Jump to content

anat444

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי anat444

  1. פולו ידנית 1400, חדשה: 1 ליטר ל-18.75 ק"מ בין עירוני בלי פקקים ! ממוצע כללי (בינעירוני בעיקר אבל עם פקקים ונסיעות קצרות פה ושם) 1 ליטר ל-16.75 ק"מ.
  2. שלום לכולם, עדכון למתעניינים אחרי שבועיים שהאוטו ברשותי: סה"כ נסעתי בינתיים 1,200 ק"מ. הרכב מדהים!!! אין דברים כאלה, אני מרוצה ממנו בטירוף והוא הולך ומשתפר מיום ליום (-: השוס הוא צריכת הדלק, אני לא מבינה איך אנשים העלו לפה נתונים שונים משלי לגבי אותו רכב, אבל הממוצע של ה-1200 ק"מ שנסעתי הוא 1 ליטר ל-16.75 ק"מ. אני נוסעת בעיקר בינעירוני (בעיקר זה מעל 90%) אבל נסעתי הרבה בפסח ונתקעתי שעות בפקקים. עשיתי בדיקה נפרדת לתדלוק אחד אחרי 450 ק"מ של נסיעות בינעירוניות ארוכות בלבד בלי פקקים ועל כביש פתוח ופנוי - הייתי בהלם מהתוצאה תקשיבו טוב 1 ליטר ל-18.75 ק"מ ! בערך 300 ק"מ מתוך המרחק הזה עשיתי על 120 קמ"ש (ביננו, קצת יותר מזה..), את היתר עשיתי על 100 קמ"ש. עוד לא סיימתי את תקופת ההרצה, אבל נגמרה לי הסבלנות אחרי ה-500-600 ק"מ הראשונים, כשאין פקקים בכבישים ללא תנועה אני נוסעת על 120-130 קמש, לא נראה שהמנוע מתאמץ, הרכב פשוט מדהים. מבחינת סחיבה בעליות שחששתי שהמנוע 1400 לא יספק את הסחורה אז הפולו חזקה פי שתיים מהגולף הישנה שלי לשעבר, שאומנם עקפה את כולם בעליות אבל מספיק שנהג מעצבן נתקע לי באמצע עלייה והיה הורס לי את התנופה. בפולו זה פשוט לא קורה, ברגע שהנודניק הקרציה שחוסם נתיב זז משם, הפולו מאיצה ושומרת על מהירות גבוהה גם בעליות הכי קשות. מדהים!! חסרונות: המזגן לא משהו לדעתי. קצת חלש. הבלמים. מקווה מאוד שזה בגלל שהצמיגים חדשים כי הבלימה על הפנים. אני חייבת בבינעירוני לשמור מרחק גדול מהרכב לפני כי לוקח לרכב הרבה זמן לבלום (אם פתאום יש פקק או משהו כזה). בלימה פשוט גרועה ולא בטיחותית כלל. הבעיה כרגע היא בבינעירוני, במהירות נמוכה הוא בולם טוב לדעתי. יתכן ויש לי בעיה ברכב (היתה לי בהתחלה את הבעיה עם האנדברקס שטרם טופלה ולא בדקתי שוב אם זה חוזר על עצמו, אני פשוט מחנה במישור בלבד, אבל ברגע שתגמר ההרצה אני אקפוץ למוסך לבדוק). בקיצור אני מאוד מאוד ממליצה על הפולו הידנית, 87 אלף שקל - בהחלט מספקת את התמורה. אשמח לשמוע התרשמות של האחרים שסיפרו שקנו לאחרונה פולו ידנית כולל מי שכתב לפני שבוע ומשהו שבדיוק קיבל אותה וביום הראשון היה מאוכזב. לא מבינה את הנתון שאתה מציג לגבי בינעירוני. אני השגתי כמעט 1 ל-19, עברתי את ה-100 קמש ולחצתי גז בטירוף בחלק מהדרך (מיהרתי...). איך אתה מציג נתון נמוך יחסית לרכב זהה? אולי אתה נוהג עצבני (נדבק לנהג לפניך ועוקף מימין ומזגזג בין נתיבים? לא מוצאת הסבר אחר להבדל)
  3. חן חן לך על ההסבר המפורט. ובכל זאת, נניח יש ברשותי רכב בן 10 שמעולם לא עברו איתו את ה-3,500 סל"ד. גם לא בעליות קשות. אף אחד לא יכול לצפות מה יקרה אם בהזדמנות יחידה פתאום יגיעו איתו לסלד קרוב לקו האדום. אולי הוא ימות בו במקום מהמאמץ שמעולם לא הופעל עליו בעבר קודם לכן. לדעתי מה שעושה הכי טוב למנוע זה ריבוי נסיעות בכבישים פתוחים, בסל"ד ממוצע.
