nisim91
-
הודעות
455 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nisim91
-
אני הייתי מחפש במקומך נגרר יד שניה אם אתה לא מקבל החזרים על המע"מ אז חבל לשלם מע"מ, לפני כשנתיים קניתי נגרר יד שניה שנת 2014 {היה בדיוק שנה על הכביש} ב6K בערך כולל סנדל,שרשרת ומנעולים, חדש עלה אז בסביבות ה10K , אין ממש ירידת ערך לנגרר חוץ מהמע"מ. העלות של נגרר שנתית היא 67 ש"ח אגרה, כניסה לטסט בסביבות ה35 ש"ח ו250 ש"ח לביטוח חובה, אני מבטח רק חובה כי אני נוסע איתו רק פעם בשנה לטסט,
-
שוב תודה לכולם, אני בשלבי סיום של קורס גינון שלב 1 וכ5 שנים עצמאי אז אני חושב שלזרוק את הכל לגמרי זה חבל אז אני לא פוסל את האופציה אבל כרגע בשביל להגיע וישר להתחיל לעבוד+ללמוד אנגלית בלי להתחיל לחפש עבודות נראה לי יותר טוב מגנן אצל מישהו שאני לא מכיר ושהוא לא יודע עברית כנראה, אם נראה שאנחנו נשארים שם הרבה זמן אז יש מצב שאני אפתח שם עסק לגינון, חוץ מזה שאני צריך לדעת מה מצב הגינון שם מבחינת מחירים+מזג אוויר, פה בארץ בקיץ אתה יכול לעבוד ולהכניס סכום יפה אבל אתה לא יכול לעבוד {אם אתה עובד לבד} אחרי השעה 1/2 בצהריים אם התחלת מהבוקר.מצד שני בחורף אין כמעט עבודה ויוצא שכל מה שהכנסת בקיץ מתקזז עם החורף לסכומים לא גדולים בחודש. לגבי טיסות בדקתי באפליקציה שנקראת skyscanner וזה המחיר לצד אחד לזוג. לגבי הרכב, בארץ אני לא נוסע על רכב שנת 2017 אלא על 2001 וכל תקלה שיש לי אני משתדל לתקן לבד אז המצב שם לא יהיה שונה בטור התחלה. לגבי החברה שתמלא טפסים אני מעדיף אותם כי אין לי את הכוח להתחיל לתרגם שאלות, לשלוח בדואר/ללכת למסור ביד, להתקשר לקבוע פגישה, מעדיף לשלם 200 ש"ח {זה לא יקר אבל אני צריך לבדוק בעוד חברות אולי יש יותר זול} ולהיות בראש יותר שקט. לגבי ציוד שם, לא הכנסתי את זה לחישוב כי זה תלוי עם כמה כסף נגיע מפה, בטור התחלה מספיק לנו מיטה מקרר ואולי איזה טוסטר אובן לאט לאט נתחיל לקנות כל מה שאנחנו צריכים, אין לנו בעיה עם יד 2 גם ככה שזה מוזיל, לגבי להמשיך לנסות בארץ, אני חי פה 25 שנה כבר, עובד מגיל 18 {תוריד שנתיים של צבא} והצלחתי לחסוך בערך 30K {לא מחשב רכב וכלי גינון} זה משהו שאני רוצה לשנות ולתת לו צאנס במקום אחר אולי ילך לי יותר טוב לחסוך.
