anat444
-
הודעות
247 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי anat444
-
בינתיים קצת מוקדם לחוות דעת, נסעתי רק 150 ק"מ מאז שקיבלתי את הרכב ואני לא נוסעת מעל 100-110 קמש. עלה לי 87K על הכביש כולל המיגון והכל. לדעתי עסקה משתלמת ביותר לעומת ה-TSI שעולה 20K יותר, אבל אני עדיין מחכה לצבור קצת קילומטרז ולבדוק את התאוצה של הרכב בכביש המהיר במהירות קצת יותר גבוהה.. לחלוטין הונאה. אך הסוכן שהוליך אותי שולל הוא לא זה שעליו המלצתי. ביצעתי הזמנה בתחילה דרך הסוכנות בבית אמות בחיפה, שם ראיתי את הרכב בתצוגה, ואחרי שהשלמתי את כל התשלום ביטלתי הכל כי זה היה ממש בלתי נסבל. ואז פתחתי הזמנה חדשה כמה ימים לאחר מכן דרך סוכנות עוז עליה אני ממליצה בחום, הם באמת נהדרים שם. רק שבאותו שלב הגעתי רק בשביל לפתוח הזמנה ולא עלה על דעתי לברר האם הרכב מגיע עם האבזור מהתצוגה כי כאמור הייתי משוכנעת שכן.
-
יש לי רעיון שאולי הוא מופרך, אבל בטריד אין אצל אותו יבואן נהוג לתת מחירון מלא. אולי תמצא מישהו שקונה חדש כמו שלך ותעשה איתו עסקה שהוא יתן את הרכב בטריד אין ואתה בתמורה תתן לו 3-4 אלף שקל ? מבחינתו הוא מרוויח כמה אלפי שקלים חסכון בקניית החדש וגם אתה מוסר את האוטו בקלות.
-
אכן, מבחינת חווית קניית רכב ומכירת הישן עברתי סיוט מהסרטים! ((: למרבה המזל חברי הפורום הנחמדים מאוד עזרו לי בעצות ומידע מועילים. d300 - הרכב הבא שלי?... אני לא מתכוונת לחשוב על זה אפילו ב-3-4 שנים הקרובות (: תודה לכולם!
-
אור, גם כשאני לקחתי את הרכב הקודם שלי לבדיקה הוא יצא ממנה מעולה עם מנוע 100% תקין, ובכל זאת היו כמה דברים קטנים שעלו בבדיקה שרובם נראו כמו כסתח אבל פתחתי על זה בזמנו שרשור בפורום ואמרו לי שבכ"ז אם זו תקלה אמיתית אז מדובר ב-2-3 אלף שקל לתקן. בסוף מכרתי לבנאדם ששילם מה שביקשתי, אבל מראש ביקשתי 2,500 שקל מתחת למחירון. לפעמים שווה להוריד קצת מהמחיר ולמכור. מאוד חבל לפספס בנאדם שכבר הלך לבדיקה ושילם עליה, זה קונה רציני מן הסתם. אם בכל זאת לא הסתדר איתו שווה לך לשלם לו חצי מהבדיקה ושיתן לך את הדוח, כך תוכל להציג לקונים פוטנציאלים ויקחו את הרכב ללא בדיקה נוספת ובלבול מוח בנדון.
-
מה זה אומר שבבדיקה לא התגלו שום ליקויים? כל הדף של הבדיקה כתוב תקין תקין תקין בלי אף כסתח? קיים מכון בדיקה שמוציא רכב בצורה כזו? אולי הוויכוח ביניכם שהיו דברים שנמצאו בבדיקה לא תקינים ואתה טענת שזה כסתח אך הוא רצה להוריד מחיר לא נשמע הגיוני שבנאדם הולך לבדיקה מוציא 500 או 600 שקל, הרכב יוצא מאה אחוז תקין ובמקום לחטוף אותו הוא מוותר עליו כי לא מצא ליקויים ברכב שיאפשרו להוריד מהמחיר את עלות התיקון שלהם.
