Jump to content

Ariel242

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ariel242

  1. אני מסכים איתך שמי שנוסע על מהירות כזאת בדרך עירונית הוא מסוכן לציבור ונכון שצריך לשלול לו את הרשיון, אך עדיין לא לכלוא אותו! אני מדבר על זה שלדוגמה בכביש הארץ מי שנוסע על מהירות כזאת בלילה, הוא לא עבריין תנועה וזה בסדר גמור! רק שהמדינה חונקת אותנו! לך לגרמניה ואז תגיד לי ששם זאת מדינה של עברייני תנועה..
  2. את זה שיש לך אינטלגנציה, אתה קבעת! בהצלחה עם זה..
  3. סליחה, אתה לא הבנת אותי! כוונתי הייתה לומר שיש הרבה נהגי טורבו גם פה בפורום, והם על בטוח עלו למהירות של 200 קמ״ש, וודאי לי שיש הרבה שאין להם טורבו והגיעו למהירויות כאלו, רק שלא צריך לכלואות אותם ולשלול להם את רשיונם לכל החיים, ובוודאי וודאי שהם לא עברייני תנועה. נ.ב אני יותר מאשמח אם תתבטא אלי בשפה נאותה, לא קיללתי אותך ולא ירדתי עליך!
  4. נכון שנוסעים לפי תנאי הדרך, אבל אל תגיד לי שמי שיש לו טורבו לא עלה למהירות של 200 קמ״ש.
  5. תראה את החתימה שלך, ותגיד לי שבחיים לא זילזלת בחוק ולא הגעת עם הטורבו שלך למהירויות שאסור לדבר, עליהם די להיות צבוע!.
  6. Ariel242

    מראה פנורמית

    אני אנסה.. תודה כל אופן
  7. תודה רבה
  8. השאלה האם הם לא ימלאו לי מספיק גז אני צריך מישהו נגיד שמכיר אותך ככה שהם לא יעבדו עלי כמו שנה שעברה שעשו לי.
  9. טוב מאוד חבל שהוא לא הרים את ההופנוע יותר חזק!! פשוט מטומטם האופנוען הזה מתעסק עם רכבים בכביש הוא כל רגע נותן לו ברקסים.
  10. הכי מעניין אותי מה עשית לו?.. חח אני אישית מחזיק גז מדמיע בתא כפפות למקרא שאנשים יצאו עלי.. וגם אם מישהו יוצא עלי אני בורח מיצידי לשרוף רמזור חח
  11. Ariel242

    מפגשים של קארספורום.

    אז אני מבין שאם נפגשים בלעדי..
  12. מישהו?
  13. מכל האופציות שלך אני חושב שמתאים לך מאזדה 3 מאחר ואתה מחפש נוחות, יחד עם זאת פאביה זה רכב מומלץ מאוד מה שכן יעלה לך טיפה יותר יקר בטיפולים. מעבר לזה מה שחברי הפורום מנסים לומר לך שבתור נהג חדש יש פאשלות שגם לי קרו בתור התחלה בין אם זה לקחת רוורס ולהכנס באיזה משהו שלא שמת לב אליו או לשפשף איזה רכב בטעות בחניה וזה קורא!! אין מה לעשות רק הנסיון ילמד אותך, לכן ממליצים לך על רכב פשוט! ואם אתה אומר שלא מפריע לך הרי זה יוצא מהכיס שלך אז מה איכפת לנו?... אז שיערב לך אתה יכול להתחיל לנהוג בקורבט אחרי הכל כל שריטה יוצאת מהכיס שלך. בהצלחה עם הרכב החדש.
  14. למה לא מאזדה 3 זה רכב מאוד זריז. או הונדה סיוויק 2007
  15. Ariel242

