Jump to content

Ariel242

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ariel242

  1. מישהו?
  2. לא אמרתי שחייב להחליף!! להפך, הדגשתי שלא חייב!!! אז תפסיק להתקרצץ לשטויות ותיהיה עסוק בלעזור לבנאדם שצריך עזרה. ואני מודע לזה שאפשר לתקן, רק שלא העליתי את האופצייה הזאת, כי ניראה לי שהוא לא יפתח את הרדיו ויתחיל להלחים, ולגבי האופצייה של הארקה אני לא יודע במאה אחוז איך עושים את העבודה לכן לא הזכרתי זאת. זאת הסיבה שהעליתי את האופצייה להחליף את הרדיו. כל אופן מקווה שעזרתי, מעבר לזה כל מה שלא קשור לאודיו אני לא יגיב בשרשור הזה כי זה סתם ניגרר לספאם וחבל..
  3. דלק לא מעניין אותי!! מה אומרים על הרכב, מהיר? יציב? מפנק? כבד? אמין? מומלץ? חוות דעת יתקבלו בברכה על כל בורג באוטו. מיועד לבחור צעיר ללא משפחה.
  4. יש לי גם את זה! לדעתי זה לא מחמיר עם הזמן זה בסדר..
  5. "כל מערכת שכשהיא דלוקה ומוצאים את הכבל של ה RCA ומכניסים! זה מקצר רכיב ממש קטן שנימצא בתוך הרדיו דיסק שהוא אמור לבטל את הרעש." אם זה שטויות אני במקומך הייתי מוחק את המשתמש!! וכן תתפלא לשמוע שחוץ מפיונר יש עוד הרבה מערכות שאני מכיר שיש להם את זה כתוצאה מהכנסה והוצאה של כבלים בעת שהמערכת דלוקה, אז אל תבלבל את הבנאדם!
  6. מכיר את התופעה! זה נפוץ בכל מערכת שכשהיא דלוקה ומוצאים את הכבל של ה RCA ומכניסים! זה מקצר רכיב ממש קטן שנימצא בתוך הרדיו דיסק שהוא אמור לבטל את הרעש. זה לא נורא אין מה לעשות אלא להחליף רדיו, אבל לא חייב.
  7. אוקי תודה על התשובות לגבי 1. לא ענית לי איך משווים בין שני סאבים עם נצילות ו RMS שונה? לדוגמה סאב 1 עם 500RMS נצילו 87DB סאב שני 250RMS נצילות 95DB מה התהליך שאני אמור לעשות בשביל להשוות מה יותר חזק. עוד דבר, מה אני מפסיד מבחינת המוזיקה אם יש לי סאב שלא יודע לנגן הרצים נמוכים? אני מתכוון שאני לא מבין מה ההבדל בין הרצים נמוכים לגבוהים שכשאני שומע שיר?
  8. קודם כל חשוב לי לציין שכבר קראתי את כל השרשור הדביק של המדריכים. עכשיו יש לי הרבה שאלות אני לא יודע מאיפה להתחיל מקווה שתעשו לי סדר בבלאגן. 1) לגבי סאב, נניח שהוא בא עם רגישות של 87DB ויש לי סאב אחר שמגיע עם 92DB וכל אחד מהם עם RMS שונה, אז איך אני יודע למדוד איזה מהם יותר חזק? (שמעתי פעם שמחשבים את ה BD בצורה כזאת 87,90,92,95 וכ'ו וגם זה אני לא יודע מה זה אומר ומתי מפסיקים לספור את המספרים שנתתי) 2)לגבי חיתוך הרצים של הסאב, איך אני יכול לגעת כמה נמוך הוא יכול לרדת? (לא מצאתי באינטרנט אגב זה cerwin vega vega 122) 3) הורדתי קובץ ראר עם הרבה דוגמיות של הרצים מ 20 עד 100 עכשיו מה זה אומר כל ההרצים האלה? שזה ישמע יותר בווליום? מישהו פעם אמר לי שבודקים סאבים בתדרים נמוכים, למה? 4) אם הסאב שלי יכול לרדת עד מספר מסויים של הרצים שה אומר שאני יחתוך אותו במגבר באותו מספר הרצים שהוא יכול לעמוד בו? ומה ייקרה עם הסאב שלי יכול לרדת מינימום לדוגמה 50 הרץ ואני מנגן לו מוזיקה של 20 הרץ? סורי על החפירה אני פשוט ישבתי לקרא המון ואני מרגיש שאני "נאבד" אני אשמח אם תתנו לי תשובות ככה שאני יתחיל להבין טיפה, ושוב תודה
  9. חבל...ילוו 20 שח לזוג מגבים..מה רע?
  10. הבנתי ששרשראות בצמיגים דופק את הצמיג, ואחרי זה אני צריך לזרוק אותו לפח זה נכון? אם כן מה ניתן לעשות בהנעה קידמית בשביל לנסוע בשלג? צמיגים מסויימים? להוריד לחץ? מה עוד?
  11. אני מעוניין לדעת איך אני קונה רכב עם תאונה מביטוח כלשהו, או אם יש מגרשים שמקבלים את כל הרכבים האלה וניתן לקנות מהם את הרכבים האלה?