-
לא מדובר בTSI או DSG, לקחתי את הדגם הכי פשוט 1400 סמק ידני רגיל. זה קרה כמה פעמים. יש מערכת סיוע לזינוק בעלייה אבל זה קורה לי בכיוון ההפוך כשהרכב חונה בירידה. אולי הבלם יד לא מספיק לחוץ אבל אם ככה סימן שיש בו בעיה כי הרמתי אותו הכי הרבה שאפשר ואחרי שהתדרדר התברר שיש עוד טיפה שממש צריך כוח (מוגזם) כדי להעלות אותו. ברכב נורמלי מעלים את הבלם יד כרגיל עד הסוף וזה מספיק. טוב יאללה שטויות. אני אטפל בזה. באסה שכל השרשור החגיגי שלי הפך לפורום טכני (-: לילה טוב וסופשבוע מעולה לכולם.
-
נראה לי שאתה צודק! בספר הרכב אין כלום, או שלא מצאתי כלום. מצאתי בו רק משהו אחד לא קשור שהם כותבים להתניע את הרכב כשהקלאץ לחוץ וזה דבר שלא עשיתי בחיים. אני תמיד על ניוטראל מתניעה ורק אחרי זה שמה קלאץ וברקס וכו. יש לזה משמעות? (לא לעניין ההתדרדרות כמובן, אלא באופן כללי) זה לא לעניין בכלל, בעיקר כי היה לי מזל גדול שלא דפקתי את האוטו ואת זה שעמד לפני. הרכב התדרדר בערך מטר עד שבלמתי כי בכלל כבר לא הייתי עם עיניים על הכביש או רגל על הברקס, לקח לי כמה שניות להגיב... ובלמתי סנטימטרים בודדים מהרכב שעמד לפני). מה שכן, זה קרה בירידה מאוד תלולה (שחניתי בה מאה פעם בעבר בלי בעיה)
-
vladclar - תודה על הלינק. וואו, לא נעים עם רכב חדש להסתבך ככה עם קולות מהמנוע וכו'. אצלי זו נראית בעיה די קטנה ואם לא יסדרו לי את זה אז אלך למוסך רון. אבל הם בטח יסדרו את זה. בגולף שהיתה לי זה לא קרה לי בחיים. אבל זה מזכיר לי פעם אחת יחידה היה לי קטע הזוי ששמעתי צפירות ובלאגן שלם ברחוב, ואז פתאום דופק לי שכן על הדלת וטען שהאוטו שלי חוסם את כל הכביש. ירדתי למטה ואכן הרכב עמד לו חונה באמצע הכביש בנחת. אנשים שם היו בטוחים שאני החניתי אותו שם והשתוללו מעצבים וכמעט נתנו לי מכות. הוא התדרדר בצורה מושלמת מצד המדרכה, בלי לפגוע בשום רכב אחר ופשוט נעצר באמצע הכביש. זה היה מקרה הזוי וחד פעמי כנראה כתוצאה מכך שרכב שחנה לפניו התנגש בו ברוורס וברח וזה גרם להתדרדרות (למרות שעל הרכב לא היו סימני פגיעה כלשהם...) Eily - תודה רבה על ההמלצות! הרכב לא מתדרדר כשהמנוע כבוי, רק כשדולק ורק כשאני מחנה בירידה - כלומר החלק הקדמי של הרכב פונה למטה. בספר הרכב כתוב שזה נורמלי שהרכב יתדרדר "מספר סנטימטרים" עם בלם יד משוך כשהרכב מותנע ועל ניוטראל. רק שאצלי כאמור זה ממש לא מספר סנטימטרים. בכל מקרה תודה לכולם.
