Ariel242
-
הודעות
205 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Ariel242
-
מזה פרמטרים של T/S? ותדר תהודה Q? לגבי הרגישות הסביר לי פעם מישהו שככל שהרגישות גבוהה יותר אז יהיה לי יותר ווליום ולמיטב ידיעתי 93DB זה יחסית יפה לא? ולגבי התחום תדרים אני לא יודע כמה זה נחשב תחום שהוא טוב לסאב, אז תנו לי דוגמאות. יש שירים ששמעתי במערכת שיש סאב שלא מצליח לנגן את הבאס של השיר בווליום גבוהה כי זה באס ממש נמוך. ולגביי הרוקפורד P1 זה לא סאב של 150RMS? מה זה יתן לי? תודה על התשובות ערב טוב.
-
פתוח ליד 2 רק שפעם אחת מכרו לי סאב דפוק ולא ידעתי אז מפחד ליפול שוב, ולמה בסכום כזה אני צריך לקנות מיד שניה ולא להביא משהו טוב חדש? מה אתם אומרים על חברת אלפיין? חברת נקמיצי? ודבר שלישי כולם אומרים לא לנגוע בסאבים של פיונר ואני לא מבין למה הרי הם מוציאם 400RMS שזה יפה לא? קיצור אשמח שתסבירו לי דבר או שניים איך מסתכלים על סאב?
-
המוזיקה שאני שומע היא פופ והיפופ, לגבי תקציב אני מוכן לשלם עד 1000 שקל כולל תיבה אבל אני רוצה משהו שינצל את כל הכח של המונו. אני לא מבין באיכויות וחברות זה למה אני פה אשמח להמלצות והסברים.
-
יש לי מונו של חברת סאונדסטרים דגם STL600.1, המגבר מוציא בשתי אום 600RMS, השאלה שלי האם לקנות שני סאבים של 300RMS כל אחד או סאב אחד של 600RMS? הסאבים שחשבתי עליהם הם:JBL GTO1202D של 300RMS X2 או: Cerwin Vega V-MAX12.2 של 600RMS X1 מה אתם ממליצים, והאם יש לכם הצעות נוספות ממה שחשבתי?
-
שלום יש לי סיוויק 08 אני מעוניין לקנות קומפוננטים קדמיים לרכב מידה 6.5", יש לי מגבר של חברת סרווין ווגה דגם XL300.4 שמוציא 50RMS לכל יציאה, התקציב שלי הוא מבחינתי הכי נמוך שיכול להיות אך שהרמקול ינצל את המגבר במאה אחוז, אז הבאתי כאן רשימה של רמקולים שאני ממש לא יודע מה איכותי וטוב לי. http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=t-speakers&db25457=58867&db25692=58877&orderby=price שוב אני אומר מבחינת תקציב אני מעדיף הכי פחות כסף מהרשימה שנתתי אבל מצד שני שהרמקול ישתמש בכל הכח שהמגבר יתן לו. תודה רבה ושבוע טוב.
-
אם יש את הקונקטור אז הוא אמור להיות מחובר למחשב בקרת שיוט? (אם יש בכלל מחשב לפי דבריך)
-
היי לגביי הצג אני מציע לך לפרק אותו וזה ממש לא בעיה אם אתה לא יודע איך אשמח להדריך אותך, הוא מרצד בגלל שיש לו מגעים רופפים, אם תפרק אותו ותלחץ עליו הוא יעבוד בסדר גמור רק עדיף שתקח אותו לחשמלאי שיפרק אותו לשניים וילחים את מה שצריך ואתה תיהיה מסודר. אגב אתה לא יכול להשתמש בצג של שנים 6-8 רק מ 3-5 בהצלחה.
-
שלום לכולם התחדשתי בהונדה סיוויק שנת 2007 דגם LS. כידוע הדגם הנ"ל מגיע ללא בקרט שיוט, ראיתי באיביי בקרת שיוט לרכב הזה, והשאלה שלי היא האם אפשר לחבר את הבקרת שיוט, סתומרת האם יש כבר את הקונקטור מתחת לכרית אוויר בהגה או לא? http://www.ebay.com/itm/New-Steering-Wheel-Cruise-Control-Switch-ASSY-36770-SNR-C21-For-Honda-Civic-/261960692747?hash=item3cfe12f40b:g:~OoAAOSwT6pVnjG7&vxp=mtr
-
שלום לכולם! אני כרגע עומד לפני רכישת רכב, והתקציב שלי הוא עד 40 אלף שקל. אני מעדיף רכבים יפנים מבחינת עלויות ואחזקה, ולכן חשבתי איזה רכב יתן לי מענה בקטגוריה של יפני. אני רווק בן 24 מחפש רכב עם "מראה" ספורטיבי ו"ביצועים" ספורטיבים ככל הניתן בשילוב של שנתון גבוהה ככל הניתן. מצאתי שני רכבים שעונים פחות או יותר על מה שאני מחפש והם: הונדה סיוויק שנת 2007 דגם LS. והשני הוא מיצובישי לאנסר 2009 מנוע 1800 דגם ספורט. אשמח לשמע מכם יתרונות וחסרונות מבחינת איכות פלסטיקה, ביצועים, מחלות כל שהם, יש לציין שצריכת דלק לא מפריעה לי. תודה רבה. נ.ב למנהלים אם יש משהו שאינו כשורה בפוסט אשמח שתתקנו אותי ולא תנעלו קראתי את חוקי הפורום.
