anat444
-
הודעות
247 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי anat444
-
לא הציעו לי כמעט כלום, 3000 שקל הנחה ממחירון (כלומר כאילו קיבלתי במתנה את אגרת הרישוי ואת התוספת 2000 שקל עבור צבע מטאלי), וכן גי.פי.אס במתנה. זה הכל. אבל ההנחה האמיתית כנראה מתבטאת בסבסוד של הטריד אין, שמוכנים לתת לי 37 ולפי מה שהבנתי אוטודיל משלמים על הרכב רק 31, כך שהם מממנים פה עוד 6 אלף שקל כהנחה על הרכב. (הזמנתי את הפולו הידנית 1400, 86 כו"ס, זה הדגם הפחות פופולארי, כולם קונים את ההוא עם המנוע החדש 1.2) נדמה לי שהם מעדיפים לממן טריד אין במקום הנחה ישירה על הרכב עצמו כדי לשמור על המחירון של הרכבים החדשים ולא לפגוע ביוקרת המותג (ראו למשל המבצעים בסיאט והביקורת שהם קיבלו ממי שקנו לפני כמה חודשים שהם שוחקים בכך את מחיר המחירון. הרבה יותר חכם לתת ללקוח הנחה סמויה דרך טריד אין, ככה הוא יוצא מבסוט שמקבל מחיר קרוב איכשהו למחירון, אבל המחירון של החדש נשמר).
-
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
על איזה תקופות אתה מדבר? תראה, אני עשיתי בדיקה מאוד מקיפה של העניין, ואלה הממצאים: 1. באתר אינטרנט של קומפיוטסט תחת בדיקות קנייה יש פירוט של 4 השלבים בבדיקת קנייה/מכירה, ונסיעת מבחן אינה מוזכרת בה בשום אופן. יש בדיקה חזותית ע"י בוחן ובדיקה ממוחשבת בלבד, והדברים מדברים בעד עצמם. 2. שאלתי את מנהל מכון הבדיקה באור יהודה האם נהוג אצלו לערוך נסיעת מבחן ותשובתו החד משמעית היתה: "לא! יש לנו בדיקה ממוחשבת". כלומר המחשב והבדיקות הממוחשבות החליפו את הצורך בנסיעת מבחן. למה פניתי דווקא לאור יהודה? סתם, כי שם היה מנכ"ל קומפיוטסט ביום בו ערכתי את הבירורים. 3. החוק לא מתייחס מפורשות לכל הנושא של בדיקות קנייה. יש התייחסות לבדיקות טסט לרכב ומתוכן למדתי את ההוראות הרלוונטיות. החוק קובע ב"בעל הרכב יהיה נוכח בעת בדיקת הרכב", כלומר מכך אני מסיקה שבכל מקרה אסור לבוחן לצאת לנסיעה בשכונה בלא נוכחות בעל הרכב. 4. בהתאם לפירוט הנ"ל המסקנה היא שבוחן שיוצא על דעת עצמו לסיבוב בשכונה, מבלי להודיע לבעל הרכב, לבקש את רשותו וכמובן לבקשו להצטרף לנסיעה, עובר עבירה של גניבת רכב!!! בדיוק כך! זה שהגנב חזר אחרי כמה דקות עם הרכב הגנוב זה טוב ויפה מצידו, אבל זה עדיין לא הופך אותו לפחות עבריין. 5. מבדיקה שערכתי עם מכרים ובני משפחתי, כמעט כולם אמרו לי שלא זכור להם שבוצעה נסיעת מבחן ברכב. אחותי היתה שבוע שעבר פעמיים בקומפיוטסט (כשמכרה וכשקנתה רכב) ובאחד מהמקרים בסניף בטירת כרמל והיא לא הורידה את העיניים מהרכב ולא עשו לה שום מבחן נסיעה. 