Jump to content

Ariel242

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ariel242

  1. כמה שנאה בפוסט אחד בגדול אין לי רכבים שאני שונא, אני שונא יותר את הנהגים שבהם סליחה נהגות... שרשור הבא בנושא מה הרכב שאתם הכי אוהבים (כמובן חוץ מהבוגאטי ווירון שלכם)
  2. היי קודם כל תתחדש הרכב יפה ויותר במציאות במשך כמה חודשים אני עושה את הסיבוב רק כדי לתת מבט ב RS ולהמשיך לעבודה אפילו הזמנתי חבר עם S3 שיבוא לראות איזה רכב מגניב יש לי מתחת לבית יום אחד אני חוזר בערב נכנס לחניון ובום!! M2 לבנה יפה, עצרתי אני אומר לחברה שלי זה רכב החלומות שלי, מסתבר שהשכן לי התחדש ב M2 פעם אחת אפילו יצאנו לאותו כיוון בבוקר לעבודה עוד שהיית עם ה RS איזה קטע שהשכן שלי חבר בקארספורום ואני לא ידעתי אפרופו נס הרים, כל שישי אני בדרך לבית של ההורים מתענג על כל סיבוב שם כל אופן אני אשמח אם תעשה לי סיבוב יום אחד גם מתחת לבית זה בסדר השכן מקומה שניה
  3. זאת שאלה מאוד אינדיווידואלית כי אם יש לי אופציה להגיע לעבודה נניח ברכבת שזאת חלופה הוגנת באותו זמן שיקח לי ברכב ואין לי עוד נסיעות מחוץ לעבודה ובסופי שבוע אז זה יכול להתפרש כמותרות מצד שני גם להתפנק על עגבניה בארוחת בוקר זה מותרות כי אתה יכול לשבוע מלחם ומרגרינה בתוספת מלח מה שכן בטוח שרכב זאת הוצאה לא מבוטלת וככל שאתה משתמש ברכב יותר כמו לנסוע לים שלא נראה לי אתה מעדיף לנסוע באוטובוס ונוסע לטבע לטייל בסופשים אז אתה ממצה את ההוצאה הזאת וכך אתה חי עם פחות נקיפות מצפון על הוצאות מיותרות.. כל אופן בשבילי רכב זאת אהבה אז כך שזה ממש לא משנה לי
  4. UP...
  5. המפרט הוא: קומפוננט Focal R165S2 סאב JBL GT52402BR מגבר Cerwin Vega XL300.4 מונו בלוק soundstream stl1.600d דאבל דין חברה ידועה עם יציאה אחת של RCA קיט התקנה 4 גאג' עשיתי שימוש ב RCA כחול פשוט למי שמכיר. ופיצלתי את ה RCA לשני המגברים, ההתקנה נעשתה על ידי אם יש לכם שאלות. אני רוצה לדעת איך נכון לחתוך את ההרצים במגברים, והאם להשתמש באקולייזר המובנה במערכת? זאת אומרת איך אני יודע אם לחתוך את הסאב ב 100 הרץ ואז להמשיך עם הקומפוננט ממאה הרץ ומעלה או לצורך העניין לחתוך את הסאב ב 150 הרץ ולהמשיך משם עם הקומפוננט? על פי מה נקבע כמה נמוך אני צריך להתחיל את החיתוך של הקומפוננט כלפי מעלה? שאלה נוספת יש לי במונו בלוק אופציה של כיוון שנקראת phase מישהו יודע מה זה?
  6. אני מתכוון להתקין רק סט אחד של קומפוננט עכשיו אם אני מחבר כל רמקול ליציאה אז אני אקבל 50RMS, ואם אני אחבר בגישור אז המגבר יתן לי 150RMS לכן חשבתי לחבר את שני הרמקולים בגישור וכך בעצם לקבל יותר ווליום.
  7. תיקון מבחינת הספק יש לי סט קומפוננט שיקבל 150RMS ביחד מיציאת גישור.
  8. שני רמקולים שמחוברים יחד זה כמו רמקול אחד עם סלילים כפולים, כמו שני סאבים של סליל אחד של 4 אום אם נחבר אותם יחד הם ירדו ל2 אום, תקן אותי אם אני טועה.
  9. יש לי מגבר ארבע יציאות cerwin vega xl300.4. 4 אום - 50RMS 2 אום - 75RMS גישור 4 אום - 150RMS בגלל שאני לא מוצא קומפוננט שיורד ל 2 אום, אז חשבתי לקנות זוג קומפוננט 4 אום, מינימום 75RMS לרמקול ולחבר את שניהם בגישור, אני יודע שהם יורדים ל 2 אום אבל מצד שני זה מתחלק ל 2 רמקולים כך שלא נראה לי שיש בעיה, ובשלב הזה אני צריך את העזרה שלכם האם זה בסדר מה שאני רוצה לעשות או לא? שאלה נוספת ממש דבילית תסלחו לי, כשאני רואה בזאפ בחנות שכתוב "זוג קומפוננט בעל עוצמה של 150RMS" הם מתכוונים שכל רמקול הוא 150 או כל רמקול הוא 75? דבר אחרון מי שיכול להמליץ לי על קומפוננט עד סכום של 600 שקל כמובן שירד ל 2 אום אני אשמח. תודה רבה.
  10. זה מערכת בלי חברה. יש לי כניסת אוקס אדום ולבן אני יכול לחבר את זה למגבר?
  11. היי שלום לכולם, כרגע המולטימדיה שלי מפורקת כך שאני ממתין לתשובות בהקדם תודה. יש לי במולטימדיה יציאה מאחורה שכתוב עליה aux וזה בצבע אחד אדום ואחד לבן, האם אני יכול למשוך ממנה חוט rca למגבר?