-
הונדה שנת 92 מנוע 1.6 ZC ידנית, לאחרונה הרכב בבוקר לא מניע, יש סטרטר, לאחר כמה דקות של ניסיון הוא מניע ונכבה, מצליח להניע רק לאחר כמה דקות של פמפום דוושת הגז עד הסוף תוך כדי סטרטר, לאחר שהרכב חם הוא מניע ונוסע כרגיל, נדלקה מנורת צ'ק מנוע. אשמח לעזרה עבור פתרונות אפשריים {הרכב של חבר}
-
תודה לעונים אני קורא כל תגובה וכרגע יושב על עלויות של ההוצאות החודשיות והוצאת הויזה, מלכישוע, מבחינת משכורת היא אומרת שבד"כ היו מרוויחים כ1000$ בשבוע בטור מנעולן,כמו שאמרתי זאת לא משכורת קבועה אז קשה לצפות את המשכורת שלי, תלוי בכמה קריאות יש לך ביום, בקשר למשכורת שלה נדע את זה רק שנגיע לשם כי רק אז נדע במה היא תעבוד, לא אפשרי לחפש מפה עבודה {היא מעדיפה מורה בבית ספר יהודי לא חייב דתי}. בטור התחלה נשהה אצל החברים כשבועים/שלוש שבהם נחפש לה עבודה אני יותר יכיר את האזורים וכל הסידורים. בנצי, אנחנו חושבים על ווגאס גם כי יש לי עבודה כבר שאני יוכל להתחיל שם עם ישראלי שיוכל לעזור לי עם השפה ויוכל ללמד אותי את כל עניין הפריצות, וגם כי המקום זול מאוד ואנחנו במטרה של לחסוך כמה שיותר, כרגע יש לי רשימת הוצאות שאשמח אם תרשמו עוד דברים שלא לקחתי בחשבון. ויזה בשבילי : כ1000 ש"ח כולל האגרות דרך חברה שממלאה את כל הטפסים ואני בא לראיון בקונסוליה בתאריך שהם קובעים לי איתם {עלות השירות 200 ש"ח ככה שאני חושב שלא שווה להסתבך עם מסמכים}, כרטיסי טיסה כ3000ש"ח לשנינו, קצת לאחר פסח. קנית רכב: 3000$ זה בא נטו ממחשבה של להוציא כמה שפחות על ההתחלה לראות איך מסתדרים ואז להתקדם. דירה: זה נע בין 600 ל 800$ דירות ברמה סבירה למחיה כזוג בד"כ זה כולל גז חשמל ומים, כמובן שכרגע זה דרך תמונות ורק במציאות נסגור על דירה. אוכל/מחייה: 500$ דלק : 150$ לחודש. עבודה לשנינו גם אם נכניס בטור התחלה מינימום שזה 2500$ לאדם אני חושב שנסתדר לאור המחירים שרשמתי ולאט לאט עם ההתמקצעות שלנו המשכורת תעלה, אשמח אם תפרטו לגבי המיסים מה זה אומר שנצטרך לשלם כפל מיסים? אחרי כמה זמן לא צריך לשלם את המיסים בחזרה לארז? מחירים שחסרים לי זה לביטוח בריאות וביטוח רכב. אם יש לכם עוד דברים שלא עלו לי בראש אשמח שתעלו אותם.
-
אני יודע על דברים שהם הוצאה וזה רכב, שכירות, ביטוח לרכב, ביטוח בריאות והוצאות של הבית, מה המחירים של זה אני לא יודע, ממה שהחברה של אישתי אמרה המחירים של המחיה יגיעו לכ3K$ אני לא יודע אם זה נכון או לא {לא בגלל שאני לא מאמין להם אלא בעיקר בגלל שהם בשלב אחר בחיים נשואים עם ילדים וחיים טוב }בגלל זה אני מתיעץ. אולי לא הסברתי איך העבודה שם מתבצעת ובגלל זה לא הובנתי נכון בקשר להכנסה, העבודה היא שיש מזכירה שמתקשרת אליך שיש פריצה ברחוב כזה וכזה אתה