Jump to content

anat444

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי anat444

  1. אני לא רכשתי את הרכב, זה הרכב שלי ואני הלכתי לבדיקה כדי למסור אותו לטריד אין - והייתי אמורה מהבדיקה ללכת למסור את הרכב לאוטו דיל. לעניין מצמד שהתפגר תוך 6 קילומטר, סתם שתדע שמצאתי בארכיון הפורום שרשור של בנאדם שסיפר איך הרס קלאץ חדש לגמרי כי הסתבך על איזו חנייה על המדרכה (כלומר הרס אותו באפס קילומטר). תוכל להסביר בבקשה? מה ההבדל בין שרוף לשבור? מה זה מחליק ומה זה גבוה? סליחה שאני מציקה אבל אני מנסה להבין את המונחים הללו... תודה רבה!
  2. אפשר גם להסתכל על זה הפוך, איך זה שאני נסעתי 140 אלף קמ ולא היתה בעיה בקלאץ וברגע שבוחן פראי נסע 6 קמ אז החזיר אותו מפורק. אבל אני לא פתחתי את השרשור הזה כדי לקבל דעות משפטיות על סיכוי התביעה אלא דעות טכניות של מומחים לקלאץ, העליתי התמונות כדי לקבל הסבר אם אפשר מהו החלק השבור שמופיע ב-3 מהתמונות וגם איך לומדים מתמונת הקלאץ על מצבו לפני האירוע?
  3. תודה לך. תוכל לומר לי מהו החלק/שני החלקים השבורים המצולמים? האם זה המיסב? האם החלק הזה נשבר גם מבלאי ולא מפראות? האם תוכל להסביר לי מהו הדיסק? למיטב ידיעתי הקלאץ ברכב מעולם לא הוחלף ונסע 140 אלף ק"מ, נהגי מוניות שהסיעו אותי בימים בהם הייתי בלי רכב אמרו שקלאץ יכול להחזיק גם 250K ואף הרבה יותר מכך, כל עוד נוהגים כמו שצריך. אני מודה שאני לא יודעת לזהות מהו קלאץ מחליק, אבל אני לא הרגשתי שום בעיה בסחיבה של הרכב בעליות או שהטורים עולים אך הוא לא מאיץ במישור או בזינוק בעליה - ואלה להבנתי סימנים שהקלאץ כבר זקוק להחלפה. בנוסף לפני 5000 ק"מ הרכב הגיע למוסך כי נשבר איזה חלק בתיבת הילוכים ובאותו מועד בדקו לי את הקלאץ, והוא אז היה תקין. וגם - נסעתי קצת ברכב עם הקלאץ החדש ואני באמת (בחיי!) לא רואה הבדל בנהיגה, חוץ מזה שהדוושה קצת יותר רכה מקודם.
  4. שבוע טוב לכולם, אני מצרפת מספר תמונות שצילמתי של הקלאץ שפורק מהרכב שלי, וכן של איזה רכיב מסוים נוסף או שני רכיבים, לא הבנתי אם זה חלק אחד שבור או שני דברים שבורים, שארזו לי אותם גם במוסך. התמונות קצת כהות, כנראה עדיף לצלם באור יום. אשמח לשמוע את דעותיהם של מיטב מומחי הפורום - האם התמונות מוכיחות שפראותו של הבוחן גרמה לנזק או שמא לדעתכם הקלאץ היה בלוי וזה פשוט במקרה קרה בשעה שהוא נהג ברכב (מה שמאוד לא מתקבל על דעתי, שכן אני לא הרגשתי שום סימנים של קלאץ בלוי, הרכב נסע מצויין וסחב מצויין) המון המון תודה מראש ענת
  5. למה קשה? כל/רוב הרכבים בישראל היו מעורבים בתאונות? בכל מקרה לפותח השרשור - יש לך קייס בטוח. כתבו ללא תאונות והתחייבות אז זה ללא תאונות והתחייבות. שלח להם מכתב התראה מעורך דין שאם לא ישלמו יקבלו תביעה, ואם לא ישלמו תתבע, ותבקש בתביעה גם פיצוי עם בזבוז הזמן שלך ועוגמת הנפש. מעריכה שתקבל.
