Jump to content

Ariel242

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ariel242

  1. לרכב חדש בטוח לא הייתי עושה את זה, אולי לרכב שהוא ישן טיפה כמו שלי הייתי עושה וגם לא בצבע כסף כזה, אולי בצבע שחור.
  2. חסר לי גז למזגן, ואני שנה שעברה מילאתי אצל מישהו והוא לא מילה לי גז ברמה שהמזגן שלי מקרר חזק, והשנה הגיע הקיץ ואני עדיין עם הקירור החלש של שנה שעברה, מי שמכיר מישהו אמין בירושלים שיכול למלאות לי גז כמו שצריך ושהמזגן יקפיא אני ישמח לפרטים ואגב כמה דבר כזה כזה אמור לעלות לי?
  3. Ariel242

    דו"ח מצלמת רמזור

    אם זאת דרך בין עירונית זה 10 נקודות והזמנה למשפט שזה מה שאני קיבלתי אם זאת דרך עירונית זה נחשב ממש מהר ואתה בבעיה..
  4. איזה תחנה אתה מדבר בירושלים?
  5. אתה יכול לסדר את המכה, בעיקרון אתה צריך לחמם את האזור ממש ממש טוב אתה יכול לעשות את זה על ידי פן של שיער חזק ואז לתת מכות מבפנים לישר את הפח אמנם זה לא ייצא לך מאה אחוז אבל זה עדיף לך אם אם אתה לא רוצה לשלם כסף, אני אישית סידרתי כמה כאלה ברכבים לא חדשים אם לא יילך לך לסדר את זה תמיד יש פחח.. בהצלחה.
  6. Ariel242

    דו"ח מצלמת רמזור

    תודה רבה
  7. כל ישראל אחים
  8. Ariel242

    דו"ח מצלמת רמזור

    אני מוכן גם לשלם 2000 שקל העיקר שלא יקחו לי את הרישיון
  9. Ariel242

    דו"ח מצלמת רמזור

    תודה על העידוד ואין פלאש במצלמות החדשות זאת הסיבה שקיבלתי שתי דוחות בהפרש של שבועיים... אני הבנתי שאכלתי אותה חזק! כי זה כביש שמותר לנסוע בו 50 קמ״ש ואני נסעתי על 82 קמ״ש מאקסימום אני אקבל שלילה לאיזה חצי שנה.. מישהו יודע אם אני מקבל שלילה אז הנקודות שלי מתאפסות?
  10. Ariel242

    דו"ח מצלמת רמזור

    זה כביש שעד היום היה מותר לנסוע בו במהירות של 70 קמ״ש והורידו את המהירות המותרת ל 50 קמ״ש אוף אני לא יודע מה לעשות.
  11. Ariel242

