לא הבנתי, מנדלבליט אומר שהסדר הטיעון לא קשור לכן או לא פרישה.
התביעה לא יכולה לדרוש קלון כי הסדר הטיעון לא כולל מאסר בפועל. אז מה קשור קלון?
הטענה היחידה שאני רואה זה שאם ניתנה לדרעי הנחה כי הוא אמור לפרוש, כי אחרת זה היה מאסר בפועל, אז יש פה באמת שאלה האם היה או לא קלון.
אבל מנדלבליט בתגובתו יירט את בלון הניסוי הזה כשהכריז שההסדר גם לא מקל וגם לא קשור לשום פרישה.