anat444
-
הודעות
247 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי anat444
-
לא פספסתי, אני פשוט לא מבינה בזה. מה זה דגם סטייל? על ההצעת מחיר שלי לא כתוב המילה סטייל וגם לא מילה אחרת, רק את שאר השורה שכתבת.
-
אני משוכנעת שיש הבדלים מורגשים, אבל יש גם הבדלים ניכרים במחיר...
-
על איזה דגם בדיוק אתה מדבר? לי הם הציעו (ויש לי את זה חתום על ידם) 104 על הכביש לדגם 1.2 DSG - 105 כו"ס דגם ידני ספורט עולה 108 נדמה לי ל-3 דלתות וספורט 5 דלתות 113 בנוסף הם התחייבו לתת לי מחירון מלא על הרכב שלי, או לתת הנחה נוספת אם לא אעשה טריד אין. אולי ההצעה שאתה קיבלת היא על הדגם ספורט, ואז זה זהה להצעה שנתנו לי.
-
בפולקסוואגן הנציג מכירות טען שהפולו 86 כו"ס יותר חזקה מהטויוטה יאריס 100 כו"ס, וכשתהיתי כיצד זה הגיוני הוא אמר שאני צריכה להשוות את "המומנט" (? מה זה?) של שני הרכבים. מטבלת השוואה באינטרנט נראה שהוא לא אמר את האמת. אבל בכל זאת אני חוסכת כאן 17,000 שקל נטו והרבה כאב ראש.
-
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
איזה רכב יש לך? כדאי לנסות להתמקח עם סיאט, כי כשאני הייתי אצלם הבטיחו לי מחירון מלא ואפילו התחייבו במפורש שלא יורידו את ההצעה בבדיקה בכפוף שאין פגיעות שאסי. כלומר הם היו מוכנים מראש לספוג את המחיר המלא של הטריד אין ולהתחייב אליו. מצד שני אני מבינה שהסוכנויות נותנות מחירון מלא רק לגבי רכבים של אותו מותג, כנראה כדרך לשמור על ערך המותג. זו כנראה הסיבה שבטויוטה הציעו לי הצעה מבזה לגבי הגולף, אך מעריכה שאילו רציתי לעשות טריד אין על טויוטה ישנה היו נותנים לי מחירון. -
מה המשמעות של 86 כו"ס לעומת 100? כמה כסף להערכתך שווה השדרוג מ-86 ל-100?
-
למיטב הבנתי - לא יגיעו עוד. היא גם לא נמצאת בפרוספקט של סקודה יותר. אני מניחה שגם הדגם בפולו שבחרתי בקרוב יצא מהמחזור, למרות שהם הכחישו זאת כרגע.
-
הם לא מציעים מתחת למחירון, זה פשוט דגם שיצא מהמחזור, ה-1400 הידנית, היא חוסלה באיזה מבצע לפני חודש בערך, מכרו אותה ב-77 אלף שקל (לפני אגרת רישוי ושאר התוספות). נשארה להם אחת אחרונה. עכשיו הם מוכרים ידנית את הדגם 1.2 שהיא יותר יקרה ומן הסתם גם יותר שווה.
-
תודה עידן, בדיוק השכנוע שהייתי צריכה (: יאללה, אני הולכת על הפולו! אגב זה בכלל לא הפרש של 9,000 שקל, אלא רק 1,000 שקל, ראה התחשיב שעשיתי בהודעה למעלה. בפולו נותנים לי 37.5 על הרכב שלי. בסקודה נותנים לי 30 אלף בלבד. נכון שאני יכולה לנסות למכור לבד, אבל לא רק שזמן שווה כסף, אני לחוצה למכור וסביר להניח שיותר מ-32-33 אני לא אצליח לקבל כ"כ מהר. ואפילו אם אקבל יותר, אתקע שבועיים בלי רכב - וגם זה שווה כסף...
