anat444
-
הודעות
247 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי anat444
-
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון למתעניינים: הרכב יהיה מוכן בשעות הקרובות - אני אלך לאסוף אותו ואראה מה בדיוק הוחלף. הנזק 2,385 שקל. בינתיים גם בפולקסוואגן (ששלחו אותי לקומפיוטסט בטירת כרמל) וגם בסקודה (שאני מתלבטת אם לקנות מהם רכב בסוף ולא את הפולו) - בהלם ממה שקרה. בשני המקומות אמרו לי שאין דבר כזה שבוחן יוצא על דעת עצמו לסיבוב בשכונה עם הרכב. הם פשוט בשוק. בדקתי גם בחוק, בתקנות התעבורה כתוב שבעל הרכב יהיה נוכח בעת בדיקת הרכב. ובחוק אין שום זכר לנסיעת מבחן. בסקודה הם בכלל היו בהלם לשמוע גם מכך ששלחו אותי לטירת כרמל לקומפיוטסט האלה, ואומרים שזה מאוד תמוה כי אוטו דיל (וסקודה ופולקסוואגן עובדים שניהם עם אותו טרייד אין - אוטו-דיל) - שולחים תמיד למ.מ.מ. בקיצור חבר'ה - אמרתי ואומר זאת שוב - כשאתם עושים בדיקת קנייה ואחרי הבדיקה הממוחשבת רואים את הבוחן יוצא ברוורס, מיד תזנקו עליו, תשכבו על המכסה מנוע אם צריך, ואל תתנו לו לצאת "לנסיעת מבחן". ואם בכל זאת זה קרה לכם - פנו אלי ונגיש תביעה ביחד. אני לא אוותר להם על רבע גרוש, ואם נדמה להם שהסיפור יגמר בזה שיחזירו לי את הכסף ששמתי במוסך אז יש להם טעות מרה. עוגמת הנפש שלי, הסיוט שעברתי, החופש מהעבודה - כל אלו שווים הרבה מאוד כסף ואני אקבל פיצוי גם עליהם. כמה שאלות נוספות למבינים במכונאות רכב: אחרי שהבוחן הפראי חזר מהסיבוב בשכונה ותיבת ההילוכים לא הגיבה יותר, אז בוחן אחר שהיה שם (ואמר שהוא עבד בצמפיון במשך 18 שנה) הציע קודם כל לתת לאוטו להתקרר, כדי להרגיע את הקלאץ ואמר שיתכן שזה יפתור את הבעיה. בארכיון הפורום ראיתי המלצה כזו שניתנה למישהו שסיפר שהוא "טחן את הקלאץ" באיזה ניסיון חנייה לא מוצלח על מדרכה וחשב שהרס אותו, כשאותו בחור סיפר שרק חודש קודם החליף קלאץ (כלומר המסקנה שלי היא שאפשר להרוג גם קלאץ חדש אם מתנהגים בפראות). אחרי המתנה של כחצי שעה וכשראו שזה לא עוזר, אותו בוחן (לא זה שנהג ברכב) אמר שאולי בגלל הנהיגה הפרועה של הבוחן נכנס אוויר שם למערכת ובגלל זה התיבת הילוכים לא מגיבה. הוא העלה את הרכב על המתקן הזה שלהם, פתח איזה מסנן ושחרר שמן שהיה שם ושם שמן חדש. הוא היה משוכנע שזה יפתור את הבעיה, כי אמר שככה האוויר יצא החוצה והכל יעבוד. למרבה הצער גם זה לא עזר. אחרי עוד שעה, הוא נכנס לאוטו ואמר שכדי לשחרר את האוויר אז צריך לתת לחיצות חזקות על הקלאץ. ופה מתחיל הקטע המדאיג: הוא פמפם את הקלאץ מאוד מאוד חזק, 5-6 פעמים כל פעם (לחץ ושחרר, לחץ ושחרר) ואמר שאחרי כמה מכות כאלה התיבת הילוכים חוזרת להגיב, ואף הציע לי לנסות ליסוע ככה הביתה. הוא אמר שתהיה לי בעייה בעלייה כי האוטו לא יסחב אבל שאני אעשה את התרגיל הזה של ללחוץ אלף פעם על הקלאץ ואז לנסות ליסוע. כמובן שאני לא הסכמתי בשום אופן ולכן הוזמן הגרר ושאר הסיפור ידוע. הגרר אמר לי שמזל שלא ניסיתי ליסוע ככה כי הוא בקושי הצליח לכוון את הרכב ולהעלות אותו על הגרר מרוב שלא ניתן היה לנהוג בו. אני מספרת את כל זה במטרה שאם יש פה מכונאי שמבין בזה, אם יוכל להסביר לי מה בדיוק ניסה הבוחן לעשות, ואם יתכן שדווקא הפעולות האלה שהוא עשה - עוד יותר הרגו את הקלאץ עד שהוא מת באופן סופי? תודה ענת -
טויוטה יאריס 2009- ריח שרוף בזמן נסיעה.
