Jump to content

edward

  • הודעות

    406
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי edward

  1. חוזר על ההמלצה על אורן שירותי רכב.
  2. אני עובר הלאה כשהבנתי שאין טיעון נגדי אלא שאו שעושים ממני צחוק, או שחוזרים כמו מנטרה על אותו דבר שכבר נאמר קודם, או שדוחפים לי משהו לא קשור כמו חוקים עם קלון בהם למרות שעניין הקלון לא רלוונטי. באמת שניסיתי הכל כבר אבל באמת שאין עם מי לדבר. עזבו חברעס, לא חייבים. אני פרשתי.
  3. אם כך אז בוודאי שאין פה שום שאלה מעולם המשפט אלא מקסימום מעולם המוסר.
  4. ימין ושמאל זה בסך הכל הצדדים בהם ישבו אנשים בפרלמנט הצרפתי כמדומני, זה לא אומר כלום על האידאולוגיה עצמה. אין בארץ אף אחד כמעט שמאמין בדמוקרטיה כי מי שדמוקרטיה בראש מעייניו עובר לארה"ב ושוויץ.
  5. אני אשכרה מתחיל להבין שלא כולם פה באו לנהל דיון אלא להשתלח באנשים על רקע אישי כי יש להן דעות שונות.
  6. אני לא מדבר על התיקון לחוק יסוד הממשלה אלא על משהו אחר בכלל שמדבר על קלון. חבל שאין לך חוש הומור. כשיש חוקה מבטלים אם חוק סותר אותה וזה נעשה על ידי בית משפט לחוקה. הם לא יכולים להמציא דברים שאין בחוקה. אצלינו אין חוקה ואין בית משפט לחוקה אז זה לא רלוונטי.
  7. נמצא שופט מזרחי: https://www.facebook.com/kanipbc/videos/אהרן-ברק-מצאנו-שופט-מזרחי-לבית-המשפט-העליון/547109267393947/ גיגלתי, מצאתי רק קלון על מאסר בפועל.
  8. מה לעשות אני כנראה לא מספיק אינטליגנטי. סליחה אני אלך לשתוק בצד.
  9. אני מבולבל, מנדלבליט טוען שהעונש שהוא קיבל לא היה מושפע משאלת הפרישה כי זה בכלל לא היה במסגרת השיקולים אז מה? אז או שהוא קיבל עונש מקל כי התחשבו בו ומנדלבליט לא מבין מהחיים שלו, או שמנדלבליט כן יודע מה קרה שם כי הוא בכל זאת עסק בכך ולכן אין פה בכלל שאלה של קלון כי הוא לא היה מקבל מאסר בין כה וכה.
  10. זו תיאוריה מעניינת אבל קלון עד כמה שאני יודע חל רק כשיש מאסר בפועל ופה לא היה דיבור על דבר כזה.
  11. ההגנה שלך זה בחירות כל 4 שנים, שאני מסכים שזה לא הרמטי אבל נגד גוף כמו בגצ יש אפס הגנה כי אתה לא יכול לפטר אותם. זה מפתיע שאתה מניח אוטומטית שבגצ בצד שלך כי הוא ממש לא מחוייב לזה.
  12. יש לנו מסורת ארוכה של העדפת הדת שלנו על פני החוק אז זה בסדר
  13. זו כתבה שמדברת על משהו תיאורטי שעוד לא ראיתי בשום מקום בכנסת כהצעה מסודרת אז לבקש ממנו להגיב על זה ברצינות? יש כן הצעה קונקרטית ברוח זו שעברה בקריאה ראשונה ב2021 בממשלה הקודמת, אז אולי עכשיו יהיה על זה קונצנזוס בין סיעות הבית ונשיר קומביה ביחד.
  14. לא הבנתי, מנדלבליט אומר שהסדר הטיעון לא קשור לכן או לא פרישה. התביעה לא יכולה לדרוש קלון כי הסדר הטיעון לא כולל מאסר בפועל. אז מה קשור קלון? הטענה היחידה שאני רואה זה שאם ניתנה לדרעי הנחה כי הוא אמור לפרוש, כי אחרת זה היה מאסר בפועל, אז יש פה באמת שאלה האם היה או לא קלון. אבל מנדלבליט בתגובתו יירט את בלון הניסוי הזה כשהכריז שההסדר גם לא מקל וגם לא קשור לשום פרישה.