6. למרות כל זאת, יש כנראה איזה נוהג בחלק ממכוני הבדיקה לערוך נסיעות מבחן, סתם לפי מצב העומס בסניף ולפי הרצון של הבוחן לצאת לאיזו התאווררות על הרכב. כאמור זה אסור בתכלית ויש לך כבעל רכב זכות מלאה להתנגד. בדוח שמקבלים מהם לבסוף אין גם שום מקום לפירוט החווית נהיגה של הבוחן, זה פשוט לא חלק אמיתי מהבדיקה אלא סתם רצון של החבר'ה החוצפנים והמשועממים האלה לצאת לסיבוב ולהרגיש שהם שווים משהו. הרעיון שבוחן יעשה שימוש לבד ברכב שלך כשאתה לא באיזור לבדוק מה הוא עושה ועד כמה הוא קורע את הרכב (כפי שכתבתי בעבר אולי הוא פשוט רוצה לקנות כזה רכב וזו ההזדמנות שלו, הרחק מעינו הבוחנת של בעל הרכב, לקרוע לאוטו את הצורה כדי לבדוק את ביצועיו ואח"כ להחזיר לך אותו מבלי שאתה יודע מה עולל, הוא חמור מאוד ואין להסכים לכך בשום פנים ואופן! הסירוב שלך לא אמור לעורר שום חשד!! זה הכי לגיטימי לא להסכים שאדם זר יקח לך את האוטו לסיבוב! יתר על כן, אם חס וחלילה בנסיעה כזו הבוחן ידרוס ילד או משהו חמור אחר יקרה, בעל הרכב עלול להסתבך בצרות מול חברת הביטוח ואפילו מול המשטרה. זה פשוט לא מתקבל על הדעת והטיעון שלבוחן יש ביטוח שלא קשור לביטוח הרכב שלך - הוא פשוט מגוחך. אין לי כוח להתחיל לפרט מדוע אבל זה מגוחך. 7. אני ממליצה לפני שניגשים למכון קנייה/מכירה, לברר האם נהוג לערוך נסיעת מבחן ובאם יגידו שכן - תחליטו האם להסכים או לחפש מכון אחר, ובכל מקרה אתם יכולים וצריכים לדרוש להיות נוכחים בנסיעה, לנהוג בעצמכם ברכב שלכם (או ברכב שאתם רוצים לקנות) או לכל הפחות לשבת לצד הבוחן בשעה שהוא נוהג. בעיני האישית מי שמסכים לזה הוא טיפש, כי באמת אין לזה שום בסיס חוקי, אבל לכל הפחות כשאתה ברכב, אתה יכול לפקח, ואם יש בעיה (למשל הבוחן האידיוט לא מצליח להעביר הילוכים) אתה יכול לעזור לו במקום שהוא פשוט ינסה בכוח כמו בהמה גסה וישבור את כל התיבת הילוכים והקלאץ ואח"כ ישוב כמו מנוול ויגיד לך שפשוט הקלאץ אצלך ברכב היה שחוק. אני מודעת לכך שאני נשמעת מאוד זועמת... נראה שסגרתי על קנייה ומכירה של הרכב, כך שאני התפניתי להתחיל לטפל בתביעה נגדם, וזה מחזיר לי את כל העצבים על מה שהם עשו. (: ענת -
הם לא יקבלו מחירון. קשה לי להאמין שאנשים מוכנים לשלם 40 אלף שקל עבור רכב שנמצא 10 שנים על הכביש ועוד נמכר במגרש כשאתה לא יודע מי הבעלים הקודמים ואיזה חתול בשק אתה קונה. אני חושבת שכל רכבי המיני החדשים והזולים לגמרי שברו את שוק המשומשות הישנות.
-
לא הבנתי למה... להפך אני אמרתי לבחור שיותר משתלם לו לקנות ישירות מאוטודיל כי לפי מה שאני הבנתי אוטודיל משלמים על הרכב 31K בלבד (פולקסוואגן סופגים את ההפרש במקום לתת הנחה ישירה על הרכב החדש) כך שבטח ימכרו לו אותו ב-33-35, אני טועה?
-
ניסיתי... הם לא הסכימו לתת הנחה. בדיוק בגלל זה פתחתי פה אתמול את השרשור, כי רציתי למכור לבד ולקבל הנחה על הרכב במקום מימון של טריד אין, אבל פולקסוואגן מסרבים בתוקף. לא ברור לי למה, אפשר לחשוב שחסרות להם מכוניות ישנות במגרשים, הרי יש הצפת רכבים משומשים ובגלל זה מחירי המחירון הפכו לבדיחה לא רלוונטית.
