Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. יש לסיאט קורדובה 98 עליון ותחתון?
  2. זה לא ככה בפולו בפולו יש מאחורה קומפקסור חשמלי שמזרים אוויר או שואב אוויר תלוי בפעולה כל ההתקנות שאני ראיתי יש חיבורים לפיקוד שלו
  3. קודם כל איזה מנוע יש בפולו גיר ידני או אוטומאט אני נסעתי בכמה פולו זה הטורים במהירות של 100 זה משתנה מיצרן ליצרן ותלוי בגיר לרכב יש נעילת ואקום זה אומר שיש בבגאז קומפרסור שפותל וסוגר את הדלתות על ידי לחץ אוויר או ואקום בכל מקרה ההתקנה לא צריכה לעלות יותר מידי
  4. נראה לי שאפשר פשוט להביא סוויץ מפירוק וכל מנעולן יתאים אותו למפתח הקיים
  5. הגרסא היותר ישנה 409.1 תומכת ברכבים עד 2004 ככה אם תקנה את האחרונה יותר 12.12 תוכל להתחבר לרכבים עד 2014 הם שינו את השם מVAG COM ל VCDS
  6. התרשים הראשון היה רשום RETURN זה אומר שהמים יוצאים מהקולר לכיוון הרדיאטור חימום זה תרשים FEED מה שאומר שהמים כנראה מגיעים מהצינור העליון של הרדיאטור בכל מקרה זה נראה מסובך לגמרי אולי עדיף לך לפנות למוסך רון שמכיר את הרכבים האלה וידע עם עשו קומבינה
  7. דן פיינשטין ממליץ לך ללכת לחשמלאי שמבין בצרפתיות
  8. בדרך כלל בעיה במח שסתומים תפנה למוסך רון אני מכיר מישהו ששיפץ אצלו את המוח והדפיקות נעלמו זה היה קורה לו רק כשהרכב היה מתחיל להתחמם כשהרכב קר זה לא היה קורה
  9. אם יש רעש של מין מנוע חשמלי כזה שלא מסובב כלום הבעיה בסטרטר
  10. אם זה אותו שסתום כמו בגלגל של אוטו אז כן
  11. זה המצב כרגע : http://image.hotrod.com/f/9265889/415large+2000_ford_focus_wagon_se+dashboard_view.jpg לפי דעתי עדיף לקנות מתאם מאשר לחתוך בצורה חאפרית
  12. http://www.ebay.com/itm/Ford-Focus-Mk1-98-05-Double-Din-Stereo-Facia-Adapter-kit-LEFT-HAND-DRIVE-Grey-/380825649963?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Model%3AFocus&hash=item58aafa432b http://www.ebay.com/itm/Ford-Focus-Mk1-98-05-Double-Din-Stereo-Facia-Adapter-kit-LEFT-HAND-DRIVE-Black-/380825649549?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Model%3AFocus&hash=item58aafa418d
  13. צריך למצוא את הקופסא של המרים חלונות וזה אמור להיות על אחד החוטים שלה בדרך כלל היא בתוך הדלת
  14. זה הגיוני שיצא משם יותר אוויר האוויר יוצא ישר ולא עובר כל הדרך עד לפתח השמאלי או הימני אם עדיין זה נראה לך נחלש נגיד מלפני שנה תבדוק את הפילטר של המזגן
  15. לפי דעתי אין תקלה בגלל שהרדיאטור חימום נמצא יותר קרוב לפתחי איורוור באמצע הקונסולה אז יותר הגיוני שהאוויר שיוצא משם יהיה יותר חם
  16. השתנה זה נעילה חשמלית
  17. באייגו יש גם רק בוכנת גז אחת לדלת
  18. אז עם הפלסטיק המקורי נשבר שמו אפוקסי וברגים ברור שזה לא יחזיק אני חושב עדיף לך להזמין פלסטיק חדש אני לא מאמין שהוא ישבר כל כך מהר
  19. זה מפלסטיק המקורי היה מברזל?
  20. חוטי הצתה יכולים לגרום לכיבוי מנוע כל השאר ידליקו נורת מנוע
  21. אם תרשום איזה חלון ושנה אני ינסה לעזור לך למצוא קליפסים באיביי יש די הרבה: http://www.ebay.com/itm/CITROEN-XANTIA-window-regulator-clips-glass-track-slider-front-right-/160939496574?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2578bdd47e http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xxantia+window+regulator.TRS0&_nkw=xantia+window+regulator&_sacat=0
  22. אני בטוח שאם תפני אליו והוא יראה שהאוטו עשה רק 1000 קילומטר הוא לפחות ינסה לעזור לך המוסך השני שעשה את הנזק אני ממליץ לך להתעייץ עם עורך דין ולתבוע הוא ניצל את זה שאת לא מבינה כדי לא לתקן נזק שהוא עשה
  23. אם זה מפתח קפיץ יש רכבים שלוחים הרבה זמן על סגירה והחלונות נסגרים ברכב הקודם שלך כנראה היה מותקן מרים חלונות
  24. אין דבר כזה הרכיב טיימינג טוב עם הוא היה מרכיב אותו טוב זה לא היה קופץ אני ממליץ לך קודם להגיע אליו ולראות מה הוא אומר כמה זמן עבר מאז שהוא עשה ראש מנוע וכמה חודשים הוא נתן אחריות?
×
×
  • תוכן חדש...