anat444 פרסם הודעה בנושא של matanfr בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוי ואבוי, איך דברים כאלה קורים ברכב חדש - שנתיים על הכביש, ועוד בטויטה יאריס שאומרים עליה ש"היא לא רואה מוסך אפילו 9 שנים רצוף", ועוד אחרי שכתבת שכבר היתה לך תקלה בתיבה הרובוטית. מאוד מטריד ולא לעניין. בשביל מה לקנות רכב חדש אם אין איתו אפילו 3-4 שנים של שקט מתקלות ורק טיפולים שוטפים במוסך מורשה?! -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המכון בדיקה אכן חשב שיש לו עסק עם איזו אהבלה שיוכלו לנפנף, אבל אני לא כזאת פראיירית ולמרות שאני לא מבינה הרבה במכונאות רכב, לצערי יש לי קצת הבנה בנוכלים ורמאים, וגם כמובן בזכות העצות המועילות שקיבלתי בפורום מהאנשים הנהדרים שיש פה, האוטו כבר הועבר באמצעות גרר למוסך, ויש באמתחתי מספר ראיות מאוד מעניינות שלדעתי מוכיחות בקלות מי באמת גרם לנזק... (: (אני לא יכולה לפרט כרגע כמובן בפורום פומבי, אבל בבוא היום אספר את הסיפור המלא) מחר האוטו יצא מהמוסך. -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדיוק כך! ולא רק זאת, אלא ששאלתי היום 4 מוסכניקים שונים מהם הסימנים של מצמד בלוי שעומד לסיים את חייו, וכולם נתנו לי סימנים אשר חד משמעית לא היו ברכב שלי. לא היתה לי בעיה בזינוק בעלייה, לא הרגשתי שהאוטו לא סוחב בעליות והטורים עולים, להפך, במודעה שפרסמתי למכירת הרכב כתבתי דבר אחד על הרכב וזה שהוא עוקף את כולם בעליות... אם הייתי חושבת שיש אפילו ספק קל שבקלים שפשוט במקרה המצמד גמר את חייו דווקא בידיים של הבוחן ואם לא הוא זה היה קורה לי, היום, אתמול או אפילו בחודש הבא, לא הייתי מבקשת מהם כלום. בניגוד לאופן ההתנהלות שתואר של המכון ובוחניו - אני בנאדם אמין ולא מחפשת אף פעם לגלגל אחריות על צד שלישי. אני שבה ומזהירה את כל חברי הפורום שכל הסיפור הזה קרה לי בקומפיוטסט בטירת כרמל, תסיקו את המסקנות שלכם בעצמכם... מעניין מאוד. לא ידעתי שבין חברי הפורום יש מנהלי מכוני בדיקה. אני אשמח לדעת מאיפה נולד הנוהג הזה שבוחן לוקח רכב ל"נסיעת מבחן", למה זה לא כתוב באתר קומפיוטסט שמפרט את השלבים השונים לבדיקת רכב לפני מכירה/קניה, וגם איפה בעצם בדוח הבדיקה באה לידי ביטוי ההתרשמות האישית של הבוחן? כלומר מה בדיוק זה משרת (חוץ מאשר התאווררות קלה של הבוחן ודגימה של מספר נרחב של רכבים, שאין לו שום אחריות לגביהם והוא יכול לבד בלי שאף אחד רואה לקרוע להם את הצורה במשך מספר דקות, כי אולי הוא בדיוק שוקל לקנות רכב ורוצה לדעת מה יחזיק הכי הרבה זמן... או סיבה דומה אחרת? וגם - איך זה שכשעשיתי טסט לרכב (אני תמיד הולכת למ.מ.מ) הבוחנים תמיד אומרים שהם לא יכולים לעשות את הטסט במקום בעל הרכב, כלומר בעל הרכב חייב לנהוג ברכב במהלך כל הטסט, כי אין להם ביטוח וזה אסור. מעניין שיש כללים מאוד שונים לגבי בדיקת מכירה/קנייה בקומפיוטסט טירת כרמל, ושאפילו לא צריך את אישור בעל הרכב בשביל לקחת אותו לסיבוב בשכונה. לבוחן החוצפן יש מזל שהוא בנהיגתו הפרועה רק גרם נזק ממוני ולא חלילה הרג בנאדם. -