-
חולגי, למה בעצם שבנאדם ירצה לבדוק רכב אם אני מציגה לו תוצאות בדיקה של מכון בדיקה (אומנם מכון גרוע.. ? האמת, אני מעדיפה את הטריד אין על פני מכירה לאדם פרטי, אפילו אם זה אומר להפסיד אלף או אלפיים שקל. הנוחות, חוסר הצורך להתעסק עם אנשים פרטיים שבאים ורוצים לבדוק את הרכב וחוקרים אותך ושואלים אלף שאלות, מה אני צריכה את זה? מה שמשעשע הוא שאם אני אתן את הרכב לאוטו דיל בטרייד אין אז כבר יש להם קונה. כי יש איזה בחור שהציע לי 37K חשבתי שהוא לא רציני אבל הוא צלצל קודם ונטרף כשאמרתי לו שזה כבר לא אקטואלי וממש ביקש שאגיד לו כשאני מוסרת את הרכב לאוטודיל כי הוא ילך לקנות מהם (תכלס לדעתי עדיף לו לקנות מאוטודיל ולא ממני. הם ימכרו לו אותו בפחות ואולי גם נותנים אחריות). בטח ובטח שאתבע את המכון בדיקה! הם לא יפטרו ממני כ"כ מהר... הם ישלמו על כל הנזקים, בזבוז זמני, ועוגמת הנפש. הכל.
-
אני חושבת שהבדיקות האלה הורסות את הרכבים או לפחות גורמות נזק. הרי מה המטרה שלהן? חוץ מאיתור תקלות הן גם בודקות את גבול היכולת של המכונית. תחשוב על ניסיון לבדוק את גבול היכולת הפיסי של בנאדם, לאחד זה ישפר את הכושר, השני יקרוס וימות... אני לא מכונאית, אבל אני יודעת שהרכב שלי כרגע לא נוסע טוב ולא סוחב טוב כפי שהיה לפני כל אירוע הקלאץ. אני חושבת שבאמת זו פשוט הבדיקה הזאת שמזיקה. אין לי הסבר אחר. אני לא מדברת כמובן על בדיקות ממוחשבות, אבל כל הבדיקות שהם עושים שמעלים את הטורים והמכוניות שם עושות קולות מפחידים. היה גם איזה קטע שניגשתי לרכב וראיתי שכל נורות ההתראה דולקות בו, הבוחן טען שזה מכוון הוא הפעיל את כל המערכות כדי לבדוק שהABS עובד וכו', לא יודעת, לי זה נשמע מאוד מפוקפק. אגב אם מישהו קורא אני אשמח לדעת בבקשה אם זה נורמלי שבמהלך הבדיקה הם גורמים לרכב להפעיל את כל נורות ההתראה. Fitch - צודק. צמפיון כבר העלו ההצעה ל-37K. אבל אני לא חושבת לרגע שזה בגלל שהם כ"כ להוטים לקבל את הרכב שלי, אלא פשוט רוצים למכור לי את הפולו (:
-
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין לי מושג! הם ממש לא נידבו פרטים במוסך, רק אמרו שהחליפו הכל. מצד שני ניגשו אלי שם (במוסך) 2-3 אנשים שונים והדגישו שאני חייבת לשמור את הקלאץ הישן כי זו ההוכחה שלי שהבוחן הוא שגרם לנזק, כך שנראה שהם הבינו משהו שאני לא יודעת ממצב הקלאץ ויתר הרכיבים, אבל לא הצלחתי לצערי לקבל מהם פירוט נרחב יותר -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מוטרדת מכך רק מסיבה אחת, שעכשיו אני כלואה בתוך עסקת טרייד אין, ויהיה לי יותר קשה למכור לבנאדם פרטי כי הוא יראה שהאוטו לא כזה חזק בעליות כמו שכתבתיי במודעה וכמו שאמרתי למי שצלצל אלי. נכון שרוב הסיכויים שבסוף אלך על הטריד אין, ובכל זאת התחושה שהאפשרות למכור לבד - הופכת לקשה יותר - מעצבנת. -
אני אמורה לרכוש פולו חדשה, בטריד אין הציעו 35,000 שקל, אחרי תיקון הקלאץ. אבל אני הבנתי - דרך סוכן של סקודה - שבעצם פולקסוואגן מסבסדים ב-4,000 שקל את הטריד אין, כלומר שאוטו דיל נותנים רק 31K. אם זה כך אז אני אמרתי לפולו שאני לא מעוניינת בטריד אין שלהם ושיתנו לי 4K הנחה ממחירון, אבל הם לא מסכימים וטוענים שהם לא מסבסדים ושאוטו דיל כן משלמים על הרכב 35K.. אין לי מושג אם זו האמת או לא, אבל כרגע זה נראה שאני אכן אמסור את הרכב דרך טרייד אין, כך שהשרשור הפך לבלתי רלוונטי.
