Jump to content

Ariel242

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ariel242

  1. זה דווקה ניראה בול בשבילי!!!! השאלה אם בקרת האקלים או איזה משהו בצג המקורי לא יתבטל לי? אגב מה זה פרוססור? לגבי הרמקולים ניראה לי אני הייתי לוקח מידה חמש ורבע כדי שלא יבלוט לי החוצה הרמקול.. לדעתי זה לא יפה.. יש מצב אתה מעלה לי תמונה של הרמקולים שלך לראות עד כמה זה בולט? אגב דימונה רחוק לי מדי אני מירושלים. אני מבין שרק הדאבל דין עולה לי כמה אלפים והמתאם פלסטיקה יקר, אבל ברדיו דיסק רגיל שכבר יש לי, ופלסטיקה שעולה לי 150 שקל מה עוד יכול להיות יקר פה? כמה לדעתך עלות ההתקנה של רדיו..
  2. אתה עושה לי חשק לבא אליך לשמוע את המערכת!! אם אני יעשה שינוי זה בטוח לא לרדיו דיסק כי זה מכער את כל הפנים לדעתי, אני ישים דאבל דין, ואז מתחיל כל העיניין הזה של מקורי או לא מקורי שזה משהו שצריך לברר.. כל אופן באמת מעניין אותי כמה גרוע שומעים, אני מבין שזה אינדיבידואלי.. אגב שאלה לי אליך! איזה גודל הרמקולים המקוריים של האוטו מאחורה ומקדימה? ניראה לי 6X9 תקן אותי אם אני טועה.
  3. שלום יש לאחי מאזדה 6 פרימיום שנת 2003, הוא רוצה להתקין מגבר עם סאב וזוג קומפוננטים, השאלה היא האם לקנות מנחת או להחליף את הרדיו המקורי לדאבל דין? אני שואל את זה כי הבנתי שמנחת זה לא איכותי בכלל!! כמובן שאני לא מעדיף לקנות דאבל דין כי זה יקר, השאלה אם מנחת יש לו איכות וחוסר ווליום ממש גרועים או שרק מי שחד אוזן יעדיף לקנות דאבל דין?
  4. היה ממש יפה הכרתי כמה חבריה...
  5. חברים הגעתי לאושר עד אני לא מוצא איפה המפגש אשמח להנחייה ממכם המספר שלי 0547455225
  6. אני אישית הזמנתי באיזה 40 50 שקל חיישנים מאיביי, התקנתי אותם בעצמי כבר עבר שנה והכל מושלם! לשאלתך, זה לא משהו שקשה להתקין לבד, מצריך טיפה ידיים של עבודה כלומר, לקדוח בטמבון, לפרק פלסטיקים על מנת להעביר את החוטים. ולא שמעתי על דגם מומלץ, אני קניתי משהו שראיתי עליו המון "סולד" (נמכר)... בעיקרון לדעתי זה לא אמור להיות מסובך, יש לך הוראות התקנה, אל תשכח לא להתקין אותם קרוב לריצפה של יצפצף לך שהוא מזהה את הריצפה, אם אני לא טועה צריך מרחק של 60 ס"מ בערך, (תקנו אותי אם אני טועה) לגבי המרחק בין אחד לשני, תקח את הרוחב של הטמבון תחלק ל 3 וככה תתקין בכל נקודה לפי המרחק.
  7. לא קרבית מספיק..
  8. יהיה שם מישהו שיוכל לכוון לי את המערכת?
  9. איך הסרווין וגה בהשוואה לjbl? הוא יותר חזק? איך הוא עצמו בתור סאב? הוא איכותי?
  10. אתה מגיע מחר למפגש אודיו? אם כן אני ישמע אותו.. אני יהיה שם.
  11. מה זה אחלה של סאב? הוא איכותי? קיצור עוד דעות יש?
  12. יש לי אופצייה לקנות אותו ב 400 שקל מאיזה מישהו, והוא במצב טוב, אני מעוניין לדעת האם זה סאב איכותי? חזק? אני יחבר אותו לגישור של 150RMS במגבר, בקיצור שווה את המחיר?
  13. אני רוצה לדעת כמה RMS יש לסאב הזה rockford fosgate r2d2- 12 prime r2 הבנתי שיש לו 2 סלילים זה אומר שהוא 250 RMS לכל סליל או לשניהם? דחוף.
  14. מגיע ב 2 אני יהיה שם..
  15. מה זה אומר ניקוז מים שונה?
  16. דוגמה למופט למנהל של אתר קארספורום.
  17. אני לא מעניש אף אחד, עיניין המדבקה הוא פשוט שאני לא גאה בפורום! וחוץ מזה עד לפני כמה תגובות אתה אמרת את אותם דברים שאני אמרתי, ואחרי זה גם אתה פתאום נכנס בי?!! אז אל תגיד לי להקשיב לאנשים בוגרים ממני בזמן שהם מתלוצצים על חשבוני! ואתה מבין טוב מאוד שמי שחכם לא נוסע מהר בשביל לשמור על הרשיון שלו אז כשאני אומר את זה, זה הצהרה של ראפר?! נו תעשה לי טובה ותפסיק להתלוצץ על חשבוני גם כן. סך הכל הבעתי את דעתי!
  18. חברים יקרים! אני לא ימשיך לענות לכל אחד ואחד ממכם כשאתם 10 על 1, אתם נהנים לזלזל ללעוג ותהנו מזה. דבר אחד אני יכול לומר לכם אתם לא אנשים שיכולים לקבל את דעתו של האחר בצורה בוגרת. אני הצתרפתי לפורום לא מזמן ואפילו כבר יש לי מדבקה על הלוחית רישוי, אבל היום אני יוריד אותה! פשוט מבייש להיות חבר בפורום כזה! נ.ב אני ימשיך לקרא פה פוסטים אך לא ניראה לי שאני יגיב, בהצלחה בהמשך לכל ה ״בוגרים״ פה.
  19. יופי! אתה חכם יותר ממני! אני פחדן!
  20. מי אמר לך שיש לי בעיה לקבל את החוק שיש במצרים? וחוץ מזה שהמדינה חושבת הרבה דברים שלדעת העם הם לא נכונים, לדוגמה יאיר לפיד חושב שזה נכון לעלות לנו את מחירי המחייה, ומצד שני מליון איש יוצאים למחאת אוהלים! אוקי? אני אריאל לא חייב להסכים עם המדינה בכל מה שהיא אומרת! אתה תמשיך להיות שפוט שלה! וזה שאני מפסיד שלא נסעתי על 200, אתה צודק! אבל מה לעשות שאני חכם וחס על הרשיון שלי. ועוד דבר קטן ממש בוגר מצידך לרשום שיש לי התנהגות של חתולים! טיפ לחיים טובים בשבילך: תלמד לקבל את דעתם של אחרים.
  21. אני רואה שהבנת אותי יפה מאוד! וכמו שאתה חושב שכתבתי משפט מ6ומ6ם, ככה אני חושב שכתבתי משפט שהוא נכון וצודק! מה אתה מבין יותר טוב ממני?!!! ואני לא אמרתי שצריך לעשות מה שבאלי איפה שהמדינה חונקת, כי אחרת לא היה לי רשיון עכשיו! ואין טעם להמשיך לענות לך כי אתה פשוט מתלוצץ במקום לענות תשובות לעניין.
  22. אני חכם! לכן עדיין יש לי רשיון נהיגה.
  23. הבעיה שאתה קודם יוצא מנקודת הנחה שהוא מסכן את החיים שלך! וזה לא בחיוב נכון, אם הוא נסעה על רכב שטח במהירות הזאת אז אולי הוא לא בנאדם שפוי, ולכן יש לעצור אותו! אבל אם הוא נסע ברכב משפחתי אז אוקי שישללו לו את הרשיון אבל שלא יעצרו אותו, בסך הכל הוא אדם נורמאלי שעבר על החוק לא בצורה שהתקשורת מתארת את זה ״חולי נפש״.
  24. קודם כל אריאל242 זה בשבילך. (גימטריה של השם שלי) דבר שני אם אפשר ואתה אומר שאפשר לנסוע בגרמניה עם הרכב שלך על מהירות שכזאת אז זה בסדר ואתה לא עבריין תנועה, אז מה קרה כשפתאום אתה ניכנס עם הרכב שלך לגבולות ארץ ישראל אתה ניהיה עבריין?.. אז לא מגיע לך שישללו לך את הרשיון כי זה פשוט לא צודק מבחינת המדינה. ובנימה אישית, איזה גישה שונה יש לך ממני? והמהירויות האלה זרות לי ועוד איך! בחיים שלי לא הגעתי עם הרכב שלי ל200 קמ״ש ועוד שהרכב שלי מאפשר לי לעשות כזה דבר, ואני אומרנלך שאם חס ושלום יתפסו אותי אני לא יקבל את הכאפה כמו גבר כשזה לא צודק לקבל אותה.
×
×
  • תוכן חדש...