אתה רציני? זה מחיר פצצה שאין דברים כאלה הם הציעו לי על אותו רכב 104 על הכביש בכלל לא ידעתי שיש דבר כזה הנחת מזומן! זה נהוג גם בסוכנויות נוספות? וגם הטריד אין נשמע לי הוגן ביותר לרכב שנמצאו בו פגיעות בשלדה בקיצור אנא הסבר איך הצלחת בדיוק להוציא מהם 15 אלף שקל הנחה נוספת מעבר להנחה הגדולה שהם נתנו? עריכה: טוב כנראה שלא הבנתי אותך. הרכב עלה לך 89K בניכוי הטריד אין? כלומר 103 בסה"כ? זה נשמע יותר הגיוני
-
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה בדיוק העניין. שזה רכב ידני ואני תמיד מאוד עדינה עם ההילוכים. הבנאדם היחיד שאפשרתי לו לנהוג ברכב שלי זה רון ממוסך רון. אני אשוב מחר לעדכן מה נסגר. בסה"כ אני אומרת לעצמי שזה רק כסף, וגם אם אשלם עכשיו מחיר יקר על הנזק שהבוחן הזה גרם - אני אקבל כל שקל בחזרה כי אני לא מתכוונת לוותר להם. אשוב לעדכן אתכם גם אחרי שאקבל את כספי בחזרה (: תודה מקרב לב לכולם, שוב. ולילה טוב. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
(-: אולי אתה צודק.. האמת חוץ מעניין המצמד האוטו באמת יצא יפה מאוד לדעתי מהמכון בדיקה. הם אומנם סימנו לא תקין, לא תקין, לא תקין, אבל בפירוט היתה נורה קדמית אחת שרופה, ריפוד בלוי (הם לא ממש הצליחו להראות לי מה בלוי בו, אבל גם לא התעקשתי אחרי מה שעברתי אצלם בכלל לא היה אכפת לי מה הם כתבו), חסר סמל קדמי של פולקסוואגן (יש לי אותו בבגאז, הוא נפל) וכתבו שבלימה איטית (זה הדבר היחיד שיש לו משמעות מבחינתי). שלדה, צמיגים, מצבר, הילוכים, משאבות, זיהום, מערכות בטיחות וכו' - הכל יצא 100% בבדיקה. מוסך רון (הנהדר והמומלץ!) מטפל לי ברכב קבוע כבר כמה שנים טובות, והוא כל הזמן אומר שאני ממש פראיירית לרצות למכור כזה רכב כי יש לו מנוע שהוא כמו חדש. מצד שני אחרי הסיוט שעברתי היום במכון בדיקה, בא לי שכל זה יהיה כבר מאחורי, שיהיה לי רכב חדש ולא לראות מוסך או מכוני בדיקה בכמה שנים הקרובות... -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מרגע שהבנתי שלבוחן בכלל לא היתה זכות לפי חוק לקחת את האוטו שלי לסיבוב בשכונה - אני כבר ממש לא מודאגת, הם ישלמו כל גרוש ממה שיעלה לי התיקון, גם אם זה יכלול קלאץ + מייסב לחץ + כל רכיב אחר שקשור לתיבת הילוכים ולקלאץ שהם הרסו. אני חושבת שגם סוכנות פולקסוואגן ששלחה אותי לקומפיוטסט בטירת כרמל היא אחראית במידה מסוימת. מצופה מהם הרי לבחור במכון בדיקה איכותי שפועל על פי חוק, ועם כל הכבוד, בוחן שמסיים בדיקה ידנית וממוחשבת, מתניע, דופק רוורס ויוצא בדהרה לסיבוב מבלי לקבל אישור או לבקש רשות, מבלי לבדוק שיש ביטוח, מבלי לוודא שאני אולי רוצה להצטרף לנסיעה הזו - זו פשוט שערורייה - ומבחינתי גם פולקסוואגן אחראים, כי הם שלחו אותי למכון בדיקה הזה דווקא. -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה לכולם על שלל העצות המועילות. אני מקווה שזה יסתדר מחר, בכל מקרה אשוב לעדכן. שימו לב כשאתם הולכים לבדיקות קנייה/מכירה - אסור לתת לבוחנים פרועים