-
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון למצב הרכב: לקחתי את הרכב מהמוסך, שילמתי 2,305 שקל, בקבלה כתוב "הו"ה תיבת הילוכים וחל', סט מצמד, תותב מוט מקורי". את הקלאץ הישן הם נתנו לי לצורך התביעה נגד קומפיוטסט. הם אמרו שהתותב זה כי הוא היה שבור ולכן הוחלף. הקטע הוא שאני בכלל לא מרגישה הבדל בנהיגה, ואם כבר יש הבדל אז זה שלילי מאוד. בשניות הראשונות שהתנעתי את הרכב הרגשתי הבדל, כלומר הם בטוח החליפו את הקלאץ, הדוושה היתה רכה מעט יותר, אבל שתי דקות אח"כ כבר לא מרגישה הבדל, אין הבדל בהכנסת הילוכים (אמרו לי שהתיבה תהיה רכה יותר, לא מרגישה זאת). ומה שמוזר לי הוא שדווקא עם הקלאץ החדש - האוטו פחות סוחב בעליות. אני כל הזמן "השווצתי" פה איך הרכב שלי סוחב בעליות, ובנסיעה עכשיו מהמוסך הביתה, בעליות של חיפה, הרכב לא סחב טוב ואחרי שהיתה תאוצה והעברתי משלישי לרביעי אז הרכב לא סחב והורדתי בחזרה לשלישי. וזה חזר על עצמו בכמה קטעים שונים בעליות. אני מקווה שזה בגלל שהקלאץ חדש או משהו כזה, כי זה מאוד לא ברור ומטריד! בנסיעה במישור הרכב סוחב כמו קודם ואין הבדל לרעה או לטובה. מישהו יכול לומר האם זה נורמלי בהחלפת קלאץ? תודה ענת -
תודה בר. לעוד בדיקה אני לא אלך. אין מצב. הבהרתי את זה לכל מי שרצה לראות את הרכב, אני מוכרת בלי בדיקה, יש לי בדיקה שפולקסוואגן שלחו אותי, אחרי מה שהיה לי במכון אף אחד לא יחשוד שהתוצאות פוברקו לטובתי. יש ספר טיפולים מלא, זה מה יש. zvit - אני חושבת שאתה צודק... תודה (:
-
תודה קובי, כן זה הרכב עם הקלאץ שהרס הבוחן. אבל היום כבר יהיה לו קלאץ חדש. מה שמרגיז הוא שבגלל כל הבלאגן שהיה שם במכון בדיקה עם הרכב אז הם לא הסבירו לי את מהות הדברים שהם כתבו בדוח, ויש לי חשש שהם לא אמינים וחלק מהדברים פיקטיביים (ביקשתי שיראו לי מה לא בסדר בריפודים, הבוחן התחיל להסתכל שוב ולא הראה לי כלום, הוא לא זכר למה הוא סימן את זה..). בן - נדמה לי שהרבה השתנה בשנה האחרונה, רואים על הכבישים שכולם שדרגו לרכבים חדשים, אולי בגלל המיני הזולות, כך שלקבל מעל מחירון זה לא ריאלי. אפילו מחירון נראה לי לא ריאלי, אבל לכן שאלתי מה דעתכם על דוח הבדיקה של הרכב שלי כי אני חושבת שיחסית לרכב 10 שנים על הכביש הדוח יצא ממש מעולה (מנוע תקין, זה לא הכי חשוב??) ולכן אני מתלבטת עד כמה להוריד. Nakamichi - לא קיבלתי הצעה רצינית גבוהה יותר, אבל יתכן שעוד תגיע. יש טלפונים כל הזמן.