  4. אם הייתי אומרת את מה שעומד לי על קצה הלשון, היו מאשימים אותי בהתנשאות. כיוון שאני לא מתנשאת אגיד רק שחוסר הניסיון מדבר כנראה גם מגרונך, ואם לא הבנת מדוע - אתה מוזמן לעיין בשרשורים קודמים, כשמיטב מומחי הפורום אמרו שאכן ברכבים מסוימים, בעיקר ישנים, בדיקות המאמץ שמעבירים את הרכבים (העלאת הטורים וכדומה) עשויות לגרום לנזק. אם יש רכב שמעולם לא עבר את ה-3000 סל"ד ופתאום בבדיקה קורעים לו את הצורה עד לקצה של הקו האדום (ועושים זאת, רואים בדוח הבדיקה את הגרף) - עלולים לגרום נזק למנוע. על אחת כמה וכמה אם המנוע קר.
  5. מרק, התמיהה שלי היא גם לגבי איך אתם (לא אתה ספציפית, אני מתכוונת אתם הכותבים בפורום והמבינים כ"כ הרבה ברכבים) ממשיכים להשתמש במכוני הבדיקה האלה כדי לבדוק מכוניות, כשאתם יודעים את כל מה שאתם יודעים. מסכימה איתך במיליון אחוז לגבי העדפה בקנייה מפרטי יד ראשונה! ברור, הפקידה הסתומה סתם ניסתה לנפנף אותי. זה חלק מהמנטליות האגרסיבית של המכונים האלה. פשוט מאפייה איך שהתחום הזה עובד (לפני שקופצים בעצבים - לא כולם, אני בטוחה, אבל כל יום אני קוראת בפורום סיפור מזעזע אחר. אין דברים כאלה פשוט).
  6. זה מדהים מה שאתה אומר!! זה מסתדר עם מה שקרה לי כשהבוחן הרס לי את הקלאץ אז הפקידה שם אמרה לי שבכל מקרה מאחר שאני לא מזמינת הבדיקה אז אני לא יכולה לבוא אליהם בטענות אלא רק פולקסוואגן ששלחו אותי ורשומים כמזמיני הבדיקה. אני פשוט המומה ממה שמתברר בשרשור הזה. לא מבינה איך אנשים עדיין הולכים למכוני בדיקה האלה. זו פשוט רמאות אחת גדולה והבדיקות גם מזיקות לרכבים (לא מדברת על המקרה שלי, אלא בכלל כל מאמץ היתר שהם מעבירים את הרכבים שמשמיעים שם קולות מפחידים). מזעזע!!!!!!!!!!!! אני עוד אעדכן אתכם בהתפתחויות עם הקלאץ. הם הולכים לשלם לי כל אגורה שהוצאתי ועל בזבוז זמני ועוגמת הנפש, כפי שאמרתי בעבר.
  7. לא נראה לך שקומפיוטסט ירמו בבדיקה? גם לי לא היה נראה בעבר, אתה מוזמן להסתכל בשרשור קודם שפתחתי על מה שקרה לי בקומפיוטסט טירת כרמל. אחרי שהבוחן הרס לי את הקלאץ הוא נכנס ידנית לדוח הבדיקה ושינה את הקלאץ מתקין ללא תקין, כלומר הטענה שהכל ממוחשב היא כוזבת. הוא רק שכח לתקן את תיבת ההילוכים והיא נותרה ירוקה ותקינה למרות שהרכב יצא ממנו על גרר כשתיבת ההילוכים לא מגיבה. זה הכל קומבינות ורמאות אחת גדולה!!! אני הייתי בורחת מהרכב הזה כמו אש, משהו שם ממש ממש מריח לא טוב. רכב ליסינג שעבר 43 אלף ק"מ יוצא כזה נקי, וכאמור החשדנות שלי התעוררה בגלל השימוש במונח שולית ולא נמוכה. וגם האדום בבלמים טעון הסבר, זה נראה כאילו לא נעשתה בדיקת בלמים בכלל ישר כתבו תקין. שהחבר יקח את הרכב לבדיקה במוסך שהוא סומך עליו.
  8. מצטערת אבל משהו נראה לי מפוקפק ביותר בבדיקה שהצגת!!! לא שלא יתכן רכב תקין, כמובן, אבל אגיד לך מה עורר את חשדנותי - הניסוח "משמעות שולית" בשלדה שכוללת פח מעוך ונזק בפגושים ועוד דברים. ברכב שאני בדקתי כתבו משמעות נמוכה (שזה פחות טוב משולית) על שריטות בצבע בלבד. איך שורה כזו של נזקים היא שולית בלבד? בנוסף בבלימה יש דברים מסומנים באדום. כוח בלימה כתוב אפס. האם קנית את הרכב הזה?
  9. anat444