נוסע לשם בידיעה שהמחיר מינימום של סגירה של פריצה לבית נגיד הוא 80$, אתה צריך לסגור את העבודה בכמה שיותר כסף כמובן בתלות של מה שעשית שם באיזה שעה הגעת ועוד משתנים, מהסכום שסגרת אתה מקבל 30% על כל עבודה, יכול להיות יום שתעשה פריצה אחת ויכול להיות יום שתעשה עשרים פריצות, אישתי עבדה בטור מזכירה של החברה הזאת בעבר והיא אומרת לי שהיו להם עבודות ואפשרי להגיע ל1000/1500$ בשבוע שזה גם מה שהבחור שמנהל את החברה אמר לנו, בקשר לאישתי היא תמצא שם עבודה כרגע אני לא יודע במה שנהיה יותר רצינים ונדע איך עובד עניין הגרין קארד שלי חברה שלה תחפש לה שם {זה מה שהחברה שלה אמרה לה}, יש לה הכרות עם אנשים שעבדה אצלם {הייתה גרה בוגאס כחצי שנה} ומידי פעם ביביסיטרים, בטור רווקה כשעבדה שם היא הייתה סוגרת את ה1000$ בשבוע וגם מטיילת. חשבנו על ניו יורק {יש לאישתי משפחה גם שם] אבל המחיה שם יקרה מאוד אז ירדנו מזה אנחנו במטרה של לחסוך ולחזור, יש מצב שעוד שנתיים נראה שאנחנו מצליחים לחסוך כל חודש 4K$ ונרצה להישאר שם, יש מצב שעוד שנתיים נראה שלא חסכנו כלום ונחזור כי עדיין עדיף להיות ליד המשפחה אם אנחנו לא מתקדמים שם. מה שטוב במנעולן זה שאנחנו שומרים שבת ובשבתות אני לא יצטרך לעבוד , אני יודע שעיקר הבעיה היא בי בגלל הגרין קארד והשפה בגלל זה אני יותר מתמקד באיך מוציאים גרין קארד ומה העלויות שצפויות לנו שם בחודש מאשר במה אישתי תעבוד שם, מבחינתנו גם אם נסענו לא הצלחנו וחזרנו זה עדיף על פני להישאר וכל פעם להגיד איך לא ניסינו.
-
האם עדיף להוציא ויזת תייר לטוס לשם ולאחר כחודשיים להגיע לשגרירות/קונסוליה להגיד להם שבאנו בטור מטיילים ועכשיו רוצים להישאר, כמובן שבחודשיים האלו רק האישה תעבוד, השאלה בעקרון האם עדיף לבצע את כל התהליך משם ישירות מול השגרירות/קונסוליה או מפה דרך מתווכים?
-
קודם תודה לכל העונים, בקשר למשכורת שם כמנעולן זה כ30ֵ% מכל קריאה תלוי כמה הצלחת לסגור מול הלקוח המינימום לקריאה זה 80$ נסגר בסביבות ה150/200 תלוי גם פריצה של מה זה לפי מה שהמכרים ואישתי שעבדה אצלהם כמזכירה המשכורת יוצאת כ1000/1500 לשבוע לאחר ניסיון, מבחינת עבודה יש לי ידים ואני עושה הכל לבד בארץ אז לא מאמין שיפטרו אותי בגלל אי מקצועיות, הוצאות של דירה ומחיה יסתכמו בכ3K$ לפי מה שהם אומרים אני לא מכיר את הזוג והם חיים הרבה מעבר לממוצע שם לפי מה שהבנתי אז אני מפחד שהם מיפים את הדברים. לעבוד כגנן שם לא יהיה בחשבון כי לפי מה שהבנתי מאנשים שגרים בטקסס וניו יורק הגננים לוקחים מקסיקנים ב15$ ליום, לאישתי אני לא מאמין שתהיה בעיה למצוא עבודה כי היא עם תואר ראשון,אזרחות ואנגלית ברמה מעולה, בשביל חישוב עלויות מעניין אותי מאוד מה העלויות של ביטוח בריאות,רכב,ביטוח רכב או כל הוצאה אחרת, אני אתייעץ גם בפורום תפוז אבל אשמח לשמוע גם דעות מאנשים שאני מכיר מתגובות קודמות בפורום הזה,
