אני מצטרף לדעה הזאת, ואפילו מחזק, יש לי אוריס 2008 GLI שזה בדיוק כמו הקורולה, רק במרכב האצ׳בק, גם אני וגם אישתי מאד מרוצים מהרכב, נכון, הגיר לא הכי מוצלח, אבל לפחות בשבילנו, זה לא בעיה כזאת רצינית, וזה כבר ממש לא מורגש כי מתרגלים לזה, אני גם חושב שזה חבילה מאד משתלמת, אני שילמתי לפני שנה 15,000 ש"ח מתחת למחירון על רכב נוח, חזק, חסכוני, אמין, עם גיר קצת מעצבן, אבל כזה שאני ואישתי התרגלנו אליו מאד מהר, וזה לדעתי באמת חבילה מושלמת.
בכל אופן אני ממליץ להתנסות בנהיגה ברכב אם אפשרי לפני הקנייה, בכדי להיות שלמים עם ההחלטה.