Jump to content

edward

  • הודעות

    406
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי edward

  1. זה תלוי מאוד מי, חלק היו פה באמת מאות שנים וחלק היגרו ממדינות סמוכות. לדוגמא, בימי המנדט היה פה צנזוס וראו שב22 שנה הוכפלה פה האוכלוסיה הערבית, והטענה הייתה שזה כמעט הכל ריבוי טבעי. זה חתיכת ריבוי טבעי, תסכים איתי.
  2. שיפסיקו לבזבז את הזמן בחלוקת מחמאות ושיתייחסו לגופו של טיעון. לא צריך דיון, מספיק סיכום שלך לגבי למה לדעתך רוב הערבים פה יותר ממאה-מאה חמישים שנה. זה ריבוי טבעי?
  3. זה יפה שקשה לך עם עובדות אז אתה הולך על הפן האישי. יושר אינטלקטואלי מופתי.
  4. לא נעים לי לבשר אבל רוב הערבים פה בין הים לירדן לא באמת חיו פה יותר מכמה דורות בדיוק כמו רוב היהודים.
  5. ובנושא אחר, הגול העצמי של אבי חימי:
  6. מכיוון שיש פה רבים שאינם מכירים, זה בין היתר הכלים שעשו בהם שימוש במשפט נתניהו כפי שזה עלה מחומרי החקירה וחקירה נגדית של עדים. אם הוא היה כל היום מתראיין כמו יאיר לפיד היית אומר שהוא לא עובד והיית צודק. לא שמתי לב שליריב לוין יש כיפה על הראש, וגם לפני זה כשגדעון סער, ציפי לבני וחיים רמון הציעו הצעות דומות.
  7. קטע קצר שמסכם את הדיון פה על חשיבות שימור הכוח אצל האנשים הנכונים:
  8. מה שהיה בראיות זה משהו כמו 300 מקרים אבל מתוכם כמעט הכל היה או לא מובהק או עויין, בקיצור היו שם אולי 5 מקרים שאפשר לפרש כאוהדים. התיק הזה כולו מתנהל על ידי התביעה בצורה הכי שכונה שיכול להיות, הם כבר תיקנו את כתב האישום שם 5 פעמים.
  9. נכון הם זועקים לשמיים לא חראם?
  10. קנית רכב משומש, יהיו תקלות, חיים עם זה. לא שווה להתעצבן, מחליפים ונוסעים.
  11. זה כמו בסיפור של מכת בכורות, מי שיש לו פנקס כחול הרכבת לא תגיע אליו.
  12. לצטט את אהרון ברק צריך בזהירות, כי מהר מאוד הוא יתחיל להישמע כמו אחרון הביביסטים.
  13. שי ניצן. הוא העיף כל מי שחשב שצריך לחקור שחיתויות במשטרה כי לדעתו יותר חשוב היה להתמקד בחיסולו הפוליטי של נתניהו, ועל זה כולנו משלמים את המחיר. אפשר לראות ראיונות של משה סעדה שהיה במערכת הרבה שנים שמספר איך היא השתנתה לאורך השנים והנסיבות לפרישתו ממנה.
  14. פעם מח"ש חקרו דברים כאלה (עד 2018). אתה רוצה לדעת מי ריסק את מח"ש כך שהיא לא תחקור עבירות של שוטרים מהסוג שאתה מתאר? תנחש.
  15. אם סתם הרימו אותו כשהוא הפגין (על המדרכה כמובן) אז מן הסתם יאללה, שיעמידו את השוטרים לדין ואפילו שייתנו לו פיצוי כספי. מה הבעיה? אין בתי משפט בארץ? או שאתה לא מאמין במערכת המשפטית הנפלאה שלנו?
  16. שמע, זה לא נראה טוב בתמונה שהבאת. יש פה קבוצה שפשוט עומדת על הכביש ולא נראה שהם "בתנועה" לחצות אותו. ובכלל, כשאתה מוחה אתה משתדל להימנע מאיזה ספק אז אתה אפילו לא עומד על כביש ואם כן אז תעבור במעבר חציה כי אתה לא רוצה לתת לשוטרים תירוצים (שוטר פעם עצר אותי על זה). אבל פה זה לא נראה כל כך טוב.