-
שלום, זוג, נשוי כשנה, שנינו בגיל 25, לאישתי יש אזרחות ארה"ב. אני עובד כגנן עצמאי, אישתי עובדת כמורה דרך חברה פרטית לפי משכורת שעתית. המשכורות ביחד כ-K10 נטו. אנו חושבים על מעבר ללאס וגאס לשנה/ שנתיים על מנת לחסוך כסף לדירה. הגענו מהרווקות עם חיסכון משותף של כ-K30, רכב של K10 כלי גינון וזהו. בשנה שעברה מהחתונה לא הצלחנו לחסוך כסף למרות שהשכירות שאנו משלמים נמוכה מאוד כ-2,000 ₪ ואנו לא יוצאים למסעדות, חו"ל וכו'. החשש העיקרי שלי הוא מחסום השפה, אני לא ממש יודע אנגלית. אוצר המילים שלי סביר, יודע לקרוא פחות או יותר אבל לא יודע לדבר/ להוציא משפט תקין מהפה. חשש נוסף הוא שגם בוגאס לאחר שנה או שנתיים נישאר באותה סיטואציה או גרוע מזה שנכנס למינוסים. אנו מעוניינים בלאס וגאס מכיוון שאישתי מכירה שם זוג ישראלים שיש להם חברה של לתיקון/ פריצת מנעולים. הם אומרים שאוכל לעבוד אצלם בתור מנעולן והם יעזרו לנו בהתחלה בשהות עד שנמצא דירה וכל מה שצריך. האם הייתם מבצעים מעבר כזה לאור כל הנאמר למעלה ? מה התהליך בשבילי להוציא ויזה ? מה העלויות החודשיות שם -+ {וגאס} לזוג עם רכב שמאוד מצטמצמים (שכירויות, ביטוחים, משכורות צפויות וכו'). אם לא מסתדר לי בטור מנעולן ואני אחשוב על נהג משאית האם שווה להוציא רישיון פה או שם? כל הארה/ הערה תתקבל בברכה. לא הייתי בחו"ל למעט הפלגה של שבוע בשנת 2009 אז אין לי שמץ איך נראה חול חוץ מסיפורים.
-
קיבלתי דוח חנייה "בגינה ציבורית"
nisim91 פרסם הודעה בנושא של HEBO בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הוא {ישה} רשם לך שאם הביטוח רק על שמך אז תוציא אישור כזה, תצלם את האופנוע שלך אם מכרת אז תצלם אופנוע כמו שהיה לך, תוציא אישור מהעבודה שהיית בעבודה בזמן ביצוע העבירה, את כל זה תשלח לערעור עם מכתב שאתה רושם בו שאתה לא היית באזור בזמן ביצוע העבירה+ האופנוע שלך לא דומה לאופנוע שנמצא בתמונה+הביטוח על שמך בלבד+אם הם לא מבטלים את הדו"ח אתה הולך למשפט וההוצאות של זמן דלק או כל דבר אחר יהיה על חשבונם, תראה הודעות 31+38. בהצלחה. -
היום בבוקר ראיתי מישהי שהחגורה של המעיל שלה יוצאת מהדלת של הרכב ונגררת על הכביש, כשעצרתי לידה ברמזור התחלתי עם להגיד לה שלפני שהיא פותחת את הדלת שתסתכל שלא עובר אופנוע ושהחגורה של המעיל שלה נגררת על הכביש, איך שסיימתי לדבר היא פתחה את הדלת והכניסה את החגורה ככשאלתי למה לא הסתכלה אם מגיע אופנוע היא ענתה שלא מעניין אותה האופנוע מעניין אותה המעיל ואז התחרטתי שהערתי לה. מקווה שלפחות אחרי זה היא חשבה על מה שהיא עשתה וענתה.