לעלות על הרכב ולהפליג לדרכם (חוצפה! אני עדיין רותחת על זה. פעם ראשונה בחיים שלי שאני שומעת על בוחן שיוצא לסיבוב על רכב בלי לבקש רשות). בכל מקרה, עורכי דין במשפחתי לא חסר, כך שבקטע הזה אני כלל לא דואגת, אך אני מקווה שזה יסתדר גם ללא עזרתם. ראו מה מצאתי באתר של קומפיוטסט, תיאור של בדיקת רכב לקנייה והשלבים השונים, הפלא ופלא אין פה שום זכר לזכותו של הבוחן לקחת את הרכב לסיבוב!! כתוב "בדיקת בוחן חזותית" וכן בדיקת מחשב ב-ל-ב-ד. זה גם הגיוני שאסור לבוחן להוציא את הרכב לסיבוב בשכונה, הרי מאיפה הוא יודע אם מותר לו בכלל לנהוג ברכב? אולי יש ביטוח לנהג בלבד? ואם תעצור אותו משטרה או חלילה הוא יעשה תאונה ומישהו יפגע? ונניח שהרכב כלל אינו מבוטח... אין סיכוי שבעולם שמותר לבוחן לקחת רכב לסיבוב (הוא לא נסע איתו בתוך המתחם של מכון הרישוי, הוא יצא לכביש הראשי ונעלם לו במהירות עם הרכב!) זה חמור מאוד. בחרת רכב שמצא חן בעיניך? בוא אלינו לקומפיוטסט ונבדוק אותו במכשיר ה-VCT, המכשירהממוחשב והמשוכלל היחיד בעולם לבדיקות רכב. הבדיקה תבוצע בארבעה שלבים: א. הרשמה במשרד, שבסופה יוזנו נתוני הרכב למחשב המרכזי ויגיעו לכל עמדות הבדיקה. ב. בדיקת בוחן חזותית. ג. בדיקת מחשב ה- VCT, שבסיומה ישלחו תוצאות הבדיקה אוטומטית למחשב ויונפק דוח צבעוני ומפורט של 8 עמודים. ד. הבוחן שבחן את מכוניתך ישב איתך במשרדו ויסביר את המצב המדויק של המכונית הנבדקת. לאחר שמיעת ההסבר, באפשרותך לקבל במשרד הראשי הערכת מחיר מומלצת לרכב. רק בקומפיוטסט תקבל תעודת אחריות לשישה חודשים על תוצאות הבדיקה, לפי תנאי האחריות המודפסים בגב עמודי הבדיקה. בהצלחה, צוות קומפיוטסט ישראל -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה. זה בדיוק מה שאעשה. אני אבדוק מה מציעים בפולקסוואגן כלומר כמה ירידת ערך הם קובעים לי בגלל הבעיה בקלאץ, אבל מניחה שהם יורידו לי כפול מאשר לגרור למוסך שלי ולתקן את זה. אם הם לא ישלמו את מחיר התיקון אני פשוט מאוד אתבע אותם. אין שום בעיה. ואכתוב את דעתי המלאה עליהם בפורום ואפנה לסוכנות האם של קומפיוטסט ולכל מי שרק אפשר וראוי, בכדי לקבל את מה שמגיע לי. פשוט חוצפה שלא תאמן. התנהגות פרועה, אין דברים כאלה. המון תודה לכל המגיבים. עזרתם לי מאוד מאוד. ענת -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני לא שילמתי את הבדיקה, פולקסוואגן שלחו להם בפקס איזה טופס התחייבות כנראה, הם משלמים את הבדיקה. נכון שמתישהו בטח היה מתקלקל הקלאץ, אבל אני נכנסתי היום למכון בדיקה כשממנו הייתי אמורה ליסוע למסור את הרכב לטרייד אין, כלומר זה שהקלאץ היה אולי זקוק להחלפה בעוד 30 אלף ק"מ, זה ממש לא משהו שהיתה לו איזושהי השפעה עלי... הבעיה שלי כרגע היא שבכלל לא ברור לי האם הבעיה היא בקלאץ עצמו או ברכיבים הנלווים או גם וגם אני צריכה לגרור את הרכב מהקומפיוטסט למוסך, ואם יתברר שזה בכלל לא הקלאץ, אז הם כבר כתבו לי בדוח בדיקה שהקלאץ פגום כלומר יורידו לי על זה בטריד אין. פשוט לא יאומן, בעיקר שהכל בגלל הנסיעת מבחן