Jump to content

Ariel242

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ariel242

  1. Ariel242

    קורס נהיגה מתקדמת.

    פתחתי את השרשור בשביל המילים האלה- ״גם אני חשבתי, בפועל לא ידעתי כלום, ורק אחרי המפגש הראשון הבנתי עד כמה אני לא יודע כלום ועוד כמה מלא יש לדעת וללמוד.״ כל אופן ממש תודה לכולם על העזרה אני ישמח לקבל מכם את המספר של קונדסון.
  2. תודה רבה.
  3. לא נישבר לך הרגל בפקקים?
  4. Ariel242

    קורס נהיגה מתקדמת.

    למי שהיה בקורס של הנהיגה מתקדמת, זה שווה את הכסף? כי אני חושב שאני יודע איך לצאת ולהכנס לעיקולים הכי מהר שיש ואיך לשבת ברכב בצורה נכונה וכל זה.
  5. Ariel242

    קורס נהיגה מתקדמת.

    אני כיום נוהג בהונדה סיוויק 98. אז לפי מה שהבנתי אני יכול להתחיל נהיגה ספורטיבית על הקורס הראשון? ועוד שאלה אז הקורס הזה של נהיגה ספורטיבית זה בעצם קורס של מסלול מפותל כגון נס הרים (למקרה שאתה מכיר) שמלמדים אותי להכנס ולצאת מעיקולים בדרך הכי מהירה שיש וזה ללא שום החלקה של הרכב?
  6. אני מחפש רכב בסכום של עד 40 אלף עם חריגה של עד 5 אלף שקל. אני בחור צעיר רווק מחפש רכב חזק מבחינת מנוע חשבתי על לקנות מאזדה 3 מנוע 2 ליטר. אני רוצה לדעת האם ישנם רכבים שיותר חזקים מהרכב הזה? תודה מראש.
  7. הייתי רוצה לדעת האם מתקיימים מפגשים כל שהם של חברי הפורום? אם כן אשמח להיות חלק מהם, תודה.
  8. Ariel242

    קורס נהיגה מתקדמת.

    ציטוט מהתגובה הראשונה: בארץ בשיעור נהיגה לא מלמדים לנהוג, מלמדים לשלוט על הרכב. נהיגה מתקדמת מתחילה בנהיגה בטיחותית : מלמדת אותך מה נכון לעשות, מה לא נכון לעשות, איך להתנהג במצבי חירום, איך לא להתרגש ממצבי חירום ובכך למנוע תאונה פוטנציאלית וכו'. השלב הבא זה נהיגה ספורטיבית שבעיקרון זה איך לסוע מהר (בעצם בסיבובים) בבטיחות ובצורה נכונה. דריפטים וכו' זה משהו שהוא מאוד מאוד מתקדם, צריך להתחיל מהבסיס ולאט לאט להתקדם עם עוד קורס ועוד קורס. להלן פוסט שרשמתי לפני שנה, אכן בהמלצת כולם לקחתי קורס עם קונדסון, בחור עם הרבה מאוד ידע וכיף להעביר איתו יום שלם, מתכוון לקחת קורס המשך השנה. אתם סותרים אחד את השני, אתה אומר שאפשר להתחיל ללמוד דריפטים על הקורס הראשון, והוא אומר שדריפטים זה מאוד מתקדם ולא בשלבי התחלה.
  9. Ariel242

    קורס נהיגה מתקדמת.

    לפי מה שהבנתי יש בית ספר ומורה פרטי, ונניח שאני הולך למורה שהמלצת עליו כמה קורסים אני צריך לקחת עד שאני מגיע לשלב של נהיגה ספורטיבית? דבר שני כמה זה עולה?
  10. אם אתה גר בירושלים אני יכול לשלוח אותך למוסכניק שלי מתמחה רק בהונדה!!
  11. מידת הצמיגים של ההונדה סיוויק שלי מהיצרן זה 185/60/14 מהי מידת הצמיגים המקסימאלית שאני יכול להרכיב לרכב שלי? שחכתי לציין שנת 98. תודה מראש.
  12. קודם כל אשמח להסבר מה זה ניהגה מתקדמת? דבר שאני אני מעוניין ללכת לקורס שילמדו אותי לעשות דריפטים בצורה נכונה ושליטה ברכב במצבי חירום וכל זה. אם יישהו מכיר מקום כזה אשמח לדעת איפה זה? כמה זה עולה? וכמה זמן נמשך הקורס? תודה מראש.
  13. וואו אוקי ממש תודה רבה על העזרה! עכשיו יש אפשרות שתאכלו לעזור לי עם זוג קומפוננט? (בתור התחלה)
  14. סבבה אבל אתה לא אומר לי כמה וואט הקומפוננט שאני ייקנה? ולגביי התקנה יש לי חבר שהוא טוב בזה הוא יעשה לי בחינם ואני מעדיף שיהיה לי סאב ככה שיהיה לי באס יותר עמוק.. ומה אני יחבר את הקומפוננט לרדיו דיסק? כמעט לא ישמעו כי יש לו רק 15 אר אמ אס לכל יציאה. קיצור הסתבכתי לגמריי עם הנושא הזה של הקנייה.
  15. לפי מה שאתה אומר הרמקולים האחוריים מיועדים להשמיע צליל באס? ואם יש לי סאבוופר אני לא צריך רמקולים אחוריים? עכשיו אני מבין אני יהיה חייב לקנות מגבר עכשיו אני רוצה לדעת אם אני קונה מגבר מיד שניה או חדש יש הבדל באיכות שמיעה כי אני יודע לדוגמה שרמקולים יש הבדל עצום באיכות בין חדש ליד שניה? אני שואל את זה כי אני יכול להביא מגבר של 1500 וואט במאה שקל..
  16. שלום לכולם! יש לי מערכת ישנה באוטו רדיו דיסק של קנווד וארבע רבמקולים שמחוברים אליו ממש פשוטים אני מעוניין לשדרג את המערכת שלי ולא ביקר! חשבתי לקנות ארבעה רמקולים של 80 Rms לחבר לרדיו דיסק כי הוא מוציא לכל יציאה 55Rms ולקנות איזה שהוא סאב מוגבר או משהו פשוט מיד שניה רק בשביל הבאס. אני מאוד ישמח לדעת אם מה שאני עושה זה נכון או שיש לי אופציות טוב יותר המחיר שאני מקציב לעצמי לכל המערכת זה משהו בסביבות 800 שקל.. אגב זה מחיר שפוי ביחס למה שאני דורש?
×
×
  • תוכן חדש...