-
איזה הטבות ניתן להשיג בקניית רומסטר חדשה ?
anat444 פרסם הודעה בנושא של _yaron1975_yes בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם הרכב מאוד מבוקש ויש לו זמן המתנה אז בטח לא תקבל הטבות גדולות, תנסה לבקש שיתנו לך ללא תשלום גי.פי.אס, דיבורית, או תוספות אחרות שמעניינות אותך. אם זה רכב שהיבואן יותר לחוץ למכור, תבדוק כמה דגמים מקבילים מאותה קבוצה ותעשה סיבוב בכמה סוכנויות. קח מכל אחת מהן את הצעת המחיר הכי טובה שהיא יכולה להציע לך, תגיד להם שאתה מתכוון לבחור ולסגור בתוך יומיים ואתה רוצה לדעת באמת מה ההצעה הכי טובה. עם הצעה של אחד תלך לסוכן שני ותתמקח ("אצלם יוצא לי 5K פחות והם נותנים לי דיבורית מתנה") הסוכן כמובן יסביר לך שהרכב שלו יותר שווה, אבל תגיד לו את כל ההשמצות ששמעת על הרכב מהסוכנות המתחרה. כדאי גם לעשות נסיעות מבחן. אתה תגלה מהר מאוד שיש סוכנים שרעבים לסגור עסקה ויעשו הכל ללכת לקראתך ויש סוכנים עייפים שלא ממש אכפת להם (במקרה כזה תעבור לסוכן אחר של אותו יבואן. חבל לפספס רכב טוב בגלל סוכן אידיוט). דרך נוספת להוריד מחר היא באמצעות טריד אין, אם יש לך רכב תברר בסוכנויות כמה הם מציעים לך עליו, תנסה שיתחייבו למחיר מסוים ולפי זה תדע איזו הנחה הם מוכנים לממן לך ותבקש אותה ממחיר המחירון של החדש ולא במסגרת טריד אין, כי כנראה שבדרכ עדיף למכור לבד את הרכב. בהצלחה -
רכב לזוג צעיר שרוצה להגיע ממקום למקום עד 50 אלף
anat444 פרסם הודעה בנושא של Motty_ בתוך ייעוץ ברכישת רכב
רכב עומד רוב הזמן שמזיזים אותו רק בסופי-שבוע זו צרה צרורה, הרכב במקום "לנוח" פשוט מתקלקל. -
תודה קובי. מה זה אומר בכלל מנוע מזייף? למה זו בעיה בטיחותית?
-
לא יכלת להשיג יותר, השגת את המחיר שהם נתנו לכולם, רק שהם ידעו גם להעביר לכל לקוח את התחושה שהוא מקבל את עסקת חייו ותנאים נפלאים שאף לקוח אחר לא זוכה בהם. קוראים לזה שיווק וצריך לתת להם קרדיט כי הם באמת טובים בזה. הכי חשוב - תתחדש!
-
תשמע אני לא מבינה בזה הרבה (בגלל זה אני שואלת כאן) אבל המנוע יצא תקין - לרכב של 10 שנים זה נראה לי הכי חשוב. מה זה שלדה לא תקינה? הם כתבו שזה שריטות צבע וריפודים (זה באמת כסת"ח, אני לא יודעת להרים מכסה מנוע אבל לראות את מצב הריפודים כל אחד יכול והם נראים מצויין) ושחסר סמל (יש לי אותו, הוא נפל). בדוח בדיקה המלא - כמעט הכל יצא ירוק. רק הקלאץ אדום והוא הוחלף. בלימה לקויה אני לא יודעת מה זה - זה מופיע בצהוב אבל כל יתר מרכיבי הבלימה בירוק (בלמים קמיים ואחוריים, בלם חניה, משאבה מרכזית וצנרת בלמים) אשמח לדעות נוספות.