-
אני חושבת שרכב טוב ימכר בסופו של דבר, עם קצת גמישות מצידך. אני הייתי מאוד בלחץ אחרי שפרסמתי מודעה ביד2 לרכב הקודם שלי ואף אחד לא צלצל במשך מספר ימים. מרוב שנלחצתי מהעניין החלטתי שאני חייבת למכור רק דרך טריד אין בקניית חדש וזה סיבך לי את העניינים מאוד (כי כל העסקה היתה מבחינתי כפופה לטריד אין במשהו שמתקרב למחירון). בסוף מכרתי את הרכב לבד, והכל בזכות שלט ששמתי על החלון. *כל* האנשים שהתקשרו אלי הגיעו דרך זה שראו את הרכב ברחוב וממש לא דרך המודעה באינטרנט (החניתי אותו ברחוב ראשי בחיפה שכל הזמן עוברים שם אנשים). בנוסף קונים מרגישים את הלחץ של המוכר. אני מכרתי את הרכב לאדם פרטי דווקא אחרי שסגרתי עם טריד אין, ובעצם לא היתה מבחינתי שום העדפה למכור לאדם פרטי. באותה נקודה פתאום צלצלו כמה אנשים פרטיים שמאוד רצו את הרכב (כנראה רצו גם כי בטלפון בכלל לא נשמעתי להם להוטה למכור, כי היתה לי הצעת טריד אין במחיר זהה ביד. אין מה לעשות, כנראה שככה דברים עובדים) והראשון שבא גם חטף אותו על המקום במחיר שביקשתי. חג שמח.
-
אוקי , תודה. אני בהחלט אעשה זאת. באסה. קראתי פה הרבה שרשורים של מקבלי רכבים חדשים ואף אחד מהם לא הלך למוסך יומיים אחרי שקיבל את הרכב ): אבל ממילא אני צריכה לחזור אליהם לאסוף את הגיפיאס. אגב לכל מי שמחפש סוכנות פולקסוואגן בחיפה אני ממליצה בחום על סוכנות עוז שצמודה למוסך עוז בחוף שמן (ובשום אופן אל תתקרבו לסוכנות המרכזית בבית אמות בחיפה!). בעוז הם היו פשוט מקסימים, אי אפשר לתאר את ההבדל ביחס ובשירות.
-
תודה. אוי ואבוי רק אל תשלח אותי למוסך (-: אני בניתי על 3 שנים לפחות לראות מוסך רק בטיפולים... תודה רבה! וחג שמח. הייתי על ניוטראל. ושתי דקות אחכ אחרי שמשכתי באמת את ההנדברקס עד למעלה אז אחותי ובעלה נכנסו לאוטו וכנראה בגלל המשקל (לא שהם שמנים או משהו הרכב התחיל שוב להתדרדר (גם, בניוטראל). זה היה מפחיד. בדקתי את זה גם היום ואותה תופעה. בספר רכב ראיתי שכתוב שעד שהצמיגים משתפשפים קצת אז הבלימה לקויה. אני אראה בימים הקרובים מה המצב, בינתיים אני מחנה רק במישור, לא לוקחת שום סיכון (-:
-
אתמול קיבלתי את הפולו החדשה שלי! כיף גדול לסיום הסאגה המתישה של חיפוש רכב, וכמו שהבטיחו לי - הרכב הגיע לפני החג, וממש תוך שבוע מאז השלמת מלוא התשלום. זו פעם ראשונה שיש לי אוטו חדש חדש וזה מגניב! (-: מדובר בגרסה הידנית, מנוע 1400, ממה שנסעתי בינתיים הוא לגמרי עונה לצרכים שלי ולא נופל מהגולף שהיתה לי קודם 1600 סמק, מודל 2001. סביר להניח שבימים הקרובים אגלה שהפולו החדשה הרבה יותר טובה מהגולף הישנה, אבל בינתיים אני נוסעת מאוד בזהירות ולאט יחסית, עד 100 קמש כדי לא לאמץ את הרכב (ככה כתוב בספר הרכב ל-1500 ק"מ הראשונים, זו המלצה אמיתית או שאפשר ליסוע גם יותר מהר?) אז קשה לי באמת להתרשם מהרכב. קצת התאכזבתי לגלות שאבזור שהיה ברכב תצוגה לא נמצא אצלי ברכב. למשל אין אצלי את הבאגז הנסתר הזה (שזה בעצם מעין פלטה שמתלבשת בתא המטען ויוצרת 2 קומות, כשלמטה אפשר לשים את כל הבלאגן ואז תא המטען נראה נקי