אהלן!
אתמול יצא לי לבקר בפאב מסויים שהיה שמה מכשיר שבודק את רמת האלכוהול המתיימרת להיות בגוף.
המכשיר עובד בצורה מאד פשוטה, מכניסים 2 שקל, מחכים שהוא יתאפס כמה שניות, ונושפים עם קשית לתוכו (יד לציין שיש לנשוף בחוזקה הרבה זמן). על המכשיר יש כתב ויתור שהחברה לא אחראית אם קורה משהו וכאלה...
השאלה שלי אם מישהו התנסה במכשיר ויודע מה רמת האמינות שלו?
לי יצא 0.17 לאחר שתיית חצי מרפיס, ולחבר שלי יצא 0.46 לאחר שתיית ליטר אפליכם (8%).
מה דעתכם?