  6. את הצבעים הבאמת יפים הם משום מה לא מייבאים לארץ (מה הסיבה לזה? למה בכל הסוכנויות כמעט ברכבי הסופר-מיני אין מבחר צבעים כמו שמופיע באתרי הסוכנות??) אני גם התלבטתי לגבי הסיאט, באתר שלהם ראיתי צבעים מהממים http://www.seat.co.il/ibiza.asp?rId=20&sId=7 אבל אף אחד מהצבעים האלה כמעט לא קיים במלאי בישראל. נראה לי שהצבעים היפים מבוקשים יותר בחו"ל ולכן היבואניות מביאות לארץ את הצבעים המכוערים שכנראה עולים להם פחות כסף. אין לי הסבר אחר לתופעה. בכל מקרה מהצבעים שהבאת - הכחול לדעתי הכי יפה. אחריו הלבן, אחריו הצהוב ושחור - אני לא הייתי קונה בשום אופן, אנחנו מדינה חמה ורכב כהה זה סיוט. שים לב שהרכב הצהוב בתמונה ששמת פה - למיטב ידיעתי הוא לא אותו גוון של הרכב שמשווק בארץ. מדובר בצהוב זוהר שונה מזה שבתמונה.
  7. זה בכתב, כתבו לי שהרכב אצלי לפני פסח. ברק - אין לי מושג אם אני צריכה קודנית. הנחתי שכן, אבל אני באמת אבדוק את זה. איתוראן "מתנה" זה באמת מגוחך, גם ממש במקרה שמתי לב שנתנו לי אותו, לא שמתי לב בהתחלה, רק בגלל שקראתי משהו בפורום על זה אז הלכתי לבדוק ואז התברר שיש לי בהזמנה איתורן + התחייבות למנוי למשך 3 שנים. אני נגד איתוראן לא רק בגלל ההתחייבות למנוי, אלא פשוט לא מעוניינת בפיקוח "האח הגדול", מאגר מידע שמתעד איפה הרכב בכל רגע נתון. אסור לשתף פעולה עם דברים כאלה, חברות הביטוח גובות מספיק כסף כדי שאם חלילה הרכב נגנב - הן ישלמו, ואני לא צריכה להיות תחת מעקב 24 שעות ביממה בשביל להקל עליהן.
  8. קודם כל דחוף תעשה צילום מסך של המודעה ביד2 שאומרת ללא תאונות. תגיש תביעות קטנות, תספר את הסיפור שסיפרת כאן ותצרף את העתק המודעה ואת הבדיקה ואתה תקבל את כספך חזרה בלי בעיה. ללא תאונות זה ללא תאונות, הם לא יכולים לטעון בדיעבד שזה "ללא שאסי", מה גם שנראה מתיאורך שכן יש פגיעת שאסי. אבל אני לא מבינה דבר אחד - למה בכלל לפנות לסוכנויות כדי לקנות רכב? למה לא לחפש רכב מאדם פרטי? כך אתה מתרשם בעצמך מי היו הבעלים ומאופן הטיפול ברכב. לחלק מסוכנויות הרכב יש שיטות מפוקפקות לתקן ליקויים ברכבים כך שלא יופיעו בבדיקה. למה להסתבך עם זה? ההבדל במחיר הוא כזה משמעותי? (גם אם כן, את מה שאתה חוסך במעמד הקנייה, אתה תשלם כפל כפליים במוסכים בהמשך, שלא לדבר על עוגמת נפש וכו').