וריק). כמו כן לוח השעונים מאוד דל, ואין לי אפילו מד חום מנוע, שזה דבר שהיה חשוב לי. אני לא מבינה למה לא שמים. כנראה שזה הגיוני שהאבזור דל כי לקחתי את הדגם הפשוט והזול יותר, רק חבל שלא אומרים ללקוחות (ושאלתי את זה במפורש את הסוכן ממנו הזמנתי בהתחלה והוא אמר שכל מה שאני רואה ברכב תצוגה זה בעצם הרכב וההבדל היחיד שאני קונה עם תיבה ידנית ולא אוטומטית). הצבע מקסים בעיני, ראיתי אותו בתצוגה על הפסאט, ולא ידעתי אם אכן זה יהיה בדיוק אותו צבע, ובשנייה שראיתי את האוטו - המחשבה הראשונה היתה שהצבע מהמם. משהו שקצת מוזר לי ואני מקווה שזו לא בעיה ספציפית אצלי ברכב אלא תוצאה של זה שהרכב חדש, הוא שהרכב ממשיך להתדרדר כשהמנוע דולק למרות שהאנדברקס משוך בחוזקה עד למעלה. כמעט התנגשתי ברכב חונה בגלל זה כשחניתי לראשונה ליד הבית כי הרמתי אנדברקס הורדתי רגלים מהדוושות ופתאום הוא התחיל ממש להתדרדר למטה (לא סנטימטרים, בערך מטר שלם... למזלי הספקתי לבלום שנייה לפני התנגשות (: הייתי מתה אם הייתי דופקת את האוטו 15 דקות אחרי שקיבלתי אותו. אשמח לשמוע מבעלי פולו אם הם מכירים את הבעיה הזו? אה ומשהו ממש מגניב ברכב הידני שיש לו מערכת לסיוע בזינוק בעלייה כלומר הרכב לא מתדרדר, ממש כמו אוטומט! זה ככה בכל הרכבים הידניים החדשים? ממש הופתעתי מזה! זה נהדר. שורה תחתונה - אני מרוצה מאוד ונראית לי עסקה מצויינת, רכב חזק וטוב תמורת פחות מ-90 אלף שקל. מצרפת שתי תמונות (:
-
לפותח השרשור ויתר האנשים מאיזור חיפה - נסו את סוכנות פולקסוואגן בחוף שמן - סוכנות עוז. הבדל של שמיים וארץ בשירות, באדיבות, ביחס ובאמינות לעומת השירות בסניף בית אמות בחיפה. כותבת מניסיון אישי, הזמנתי רכב דרך הסניף הראשי בחיפה וביטלתי ההזמנה עקב שירות מזעזע שקיבלתי מהסוכן.
-
(-: אוקי תודה. סליחה על שאלותי הטיפשיות, אני לא מתמצאת בזה. שאלה אחרונה - לאליהו אני יכולה לפנות ישירות או שצריך למצוא סוכן ביטוח שעובד איתם? אם מישהו פה ביטח פולו דרך אליהו אשמח מאוד לפרטי סוכן הביטוח.
-
אם כך אז זה נהדר והמון תודה לך!!! (אבל אני בכל זאת לא בטוחה כי במפרט של הרכב לא כתוב בשום מה אימובילייזר מקורי, ויש שם שני עמודים צפופים של כל הדברים שיש ברכב. מאוד משונה). עריכה: גם במפרט של גולף לא כתוב אימובילייזר, ולא הגיוני שגם שם אין. אז כנראה באמת זה פשוט לא כתוב.
-
המון תודה שמוליק! אנסה לדבר איתם. בהפניקס בדק לי הסוכן, אמר שהם רוצים איתוראן. AIG נתנו לי דרך האתר הצעת מחיר כ"כ גבוהה שלא יצרתי קשר טלפוני לבדוק מה אמצעי המיגון. ביטוח ישיר ו-9 מיליון דרשו איתוראן, וכך גם הביטוח של צמפיון מוטורס. אתה מתכוון למי שאמר שקנה פולו וביטח באליהו שהסתפקו באמובילייזר בתנאי שלא גר בקרקע? אני לא בטוחה שהרכב מגיע עם אמובילייזר מקורי. לא אמרו לי על זה כלום ולא כתוב על זה כלום בהזמנה. זה משהו שאני יכולה לבקש שיתקינו לי? בנוסף יש מצב שאני אחשב ע"י חברת הביטוח כגרה בקרקע, זה משהו שהוא נתון לפרשנות (אני קומה 2 אבל הבניין נמוך מהכביש ויש לי כניסה מהרחוב ללא מדרגות) תודה לעוזרים.
