אל תטעה,5GB זה נפח החבילה שלך,2 עד 4 מגה זה המהירות גלישה שלך,אלו שני דברים שונים.
כשעשית את החבילה היית צריך לשאול באיזה מהירות גלישה היא כי אין שום קשר בין נפח למהירות,יכול להיות לך גם חבילה של 100GB במהירות של קילובייט לשניה(סתם הגזמה).
בכללי,ממוצע של 3 מגה בייט מהירות גלישה זה מעולה לסמארטפון.
לגבי הניווט כנס לוויז,תלחץ על הריבוע בצד שמאל למטה עם התמונה של הוויז,ובצד השמאלי העליון של החלון שנפתח יהיה לך ציור של רמקול,תלחץ עליו פעמיים עד שתראה הודעה "קול מופעל".