-
תודה. למעשה הפולו אטרקטיבית בעיני לא מעט גם בגלל החיים הקלים של הטריד אין והעובדה שהם נותנים לי מחירון מלא. עשיתי תחשיב של כמה תעלה לי כל אחת מהמכוניות הללו, בניכוי מה שנותנים לי בטריד אין, כלומר כמה כסף אני צריכה להוסיף. על הפולו אני צריכה להוסיף 51 אלף שקל על הסקודה 1.2 - 55 אלף שקל טויוטה יאריס - 69 אלף שקל והסקודה 1400 - כ-50 אלף (אך לטענתם יש רק רכב אחד אחרון כזה, בצבע שאני לא כ"כ אוהבת) לפי התחשיב הזה, נראה לי שהכי כדאי לי ללכת על הפולו. אני יכולה לנסות למכור את הרכב לבד, אבל לא קיבלתי הצעות מי יודע מה בינתיים, וזה מכניס אותי לתסבוכת של 'מכרתי ואני תקועה שבועיים בלי רכב', או שלא מכרתי אז אין לי עדיין מספיק כסף לשלם על הרכב ואני צריכה להיכנס למינוס בבנק עד המכירה...
-
רועי תודה, סיטרואן ופונטו הן לא אופציה מבחינתי. אני חייבת לסגור על אחת מהשלוש הללו כולן ידנית: יאריס ב-99 עם טריד אין עלוב שמאלץ אותי למכור לבד את הרכב, פולו ב-89 עם טריד אין שאני מרוויחה עליו 7K לפחות, או סקודה בגרסה הזולה 80K (גם כאן אמכור הרכב לבד) כמו כן יש באותו מחיר של הפולו גם את הסקודה 1.2 TSI עם 86 כו"ס. מבין 3-4 האפשרויות הללו - במה היית בוחר?
-
שלום לכולם, בהמלצתכם נכנסתי היום למספר סוכנויות כדי לבדוק חלופות לטויוטה יאריס ידנית שהוצעה לי ב-99,000 שקל על הכביש. האופציה הכי אטרקטיבית כרגע מבחינתי היא פולו 1400, ידנית, ב-89,000 שקל על הכביש, כולל גי.פי.אס. יש לה רק 85 כו"ס לעומת 100 ביאריס, אבל אני חוסכת 10,000 שקל ובנוסף הם נותנים לי מחירון מלא בטריד אין על הרכב שלי שזה מבחינתי חסכון של 7,000 שקל נוספים. בסה"כ אני חוסכת 17K, שזה כמובן המון. התהיות שלי: מה המשמעות של 85 כו"ס לעומת 100 כו"ס? מבחינת סחירות עתידית של הרכב - מדובר בדגם מיושן, נדמה לי שכולם הולכים כעת על הדגם החדש של פולו שהוא יקר יותר. האם יש עדיפות לפולו הזאת על פני סקודה פאביה 1400 סמ"ק גם כ 85 כו"ס שהוצעה לפני כמה שבועות במבצע תמורת פחות מ-80K על הכביש? בסוכנות אמרו לי שיש רכב אחד יחיד כזה שנשאר להם, ויוכלו לתת לי אותו בהנחה מסוימת (לא הציעו מחיר סופי, אבל כנראה דומה לאותו מבצע) אם כי הם מציעים לי 5K פחות על הטריד אין. הם הציעו לי אחד אחר מתצוגה בהנחה נוספת אבל שללתי את זה מיד (האם בצדק?) תודה ענת
-
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בסיאט הציעו לי את האיביזה האוטומטית TSI ב-104 אלף שקל על הכביש, כשבטריד אין הם נותנים לי הנחה של 7,500 שקל נוספים (כי כרגע לא מצאתי קונה לרכב שלי במעל 30 אלף שקל והם מוכנים לקנות אותו ב-37.5). בעצם זה יוצא לי 96.5 אלף שקל לרכב לעומת 99 לטויוטה הידנית (בהנחה שבשני המקרים אני מוכרת את הרכב שלי ב-30 אלף) בקיצור אני מתחילה לשקול שוב את הסיאט... אם