    הזמנתי פיג'ו 107!

    אני נכנסתי למשל לסוכנות סקודה בצק פוסט, פניתי לאיזה סוכן שהיה באמת אנטיפט, לא בכוונה פשוט טיפוס כזה כנראה. ניסינו לקבל פרטים על הרכב אבל כל שנייה הוא קם לדבר עם מישהו אחר, ענה לטלפונים, פטפט עם כל מי שמסביב וממש ייבש אותנו. בסוף התייאשנו והלכנו. אחרי כמה ימים רציתי לברר משהו וטלפנתי אליו, הוא היה עסוק ובחור אחר בסוכנות הציע לעזור לי. זה היה לא יאומן, הסוכן השני עשה שמיניות באוויר בשבילי והיה כ"כ נחמד (הייתי אז לחוצה על טריד אין, הוא בירר, חזר אלי, בירר שוב וכו'), הוא פשוט היה כזה אדיב ונחמד שממש ממש רציתי לקנות דרכו אפילו שהעדפתי פולו על סקודה. בסוף זה נפל כי לא היה לו מבחר צבעים זמין והיה רק צבע אחד שלא רציתי אז נאלצתי להגיד לו תודה אבל שלא אקנה. אבל גם בפולו, אחרי שהחלפתי סוכן זה היה הבדל שמיים וארץ למרות שאצלי כל התהליך היה קצרצר ונמשך שבוע עד קבלת הרכב. בכל זאת כשביקשתי שישתדל שיספקו לי אותו לפני החג הוא אמר שהוא יעשה כל מה שהוא יכול וילחץ על מי שצריך - הוא לא הבטיח כלום אבל הוא לפחות הראה שהוא משתדל. בנוסף כשחיפשתי אותו טלפונית לשאול משהו, והיו לי כמה שאלות לגבי ביטוח וכאלה במהלך אותו שבוע - הוא מיד חזר אלי. הסוכן הראשון יכלתי לחפש אותו או את החברים שלו, מרגע שביצעתי הזמנה - לא עניינתי אותו יותר והוא סינן ולא חזר להודעות. אם היה מדובר ברכישה קטנה של אלף שקל אז מילא, אין להם סבלנות. אבל רבאק, אנשים קונים רכב בעשרות אלפי שקלים, זו רכישה משמעותית, ויש שאלות, דברים שרוצים לברר, זה לגיטימי. לכן מאוד חשוב סוכן אדיב שרוצה למכור.
  10. anat444

    הזמנתי פיג'ו 107!

    כלום, יש לך 14 יום לבטל ולקבל בחזרה את המקדמה של ה-2000 שקל (או כמה שגבו ממך). תוודא את זה כמובן, אבל בעיקרון זה החוק החדש, מותר לבטל עסקה בתוך 14 יום ומקבלים חזרה את מלוא הסכום. את זה אמרו לי בטויוטה, סקודה, סיאט ופולקסוואגן כשהייתי אצלם במסגרת חיפושי רכב חדש. אתה מודיע על ביטול ובתוך כמה ימים מנפיקים לך צק עם הסכום של המקדמה. אגב כמה עולה לך הרכב, אם אפשר לשאול?
  11. anat444

    הזמנתי פיג'ו 107!