    מראה פנורמית

    יש לי מראה פנורמית מזה שנתיים וחצי אני חושב שהיתרון שלה שאני לא מאבד שטחים מתים ויש לי יותר מבט כולל על הכביש, החיסרון שלה שלפעמים קשה לאמוד את המרחק המדוייק של הרכב מאחוריך בנתיב שליידך ככה שאני תמיד ממתין עוד שניה נוספת בשביל לעבור לנתיב שלידי.
  16. רציתי לשאול: יש לי באוטו ארבעה צמיגים במצב טוב מאוד שקניתי אותם לפני כמה חודשים מפרוק, רק שכל צמיג הוא חברה אחרת, השאלה היא כמה שיפור הייתי יכול לקבל בצמיגים שהם אותו חברה לעומת הצמיגים שיש לי על הרכב? יש לציין שאני לא חובב סיבובים ויציבות ברמה של לקנות עכשיו ארבעה צמיגים חדשים, אני פשוט רוצה לדעת כמה חמור מה שיש ברשותי כרגע ואם זה ממש הכרחי להחליף לצמיגים זהים. למקרא שתרצו לדעת מידת הצמיגים שלי 185/60/R14
  17. Ariel242

    פורמולה ישראל 2014

    ידוע לך איזה רכב ההפקה תתן למתמודדים? ויש מצב שהתחרות תיהיה בכוכב יאיר?
  18. אין דבר כזה סיוויק קומפורט, יש את זה במאזדה..
  19. אני אישית אחרי הטסט הראשון שעברתי הייתי חייב לו 1000 שקל אז הבאתי לו 1000 שקל והוצאתי עוד 50 שקל אמרתי לו זה בשבילך אתה אחלה מורה וזהו זה מספיק!
  20. לך לחנות זולה באזור שלך ותבקש ממנו רמקולים הכי זולים רק של חברת פיונר בשביל שהרמקולים יחזיקו טוב לאורך זמן.. זה אמור לעלות לך כמה מאות שקלים.
  21. המידות הסטנדרטיות הם קדימה 6.5 ואחורה 6X9 תיקנה של חברת פאיונר אתה תהנה!!
  22. מה ששאלתי זה: 1. כמה וואט רדיו דיסק מוציא לכל יציאה! (קיבלתי על זה כבר תשובה) 2. כמה וואט רמקולים אני צריך לקנות בשביל לנצל את כל הרדיו דיסק שלי עד הסוף בלי לשמוע רעשים. יש לך יותר ברור מזה? Bengee תודה על התשובה שאלה נוספת לי אליך: איך אני יכול לדעת האם זה שאני מגביר עד הסוף הבעיה ברמקולים או ברדיו דיסק? ( להערכתי הבעיה שהרמקולים לא חזקים מספיק מאחר ואני נאלץ להוריד באס בהגדרות) דבר שאני אני לא מעוניין במגבר לרמקולים מספיק לי הווליום של הרדיו דיסק רק חשוב שלי לנצל את כל העוצמה שהרדיו דיסק מאפשר לי.
  23. רציתי לדעת כמה וואט וכמה וואט אר.אמ.אס הרדיו דיסק שלי של חברת קנווד מוציא לכל יציאה של רמקול? עכשיו אני רוצה לדעת כמה וואט רמקולים אני צריך לקנות בשביל שאני יוכל להגביר עד הסוף בלי שישמע לי רעשים מהרמקולים ובתנאי שאני שם באס על אפס טרבל ומיד על אפס!? נכון להיום שתי הרמקולים האחוריים שלי הם 180 וואט של פאיונר ואני יכול להגביר עד מספר 26 במערכת בזמן שניתן לי להגביר עד מספר 35.
  24. אתה יכול לקרא לי פחדן, אני אישית הייתי מפחד שאותו סוחר לא יחכה לי עם כמה חבריה ליד הבית שלי בלילה, אני אישיתי הייתי יותר מציע שתסגור איתו את העסק אחת ולתמיד.. פעם הבאה לא תלמד שלא קונים ככה מחאפר.
×
×
  • תוכן חדש...