-
מאזדה לנטיס 1.8 שנת 2001 מתקרר בירידות
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון, חזרתי עכשיו מירושלים לאחר שהחלפתי את הטרמוסטט והמחוג לא זז בכלל מהאמצע, בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות למאור {מאור 30} על העזרה הטלפונית וההדרכה איך לבצע. -
עצירה על מדרכה
nisim91 פרסם הודעה בנושא של דניאל נהג מוכשר בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הפקח רשם מספר רכב{יש מצב שהתבלבל}, ממקרה שקרה לי לאחרונה ביטלתי ככה דו"ח בבני ברק. -
עצירה על מדרכה
nisim91 פרסם הודעה בנושא של דניאל נהג מוכשר בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
יש תמונה שרואים בה את מספר הרכב בברור? אם לא אתה יכול להגיש ערעור שזה לא הרכב שלך. -
אושריקו בדמוי סנרוף שלך אין חור בסוף של הפלסטיק ונשארים שם מים שיכולים לעשות חלודה? סתם מתוך עניין לא שיש לי רצון להתקין {יש לי מקורי}
-
מאזדה לנטיס 1.8 שנת 2001 מתקרר בירידות
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה לכולם אני אחליף טרמוסטט ואעדכן אחרי נסיעה לירושלים. -
מאזדה לנטיס 1.8 שנת 2001 מתקרר בירידות
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מבחינת צריכת דלק היה לי 1:6.5 בערך, החלפתי בולמים, מוטות מייצבים ומשולשים וצריכת הדלק עלתה/ירדה ל1:10.5 בערך, אז מבחינת דלק פחות מעניין אותי כי לא נראה לי שיש יותר טוב מזה, איך אפשר לבדוק אם טרמוסטט תפוס? שוב תודה לכל העונים. -
שלום לכולם, ברשותי מאזדה לנטיס 1.8 שנת 2001, כשאני חוזר מירושליים בירידות אז אני לא לוחץ על הגז והחום מנוע יורד {לא עד הסוף} רציתי לדעת האם זה תקין? הרכב עם 150K ק"מ ולפני כחודשיים החלפתי נוזל קירור לפרסטון ירוק, תודה מראש, ניסים.
-
לא יודע מה החוק אומר ואשמח לדעת אותו, אני אישית תמיד עושה את הכיכר בנתיב החיצוני מבינהם כי אם עושים מהפנימי ממש קשה לצאת כשרוצים,
-
תודה רבה רבה.
-
מה אני צריך בשביל הרכב 5W30 או 5W40 אין הבדל בניהם? אני לא מבין בתקנים מה זה ומעלה? האם הרכב לא ישן מידי בשביל סינטטי מלא?
-
שלום, ברשותי מזדה 323F. שנת 2001. מנוע 1.8. 150K ק"מ. דגם מנוע FP. אני צריך לעשות טיפול 10K ואני לא מוצא בחנויות החלפים שום שמן מנוע עם SG/G/H, מצורפת תמונה מספר הרכב איזה שמן צריך, אשמח לדעת איזה שמן מנוע אני צריך לרכב, תודה מראש.
-
בקשת המלצה לסוכן ביטוח
nisim91 פרסם הודעה בנושא של tomy669 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אני מבוטח אצל אבי גולן השירות ממש מעולה אצלם, המשרד שלו יושב במודיעין ואני מהמרכז אין צורך להגיע למשרד אף פעם הכל דרך הטלפון/מייל/דואר. התחלתי לבטח אצלו בהמלצת דיסקו לפני שנתים בערך. תודה רבה דיסקו. -
בתחנת דלק פז בז'בוטינסקי מול דאצ'יה צמוד לגרייט וול בפ"ת יש שטיפה חינם מעל 30 ליטר, מחיר לליטר בנזין אם אני לא טועה 5.36 ו10 אג' פחות על מזומן.
-
למה לא רושמים את זה ברישיון רכב למשל? אני בטור קונה רכב יד שניה לא יכול לדעת דבר כזה קריטי{ולקחת רכב במחיר כזה לבדיקה זה לא אופציה} ולפי דברי הסוכנת שלי אני לא יכול לבדוק את זה דרכה גם, רק החברת ביטוח יכולה לדעת ולא בטוח שישמחו לעזור, זאת אפשרות שיכולה להיות גם ברכבים חדשים ויקרים ששם הסכומים גדולים בהרבה מ1500 ש"ח