    הטעות שלך היא שהתקשרת לסוכנות אחרת. צריך ללכת לשם פיסית. בטלפון כנראה אין להם סבלנות. אני משוכנעת שיש סוכנים של פיגו 107 שיהיו יותר נחמדים, ושוב אומרת לך - אל תזמין מסוכנות מגעילה שעושה לך טובה. אני הצטערתי על זה מאוד מאוד. המסירה באיחור - תקרא את האותיות הקטנות, בדרכ האיחור הוא מותר והם לא מתחייבים על תאריך אלא נותנים איזו הערכה שלא תלויה בהם אם האוניה יוצאת באיחור וכאלה. אולי מישהו פה יוכל להמליץ לך על סוכן טוב. זה שווה את זה.
  12. anat444

    הזמנתי פיג'ו 107!

    טעות בעיני לקנות מסוכן שנותן תחושה שהוא עושה לך טובה. זה לא החבר'ה בלובינסקי זה כנראה סוכנות ספיציפית או סוכן ספציפי. אני אומרת זאת מניסיון מאוד לא נעים עם סוכן פולקסוואגן נוראי שמרוב שעשה לי טובה והיה לא אמין נאלצתי לבטל את ההזמנה אחרי ששילמתי את מלוא הסכום ולפתוח הזמנה חדשה אצל סוכן יותר נחמד שרוצה למכור ונתן יחס ראוי ואדיב. זה לא רכב שישוחרר לך בשבוע הבא, יש תקופת המתנה ארוכה, אז עוד יותר חשוב ללכת על סוכן שרעב למכור ויוכל לדאוג לך שתקבל הרכב מתי שאמרו ולא בחודשיים איחור.
  13. קשה לי להאמין שהם יהיו כ"כ אדיבים להנפיק לך דוח מחודש של הבדיקה מלפני שנה. הם בטח יגידו שהם מוחקים אחרי תקופת האחריות על הבדיקה (שזה מקסימום 6 חודשים). תנסה לחפש אולי בכל זאת תמצא אותה איפושהו, הרי סביר ששמרת אותה בתקופת האחריות אחרי הקנייה של הרכב. אם תמצא אותה לדעתי אתה יכול לדרוש מהמכון המקורי שיקח אחריות, אם תוכיח שלא היו תאונות בשנה האחרונה. אגב - איך אפשר להתחייב על מנוע? במקומך לא הייתי מתחייבת. אפשר רק להתחייב על תאונות ודברים שאתה יודע. איך אתה יכול לדעת גם אם הרכב בעיניך פצצה שהמכון לא ימצא ליקוי כזה או אחר? כנ"ל לגבי הגיר, אף פעם אי אפשר לדעת איזה דברים הם ימצאו, איזה דברים מתחילים להתקלקל כתוצאה מבלאי וכו. לדעתי זו טעות להתחייב למשהו מעבר לשלדה.
  14. אוקי עכשיו הבנתי (שצריך להשאיר את הכפתור לחוץ), תודה רבה!
  15. anat444