הזאת, ובדקתי עם כמה אנשים שהלכו לקומפיוטסט לאחרונה ואף אחד מהם לא עשו לו נסיעת מבחן של בוחן. אין לי מושג למה אצלי הוא החליט לעשות, ובאיזו זכות ביצע אותה בצורה כזו פראית. איך אנשים סומכים על המכונים האלה ומפקידים בידיהם את הרכבים? -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה הכוונה לא מרוצה מהסוכנות ששלחה אותי לשם? תראה הם לא אשמים, אני מניחה שדברים כאלה קורים, אם כי מן הסתם הם יכולים להימנע אם הבוחנים יהיו פחות פראי אדם. אני נוסעת באוטו שלי כבר שנים ולא ראיתי לאחרונה שום רבע בעיה בקלאץ. מה שהיה מגעיל הוא שהבוחן עצמו שגרם לנזק היה זה שהכי התנער, וטען שפשוט הקלאץ בלוי. כל החבר'ה האחרים שם אמרו לי שברור להם שזה קרה בגללו וניסו שם 3 שעות להבין איך הם מסדרים את הבעיה. הבעיה עם להגיע להסדר עם הסוכנות היא שאם אני אלחיץ אותם עכשיו שהרסו לי את האוטו הם יקרעו אותי במחיר!! הם יורידו לי אלפי שקלים מערך האוטו שזה אולי יותר ממה שעולה תיקון, וזה עוד לפני הורדות על דברים אחרים (חסר סמל, נורה שרופה ועוד כמה קשקושים שכתבו שם בדוח) קומפיוטסט בטירת כרמל. -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הפקידה שם אמרה לי שאכן יש להם ביטוח ואין להם בעיה להפעיל אותו אבל אני אצטרך לשלם "השתתפות עצמית אלף דולר"! כששאלתי מאיפה המציאו את האלף דולר האלה, היא טענה שזו המדיניות שלהם ובכל מקרה אמרה לי שבכלל אני לא יכולה לפנות אליהם כי מבחינתם אני לא מזמינת הבדיקה, אלא המזמין הוא פולקסוואגן, שמהם אני רוכשת רכב חדש ושלחו אותי לבדיקה. בחיים לא קרה לי דבר כל כך הזוי! זה נראה שבאמת אצטרך לממן תיקון ואחר כך לתבוע אותם ולרדוף אחריהם שנתיים עם זה, והם יטענו שפשוט בלאי טבעי ולך תוכיח שלא. להביא שמאי שיבדוק את הרכב יעלה לי בטח כמו עלות התיקון עצמו. אוף אוף אוף, אני לא כותבת בינתיים את שם המכון כי אני רוצה שהם ימצאו לי פתרון, הרכב שלי אצלם כרגע. ברגע שזה יפתר אני אשוב לעדכן פה בכל הפרטים המלאים. אני מבטיחה. הקטע הכי הזוי הוא שאחותי עשתה אצלם בדיקה לרכב לפני שבוע והזהירה אותי שהם מפחידים שם והיא ממש חששה שהם הולכים להרוס לה את האוטו... כשנכנסתי אליהם היום אמרתי להם בפירוש שאני מבקשת שיהיו עדינים כי אני מאוד שומרת על הרכב שלי וממש פחדתי שהוא יהרס שנייה לפני שאני מוכרת... הבדיקה יצאה לדבריהם בסדר גמור, כתבו לי לתקן ריפודים ולהוסיף סמל לרכב. ואז לפתע הבוחן יצא לנסיעת מבחן וחזר עם כל האוטו במצב קטסטרופאלי. בחיים לא הייתי מאפשרת לו לצאת לנסיעת מבחן בלי להצטרף אליו אילו הייתי מספיקה בכלל להגיב לפני שהוא שם גז ודהר משם. המצחיק הוא עוד שבדוח הבדיקה כתוב שההילוכים בסדר, רק אחרי שהם סיימו את הבדיקה הממוחשבת והוא חזר - כל תיבת ההילוכים לא מגיבה יותר!! -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה אז מדבריך משתמע שהקלאץ עצמו לא צריך החלפה אלא רק הדיסקית? אבל הם כתבו לי בדוח בדיקה שהכל תקין ורק הקלאץ להחלפה מה עושים?? אני ממש לא יודעת מה לעשות הרכב אצלם (בטירת