-
שלום לכולם, צלצלתי היום לכמה חברות ביטוח אבל לא הצלחתי למצוא אפילו אחת שתסכים לבטח את הפולו שקניתי בלי שאהיה חייבת להתקין בו איתוראן. זה מאוד מוזר, כי הרכב עולה פחות מ-90K והבנתי (מחיפוש בארכיון) שרק רכבים מעל 170K מחויבים באיתוראן. אשמח לדעת אם מישהו כאן הצליח לבטח פולו או אפילו גולף ללא איתוראן SAVE ודרך מי הוא עשה זאת? מעבר לעלות הכספית של התקנת איתוראן ודמי המנוי החודשיים, יש לי בעיה עם עצם הרעיון של איתוראן ולא ממש בא לי שבמאגר כלשהו יהיה מידע על איפה נמצא הרכב שלי בכל רגע נתון. כרגע למרבה הצער זה נראה שאין ברירה וכולם דורשים איתוראן. תודה, ענת
-
מוכר מבקש 6000 ש"ח מעל המחירון, ואני לא יודע לנסח כותרת עניינית
anat444 פרסם הודעה בנושא של iwanttobuyacar בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם אתה חושב שבגלל שמכרתי מתחת למחירון אז אני חושבת שזו חוצפה לדרוש מעל - אתה באמת טועה. אני יצאתי מרוצה ביותר מהעסקה, הקונה שילם לי בדיוק מה שביקשתי, לא ביקש להוריד אגורה והיה הגון ביותר (והיום אף יצר קשר להגיד שהרכב מדהים והוא מאוד מרוצה, ובשבילי זה הכי חשוב, ששני הצדדים יוצאים מרוצים, ומה שזה מוכיח אגב זה שזה היה "מחיר השוק" האמיתי של הגולף שלי - המחיר בו גם הקונה וגם המוכר משוכנעים שעשו עסקה מצויינת). אני לגמרי מסכימה עם מה שאתה אומר לגבי כוחות השוק שעושים את שלהם, ובעצם זה בדיוק מה שניסיתי להגיד, שכוחות השוק היום מובילים למכירה מתחת למחירון, כך לפחות לדעתי, ובהתייחס לרכבים רגילים, וככל שהרכב יותר ישן ככה יותר קשה לקבל עליו מחירון ובטח שמעל למחירון. זה פחות עניין של לא בסדר ויותר עניין של לא ריאלי, שוב, לדעתי, מניסיוני. אני קוראת את הודעתו של פותח השרשור ורואים על פניו שהוא נדלק בטירוף על הרכב הספציפי ומתבאס מהמחיר, לדעתי אם הוא יקח סיכון ויחכה שבוע-שבועיים, המוכר ירד לקרקע. עריכה: ליאור- בוודאי שדעתי היא רק דעתי. זה הניסיון שלי, לך יש ניסיון אחר - מקבלת. -
מוכר מבקש 6000 ש"ח מעל המחירון, ואני לא יודע לנסח כותרת עניינית
anat444 פרסם הודעה בנושא של iwanttobuyacar בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מאוד פשוט, זה רכב ישן, זה רכב של 8 שנים על הכביש. אתה לא יכול ברכב כזה לבקש מעל מחירון ולהגיד רגע אני רוצה תוספת על הצבע המטאלי, על חיישני רוורס ועל זה שעשיתי טיפול. שוק המשומשות הישנות (ו-8 שנים בעיני זה ישן) נמצא היום במצב מאוד לא פשוט. בעבר מכרתי מכוניות ישנות וקיבלתי עשרות טלפונים בשנייה שעלתה המודעה, היום שומעים מיותר ויותר אנשים שלא מקבלים אפילו טלפון אחד במשך שבועות. מהניסיון שלי ועוד של 2 אנשים שמכרו החודש רכב משנים 2001-2003 אני אומרת לך שלא היה פשוט למכור, וכולנו מכרנו מתחת למחירון למרות שמדובר ברכבים טובים שמורים ומבוקשים. אבל כל אחד רשאי לדעתו וזכותך לחשוב אחרת. לא צריך להתעצבן. -
