ציטוט מהתגובה הראשונה:
בארץ בשיעור נהיגה לא מלמדים לנהוג, מלמדים לשלוט על הרכב.
נהיגה מתקדמת מתחילה בנהיגה בטיחותית :
מלמדת אותך מה נכון לעשות, מה לא נכון לעשות, איך להתנהג במצבי חירום, איך לא להתרגש ממצבי חירום ובכך למנוע תאונה פוטנציאלית וכו'.
השלב הבא זה נהיגה ספורטיבית שבעיקרון זה איך לסוע מהר (בעצם בסיבובים) בבטיחות ובצורה נכונה.
דריפטים וכו' זה משהו שהוא מאוד מאוד מתקדם, צריך להתחיל מהבסיס ולאט לאט להתקדם עם עוד קורס ועוד קורס.
להלן פוסט שרשמתי לפני שנה, אכן בהמלצת כולם לקחתי קורס עם קונדסון, בחור עם הרבה מאוד ידע וכיף להעביר איתו יום שלם, מתכוון לקחת קורס המשך השנה.
אתם סותרים אחד את השני, אתה אומר שאפשר להתחיל ללמוד דריפטים על הקורס הראשון, והוא אומר שדריפטים זה מאוד מתקדם ולא בשלבי התחלה.