Jump to content

ace2000

  • הודעות

    388
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ace2000

  1. תחפש: trunk lift spring זה סך הכל קפיצים כאלו שניתנים לכיוונון. אגב, אני לא בטוח איך מיישמים את זה בבגאג׳ עם חלון. בתא מטען רגיל (כזה שלא נחשב כדלת) היישום הוא מאד פשוט.
  2. ניתן בקלות ע״י ריליי מפסק נגיעה והזנת מתח קבוע מהמצבר. אבל זה אומר שאתה חותך את החוט המקורי שמזין את המצת. כל זה בשביל ״לשמור על הציוד״ שכבר ככה בנוי לזה. נשמע לי הזוי.
  3. לפרק את המתזים מהרכב זה קל ודי פשוט. מה שאתה צריך לעשות אח״כ, זה פשוט לשים אותם בכוס עם חומץ וכפית של מלח לימון ולהשאיר ללילה. בבוקר זה יהיה נקי כמו חדש ובלי להתאמץ.
  4. יש לרכוש את הקפיצים האלו ב30-40 ₪ באיביי וגם די פשוט להתקין איזה רכב יש לך?
  5. ace2000

    נורת LED H4

    תברר לעומק ואז תגיב..
  6. ace2000

    נורת LED H4

    ניסן קשקאי החדשה שתושק ב2014 תיכלול תאורה קידמית מלאה מנורות LED בלבד. אז אפשרי זה כן.
  7. אצלי היתה בעיה דומה וזה פתר
  8. ace2000

    מראה פנורמית

    מוכרים בארץ ב50 ₪ אחלה מראות פנורמיות בכל תחנת דלק, אביזרי רכב, אוטו דיפו וכו..
  9. נראה לי זה יותר מתאים להפקות סרטים ההוליווד, פחות כואב לרסק רכבי על בעלות מגוכחת של 38k
  10. 70 ש"ח!!!! חדש חדש באריזה!!!
  11. ace2000

    מדינה ללא צמיגים

    מידה מוזרה, איזה רכב זה?
  12. כשעשיתי את זה בפעם הראשונה אז לא עשיתי את זה טוב וכשהנעתי את הרכב הגיר פשוט לא הגיב, תקוע בניוטרל ללא שום חיווי ביצעתי את התהליך שוב ואז זה הסתדר אני חייב לציין שהיה הבדל בין האיפוס העצמאי שלי לבין האיפוס בחברה, התחושה של הגיר הייתה מעט שונה לא יודע בדיוק להסביר
  13. להחליף את רובוט?? מה פתאום. למה?
  14. ממש לא סוד, להפך, זה מסמך רישמי של טויוטה והוא נגיש באינטרנט
  15. לגבי קורולה, לי זה בוצע בחינם בחברה בטיפול האחרון. יש גם דרך לבצע את זה לבד, קצת יותר מורכב, אבל אפשרי, לגבי יאריס אני מעריך שזו אותה תשובה.
  16. מטורף!!, עברתי משהו ממש זהה. לא רוצה להיות קטנוני, אבל זה רק נדמה לי או שדיברת בסלולרי בלי דיבורית?
  17. זה הכנה לחיבור מתג כלשהו שקיים בדגמים מאובזרים יותר, (לדוגמא חימום מושבים) הצמת חיווט היא אותה הצמה בכל רמות איבזור השונות של הרכבים, ככה נהוג בתעשייה.
  18. אתה בהחלט מגזים!! כמה אנרגיה השקעת בכתיבת ההודעה בגלל פלייר ששלשלו לך דרך חלון הרכב..
  19. מגבר 100 אחוז זה הבעיה בכל הסטים הסינים הזולים כל הנורות אותו דבר
  20. אצלנו העבודה אנחנו תמיד מדברים על כמה שנהגי אלביט מופרעים על כביש אבל תמיד חשבתי שזה סתם הדיבור אצלנו, עכשיו אני שם לב שיש עוד אנשים שחושבים ככה, ממש תופעה. וודאי שבכל חברה עם רכבי ליסינג יש מופרעים פה ושם אבל באלביט זה פשוט נראה מוקצן יותר.
×
×
  • תוכן חדש...