מוכר מבקש 6000 ש"ח מעל המחירון, ואני לא יודע לנסח כותרת עניינית
anat444 פרסם הודעה בנושא של iwanttobuyacar בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אין סיבה לשלם מעל מחירון על רכב משנת 2003, עם כל הכבוד המחירון של יצחק לוי גם ככה מאוד גבוה יחסית למחירי השוק של מכוניות ישנות, כי היום יש את המכוניות החדשות הקטנות והזולות שלא היו פעם. הרבה מאוד עסקאות מתבצעות היום מתחת למחירון, גם למכוניות שמורות מטופלות ומבוקשות. אני מכרתי השבוע גולף משנת 2001, ב-2K פחות מתחת למחירון למרות שהרכב היה שמור ביותר ויד ראשונה. לא הרגשתי שקיבלתי סכום נמוך, ויותר מזה לי עצמי המחירון של יצחק לוי נראה לי קצת מוגזם. נראה שנדלקת על הרכב, אבל תן למוכר שבוע-שבועיים-שלושה להמשיך לקבל כמעט אפס טלפונים (המודעות ביד2 הניבו לי אפס טלפונים, כל מי שהתקשרו היו כי ראו את הרכב ברחוב עם מודעת חלון) - ומהר מאוד הוא ירד לקרקע ויוריד את המחיר. מעבר לזה בנאדם שמבקש 6K מעל מחירון על רכב משנת 2003 לדעתי הוא באמת חוצפן ורודף בצע ולא הייתי קונה מאדם כזה. אבל זו אני (: -
איך נוהגים בצורה חסכונית יותר? אני בעבר נסעתי די מעט וגם מחירי הדלק לא היו כמו היום, כך שמעולם לא הטרדתי את עצמי בשאלה הזו. היום אני נוסעת הרבה יותר וזה הפך לשיקול. השאלה אם נניח אני נוהגת ליסוע בכביש פתוח על 120 קמ"ש ולא על 90 קמ"ש שזה כנראה הכי חסכוני, האם רכב עם מנוע 1600 יהיה חסכוני יותר מ-1400 (שכביכול יתאמץ יותר כדי ליסוע על 120)?
-
ההבדל בן 11 ל-14 (ק"מ) הוא מוחשי ויותר ברור מאשר 7 ליטר למאה ק"מ. הרי רוב האנשים לא נוסעים כל יום בדיוק מאה ק"מ והנתון כמה דלק יצרכו בנסיעה של 100 קמ לא אומר להם הרבה ונדרשת המרה בראש לתחשיב אחר שיאפשר להבין. כשאומרים לך שהרכב צורך ליטר אחד דלק בנסיעה בת איקס ק"מ - הרבה יותר פשוט להבין ולהשוות בין רכבים. מצד שני אני מסכימה שיותר הגיוני לחשב בצורה שמפיקה מספר נמוך לרכב חסכוני. אבל ממתי חברות מסחריות עושות מה שהגיוני? השיקול הוא תמיד מה שימכור הכי הרבה.
-
אם העסקה שלך כוללת טריד אין זה אומר שהם גם בכל 1 לחודש מקזזים לך את מחיר הטריד אין שהוצע בגלל הפרשי מחירון? תהיה לך בעיה אם הרכב לא ימסר עד הטסט, זה יאלץ אותך למסור להם אותו שבוע קודם (או יומיים קודם), זה הרי לא רק עניין האגרה, לך תדע מה ימצאו בטסט וכמה יעלה לתקן.
-
אפשר להניח שזו בדיוק הסיבה למדוע עברו לרשום כך את נתוני צריכת הדלק ולא בדרך הפשוטה שהיתה מקובלת קודם - כדי לבלבל את האנשים ומתוך הנחה שיש הרבה אנשים שלא ידעו איך לחשב ויתעלמו מהנושא הזה בכלל (:
