Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. חלק מהמכוני גירים האלה עושים את זה כחלק מההחלפת סולונואידים מוסכים רגילים מחליפים רק את הסולונואיד
  2. זה אותו מקט אצל כל ה al4 וזה מתאים גם ל dp0 רק ששם זה מקט של רנו צריך לפרק את הזנב של הגיר אם אתה לא יודע מה אתה עושה אתה יכול בסגירה לדפוק את הסט קלאצים שיושב שם והגיר לא יזוז בכלל
  3. אני גם מירושלים ושלחתי מישהי מהעבודה עם קרוז 2011 לפני חודשיים לתביעת אחריות הזאת והם קיבלו אותה האוטו יצא מהאחריות המורחבת 4 חודש והם בכל זאת הסכימו לשפץ לה את הגיר
  4. יכול להיות שאפר לקחת את המנוע שלך לחרוט אותו ולהעביר את כל השאר ממנוע 1.8
  5. מחר אני נמצא כנראה בתל אביב ואני מחפש בוכנות אוברסייז למנוע יש המלצות לחנויות בתל אביב והסביבה?
  6. תלוי מאיפה הבריחת לחץ יכול להיות שהוא יצליח להתגבר על זה בלי פירוק גיר
  7. כנראה בריחת לחץ בתוך התיבה תצטרך לחזור למשפץ גירים איפה הגיר שופץ?
  8. תבקש מנוע אם הם לא יודעים לפתור את הבעיה שבגללה זה קורה/לא יודעים להתקין בוכנות
  9. סולונואיד בגיר כנראה נדפק כמה קילומטר עשה הרכב?
  10. תרסס עליו ספריי מגעים ושים אזיקון מחזיק אצלי כבר שלוש שנים פלוס
  11. הם לא עברו הרבה אבל לשניהם יש היסטוריית טיפולים אז זה הפעם הראשונה שנוגעים במערכת קירור יש גם חיישן במיכל עיבוי כמו בפולקסווגן שמתריע לך עם נורה כאשר חסר מים הנזילות האלה הם מאוד איטיות זה לא מתפוצץ בבום זה מתחיל בחוסר של 200 מל בשבועיים וגובר לאט הטורבו באופל ישאר תקין אם יחליפו שמן בזמן אבל עדיין יש לצינור שלו יותר רגישות לבוצה מרכבים אחרים אם אתה לא יודע מה עבר על הרכב ממליץ לקצר קצת את זמני ההחלפה הראשונים
  12. הטורבו לא בעייתי בכלל כל עוד מחליפים שמן בזמן כשלא מחליפים שמן בזמן הצינור שלו מתחיל להיסתם
  13. אמא שלי עם אותו רכב קניתי אותו עם 51 אלף קילומטר נכנס לטיפול ב 51 ב56 אלף התפוצץ הפלאנג מים ליד המצבר (450 שקל +נוזל קירור) וב 60 אלף המשאבת מים התחילה לנזול 800 שקל למקורית בארץ הציעו לי חליפית ב 250 העבודה נעשתה על ידי חבר אם אותו רכב אם נזילה עדינה מהפלאנג קנה את שניהם באיביי בפחות מ550 הכל מקורי האוטו שלו עם 75 אלף שיפוץ גיר כזה עולה בערך 6 אלף ראיתי משפץ גירים שמשפץ אותו אין יותר מידי מה לעשות שם הוא דוחף ציר מושלם שהוא מייבא ובזה נגמר השיפוץ גיר הגיר שהוא שיפץ היה של קרוז באופל אמור להיות מותקן משהו דומה אבל שונה הוא אומר שהם מגיעות הרבה פחות
  14. מה מתעייף בתיבת הילוכים?
  15. בעיות במערכת קירור בעיקר החלקים המקוריים למערכת לא יקרים כל כך ועדיף לשים מקורי חוץ מזה האוטו נחמד נוח אוכל בערך 1-11
  16. בארץ נראה לי הורידו את זה ל5 או 90 קילומטר הסיבה שהרצועה נקרעה הייתה מהתייבשות או מותחן שהתקלקל/משאבת מים שנפתסה?
  17. תשלח מספר שלדה אולי יש לקרסו בארץ והם ירצו להיפטר מזה
  18. המנוע יעבור אוברול אבל החוקיות שבגדישה נמוכה קצת שונה מקאמשפט ואולי קראנק אחר ובוודאות תחייב מחשב ניהול אחר
  19. אני רוצה לדעת אם מישהו עשה פרויקט כזה של החלפת הקראנק כי אני לא יודע אם המחשב המקורי יסתדר עם זה במקסימום הקראנק יורכב ואם זה לא יצליח יפורק והמקורי יחזור
  20. מ9.5 יעלה לבערך 10.5 החברה של הקאמשפט אומרת שאפשר להרכיב עם מחשב סטוק אבל שינוי תוכנה יוציא יותר מהמנוע
  21. שווה להשקיע כפול אם זה רנו שמתי פעמיים במגאן חליפי זה לא הצליח בסיוויק שמתי חליפי זה גם לא הצליח וזה לא היו חיישנים סיניים חסרי שם זה היה משהו שאמור להיות איכותי שמיוצר בספרד או איטליה
  22. ראיתי מקרים ששים פילטר חליפי והוא מעיף חתיכות ממנו לתוך החיישן MAF ואז הרכב משתגע אם תברר איך החיישן הזה עובד אתה תבים שאין כל כך הרבה מה שילך בו
×
×
  • תוכן חדש...