-
מחירון הרכב הוא 39.5K, יש בנאדם שמעוניין לקנות ממני את הרכב ב-34K. מאחר שהיום השארתי במוסך 2,400 שקל, מבחינתי זה כאילו הוא קונה ב-31,500 בלבד. זה נראה לי די מעט ואני נוטה לסרב. מה דעתכם? אני מפרטת את תוצאות הבדיקה: (גולף, 1600 סמק, ידנית, 2001, יד ראשונה, 143 אלף ק"מ) מנוע - החלף רצועת זימון לפי הוראות יצרן. מערכת קרור - תקין מערכת דלק והצתה - לא תקין: מנוע מזייף מערכת הצתה - לא תקין (אין שום פירוט?!) מערכת פליטה - תקין סרן קדמי ומערכת היגוי - לא תקין, נזילות יתר משאבת הגה קפיצים - תקין שלדת מרכב - לא תקין: מצב פנימי - חלקי פלסטיק פגומים, לתקן ריפוד כללי, סמל יצרן מרכב: מעיכות, שריטות צבע = משמעות נמוכה מערכת גלגלים - לא תקין: בלימה לקויה צמיגים - תקין מערכת תאורה מצבר - תקין העברת כח - לא תקין - מצמד להחלפה (הוא הוחלף היום במקורי בעלות 2400 שקל) מחוונים - תקין הערות כלליות - תקין
-
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה לכם!!!! נתקו קרעת אותי מצחוק. אכן מדאיג שהבוחן לא זיהה התקלה, אבל האמת שהוא בניגוד לפרא אדם השני, היה ממש בסדר, לקח אחריות וניסה לעזור. הוא כנראה חשב שעם קצת רצון טוב ואמונה אפשר יהיה להקים לתחייה את הקלאץ (: vogivog - הרכב נמצא במוסך עוז בחיפה, אני אאסוף אותו רק מחר בבוקר. הבנתי שהם החליפו את הקלאץ אבל אין לי פרטים מדויקים. הם שומרים לי את הקלאץ הישן כדי שאוכל באמצעותו להוכיח שהוא לא היה בלוי אלא הנהג גרם לנזק. הם היו די בסדר במוסך עוז בסה"כ, אבל הצטערתי שלא עשיתי מאמץ וגררתי את הרכב למוסך שלי - שזה מוסך רון בתל אביב. רון היה מסביר לי את הכל וחוסך לי את הצורך לקבל חוות דעת משמאי. לפעמים צריך לנסות כנראה מוסך אחר כדי להבין עד כמה המוסך הקבוע שלך נפלא. לפני 3 שנים הגעתי לרון עם גרר בגלל בעיה ברכב, ובגלל שהיו עוד אנשים שהגיעו אליו עם אותה בעיה (לכולם הלכה משאבת דלק) הוא הלך ובדק ומצא שכולם תדלקו באותה תחנה ושמו להם דלק מהול. בזכותו חברת פז בזמנו שילמה לי איזה 18 אלף שקל על תיקון מקיף לכל הנזק שגרם הדלק המהול לרכב. רון החליף לי אז כל מה שרק אפשר והכל כמובן חלקים מקוריים ומאז הרכב שלי נסע כמו חדש. לא רק הלקוחות של מוסך רון תדלקו באותה תחנה, גם מוסכים אחרים היו מפוצצים בלקוחות שהלכה להם משאבת דלק, אבל הם לא גילו ללקוחות ששמו להם אציטון במקום דלק והיו הרבה מסכנים ששילמו ביוקר בגלל זה. לכן אני אומרת שאם הייתי עכשיו הולכת לרון, הוא בטוח היה עוזר לי לאסוף עוד כמה ראיות נגד קומפיוטסט טירת כרמל, שמוסך עוז בחיים לא יטרחו לעשות זאת. תודה רבה לכל חברי הפורום, טחנתי לכם את הראש כל השבוע עם הסיפורים שלי. סליחה ותודה. אני מקווה שעד סוף השבוע תסתיים סאגת רכישת רכב חדש ומכירת הישן, והכל יבוא על מקומו בשלום ((: -
סקודה 1400 ידנית מהמבצע של שופרסל מהחודש הקודם - הייתם קונים?