  12. אוקי לא ידעתי שזה מחשבון רק עכשיו ראיתי, אז תודה רבה! דבר שני יש לי מונו של soundstream stl 1.600d אני רואה שם שתי יציאות צמודות תוכלו להסביר לי בבקשה מה הם? והאם המונו הזה יכול לעבוד ב 1 אום? אני רק רוצה להיות בטוח שלא, כי אולי אתם יודעים להסתכל טוב יותר ממני תודה רבה.
  13. אם תסביר לי את האופציות לחיבור אני אבין וככה לא אצתרך לשאול על דבר בניפרד, אז אני מבין שאם יש לי שני סלילים של 4 אום בשני סאבים הם יעבדו לי או ב 1 אום או ב 4 אום, אם אני טועה תתקן אותי?! לא הבנתי האם ישנה אפשרות לחבר את הסאבים שהם בהתנגדות סופית של 4 אום, ליציאה במונו שמוציאה 2 אום? (כי אם כן אז אני אקנה את הסאבים האלה) אגב אם אני יקנה שני סאבים של שני סלילים בהתנגדות של 2 אום כל אחד אז התוצאה הסופית תיהיה לי או 2 אום או 8 אום??! תגיד אם אני צודק. שאלה נוספת אם לצורך העניין יש לי סאב אחד של שני סלילים של 2 אום אז יש אפשרות פשוט לחבר אותם ב 2 אום? או שהאופציות היחידות במקרה הזה זה או 4 אום או 8? אני פשוט שואל את כל האופציות שנראות לי כי אני לא רוצה לפתוח נושא על כל שאלה בנפרד ותודה על העזרה חברים.
  14. אני אשאל ככה יותר ברור יש לי שני סאב של שני סלילים 4 אום כל אחד, ויש לי מונו בלוק שאני רוצה שהוא יעבוד בשני אום, האם ישנה אפשרות לחבר את שני הסאבים כך שההתנגדות הסופית שלהם תיהיה 2 אום? או לחילופין שהם יעבדו על 4 אום בהתנגדות סופית ולחבר אותם למגבר על היציאה של ה 2 אום כך שיקבלו יותר כח מהמונו. הסאבי הם 450RMS כל אחד והמונו שלי הוא 600RMS ב 2אום.
  15. יש לי מונו בלוק שעובד ב 2 אום אז אני רוצה לעבוד ב 2 אום, ויש לי 2 סאבים עם שני סלילים של 4 אום תתאר לי בבקשה את צורת החיבור הסופית איך עושים את זה? כי זה דאבל סאב לכן אני שואל.
  16. אוקי אם אני מחבר סאב כפול כזה? אני יכול לעשות שההתנגדות הסופית תיהיה 2 אום או שזה יירד לי ל 1 אום?
  17. שלום יש סאב שאני רוצה לקנות Boston Acoustics G510-44 DVC ואני יודע שהוא בעל שני סלילים של 4 אוהם כל אחד, ורציתי לדעת למרות שלא מופיע באתר היצרן האם הוא יכול לעבוד בהתנגדות סופית של 2 אוהם? על הדרך אשמח אם תגידו לי האם זה סאבים טובים כי יש מישהו שמוכר אותם בתיבה כפולה.
  18. הדבר הזה של הרילאי לא גומר את המצבר? ואם יש מדריך איך להתקין את זה אני אשמח לרכוש כזה דבר לאוטו שלי.
  19. תודה רבה על התגובות התחלתי להבין פחות או יותר מי נגד מי. ואמרת לי ש " להונדה - מתאים הפרופשיונל -Castrol Magnatec 5W40 OE 5/4L " אז רציתי לשאול אם זה סינטטי מלא או חצי? אני אחד שמאמץ את המנוע לכן אני רוצה להחליף כל עשר אלף ושמן טוב כמובן התקציב שלי הוא עד 130 שקלים גג. תודה רבה.
  20. מזל שאתה אומר לי ואיך אני יכול לדעת אם זה סינטטי מלא? (אני חייב סינטטי מלא!) ולגבי הקסטרול שרשום עליו דיזל זה רק לרכבי דיזל?
  21. הבנתי שזה שמן טוב יחסית לתקציב של 130 שקל עכשיו ראיתי שיש שלושה סוגים של השמן הזה: C3 דיזל ופרופשיונאל מישהו יכול להסביר לי מה ההבדלים בינהם? יש לי סיוויק 08 ואני הולך לקנות Castrol Magnatec 5W40 OE 4L וכתוב על הגלון שזה פרופשיונאל מישהו יודע אם זה טוב לי?
  22. זה עולה באוטוסטור 140 שקל יש מקום יותר זול או שמן אחר?
  23. אוקי לפי מה שהבנתי עד עכשיו השתמשו בחברה ב 5W40 סינטטי מלא אז אני הולך להמשיך להשתמש בסוג הזה. עכשיו אני צריך המלצה לחברה טובה של שמן אבל עד 100 שקל מה אתם ממליצים?
  24. מה ההבדל בין חצי סינטטי וסינטטי מלא? מה יותר טוב מבינהם ואיזה אחד מהם מומלץ לאוטו שלי? אשמח שתעשו לי סדר בבלאגן! איזה חברות טובות?
  25. איזה שמן הכי טוב לאוטו שלי? וכמה ליטר מחליפים בטיפול? ואיזה חברה הכי טובה? ואיזה שמן הכי טוב אני יכול להשיג בתקציב עד 100 שקל? תסבירו לי הבנתי שיש חצי סינטטי וסינטטי מלא מה זה אומר כל הדברים האלה?
×
×
  • תוכן חדש...