  9. לקחתי צבע כסף מטאלי. העדפתי תכלת מטאלי אבל לא היה. הפולו האדומה הכי יפה אבל הבלאי בטח מהיר וזה גם היה בכל זאת קצת בוהק מידי בשבילי (: לא לקחתי שום תוספות, רק נותנים לי GPS במתנה. דיבורית אני אקנה לבד. חיישני רוורס לא רציתי הם מציעים במתנה אבל זה סתם מעצבן לדעתי. וכמובן אמרתי להם תודה רבה על האיתוראן (שהם נותנים במתנה) אבל אני לא מעוניינת. שמה קודנית במקום.
  10. תודה רון! כרגע הם לא מוכנים לשלם, מנהל המכון זה בנאדם בשם דודי שאמר לי שהוא "תיקן לי בעצמו את הרכב והחזיר אותו לקדמותו" ולכן זה מספיק בעיניו. הבחור מהגרר נקרע מצחוק לשמוע את זה כי הוא אמר שהרכב לא נוסע. אני מעריכה שזה לא יגיע לתביעה, כרגע הם מתנערים כי עוד לא פניתי במכתבי התראה לפני תביעה של עורך דין, אבל זה יקרה בימים הקרובים. אם המכון סבר שהקלאץ כבר ישן - יכל לכתוב זאת בדוח בדיקה, לא היה צריך להרוג לי את הקלאץ. מה שמכעיס אותי בעיקר הוא שבאמת לא היו ברכב סימנים של קלאץ בלוי - שום בעיה לסחוב בעליות ושום בעיה בזינוק בעלייה. כלומר אני מעריכה שעם קצת עדינות הוא יכל להמשיך לתפקד עוד הרבה זמן. לגבי המחמאות - בכיף, הכל מגיע לך! את ההוכחה הכי טובה קיבלתי דווקא מהדוח בדיקה של המכון, שהמנוע יצא תקין לגמרי. ואנחנו בכל זאת מדברים על רכב של 10 שנים. כל הדוחות בדיקה שאני ראיתי ברכבים ישנים - מוצאים להם מלא פגמים במנוע. אצלי הוא היה כמו חדש וזה מדבר בעד עצמו ומוכיח איכות הטיפולים והתיקונים שנעשו ברכב לאורך השנים.
  11. אם הבנתי אותך נכון אז אני די בטוחה, ברמה של 90% שהתותב הוחלף בחדש ממש לפני חודשים ספורים, והיה חדש לגמרי. אני אבדוק את זה ביום ראשון עם מוסך רון, לפני מספר חודשים היה איזה אירוע שאני נבהלתי ממשאית שהופיעה מולי וכנראה ניסיתי בחוזקה להעביר מהילוך לשלישי לראשון ונגרם שבר של התותב (נדמה לי שזה היה התותב), הרכב הגיע על גרר לרון והוא החליף לי את החלק הזה. אם זה כך אז רון החליף ויש קבלה והכל! אני אחפש אותה. ואז זו הוכחה הכי טובה שהוא היה צריך להיות מאוד מאוד פראי בשביל לשבור שוב את החלק הזה (ולמרות שלא ארזו לי את התותב שפורק מהרכב, כתוב בקבלה שהוא הוחלף כי הוא היה שבור, ואני אוכיח דרך הקבלה של רון שהוא היה חדש לפני פחות מ-5,000 ק"מ).