  12. ראיתי את הכתבה, קודם כל כל הכבוד לשוטרים! אך יש כמה דברים שאני לא מבין! היא אמרה בכתבה שהרכב מתחיל להאיץ, אז למה לא לדחוף את הידית לניוטרל? או להוריד הילוכים? (אני מצפה מהשוטר שיואמר לה לעשות את זה) ללחוץ ברקס בכל הכח למרות שהאוטו מאיץ? סך הכל גם לא הבנתי איך השוטר בלם אותה! הרכב שלה מתחיל להאיץ והוא בא לפניה ונתן ברקס לאט לאט?
  13. סבבה אגב מחכה למי שיוצא מירושלים שיהיה בקשר נצא ביחד..
  14. על כפר בשם חוסאן שמעת? אז זה שם! יש שם בחור בשם סמך (בן דוד..) אחלה עבודה הוא עושה!
  15. ניראה לי "כנות" זה היה מאחורי "אושר עד".. אגב יש מצב שהמפגש יתבטל אם יהיו גשמים?
  16. מכיוון שאתה לא מבין כלום, אני אנסה לעזור לך בצורה ממש בסיסית כי אני לא מבין גדול.. (אחרי שיהיה לך את הבסיס תוכל להתקדם) אז ככה נתחיל מהרדיו - אני אישית לא מפעיל שום פונקציה כמו לאודנס כי למיטב ידיעתי כל הפונקציות האלו נועדו לשחק עם הצליל בצורה אלקטרונית מה שמעוות את המוזיקה, הדבר היחיד שאני עושה זה מכבה את כל הפונקציות ובאיקולייזר שם את זה על קסטום ומשאיר הכל על אפס חוץ מהבאס שאני מוריד אותו למינוס הכי גבוהה. מגבר - סאב שיהיה על LPF ובהרצים שלו תכוון על 80 הרץ, קומפוננט שים על HPF ושים בערך על 100 הרץ. הרעיון של הכיוונים האלה זה ככה: ככול שתגביר את ההרץ אתה תשמע מהרמקול פחות צלילי באס, LPF= חותך תדרים כלפי מטה, סתומרת (זאת אומרת) שאם תשים את הסאב על 80 הרץ אתה תשמע צלילים שנמוכים מ 80 הרץ ומטה, HPF= חותך תדרים כלפי מעלה, כלומר אם תשים את הקומפוננט על 100 הרץ אז אתה תשמע צלילים מ 100 הרץ ומעלה, ככל שההרצים גבוהים יותר אתה תשמע יותר טרבל, ככל שיהיו נמוכים יותר תשמע יותר באס, לכן סאבוופר לא יכול לנגן צלילים של קומפוננט, אז הוא צריך לעבוד על התדרים שלו שהם נמוכים. מקווה שעזרתי, אם טעיתי מצפה לתיקון שגם אני יחכים
  17. הגעתי למפגש הקודם באשדוד היה ממש כיף! אני מגיע למפגש הזה, יוזר Ariel242 שם:אריאל בן חמו אשמח לקבל מספר פלאפון של מישהו שמגיע לשם, כי פעם שעברה לקח לי הרבה מאוד זמן למצא את המקום כשהגעתי לשם תודה. אגב מכיוון שכולם מביאים שתייה קלה אני מביא שתייה מוגזת
  18. אני גר ליד נס הרים ונסעתי שם אין ספור פעמים, ככה שבשבילי זה בסדר גמור לנסוע אותו בלילה כשהו שומם, כי אני מכיר את כל הסיבובים, אני מציע לך לבא לשם ב 6 בבוקר ככה.. גם אור גם ריק. סתם בשביל הכיף שלך תפתח לעצמך סטופר תוך כמה זמן אתה מגיע מ"צור הדסה" לסוף הכביש לכיוון בית שמש.. תהנה וסע בזהירות.
  19. לפני שנה וחצי שוטר הוריד לי את השניים מקדימה, ולא החזרתי אותם עד עכשיו...
  20. אני עשיתי 4 חלונות באיזור ה 100 שקל ויצא סבבה רק שאחרי שנתיים הם דהו לי, וצריך לעשות חדש, אני חושב שזה אחלה מחיר ואחלה עבודה מה שעשיתי, ולא היה חצי בועה ולא התקלפו לי בכלל!!!
  21. אחי דבר איתי!!! יש לי מוסכניק מיקצועי מומחה להונדה!! עבד במוסך מורשה של הונדה רק אצלו אני מטפל כבר 3 שנים את ההונדה שלי, אני אישית את הרכב שקניתי לא לקחתי למכון בדיקה, פשוט הוא אמר לי הכל על האוטו!! והרכב שלי בובה! שתיהיה פה עם הרכב תתקשר אלי 0547455225 אני אשלח אותך אליו.
  22. אם החום מנוע שלך על החצי אין צורך ב AC כשאתה מדליק חימום! אשמח אם תחדשו לי למה כן צריך AC במצב שכזה.
  23. לא הבנתי! GTI זה טורבו עד כמה שאני יודע.. וזה מגיע אוטומט? איזה גיר יש לה?
×
×
  • תוכן חדש...