כרמל), המוסך שלי בתל אביב, והייתי אמורה בכלל למסור מחר או מחרתיים את הרכב במסגרת הטרייד אין! אני לא יודעת אם אפשר לקחת את הרכב כמו שהוא!!! אני לא לוקחת סיכון לנהוג בו! צריכה גרר אני לא אביא להם את האוטו על גרר! זו בדיחה!!! הם יקרעו אותי בטרייד אין יורידו לי פי ארבע מעלות התיקון (אני טועה?) במכון בדיקה הם הציעו לתקן לי בעצמם את הרכב, להחליף קלאץ, כנראה במימון חלקי שלהם . הבעיה שאני פשוט לא סומכת עליהם אחרי מה שהם עוללו! אוף איזה בלאגן -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המון תודה על התגובה המהירה! המשפט שלך נקטע באמצע: כתבת "מה שקרה אצלך כנראה הוא..." וזהו (: בכל אופן, חד משמעית לא היתה לי שום בעיה כזו. לא היתה בעיה בזינוק בעלייה, בכלל בכלל לא, ואני גרה בחיפה אז כל הזמן נוסעת בעליות וירידות. מה הכוונה קלאץ מחליק? לפי התיאור שלך אני חושדת שאולי הבעיה היא בכלל לא בקלאץ אם ככה... כי ממש לא היו סימנים כאלה קראתי התשובה המלאה שלך. שוב המון תודה!!! אז אתה מציע לי לגרור את הרכב למוסך שלי? (שזה מוסך רון בתל אביב) כי כרגע אני בבעיה, מפני שבכל מקרה בדוח בדיקה הבדיקה של הקלאץ הם כתבו שהוא פגום ולהחלפה וממילא יורידו לי על זה בטריד אין אז למה לתקן אם ככה? אם אני מתקנת אני משלמת כפול! גם למוסך וגם הטריד אין יוריד לי על זה לא יודעת כמה -
שלום לכולם, אני אשמח לכל יעוץ, ממש בבעיה כרגע. אני מוכרת רכב מסוג גולף ידני במסגרת טרייד אין מול היבואן, הלכתי היום לעשות בדיקת הרכב במכון ספציפי שהופניתי אליו במסגרת הטריד אין, הרכב היה בסדר גמור, לפתע ראיתי שהבוחן שם גז ודוהר משם עם האוטו, החבר'ה שם טענו שזה רגיל ותמיד הבוחן עושה נסיעת מבחן. (הוא באמת יצא משם בדהרה, אני לא נוסעת ככה בחיים) אחרי בערך 7-8 דקות הבוחן חזר כולו לחוץ ומבוהל, אמר שיש בעיה ברכב, הוא לא מצליח להעביר הילוכים מסתבר שהתיבת ההילוכים נתקעה, אי אפשר להעביר יותר הילוכים, אחרי בערך 3 שעות שהם ניסו להבין מה קרה בנסיעת הזו וניסו לפתור את הבעיה - התברר שמדובר בקלאץ, הלך הקלאץ. דיברתי עם המוסך שלי שאמר לי שכנראה הם פשוט התפרעו על האוטו ולכן הלך הקלאץ. הם במכון רישוי לקחו חלקית אחריות, כלומר הבינו שמן הסתם הגעתי עם אוטו תקין, אבל טענו שהקלאץ כנראה היה בלוי כבר קודם לכן וזה פשוט במקרה קרה כשהבוחן נהג ברכב... בינתיים האוטו נשאר אצלם עד מחר, כרגע לא נתנו שום פתרון. אני באמת לא יודעת אם הקלאץ היה לקראת סיום חייו או לא (איך אפשר לדעת את זה? יש איזה סימנים לקלאץ חלש? האוטו נסע מצויין קודם לכן). בכל מקרה, אני בסה"כ באתי אליהם לקבל דוח על מצב הרכב כדי לקבל הצעת מחיר סופית מהטריד אין, ומבחינתי הם אלה שהרסו את הקלאץ. אני לא יודעת איך אפשר להוכיח זאת, אבל זה יותר מידי צירוף מקרים שהרכב התקלקל בידיים של הבוחן וזה ממש לא קשור אליו... בקיצור - מה אני עושה עכשיו? בדוח הבדיקה של הרכב הוא יצא תקין כמעט לגמרי, למעט הקלאץ. אבל האוטו לא נוסע, עד שלא יוחלף קלאץ... תודה ענת
-