  17. גם וגם. כל אדם מגיע מאיפה שהוא מגיע ומי שמרגיש שהוא "מקבל" לא יירק לתוך הבאר שהוא שותה ממנה. אני לא מהמקבלים הגדולים ולכן אני יכול להרשות לעצמי גם לחשוב אחרת. אם הייתי חי על פנסיה תקציבית ברור שהייתי מתומכיו הגדולים של בית המשפט העליון המהולל שלנו ששומר לי על השמנת. אולי זו גם הסיבה לנוכחות המוגברת של אנשים מבוגרים יחסית בכיכר הבימה. לכן חשוב כל הנושא של דמוקרטיה שבה ערימות של אנשים שמגיעים מפוזיציה יכולים ליישב את הסכסוכים ביניהם בדרכי שלום. אבל מאז חברינו אהרון ברק, היכולת של קבוצת אוכלוסיה גדולה להשפיע נפגעה מאוד ולכן יש לנו בעיה.
  18. זה אני או שהם חוסמים שם כביש בתמונה? כי זה מסביר את תגובת המשטרה. בזמנו בהפגנות של "זו ארצינו" הם חסמו כבישים וקיבלו בדיוק את אותו יחס.
  19. ברור שלא, בגצ צריך להיצמד לחוק. או כמו שכתוב בחוק יסוד השפיטה - אין עליהם סמכות מלבד הדין. אם יתרחקו מהדין, אז אין עליהם סמכות? לגבי קונספירציות, לפעמים זה קורה. אני בטוח שזה פשוט צירוף מקרים שבדיוק כשחיים רמון התחיל לזוז לרפורמות במערכת המשפט פתאום צצו להם תיקים ופרשות נשיקה, כי להטריד מינית מותר אבל רק אם אתה בצד "שלנו". העבירה של דרעי הייתה אי דיווח נכון, והוא לא קיבל שקל לכיסו. זה היה איזה קרוב משפחה שהיה אמור לשלם איזה מאה אלף שקל מס. אני גם רוצה, תפסת אותי. זה כעס שנבנה במשך שנים על כך שלא רק שלא קיבלתי ג'וב, אפילו לא הצלחתי להזות שקיבלתי ג'וב. נראה לך שהייתי מדבר ככה אם היו מסדרים אותי על איזה ג'וב?
  20. מה פתאום, הצחקת אותי. השוד הכי גדול היה הסטה של כספי ציבור להטבות לכל מיני מקורבים, תנאים מפליגים בפנסיה תקציבית, חוזים למקורבים. אף אחד כמעט לא נתפס או הלך לכלא, זה היה כמה שעירים לעזזל שגם ככה לא התאימו לחונטה השלטת. עד היום אנחנו סוחבים את הפנסיות והתנאים האלה, שלא לדבר על כמה כסף שפכו לקיבוצים שגם על זה אף אחד לא נתן את הדין. עזוב, מילא רק גנב ממצאים אבל היה לו הסכם עם הוואקפף בהר הבית שאחרי שנמסור להם את השליטה בהר הוא יקבל אישור לחפור שם. מה יותר מזה?
  21. ממש לא, אם הייתי מתחיל להתרפק הייתי כבר בבית המקדש ומלכות המלך שלמה
  22. פעם מכונת כביסה ומקרר עלו פי 5 מאשר היום. וגם מכוניות היו יקרות יותר. לדעתי המרכיב היחיד שיותר יקר זה רכישת נדלן.
  23. סליחה, אתה צודק ואני טעיתי. השופט אכן התחשב במה שהוא ראה כפרישה מהחיים הפוליטיים. לגבי הציטוט שלך, הוא לא קשור להסדר הטיעון אלא לגזר הדין. בהסדר הטיעון עצמו אין התחייבות כזו. ניתן לטעון כי השופט הקל בעונש כי סבר שדרעי מחוץ לפוליטיקה (מבלי שזה התחייב לא לחזור כחלק מהסדר הטיעון). זה בפני עצמו נראה לי קצת לא תקין, כי ניתן גם לטעון שדרעי נסחט על מנת שלא יחזור לפוליטיקה. מוטב היה לזרוק את דרעי לכלא ולגמור את הסיפור הזה אם הוא אכן עבר עבירה כה חמורה (הוא לא). פה זה באמת עניין שבו כל אחד יכול למצוא את זוית הראייה שלו של איך היו פני הדברים.
  24. היה בזמנו מענק מותנה של עד 20% משוי הדירה שלקחו אותו כהון עצמי, אז היה הרבה יותר קל.
  25. אני חייב לציין שרמת השחיתות שדרעי מציג היא לא כוחות מול השחיתות של ימי מפא"י העליזים. מה שהם גנבו דרעי לא יגנוב גם במאה קדנציות. אבל בואו נתרפק על העבר...
×
×
  • תוכן חדש...