-
מטופלת בזמן נמצאת אצלי 4 שנים יד רביעית 216,000 ק"מ עכשיו עשיתי טיפול 10 אלף רכב שמור בקנאות לא נחסך ממנו שקל גר באיזור ירושלים דורש 13,000 פרטים נוספים בטלפון 0547455225 לא להחלפה מוכר עקב טיסה לארה"ב. גמיש.
-
שאלה קטנה, אם יש לי רכב עם מומנט מרבי של 20 קג"מ לדוגמה שאני מקבל אותם ב 5000 סל"ד, ואני רוצה להאיץ מאפס למאה הכי מהר שאני יכול זה אומר שכשאני מגיע ל 5000 סל"ד אני אמור להחליף הילוך?
-
הקפיצי וימאקס הם ברמה של המקוריים מבחינת איכות, או יותר טובים?
-
ממש תודה על החיפוש והמידע! בקיצור הבנתי את כל הנושא של איביי ניראה לי אני אקנה מהארץ, אז תגידו אין משהו יותר זול מ 1400 שקל? ואשמח לקבל עוד שמות של חברות חוץ מאחת שעלתה פה באויר. אני מחפש משהו נגיד עד 600 שקל, לא כולל התקנה.
-
אני רציני יותר ממה שאתה חושב. ולמה אתה נותן לי לעשות את העבודה "השחורה" להתקשר לברר מחירים וחברות בזמן שאנשים פה יודעים את כל המידע הזה ויכולים לחסוך לי זמן רב. KOT25 כמה עלה לך הקפיצים? ואגב 1400 שקל לקפיצים זה יקר לי מאוד, אני גם ככה רוצה להזמין מאיביי, רק שאני צריך לדעת על איזה חברות להתמקד.
-
אגזוז "לחץ"? או גזוז בלי מחץ! ד"א ישנו אגזוז לחץ.
Ariel242 פרסם הודעה בנושא של R5T בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כן, ואיך הגעת הגעת לסכום של מעל 10 אלף שקל? ועשיתי חיפוש לא מצאתי מידע על אם זה מוסיף כח למנוע. -
אגזוז "לחץ"? או גזוז בלי מחץ! ד"א ישנו אגזוז לחץ.
Ariel242 פרסם הודעה בנושא של R5T בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני רוצה לדעת אם אני ירכיב דוד רחב יותר מהמקורי עד לסעפת פליטה, ואני אחבר לדוד אגזוז זרימה חופשית איכותי, האם זה יוסיף לי כח למנוע? מדובר במאזדה 3 מנוע 2.0, אם כן כמה כח? עוד דבר מה בדיוק ההבדל בין אגזוז רגיל לזרימה חופשית? -
אוקי אז איך אני יכול לדעת לגבי כל קפיץ כמה ס״מ הוא ינמיך? ודבר שני אני רוצה לקחת קפיץ שהוא מבחינת איכות לא פחות איכותי מהקפיץ המקורי, אתם יכולים להמליץ לי? ועוד דבר אני לא מכיר שום חברה של קפיצים, יש מצב שאתם נותנים לי כמה שמות שאני יתמקד עליהם? אבל לא יקר.
-
אוקי מצאתי באיביי קפיצים החל מ 250 שקל, רק שאני לא מבין בחברות והסוגים מה יותר טוב, וגם אני לא יודע כמה ס״מ אני צריך להנמכה? כמובן שאני רוצה הכי נמוך שאפשר! ולגבי השילוב עם הבולמים זה יקר לי מידי, וההתקנה זה בחינם.
-
מה זאת אומרת מספיק כסף, למה כמה זה עולה? (הבנתי שזה משהו כמו 200-300 שקל) וכמובן שאני יתקין אותם ואני חייב להחליף בולמים או שזה ייתן לי יציבות גם עם הבולמים המקוריים?
-
אני רוצה לדעת אם אני יכול פשוט לקנות קפיצים נמוכים ולהשים אותם ברכב, ככה אני יקבל יותר יציבות? מדובר על מאזדה 3.
-
בקיצור לא לקנות?
-
אז איך יכול להיות שחיברתי למגבר סאב של רוקפורד עם 500RMS בשתי סלילים, וחיברתי רק סליל אחד ושמעתי הרבה יותר חזק מהסאב הנוכחי שלי?
-
אוקי צודק!!! אז ככה היום אני נוסע על סיוויק בכל אופן אני מחפש מידע על הפרימיום שזה לא מצאתי כל אופן תודה.
-
ראיתי את הסאב הזה באמזון: http://www.amazon.com/Lanzar-VW12D-12-Inch-Chrome-Subwoofer/dp/B000V4YPW4/ref=sr_1_133?s=car&ie=UTF8&qid=1387487214&sr=1-133&keywords=subwoofer+car#productDetails אומרים שהוא מוציא 600RMS זה אמיתי? אני מאוד רוצה לקנות אותו, היום יש לי סאב של סרווין ווגה ווגה 122 מוציא 200RMS עם נצילות של 87DB אם אני לא טועה. ולאסב הזה באמזון כותבים שהוא 90DB, המגבר שמחזיק את הסאב שלי זה סרווין ווגה XL300.4 מוציא לי בגישור 150RMS השאלה שלי אם כדאי לי לקנות את הסאב הזה? האם אני ירגיש שינוי של עוצמה גבוהה יותר? (אני לא יודע אם זה יישנה, הגיין שלי כמעט עד הסוף על הסאב סרווין ווגה שזה 200RMS ניראה לכם שזה יישנה לי את הווליום אם אני יביא סאב של 600RMS?)
