ברור שלא, בגצ צריך להיצמד לחוק. או כמו שכתוב בחוק יסוד השפיטה - אין עליהם סמכות מלבד הדין. אם יתרחקו מהדין, אז אין עליהם סמכות?
לגבי קונספירציות, לפעמים זה קורה. אני בטוח שזה פשוט צירוף מקרים שבדיוק כשחיים רמון התחיל לזוז לרפורמות במערכת המשפט פתאום צצו להם תיקים ופרשות נשיקה, כי להטריד מינית מותר אבל רק אם אתה בצד "שלנו".
העבירה של דרעי הייתה אי דיווח נכון, והוא לא קיבל שקל לכיסו. זה היה איזה קרוב משפחה שהיה אמור לשלם איזה מאה אלף שקל מס.
אני גם רוצה, תפסת אותי. זה כעס שנבנה במשך שנים על כך שלא רק שלא קיבלתי ג'וב, אפילו לא הצלחתי להזות שקיבלתי ג'וב.
נראה לך שהייתי מדבר ככה אם היו מסדרים אותי על איזה ג'וב?