לפני חודשיים וחצי עברתי ברמזור ירוק שהציבו שם מצלמת מהירות שמי שעובר מעל מהירות של 70 קמ"ש מקבל דו"ח, ולפני חודשיים עברתי באותו מקום ברמזור ירוק ונסעתי מעל 70 קמ"ש (מצויין בדן"ח שנסעתי על מהירות של 82 קמ"ש בשתי הפעמים), קיבלתי לבית שלי לאחר חודשיים שתי מכתבים בהפרש של שבוע שכל אחד מהמכתבים נותן לי 10 נקודות ברשיון סך הכל 20 נקודות, (אגב אין לי שום עבירת תנועה ויש לי רשיון 3 וחצי שנים) יש לציין שאני עובר במקום הזה כמה שנים וזה מצלמה חדשה ששמו שם ולא ידעתי שאסור לי לעבור את ה 70 קמ"ש, התקשרתי היום לברר אם אני צריך לשלם דו"ח כספי על הנושא הזה (כי אתמול אחי אמר לי שיש מצב שאני צריך לשלם איזה 1000 שקל לכל דו"ח) אז היום אמרו לי שאני לא צריך לשלם כסף ושאני ממתין להישפט.
יש לציין שבחיים שלי לא הייתי בבית מישפט ואני ממש מפחד שישללו לי את הרשיון, שאלתי את המשטרה אם יש איזה הערכת זמן מתי אני אמור להישפט הוא אמר שאני צריך לשבת ולהמתין.
בקיצור אנשים תעזרו לי! מישהו היה כבר בסיטואציה הזאת ויודע מה יעשו לי? אני צריך עורך דין? לומר להם שלא ידעתי שהציבו שם מצלמה חדשה? אני לא יודע כבר מה לעשות..