Jump to content

nisim91

  • הודעות

    456
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. nisim91

    הנעה בדחיפה

    אני מכיר את האות N אבל לא ידעתי שאפשר להניע כשהידית בN. אן לי רכב אוטומט אבל אם זכור לי נכון גם בN לא אפשרי להניע אבל כנראה שאני טועה אם אתה כל כך בטוח במה שאתה אומר.
  2. nisim91

    הנעה בדחיפה

    אם אפשר שאלה קטנה. באוטומט אפשרי להניע רק שהידית הילוכים נמצאת על P עכשיו השאלה היא אם הרכב נכבה באמצע נסיעה יהיה אפשרי להניע בלי להעביר לP? אם לא אז זה ממש מסוכן כי הברקסים ננעלים אחרי כמה לחיצות.
  3. nisim91

    מעוניין ב mini pc hdmi

    תודה רבה לכולם, יום טוב ושקט.
  4. nisim91

    מעוניין ב mini pc hdmi

    גם אם אני צריך רק את מה שרשמתי {יוטיוב ושטויות} זה לא יעבוד 100%?
  5. היי. קראתי קצת באינטרנט ופה בפורום על המכשיר וזה נראה שאנשים מאוד מרוצים אך לא הצלחתי להגיע למכשיר ספציפי טוב, הבנתי שהדגם mk908iii הוא טוב מאוד {נכון לסוף שנת 2013} אבל רציתי לדעת אם יש מישהו שיכול להמליץ לי על מכשיר שיש לו או שהוא מכיר חדש יותר. התקציב 250-+, אני בעיקרון אשתמש בו ליוטיוב, אינטרנט, קצת צפיה ישירה בסדרות מערוצים 2/10,וWIFI בלי להעביר סרטים או משהו מיוחד. המרחק מהראוטר הוא בערך 9 מטר. תודה מראש ניסים.
  6. עולה לי שאלה תוך כדי קריאה. אם זה עד שנגמר הדלק אז איך יודעים איפה להפעיל אזעקה? השאלה עולה כיוון שהבנתי שכשזרקו לצפון אז שמו פחות חומר נפץ ויותר דלק ברקטה.
  7. הרכב לא הוחרם. אבל הרישיון כן והבנתי ממנו שמביאים לו את הרישיון רכב כנראה מחר בבוקר. זה חבר שלו מהעבודה בגלל זה הוא שאל אותו אם יש לו והחבר אמר לו שיש לו {שיקר} והוא סתם ביקש ממנו לנהוג בשטח פתוח {לייד הממדיון אם אתם מכירים} הם היו מעוקבים בלילה לחקירה ורישומים. הרכב נמצא אצל החבר אבל הרישיון אצל המשטרה. לכמה זמן הוא צפוי לשלילה בערך ?
  8. ערב טוב, חבר שלי הביא לחבר שלו לנהוג ברכב כשהוא יושב לידו ובטוח שיש לו רישיון {שאל אותו ואמר לו שיש לו} תפס אותם שוטר והיו עצורים ללילה, בבוקר לקחו לחבר שלי את הרישיון רכב ושיחררו אותם הבית, לחבר שלי יש 4 שנים רישיון וללא עבר של דוחות או משהו מה העונש שהוא אמור לקבל? תודה מראש ושבוע טוב.
  9. avnera זאת הקסטה שהוא דיבר עליה היא על אותו עיקרון של החוט, מסובבת את השרשראות מהר אבל בניגוד לחוט {שהחוט ניקרע}השרשראות שלה לא נקרעות שיש משהו קשה שלא אפשרי לחתוך אלא היא שוברת את העשב ואז הוא יוצא. ModChiP עם קסטת סכינים לא יצא לי לעבוד. אבל אל תשאל בעל עסק מה הוא אומר על לעבוד עם זה כי הוא רוצה למכור והוא בד"כ יגיד לך תעבוד עם זה ושתחזור עם בעיה הוא יתחיל להמציא סיבות, תשאל בן אדם שעבר עם זה הרבה זמן ותראה מה יש לו להגיד על זה. בכל אופן אני חושב ש3/4 מ"מ עשב זה כלום בשביל חרמש טוב עם חוט 3 מ"מ. או שאתה יכול לקנות את החרמש משולב {חרמש מגזמת ומשור שרשרת} ואם יש לך עשבים עבים אתה מחליף למגזמת וחותך אותם.
  10. הקסטת שרשראות הורגת חרמשים. עבדתי אצל קבלן שהביא לנו חרמשים של סטיל אחרי שהלכו 2 מנועים הוא הבין שזה קשה מידי לחרמש, אני כבר שנתיים בערך עובד עם חרמש של אקו 3605 {34 סמ"ק} ועשיתי טיפולים של מילוי גריז,פילטר דלק, פלג , פילטר אוויר, החלפתי קסטה, והמצב הבטיחותי של הגז נשבר לי אז ביטלתי אותו. עבדתי איתו רק עם חוט והוא ממש חזק עם שרשראות לא ניסיתי.
  11. http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-3c65e226d601741004.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=786102762 מה יהיה? תשמרו על עצמכם ועל הילדים שלכם.
  12. יש לך את מצות אביב לייד אתה יכול לנסות לבקש מהם לראות במצלמות שלהם {אם יש להם}.
  13. nisim91