  12. תוכל לומר לי איך נראה התותב? הלכתי לאוטו להביא את זה, אני מקווה שהם ארזו לי גם את התותב. יש את הקלאץ עצמו ויש עוד עיגול קטן יותר ממתכת - זה התותב? אוף נראה לי שהם לא שמרו לי את התותב! אגב זה מעניין כי הקלאץ לא נראה פגום. כשהרכב הגיע למוסך אז מישהו שם אמר לי שקלאץ בלוי "עף לכל עבר" או מן תיאור דומה. יש פה באריזה קלאץ שנראה בסדר גמור, אין עליו סימני שריפה או התפוררות (בבקשה מי יכול לומר לי איך נראה קלאץ גמור?) אני לא בטוחה שזה נכון מצידי להעלות את התמונות, למרות שאני מאוד סקרנית לקבל את חוות דעתכם. אבל זו בכל זאת ההוכחה שלי למשפט ואולי עדיף שקודם אקבל חוות דעת משמאי. אפשר להעביר לך בפרטי? האם יש בפורום שמאי רכב מאיזור חיפה שיוכל לתת לי חוות דעת מומחה לצורך התביעה? אם כן, אנא פנה בפרטי. תודה
  13. אגב, בואו נעזוב לרגע את הנושא של נסיעת מבחן, אני העליתי תהייה ואף אחד לא התייחס אליה - איך יודעים שהבדיקות הללו במכוני הבדיקה לא גורמות נזק לרכבים? אני אומרת שהבדיקה הזו בעצם נועדה לבדוק את ביצועיו של הרכב ואת גבול היכולת שלו (בודקים כו"ס ועוד מונחים שאני לא מתמצאת בהם). אני משווה את זה לבדיקת כושר גופני של בנאדם, אם ניקח בחור צעיר ונאמץ אותו מאוד - הוא יצא מזה בחיים ואפילו נשפר את הכושר שלו, אבל אם ננסה להעביר את אותה בדיקה לאדם מבוגר, הוא יכול לקרוס בגלל מאמץ יתר. אני לא מדברת בכלל על הרכב הספציפי שלי, זה כבר לא קשור לקלאץ, אני שואלת באופן כללי - האם הבדיקות שעוברים הרכבים, בפרט כשמדובר ברכבים ישנים, נניח בני 15 שנה, לא עלולות לגרום נזק לרכב? האם רכבים ישנים מסוגלים לעמוד בבדיקות מאמץ דומות לאלו של רכבים חדשים? חולגי - תודה. קניית החדש כבר סגורה, עוד שבועיים בדיוק אני מקבלת את הפולו החדשה! ((:
  14. מסכימה איתך 100%. גם בקופיוטסט טירת כרמל היו מספר בוחנים והיה שם אחד אחר שממש ניסה לעזור והיה מזועזע ממה שעשה הבוחן הפראי, כך שברור לי שאם הוא היה לוקח את הרכב לסיבוב , זה לא היה קורה. אבל בגלל שכשבנאדם נכנס למכון בדיקה הוא לא יודע על מי הוא יפול ומה מטרת הבוחן אם יצא לנסיעת מבחן, אני הצעתי שלא תסכימו לזה. אבל זו רק דעתי האישית, וכל אחד כמובן יעשה מה שהוא מבין. לא היתה לי שום כוונה חלילה להכפיש את כל העוסקים בענף, לי היתה היתקלות לא נעימה עם בוחן אחד ויחיד, ומי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין. זה הכל. שבת שלום לכולם.
  15. תודה אלעד, הכל בא על מקומו בשלום מפני שהם התחייבו שעד ערב פסח - הרכב יהיה ברשותי!
  16. אני ממש לא מעוניינת לשמוע כלום, למעט העובדות האמיתיות. אמרתי כבר גם אם זה נהוג - זה לא אומר שזה חוקי. אני חושבת שיהיה לי יותר קל לזכות בתביעה מכפי שאתה חושב, מפני שלפני שאני בכלל נכנסת לשאלת מה היה מצב הקלאץ (ולגביה יש לי הוכחות. לא היתה לי שום בעיה בקלאץ) - אני קודם כל טוענת שלבוחן לא היתה זכות לנהוג ברכב ללא רשותי. ברגע שהוא יצא לנסיעת מבחן ולא יכול להסביר מה הבסיס החוקי - הוא אחראי לכל נזק שנגרם. מאחר שבאתר של קומפיוטסט שזה אתר הרשת הזו אין שום זכר לנסיעת מבחן - אני מאוד סקרנית לדעת איך הם יסבירו מדוע לקחו לי את הרכב לסיבוב. עריכה- תוספת: למעשה, אם אני מצליחה להוכיח שלא היתה להם זכות לקחת את הרכב לסיבוב, אז נטל ההוכחה במשפט עובר אליהם במובן זה שהם אלו שיצטרכו להוכיח שהקלאץ היה גמור וזה פשוט צירוף מקרים מאוד מוזר. מאחר שהקלאץ היה תקין לגמרי (לא מדברת איתך על קלאץ שחוק שיכל להמשיך לסחוב עוד כמה חודשים אלא על קלאץ תקין לגמרי שיכל ליסוע עוד 100 אלף ק"מ בשקט) - הם בחיים לא יצליחו להוכיח את זה. אם לא יצליחו להוכיח - אני זוכה במשפט.