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חלילה, שום דבר חריג, יד ראשונה, ללא תאונות אפילו ללא שריטות, קילומטרז נמוך (140 אלף), ובגלל שבעבר עשתה בעיות הוחלפו בה כ"כ הרבה דברים שכיום מדובר ברכב כמעט חדש. הוא נוסע מדהים, כל פעם שאני נוסעת בה אני שואלת את עצמי מה עובר לי בראש שאני כ"כ נחושה לשדרג בחדש... ואף על פי כן - לא קיבלתי הצעות רציניות למעל 30 אלף שקל בינתיים. האמת זה הגיוני בעיני כי כמה שהרכב שלי מעולה, גם אני לא הייתי משלמת 40 אלף שקל על רכב שהוא עשר שנים על הכביש. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני מונעת מרצון לחסוך 20 אלף שקל, תקרא לזה אגו, או איך שתרצה, בשבילי זה 20 אלף שקל שישבו לי בחשבון הבנק הפרטי ולא בחשבון של טויוטה. אגב הרובוטית לא רציתי אותה מההתחלה. אני התכוונתי לרכוש את הידנית. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ואגב אני מציעה לכולם לבדוק בשבע עיניים ולא להאמין לאף אחד, כי בסוכנויות טענו שהמחירון של הרכב שלי הוא 37.5 ולא 39 כפי שטענתי, והאמנתי להם. אבל בדקתי שוב וגיליתי שעבדו עלי או שהם לא יודעים לקרוא את המחירון. הרכב שלי במחירון הוא 39.6. זה לא כזה משנה כי ממילא אחרי בדיקה בטח יורידו לי, אבל לפחות יורידו מה-39.6 ולא מה-37.5. מעניין אם הסוכנויות היו טועות גם בקריאת המחירונים שלהן עצמן, והיו מפחיתים לי ככה בטעות 2000 שקל ממחיר הרכב שאני רוצה לרכוש, כי הם מבולבלים או לא יודעים לקרוא מחירון... -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
פראיירים לא מתים - הם רק מתחלפים. אם אתה קונה רכב ולא את ההטבות - שיבושם לך. אני כמעט נפלתי למלכודת של לקנות טויוטה יאריס ב-100 אלף שקל, לתת להם את הרכב שלי ב-30 אלף ובעצם להוציא מהכיס 70 אלף שקל להשלמת העסקה. בסוכנויות אחרות הציעו לי רכבים די דומים ב-90 אלף שקל ויתנו לי מחירון מלא על הרכב שלי, כך שאני בעצם מוציאה מהכיס רק 50 אלף שקל. חסכתי 20,000 שקל בזכות זה שהתעקשתי כן לקנות גם הטבות. פראייר מי שמסכים לקנות רכב במחירון מלא ולמסור רכב לסוכנות תמורת חצי ממחירון. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה אלעד! תראה, למעשה כן חתמתי איתם על מסמך כי פתחתי הזמנה ונתתי 2000 שקל, אבל מותר לבטל בתוך 14 יום ולקבל כל הכסף חזרה, אז מבחינתי הכל עדיין פתוח. (אני די מטומטמת כי גם בטיוטה השארתי צק מקדמה של 2000 שקל והתחרטתי, אבל הם יחזירו לי את הכסף תוך 14 יום). הסיבה שנתתי מקדמה לפולו היא כי אני רוצה מחר ללכת לבדיקה לגבי הטריד אין ולא לחכות עם זה ובשביל זה חייבים מקדמה. הבדיקה לדעתי תהיה תקפה גם אם בסוף אקנה סקודה (כי שניהם דרך אוטו דיל). אני לא צריכה מימון, זו לא בעיה בכלל, לא מהם ולא מהבנק. חסכתי ויש לי את מלוא הסכום הדרוש. מה שכן, אני מאוד לחוצה לגבי הטריד אין. הרכב שלי במחירון "שווה" 39 אבל אין מצב שבעולם שאקבל הסכום הזה. הוא מתפרסם כבר כמעט שבועיים בלוחות, קיבלתי כמה הצעות לקחת אותו מיד במזומן אפילו בלי בדיקה ב-30K אבל לא גרוש אחד יותר. על פולו (ועל