    דו"ח מצלמת רמזור

    אני חושב 50
  12. לפני חודשיים וחצי עברתי ברמזור ירוק שהציבו שם מצלמת מהירות שמי שעובר מעל מהירות של 70 קמ"ש מקבל דו"ח, ולפני חודשיים עברתי באותו מקום ברמזור ירוק ונסעתי מעל 70 קמ"ש (מצויין בדן"ח שנסעתי על מהירות של 82 קמ"ש בשתי הפעמים), קיבלתי לבית שלי לאחר חודשיים שתי מכתבים בהפרש של שבוע שכל אחד מהמכתבים נותן לי 10 נקודות ברשיון סך הכל 20 נקודות, (אגב אין לי שום עבירת תנועה ויש לי רשיון 3 וחצי שנים) יש לציין שאני עובר במקום הזה כמה שנים וזה מצלמה חדשה ששמו שם ולא ידעתי שאסור לי לעבור את ה 70 קמ"ש, התקשרתי היום לברר אם אני צריך לשלם דו"ח כספי על הנושא הזה (כי אתמול אחי אמר לי שיש מצב שאני צריך לשלם איזה 1000 שקל לכל דו"ח) אז היום אמרו לי שאני לא צריך לשלם כסף ושאני ממתין להישפט. יש לציין שבחיים שלי לא הייתי בבית מישפט ואני ממש מפחד שישללו לי את הרשיון, שאלתי את המשטרה אם יש איזה הערכת זמן מתי אני אמור להישפט הוא אמר שאני צריך לשבת ולהמתין. בקיצור אנשים תעזרו לי! מישהו היה כבר בסיטואציה הזאת ויודע מה יעשו לי? אני צריך עורך דין? לומר להם שלא ידעתי שהציבו שם מצלמה חדשה? אני לא יודע כבר מה לעשות..
  13. אני חושב שאתה יכול להשים את המגן שמש הענק הזה על כל השימשה מקדימה ככה זה יסתיר את המצלמה..
  14. אריאל בן חמו נעים להכיר
  15. מה זאת אומרת לא הכי אגרסיבי של החברה? הרי ראיתי שני סוגים אחד בהיר ואחד כהה והמוכר אמר שאני צריך לראות צבע של האוטו של הצמר גפן ולא ראיתי שזה מה שהיה וזה גם לא העלים לי שריטות. מטלית מיקרופייבר זה טוב במקום הצמר גפן? וזה הפוליש שאני צריך לקנות? [ אין לי שום בעיה לעבוד קשה יש לי המון זמן פנוי בעבודה העיקר שהשריטות שלי יעלמו והשיפשופים. אתה יכול לומר לי איפה אני יכול לקנות את זה? עדיף ירושלים אם לא אז מרכז גם טוב העיקר לא מהאינטרנט.
  16. יש לי רכב עם צבע ירוק כהה מטאלי ורציתי לעשות לו פוליש הלכתי לאוטודיפו הציעו לי לקנות פוליש של חברת קומפאונד משהו כזה, הקופסה הייתה בצבע ירוק כהה, הבנתי שזהו הפוליש הגס של החברה. המוכר אמר לי שאני ישפשף עם צמר גפן ואני אמור לראות את הצבע של האוטו שלי על הצמר גפן ולא כך היה ושום שיפשוף או שריטה קלה לא ירדה לי מהאוטו, יש לציין האוטו שלי זה סיוויק 98 הצב שלי לא שרוף או מקולף סך הכל אני מעוניין לחדש את הצבע של הרכב. האם יש חומר אחר מלבד פוליש שיכול להוציא לי שריטות מהרכב? או אפילו חברה אחרת של פוליש שהוא כן יוציא לי שריטות? ואם אפשר גם לתת לי מידע איפה ליקנות את זה. תודה מראש.
  17. זה שאתה רוצה לסתפק במים ומלח אין בעיה, אתה יכול גם לנסוע על סוס ועגלה לעבודה, ואם הנעליים שלך יקרעו אל תקנה חדש תדביק אותם עם דבק.. אז אני שמח להודיע לך שהסטנדרט באמריקה זה שני רכבים בבית ולא אלד כמו בארץ! שמה אנשים קונים את האייפון הכי חדש כי המחירים שם לא מטורפים כמו פה. ורק שתדע לך שהצרכן הישראל הוא לדעתי הצרכן הכי חכם שיש אבל לא מספיק אמיץ, ביוון העלו את המחיר של הלחם בכמה אגורות וכבר אנשים על אותו יום לא קנו לחם אחד ויצאו לרחובות מה שכאן לא היה קורא. בא אני יגלה לך עוד סוד קטן, אני עבדתי בבזק בין לאומי במכירות יש אנשים שמשלמים על מהירות אינטרנט 100 שקל וכשהו מבקש הנחה אז אומרים לו אורי בא קח בשבעים שקל, שבאמת המחיר הכי נמוך שהלקוח יכול לשלפ זה 30₪ אתה מבין איך הם דופקים את הלקוחות? מה שיוצא מזה שאנשים כמוך אומרים לא נורא אפשר להסתפק באינטרנט איטי כי אם אני ישדרג זה המון כסף ומה שאתה לא יודע זה כמה שזה זול אני אישית משלם 30 שקל ל 15 מגה ההבדל בנינו שאתה תמשיך ״להסתפק״ במועט ותגלוש מהסלולארי שלך כי זה יקר.
  18. אהלן שמי אריאל. בהאמבורגר אני מזמין תוספות... ועכשיו ברצינות אני מירושלים בן 21, התחביב העיקרי שלי הוא משחקי מחשב ברמות מאוד גבוהות אחרי זה יש לי את המאהבת שלי הונדה סיוויק 98 שגם בה אני משקיע. עיסוק: טכנאי מחשבים חבל שזאת לא העבודה העיקרית שלי.. אני יותר מאשמח לפגוש את חברי הפורום אם ייתקיים איזשהו מפגש.
  19. החתולה בוהה בכלב הכלב בוהה בחתולה אני בוהה בזקן והזקן בוהה בג׳יפ חחחחח לא הפסקתי לצחוק. תאמין או לא זאת המדינה שלנו.
  20. Ariel242

    קורס נהיגה מתקדמת.

    יש לי 3 וחצי שנים רישיון, ושנתיים וחצי את הסיוויק.
  21. שם המשפחה שלי הוא בן חמו
  22. אחי שיחקת אותה אתה מלך!!! תהנה..
  23. Ariel242

    קורס נהיגה מתקדמת.

    תודה על המספר טלפון פשוט אני לא יכול לשלוח הודעות פרטיות..
  24. אוקי פשוט לא היה לי מעולם רכב ידני רק כי אני מפחד שבסוף יום עם איזה פקק תנועה אני פשוט ידרדר את האוטו לוואדי הקרוב. למרות שיש לי רשיון על ידני אולי אם אני ישוכנע הרכב הבא שלי יהיה ידני.
×
×
  • תוכן חדש...