    השכונה החלומית

    לא הייתי מחליפה את הפולו שלי בפרארי גם אם היו מציעים לי בחינם. מרבה נכסים - מרבה דאגות. עם הפולו החדשה אני מתבאסת שאנשים מגעילים ישרטו וידפקו לי את הרכב (קרה לי בערב חג, שמישהו נתן מכה בכוונה) - אז עם פרארי בכלל זה כאב לב לבוא כל פעם ולראות מה גנבו או שרטו או דפקו. אלא אם כן יש לך חנייה פרטית מקורה וסגורה. אבל להחנות אחת כזו ברחוב... לא נשמע כיף בכלל.
  16. יש ברשותך את דוח הבדיקה שעשית כשקנית לפני שנה במכון בהרצליה? אתה מאוד הגון שהסכמת לשלם לו, 99.9% מהאנשים לא היו משלמים, אלא אם כן היו שם סימני אלימות וזה לא היה לגמרי מרצון חופשי (רמזת לכך בהודעתך).
  17. אני מסכימה איתך לגמרי וכלל לא מפקפקת, רק אומרת שזו לא באמת בקרת אקלים מפני שבקיץ אין כ"כ שימוש באופציות האלה. עכשיו עדיין קריר אז אתה עשוי להחליש דרך הכפתור את עוצמת הקירור זה נכון, אבל בקיץ כשבחוץ 30 מעלות ויותר אין מצב בכלל שהכפתור לא יהיה מכוון לקר ביותר, אחרת במקום לקרר תקבל אוויר חם. זה מניסיון מהרכב הקודם שלי שהיה לו בדיוק את אותו כפתור. אישית אין לי בעיה עם זה, אך לדעתי זה קצת מטעה לרשום במפרטי הרכב בקרת אקלים כי זו לא בקרת אקלים אמיתית. אעשה זאת. תודה רבה על ההמלצות. אגב היו פה בעלי פולו שכתבו שאפשר בלחיצה ארוכה להרים את כל החלונות ובלחיצה נוספת לפתוח - זה לא עובד אצלי, או שלא הבנתי איך מפעילים. יצאתי היום מהרכב עם 3 חלונות פתוחים, הם לא התרוממו בנעילת הרכב גם לא כשלחצתי לחיצה ארוכה.
  18. (-: מודה באשמה, חפרתי לכם פה ברמות קשות. אבל דווקא לסוכנים היו חיים די קלים איתי, כמעט לא שאלתי שאלות לגבי הרכב והמפרט, רק רציתי לקבל הצעת מחיר ולסגור כבר, ולכן אני עכשיו מופתעת לגבי כמה דברים. גם במסירת הרכב, אחרי פחות מדקה שמתי גז ונסעתי משם בלי לבלבל לסוכן את המוח. התעקשתי במה שהיה חשוב לי ואני ממליצה לכל מי שקונה רכב לעשות זאת, כי אחרת זה פשוט ביזיון ההתנהלות של חלק מהסוכנויות.
  19. ההסבר ההגיוני היחיד שאני יכולה למצוא לאבזור הבאמת מעליב אם כך (אני חוזרת בי ממה שכתבתי למעלה שהוא לא מעליב אלא פשוט. 2 רמקולים זה חרפה) הוא אולי מדרגות מס, אולי אם האבזור היה ברמה גבוהה יותר אז הרכב לא היה כ"כ זול ונהנה מהקלת המס. אחרת זה ממש לא ברור, עדיף לבקש עוד אלף שקל ולהתקין עוד 2 רמקולים, מד חום מנוע וכאלה דברים. מוזר גם שסוכני המכירות לא מציעים את האביזרים האלה בתוספת תשלום או משהו.
  20. מה זה 2 טויטרים? סליחה על הבורות
  21. אם אחותך מסוגלת לנהוג על ידני אז יש את הדגם שאני קניתי ב-87 מחיר כולל הכל. משתלם לדעתי מאוד. תוספת לא גבוהה והיא מקבלת רכב חדש חדש.
  22. צודק. אין סיבה להתקין כרגע כלום. עדיין לא מבינה, חלקכם אומרים שזה לא מזיק וחלק אומרים שזה רצוי. אם זה לא מזיק מבחינתי זה גם לא מועיל ולכן מיותר. אם מישהו סבור שזה ממש מועיל אז בבקשה שיסביר אם אפשר מדוע, כי אני לא מבינה. הוא לא מעליב מבפנים, הוא פשוט. כנראה באמת כפי שנכתב פה זה מכוון לקהל יעד מסוים שלא מחפש שכלולים והמצאות אלא אפילו להפך (בחיי שאני מעדיפה כמה שיותר פשוט ובלי שטויות שמתקלקלות. אחותי עברה סיוט עם החלונות החשמליים הנתקעים בפולו 2002, אתם יודעים מה זה להיכנס באמצע אוגוסט לאוטו בוער