    דשא סינטטי

    היי אני גנן באזור המרכז, דשא סנטטי {רק הדשא} מתחיל במחיר של 25 למ"ר ונגמר בערך ב80 למ"ר, הדגם המומלץ ושהרבה שמים אותו הוא נפוליאון {עולה בערך 65 למ"ר}שהוא בגובה 45 מ"מ 4 צבעים עם חורי ניקוז למים, ריח רע אן מדשא סינטטי אבל יוצא ממנו חום כי היריעה שמחזיקה את הסיבים קולטת חום, אם יש לך שאלות נוספות בשמחה תישאל פה או בפלאפון, ניסים 0542535191.
  14. אני יודע מה שקרה אצלי ואצלי זה נשפך דרך המסנן אוויר אל הצלחת שמכסה את הלהבים.
  15. אני לא מבין גדול בתיקון מכסחות אבל כשניתקע לי גרב בסכינים הרמתי את האחורה של המכסחת {למצב עמידה} והתחיל להישפך לי שמן ואז קרה לי מה שקרה לפותח השירשור ועשיתי מה שאמרתי לו והכול עובד כרגיל עכשיו.
  16. דווקה יש בעיה להפוך מכסחת, השמן נשפך דרך המסנן אוויר בגלל זה אמרתי לו להוציא את המסנן אוויר כי יש מצב שהוא כבר מלוכלך/מלא בשמן ובגלל זה הוא כבר לא מניע או נחנק ונכבה.
  17. Or05230 מוסך אבו דאוד ביפו עשיתי אצלו לפני שנה טיימינג טיפול 10,000 וברקסים הבאתי את החלקים והוא עשה את זה בשמחה. גם ברכב של אחי אותו דבר. המחירים ממש זולים אצלו גם. עשיתי אצלו ראש מנוע לסיטרואן ג'מפי לפני חודש בערך ב3200 שכל המוסכים רצו בערך 5,000 +מע"מ והוא נתן לי אחריות חצי שנה לראש וכול מוסך ששאלתי אמר לי אם אתה יוצא מהפתח של המוסך שהרכב מונע לא מעניין מה יקרה אחרי יום גם.
  18. תנסה להוציא את הפילטר אוויר תשים על חצי מהגז ותן למכסחת לעבוד ככה {בלי פילטר} איזה 5 דקות, אל תכסח. אני גנן וקרה לי את זה לפני חצי שנה בערך עם מכסחת חדשה הבחור שאני מטפל אצלו אמר לי לעשות את זה וזה נעלם אםזה נעלם אצלך אתה צריך להחליף פילטר אוויר. בכל אופן אם זה לא הסתדר יש בעפולה שירות תיקונים ומכירה של כלי גינון "אגרוטכניק" בן אדם ממש אמין מקצועי וזול.באתי מהמרכז עד עפולה בשביל לקנות את הכלים שלי.
  19. יש בראשון לציון בכניסה מצומת בת דגן את החברה שמיצרת את השקיות שמוכרים בכל הקיוסקים אני לא יודע אם הוא עובד עם פרטיים אבל שהייתי בצבא לקחנו ממנו 2 משטחים.
  20. לא יודע בקשר לקרינה אבל בעבר היה לי cubot M6589 אני גנן אז נשבר לי המסך שלו אחרי שבועיים בערך והאפליקציה של המצלמה נעלמה פתאום. ואז קניתי Haier W910 כבר שנה בערך הוא אצלי ואן לי שום בעיה יש לו מסך מוגן משבירה והוא מוגן מים{לא ניסיתי אבל בעבודה לפעמים אני נרטב והוא בסדר} הcubot עלה לי בערך 1000ש"ח. והHaier עלה 510ש"ח לפני שנה בערך.
  21. תודה אני אברר על הבדיקה הזאת יותר.
  22. הוחלף הפקק של המיכל עיבוי ביום הראשון שהתחיל הלחץ. מה זה CO2? ומה תיתן לי בדיקה כזאת?
  23. תודה רבה לכולם עכשיו אני אחשוב אם זה שווה את ההשקעה.
  24. מאזור המרכז. כמו שאמרתי הבעיה נובעת מלחץ במנוע והבנתי שהלחץ הזה לא אמור להיות אחרי לילה שהרכב עומד{כי יש את הצינורית פריקה} בגלל זה אני חושב {ומקווה} שלא הלך הראש ויש מצב שהלך משהו אחר.אורן אכן אתה אחד מהמוסכים שבדק לי את הרכב אבל שוב השקעה כזאת על רכב כזה ואחרי שאמרו לי שזה לא בטוח שזה ראש אז זה קצת מפחיד. תתקנו אותי אם אני טועה שהרכב לא אמור לפרוק את הלחץ כשהוא כבוי. ועוד שאלה אם אני נוסע ככה יש מצב שילך המנוע או שזה לא קשור אחד לשני? תודה מראש.
  25. מישהו יכול לעזור או להציע איזה שהיא בדיקה שתגיד לי מה התקלה {כמה מוסכים אמרו ראש מנוע} לפני שאני עושה ראש מנוע בשווי חצי מהרכב? אחד המוסכים אמר לי שזה לא ראש מנוע כי במצב שיש ראש מנוע אז נכנס אוויר למערכת וכשאני מכבה את הרכב האוויר אמור לצאת ואצלי ברכב הוא נשמר ואז יש לי את הלחץ בבוקר רציתי לדעת האם זה נכון או שהרכב באמת שומר את הלחץ גם כשהרכב כבוי. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...