איביזה, אבל היא ירדה מהפרק) הציעו לי 37.5 בטרייד אין. אז ברור שמבחינתי זה קריטי, כי אני מרוויחה כאן 7,500 שקל נטו + הנוחות של הטריד אין. אני לחוצה למכור ולקנות, לא מרגישה כבר שקטה ליסוע ברכב הישן, לא שיש לי סיבה, אבל הוא כבר מזמן לא עשה בעיות ואני מפחדת שדווקא בימים אלו במן מזל רע שכזה - ידפק בו משהו שיעלה לי אלפי שקלים ואז אכלתי אותה. אין לי סיבה לחשש הזה, למעט העובדה שבאמת יותר מידי זמן הוא לא הגיע למוסך על גרר חחחחחחחח אבל אתה לגמרי צודק. בכל מקרה הסקודה שהציעו לי ב-80 אלף שווה לא פחות מהפולו, שתיהן מנוע 1,400, ואין שום הצדקה לפער של 9,000 שקל. אז או שהוא ישפר את ההצעה או שאני לוקחת את הסקודה (בדיוק מה שחסר לי, להשאיר גם שם מקדמה של 2000 שקל. אני אצטרך שבוע חופש מהעבודה רק כדי להסתובב אחכ בכל הסוכנויות ולאסוף את המקדמות שפיזרתי לכל עבר) -
צודק, אי אפשר. אבל זה היה אוטו חדש והיה די עצוב לראות את המכה המכוערת שקיבל כל כך מהר. העניין הוא שזו היתה מכה מאוד מוזרה, לא ראיתי דבר כזה בעבר. כאילו שריטה עמוקה שהפח נכנס פנימה ויש ממש חור. אבל לא דפיקה של תאונה או חנייה, כי מסביב לשריטה הזאת הכל בסדר. במילים אחרות זה נראה כאילו מישהו בא עם מסור וניסר שם לאורך 20 ס"מ את הפח.
-
הם לא מאפשרים לערוך נסיעת מבחן! כמובן שאני הייתי רוצה! בפולו אמרו לי שאין להם דגם ידני לעשות נסיעת מבחן, קבעו לי נסיעת מבחן ביום רביעי על הדגם 1400 אוטומט. אמרו שאי אפשר היום. בטויוטה יאריס אמרו גם שאין נסיעת מבחן על הידני ועשיתי על הרובוטית שממש לא הלהיבה אותי. בסקודה אותו סיפור, אין נסיעת מבחן על ידני, יכולים לתאם לי לעוד שבוע בדגם האוטומטי. מישהו כאן עשה פעם נסיעות מבחן על ידני? באמת לא מבינה איך אני יכולה ככה לבחור אם אין נסיעות מבחן אני משוכנעת שפולו 85 כו"ס תהיה חלשה בהרבה מהיאריס 100 כו"ס. אבל יש גם הפרש של 17 אלף שקל במחיר.
-
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מאוד לא ברור התרגיל שהם עשו לך, ובדיעבד מזל שלא לקחתי את האיביזה שלהם כי אולי הייתי הולכת לבדיקה והיו עושים לי את אותו דבר, למרות שהנציג מכירות התחייב שבכפוף שאין פגיעות שאסי - הוא לא יוריד לי שקל ממחיר המחירון. כפי שכתבתי בשרשור השני - היה איתי מישהו שהתמקח איתם, וזה גורם לי לחשוב שאולי היום יצאתי פראיירית כשלא הגעתי עם מלווה מנוסה במו"מ לסוכנות של פולו, אולי יכלתי להוציא מחיר יותר טוב. -
אה סליחה זה גם אצלי על דגם סטייל כתוב STY תשמע הם ממש חוצפנים להציע לך 4 אלף שקל יותר כנראה יש הבדל בין הסוכנויות אני הייתי בסוכנות בחיפה האמת היא שאני לא טובה במיקוח אבל היה איתי מישהו שהוריד אותם במחיר עד להצעה שנתנו לי. לדעתי אל תקנה אצלם בכל מקרה. אני לא רוצה סתם להכפיש אבל ראיתי אתמול איביזה צהובה חדשה כזו חונה ברחוב עם פגיעת פח מכוערת ומאוד מוזרה. לא נראה כמו תאונה או מכת חנייה אלא משהו ממש משונה. ברכבים אחרים שהיו לי גם אלף מכות חנייה לא השאירו כזה סימן. לא בטוחה עד כמה האוטו שלהם איכותי בקטע הזה.