  17. ואתה לא יכול לעשות נסיעה על רכב שאתה רוצה לקנות ולשמוע רעשים חשודים ולהתרשם מהעברת ההילוכים? אתה באמת צריך שאיזה בוחן יעשה זאת עבורך? במה הוא יותר מוכשר ממך בדיוק? מצטערת, חבר'ה, לא מקבלת את מה שאתם אומרים. אין כל תכלית לנסיעת המבחן, כמו שאמר מנהל המכון באור יהודה - מרגע שיש בדיקות ממוחשבות - לא צריך נסיעת מבחן. כל נהג שיש לו רישיון יכול לבד ליסוע על הרכב ולראות אם הוא מתאים לו או לא. להפך, אם אתה אומר שבוחן יותר מיומן לזהות בעיות במהלך נסיעת מבחן - זה רק מחזק את החשד שלי שמה שעושים בסיבובים האלה בשכונה זה ניסיון להרוס את האוטו ולראות אם הוא יחזיק מעמד. היית צריך לראות איזה גז הוא שם ואיך הוא יצא משם בדהרה עם הרכב. חוצפן. עוד ישלם על זה. קודם כל אני לא בחור, אלא בחורה. וזו ממש לא השמצה. הם באמת הרסו לי את האוטו (אולי באמת למען הדיוק אני צריכה לתקן ל"הרסו לי את הקלאץ"). חבר'ה, שוב, אני מסכימה שזה "מקובל" בחלק ממכוני הבדיקה, אבל רק אומרת שזה לא חלק *רשמי* מהבדיקה (לפחות לא בקומפיוטסט) וזה סתם נוהג שנשאר מהתקופה שלא היו מכשירי בדיקה ממוחשבים ומתוחכמים. אני גם אומרת שבחוק כתוב שבעל רכב יהיה נוכח בעת בדיקת רכבו ומסבירה לכם שזה לא חוקי לקחת את הרכב לסיבוב ללא ידיעתכם ונוכחותכם, אפילו אם זה נהוג. (גם נהוג שרבים נוסעים על 130 קמש בבין עירוני כשהכביש פנוי, זה לא אומר שזה חוקי)
  18. אני מסתמכת על דבריו של מנהל קומפיוטסט באור יהודה שהבדיקות הממוחשבות החליפו את נסיעת המבחן. לא יתכן שבאתר אינטרנט של קומפיוטסט יש פירוט 4 השלבים בבדיקת הרכב לפנייה קנייה וסתם בטעות לא מוזכרת נסיעת מבחן. חבל שלא מגיבים פה בעלי מכוני בדיקה ומספרים מה נהוג אצלם. ביטוח - זה שיש לבוחן ביטוח זה טוב ויפה אבל כמו שאתה רואה במקרה שלי - זה לא ממש גרם להם לקחת אחריות... הם טענו שזה הרכב שלי דפוק. בוא נניח תיאורטית שהוא לוקח רכב, דורס חס וחלילה בנאדם, ואז חוזר ואומר לך אלוהים ישמור איך נסעת ככה בלי ברקסים אסור ליסוע ככה הרכב שלך היה צריך לרדת מהכביש כבר מזמן, זה פלילי מה שעשית, בלה בלה בלה, ובסוף אתה מוצא את עצמך נחקר בתחנת משטרה מדוע נסעת ללא בלמים (או כל רכיב אחר שעשוי היה לגרום לאיזושהי תאונה).