  15. מכיר, הפלפול התיאורטי שאולי אם הוא לא היה פורש היה איזה עניין נוסף של קלון הוא לא רלוונטי כי אין פה מאסר בפועל.
  16. מנדלבליט לא קיבל את דף המסרים... איזה גול עצמי. מעניין שהוא לא טרח לציין את כל זה בזמן אמת כשבית המשפט דן בעניינו של דרעי.
  17. עד כמה שאני מצליח למצוא זו הצעת חוק של הממשלה הקודמת שעכשיו הם באופוזיציה, לא יודע, אולי עכשיו פתאום יש קנצנזוס בעד בוא, נחכה עד שנראה פרטים של מה ועל מה ההצעה לפני שצועקים.
  18. שמע, הם צודקים. לא ראית איך המלט הטורקי מתפקד ברעידת אדמה? לחסום ייבוא מיד! נגד בכיר יכול היה בקלות לפרוש על תקן סגן אלוף ולקבל סדר גודל מליון וחצי שקל ביד כמענק פרישה, ועוד 20 אלף בחודש עד סוף חייו בפנסיה תקציבית. הם גם פורשים בגיל 50 ולא גיל 70 כמו שופטים ולפני שמישהו יקפוץ זו עבודה משרדית בדרג ב טכני ולא קרבי.
  19. הצחקת, תלוי מאוד מי. אתה צריך לראות את הנגדים שיצא לי לעבוד איתם בחיל האויר, כמה הם "עובדים" ותנאי הפרישה שלהם. יש הרבה אנשים במדינה שהקשר בין מה שהם נותנים למה שמקבלים הוא רופף ביותר ולא כל מי שיושב על 50 אלף פנסיה בחודש הוא עילוי כמו אהרון ברק. אישתו למשל.
  20. זה מלמד אותנו שמי שמלקק פה היום מהשמנת, שלא יתקרבן לי על מר גורלו לפני 50 שנה אלא יגיד תודה למקום הזה שנתן לו את ההזדמנות.
  21. כי הם גנבו את הגבול ואנחנו לא מדינת מקלט לאריתראים. הסיבה שאני לא מפחד בלילה זה כי לפני עשור בערך תושבי השכונה הבהירו לאנשים הנפלאים בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שזו לא השכונה הנכונה לעשות בה בעיות ושאם הם רוצים להטריד נשים או לגנוב אופניים, לא בבית ספרינו. בשביל זה יש את שכונת שפירא והתחנה המרכזית. במקביל עיריית תל אביב שפכה מעל מאה מליון שקל בשנה בשירותים חברתיים במקום שזה יגיע לתושבים שמשלמים ארנונה וגם זה עזר.
  22. האריתראים אצלינו אחלה אנשים ואין לי בעיה איתם בכלל ברמה האישית, אלא עם בית המשפט שחוסם את גירושם של אותם אנשים נפלאים. ולגבי שכונת התקווה בה אני גר, אני נהנה לחיות שם הרבה יותר מבצפון הישן אבל זה כי אני מוזר.
  23. אני חושב שכפי שאמרת, כשמישהו בחר לשים את עצמו במקום טוב הוא לא יכול להסתובב ולהגיד באותה נשימה שבעצם הוא ישראל השניה. המונח "פריווילג" הוא לא כל כך מוצלח בתיאור המצב, אולי נכון יותר להגיד "צבוע" או "מטעה".
  24. אתה חושב שהחיים שלי היו אותו דבר אם הייתי גדל בערד? זה שאתה לא הבנת זה בסדר, אני לא יודע כמה יותר ברור ומפורט להציג כמה החיים שלי (יחסית) היו מלאים בהזדמנויות לעומת רוב האנשים שלמשל פגשתי בשירותי בצבא ולאחר מכן שלא גדלו בתנאים שבהם אני גדלתי.
×
×
  • תוכן חדש...