והחלון הקדמי לא נפתח? זוועה! לא שאצלי זה ימנע כי יש 4 חלונות חשמליים, אבל מבחינתי אפשר היה לוותר על שניים מהם בכיף. גם אם היו מציעים לי באותו מחיר את הפולו היקרה יותר עם ה-TSI והטורבו הזה - לא הייתי לוקחת, כי זה דברים שאולי יתקלקלו וכי אני לא מעוניינת יותר בחיים לראות גרר! לגבי המזגן - הוא מתכוון לכפתור שמאפשר לסובב ידני מחם ועד קר, היה לי את הכפתור הזה גם ברכב הקודם, בקיץ חייבים לשים על הקר ביותר כי אחרת המזגן פשוט לא יקרר. את העוצמה מכוונים דרך הרמות 1 עד 4. לכן זה לא באמת בקרת אקלים. בסתיו למשל כשבחוץ קריר אבל אתה לא רוצה ממש להפעיל חימום אז הכפתור הוא יעיל לכוון לטמפרטורה באמצע. בקיץ זה חסר חשיבות. איך אני יכולה לדעת איזה צמיגים יש לי? למה הם ירודים? לגבי הרמקולים- אכן בדקתי ורק שני רמקולים קדמיים פועלים כלומר מאחורה אין רמקולים. זו ממש ממש חוצפה כי כתוב לי בהזמנה 4 רמקולים וכתוב גם במפרט של הדגם באתר פולקסוואגן! אני אלך אליהם שיוסיפו לי שני רמקולים מה זה הרמאות הזאת?! אה ואין לי את המדבקה של מכונית השנה
  23. אז זה בדיוק מה שלא מובן לי... אני כבר שנים נוהגת בתחושה שאסור למשוך הילוכים ולפעמים כשנסעתי בטעות על הילוך רביעי במהירות 100 קמש נניח או יותר והמד סלד היה על כמעט 4000 ממש נלחצתי שאני הורסת את האוטו. ועכשיו בספר הרכב וגם אתם אומרים שזה בסדר למשוך את ההילוכים ויותר מכך אתה אומר בפירוש שזה דרוש לרכב בסוף ההרצה! האם הרכב יהיה חלש יותר אם אני לא אעבור את ה-4000 סל"ד בשום אופן? סליחה על השאלות המפגרות אבל אני באמת לא רואה את עצמי מושכת את ההילוך הרביעי או החמישי למצב כזה של 5000-6000 סלד, אני אהיה משוכנעת ששרפתי את המנוע ואני תכף אצטרך להזמין גרר (:
  24. למרבה המזל, יש מד סל"ד (-: אבל באמת זו הזדמנות בשבילי לשאול משהו שאף פעם לא הבנתי. אני לא עוברת בדרך כלל את ה-3000 בסל"ד, מקסימום 3500. בשביל מה בשעון יש מד עד 7000 סל"ד? מישהו באמת מושך ככה את ההילוכים? מה קורה לרכב אם מושכים ככה? האם זה לא עושה נזק? בספר הרכב כתוב שבתקופת ההרצה צריך להעלות בהדרגה את המהירות והסל"ד עד למקסימום האפשרי. לא משנה שאני בחיים לא אסע 170 קמש וגם לא 150, אבל ההמלצה נראית לי מוזרה ביותר.
  25. אין לי מושג לגבי המדבקה, אני אבדוק אבל לא זוכרת שראיתי משהו כזה. יש אצלי 4 רמקולים, די בטוחה. זה גם כתוב על ההזמנה. אבל הפאביה פחות יפה בעיני (: פעם בשבוע שבועיים? ברכב הקודם בדקתי פעם בחצי שנה בערך, ותמיד אגב היה תקין. למה צריך לבדוק לעיתים כ"כ קרובות? מאוד מרגיז. הייתי מוכנה לשלם בלי בעיה עוד 1500 שקל שישימו כמה פונקציות בסיסיות כמו מד חום מנוע. אני חושדת שזה לא רק חסכון בעלויות. נראה לי שמייצרים היום מכוניות זולות יותר שמראש אמורות להחזיק פרק זמן קצר יותר. בדיוק כפי שמכונת כביסה היום לא מחזיקה 15 שנה כמו פעם וכנ"ל מקרר או מיקסר או כל דבר אחר. אני טועה? אבל נדמה לי שאפשר להתקין בנפרד מד חום מנוע בעלות לא גבוהה. פעם היתה לי פיגו בעייתית ביותר בענייני חום מנוע והתקינו לי עליה מד חום בשלב מסוים. אני אברר. אין בקרת אקלים אמיתית. מזגן רגיל כמו שהיה במכוניות שיוצרו לפני 15 שנה. באמת מוזר שחיצונית הפולו כזו יפה ובפנים היא פשוטה כל כך.
×
×
  • תוכן חדש...