר איפה אתה...

אל תשכח שכל הדברים האלה לא משפיעים על התנהגות הרכב בשום מצב...כל מבחני הרכבים נעשים כשזה נמצא ברכב!!!

 

בקשר לספריי אני נותן לך המלצות חמות ואילו יכלתי הייתי מחייב לשים אחד כזה ברכב

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, כדאי מאוד כן להשאיר את הגלגל הרזרבי. אני לא יודע אם הספריי הזה כן שווה משהו או לא שווה משהו, אבל שום דבר לא יותר בטוח מגלגל רזרבי, ולא שווה התירחה והאי נוחות במידה והספריי הזה לא יעבוד.

 

אתה יודע מה, זה אפילו לא שווה את החשש שיהיה לך כל פעם שתתחיל לנסוע ותמיד תחשוב "מה יהיה אם יהיה לי פנצ'ר", ממש לא שווה את זה. כמו-כן הוצאת הגלגל לא תהפוף את הרכב שלך לפרארי F430 ולא לטויוטה פריוס.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום רכיב אודיו ברכב.

עשיתי ניסוי, הוצאתי את הגלגל הספייר החוצה, ואיתו את כל הכלי העבודה,

והיה שיפור די משמעותי בסחיבה, ובהאצה.

זה ממש הורגש.

 

לכן לדעתי כל העניין עם המשקל הוא מאוד חשוב.

 

אני אשמח לשמוע עוד, בעד\נגד, ולהחכים.

 

אביחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

20-30-40 קילו לא משמעותי , חבל על הזמן שלך..

 

אם אתה כבר נכנס לאטרף , תוריד מושבים מאחורה , בעצם תפנה למוטי, הוא מומחה לדיאטת מכוניות :wink:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי דייהטסו שרמנט ברמת הגולן, הורדתי לה דלתות, חלונות, דלת תא מטען, דש, מכסה מנוע.

 

אין גלגל ספייר, ואין ג'ק. אבל גם לא עולים איתה על הכביש....!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין שום סיבה לנסוע בלי ספייר, אפשר לחשוב שהוא נוסע ליום מסלול ומדידת זמנים. ועל תגידו לי אז למה לשפר מכוניות, למה להוסיף ככה ולמה לעשות ככה, כי אין שום קשר בין זה לבין גלגל ספייר.

 

מעבר לחוקיות שבדבר, גלגל ספייר חשוב לשקט הנפשי, האמת, שאם זה לא מפריע לשקט הנפשי שלך אז תוריד אותו כמה שיותר מהר מכיוון שזה גם לא יפריע לך להתקע בגשם עם פנצ'ר.

 

נראה לי שלקחתי את נושא גלגל הספייר קשה מדי. :roll:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאיר גלגל ספייר+מפתח ברגים+ג'ק. אתה לא רוצה להיתקע במצפה רמון עם פנצ'ר בשישי בבוקר ולקלל את הרגע שהשארת את הספייר בבית.

 

גם פיוזים להחלפה ונורות הייתי משאיר - המשקל זניח.

 

שמנים ונוזלים אחרים אפשר לדעתי לוותר אם הרכב שלך בד"כ מראה אמינות סבירה ולא צורך שמן.

כבלי התנעה אפשר לוותר. (שוקלים הרבה, ובד"כ הרכב לא יניע בחניה ולא יכבה באמצע שומקום)

 

 

כמובן יש גם גישות קיצוניות יותר (היי ברשד) אבל הן נסמכות על עזרה מבחוץ להביא ציוד (גלגל רזרבי נניח) כשצריך. ריאלי אם יש לך מישהו בבית עם רכב נוסף ואתה מסתובב ברדיוס של 100 ק"מ מהבית, פחות סימפטי אם אחד מהתנאים האלו לא מתקיים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא ב-דראג שכל מאית השניה חשובה.

אני די בטוח ש"סחיבה טובה יותר" שאתה מרגיש זה פסיכולוגי. אין הבדל גדול ב-50 קילו

 

לעומת זאת להתקע באיזה חור בלילה בלי גלגל ספייר....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אותם שאומרים שחמישים קילו זה לא הרבה ולא מהווה שינוי,אתם כולכם הורדתם 50 ק' מהאוטו וניסיתם להשוות את ההבדל?

 

משקל כזה בהחלט יתן תגובה,ולמי שמכיר את האוטו שלו טוב ירגיש את ההבדל הזה

____________________________________

http://img188.echo.cx/img188/4755/untitled1copy6xe.jpg

IntrepiD V6

__________________

"This could be Heaven,Or this could be HEll"

____________________________________

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...