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יופי, תודה רבה! אנשים אומרים לי לא לקנות הדגם הישן שהוחלף בטורבו ואני שמחה לשמוע שיש גם דעות אחרות. אגב בימים האחרונים אני מתחילה להבין איך השוק הזה (של קניית רכב חדש מהיבואן) עובד, ומגלה דברים שאותי לפחות הדהימו. אני ממליצה לכל מי שקונה רכב חדש לעשות סקר שוק מקיף ולהיעזר במומחים לפני שהוא סוגר עסקה, אחרת פשוט ישלם אלפי שקלים יותר. אני בהתחלה סגרתי על הפולו הידנית ופולקסוואגן שלחו אותי לבדיקה במכון האיום ונורא קומפיוטסט בטירת כרמל, והיום הם הודיעו לי שאוטו דיל יתנו לי במסגרת הטריד אין 35 אלף שקל (המחירון הוא 39). בסוכנות סקודה יש בחור מאוד נחמד שמאוד רוצה לסגור מכירה ובגלל שהם עובדים עם אותו טרייד אין, ביקשתי ממנו לסדר שאני אקבל את אותם תנאים לטריד אין ואקנה דרכו את הסקודה במקום הפולו. כעבור שעה הוא חזר אלי ואמר שהוא לא מבין איך אמרו לי בפולו שאקבל 35K כי אוטודיל מתעקשים שהם מוכנים לשלם על הרכב רק 30K (אחרי התיקון של הקלאץ!). בקיצור הוא הלך ובדק וחזר אלי עם תשובה שאכן אוטודיל משלמים רק 30 על הרכב, אבל פולו פשוט מוכנים לשאת בעצמם בהפרש. כמובן שבפולו לא אמרו לי את זה! אילו ידעתי הייתי מבקשת את ההנחה בתור הנחה, ומוכרת לבד את הרכב שלי (פתאום התחילו בימים האחרונים טלפונים, מחר צריכים 2 שונים לבוא לראות, אני אמכור לבד ב-35). בכל מקרה בגלל שאני לא מעוניינת בהנחת הטריד אין, אז נותנים לי את ההנחה כהנחה על הרכב, וכך הגעתי לקבל את הסקודה במחיר של המבצע מלפני חודש. וזה בעצם דבר שאני לא ידעתי בכלל, אלמלא הבחור הנחמד בסקודה שהסביר לי את התחמנות הזאת! -
הם מוכנים לתת לי אותה בתנאי המבצע מהחודש שעבר כלומר בערך 78 אלף שקל. אני מבינה שאף אחד היום לא קונה את הדגם הזה, כי יצא הדגם החדש מנוע 1.2 TSI, כשההפרש עומד על פחות מ-10,000 שקל. ובכל זאת 10K זה בדיוק הסכום שצריך לחופשה מהממת בחו"ל, כך שאני שוקלת מאוד ברצינות לסגור, בעיקר שיש גם הספקה מיידית וללא המתנה של חודש וחצי לרכבים החדשים כפי שסיפרו בפורום. האם יש פה מישהו שרכש את הסקודה הידנית במבצע שופרסל ויוכל להמליץ לי? תודה ענת
-
ההנחות הן רק בחודש מרץ? מה הסיבה לכך?
-
החלפתי שמן ופיתאום הילוך שלישי נישמע כמו רברס,איך ?
anat444 פרסם הודעה בנושא של godzon בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איזו מדינה של נוכלים וגנבים, פשוט לא להאמין. מה פתאום הוא לוקח ממך כסף אם הוא לא הצליח לפתור את הבעיה ובכלל לא היה מדובר בשמנים? הרי בשביל זה ניגשת מן הסתם לבעל מקצוע, כדי שיאבחן את התקלה, ולא סתם יעשה נסיונות. מה יקרה אם הוא יחליף גיר וגם זה לא יפתור את הבעיה? גם אז תשלם לו? חבל שאין בפורום מידע נרחב אודות בעלי מוסכים שהם גם מקצועיים וגם לא רמאים. אומנם הרוב הם שניהם (לא מקצועיים ורמאים) או לפחות אחד מהם, אבל יש גם מוסכניקים ראויים, והפורום יכל לעודד הפנייה אליהם במקום מפח הנפש הזה. אני לא יודעת איזה רכב יש לך אבל ממליצה קודם כל להחליף מוסך. -
שאלה לגבי סקודה פאביה 1.2 ידנית 86 כ"ס מול 105 כ"ס
anat444 פרסם הודעה בנושא של M B3 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש לך את המנוע 1.2 או את הדגם הקודם הידני 1,400 סמ"ק? דווקא הנתונים שאתה מציין של דלק ועלות טיפול נשמעים לי מצויינים.