  19. יו ברק אני בכלל לא חשבתי על זה! שבפסח הם סגורים וזה ידחה את מועד המסירה!!! אתה עכשיו ממש הצלת אותי!!! ה-15 ימי עבודה אומר בעצם שהם יכולים למסור הרכב רק בעוד 4 שבועות שלמים! מבחינתי זה קריטי, אין מצב שאני נתקעת כל פסח בלי רכב. יש יותר משבועיים ממחר עד ערב פסח ואם הם לא מתחייבים למסור לי עד אז את הרכב או לתת לי רכב שכור לפסח אם זה מתעכב, אז אני מבטלת את הכל, הולכת לחפש פולו ידנית ביד2 שעלתה בחודשים האחרונים על הכביש וגמרנו. מה אני צריכה את הבלאגן הזה? סיוט כזה עברתי איתם שזה לא יאומן. ובאמת שאני לא קשה במיוחד ולא נודניקית ולא התמקחתי כמעט על כלום. הסוכן מכירות שלהם עיכב אותי כל השבוע, אני הייתי מוכנה לסגור כבר לפני 5 ימים, עד שהם נתנו הצעה לטריד אין, שהיתה מבזה וחצופה בהתחלה ושיפרו אותה לאט לאט, ורק היום אחרי שביטלתי את העסקה (ביטלתי כדי לבטל, ממש לא הצגה) אז הם שיפרו עוד. המלצה שלי - אל תסגור עם סיאט אם אתה לא מקבל התחייבות דומה, אלא אם אתה בינתיים עם רכב ולא לחוץ. הם רוצים למכור ויש להם את הרכבים בישראל, אז שיעשו מאמץ. כולם בחופש בפסח וזה הזמן לקבל את הרכב החדש.
  20. הונדה סיוויק מאוד מומלצת, אמינה ובטיחותית. דגם ישן שהיה ברשות משפחתי לא עשה שום בעיה במשך שנים ונחטף בעת מכירתו היתה ממש התנפלות, במחיר מעל מחירון. כיום מחזיקים בדגם החדש ומרוצים מאוד.
  21. איזה איזור בארץ? אני מכירה הרבה עורכי דין בתחום, אבל תלוי מהיכן אתה.
  22. למה אני לא מצליחה להוסיף חתימה אישית להודעות? עריכה: הצלחתי.
  23. זה מה שעשיתי. סגרתי איתם ואני צריכה לעשות העברה בנקאית של הכסף, מחכה רק שיפקססו לי על מסמך רשמי את כל ההסכמות ביננו. אבל מניחה שזה סגור ובעוד שבועיים תהיה לי פולו חדשה!
  24. גם אצלי זה ככה, גם בהצעת מחיר שקיבלתי על הסיאט וגם בפולו, ההזמנה משום מה היא במחיר המלא, ובאיזה דף נייר הסוכן רשם בכתב יד את פרטי ההנחות. לא ברור העניין הזה, לא אמורים לקבל קבלה רשמית שמאשרת את כל הפרטים והמחיר שניתן בהנחה?
  25. מסכימה איתך, אבל את ה-37 הם הציעו אחרי שהוציאו לי את הנשמה ואחרי ששלחתי להם היום אחה"צ הודעת ביטול בכתב לעסקה. רק אז לפתע צלצלו אלי ונתנו את המחיר הזה. אני בכל מקרה אשאר שבועיים בלי רכב כי אני מוסרת אותו מיידית, אחרי מה שקרה עם הבוחן והקלאץ אני בלחץ והעובדה שלתחושתי הרכב לא סוחב ולא נוסע כפי שהיה קודם, אני רק רוצה למסור להם אותו ולגמור עם זה.
×
×
  • תוכן חדש...