בכלל הם יסכימו לתת לי בתנאי המבצע שסוכמו בחמישי (המבצע הסתיים אתמול..) -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה SPERIAL, אכן מחר אני אגש למספר סוכנויות ואבדוק מה האפשרויות האחרות. לגבי ה-4 שנות אחריות, מציעים את זה בכמה מהסוכנויות של טויוטה, לכל הרכבים שלהם ("שנה רביעית עלינו"), אולי כי אין להם שום מבצעים ומחירים מופקעים ביחס לאחרים. השאלה עד כמה שווה באמת האחריות הזו כי מהטופס שנתנו לי אתמול בטויוטה אם הבנתי נכון ממילא אין אחריות לבלאי אלא רק לפגם ביצור, ולך תוכיח אם משהו מתקלקל אחרי שנה שזה פגם ביצור ולא אשמתך... -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בחיי שאני לא מבינה מדוע התסכול הזה והתחושה שמדברים עם "האטמוספירה". אני דווקא מצאתי את השרשור מאוד מועיל עבורי. מזכירה שנכנסתי לכאן בהודעה שיאריס אני לא אקנה, בגלל מדיניות הטריד אין, אך היו אלה חברי הפורום הנכבדים שהסבירו לי שאין פסול במדיניות הזאת ובגללכם שיניתי את דעתי וחשבתי בכל זאת ללכת על היאריס! הפורום כמדומני מיועד לשאול שאלות ומן הסתם השאלות נשאלות ע"י מי שלא מתמצה, כי אם הייתי יודעת הכל לבד, לא הייתי זקוקה ליעוץ שלכם. אם אני שואלת בתמימות מה יכול להשתפר בגרסה החדשה הידנית של טויוטה ווזה נשמע לכם בזבוז זמן לענות לי... לגמרי עניין שלכם. בכל מקרה תודה על היעוץ המפורט מכל חברי הפורום החביבים. אני אלך מחר לעשות נסיעת מבחן בסקודה ואולי גם בסוזוקי, ואז אחליט, אני נוטה ליאריס בין היתר כי הסוכנויות מציעות עליה 4 שנות אחריות לעומת שנתיים בלבד לסקודה. אבל כפי שכתבתי כמה פעמים לאורך השרשור הזה, בשורה התחתונה לא רואה הבדלים גדולים בין הדגמים השונים שאני מתעניינת בהם ושפורטו בהצעות של חברי הפורום (למעט פיגו 107..). שבוע טוב לכולם -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מייק תודה שוב, וסליחה שאני מבלבלת לך את המוח, שאלה נוספת ברשותך לגבי הסקודה האתר שלהם דל לא מוצאת הדגמים שאתה מדבר עליהם האם כוונתך בידני המאובזר היא לדגם ספורט? http://www.auto.co.il/catalog.aspx?compare=8100,8099 -
בהפרש כזה, אילו זה היה בתקציב שלי הייתי מעדיפה את הגולף. תבדוק את ירידת הערך בשני הרכבים, בדגמים ישנים יש פער גדול מאוד לטובת הגולף, אבל אולי זה הצטמצם בשנים האחרונות, בגלל השיפורים בפולו.
-
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה. כרגע זו אכן האופציה המרכזית שאני מתכוונת לבדוק. מה זה אומר המנוע DSG הזה? ברכב הזה עדיף אוטומט על ידני? כי אנשים אומרים לי שאני הזויה לקנות ידני, למרות שלי זה ממש לא מפריע. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אומנם רק שני מסלולים אבל בשעות מסוימות אנשים נוהגים בו בפראות, אף אחד כמעט לא נוהג על 100 קמ"ש, בשעות הבוקר (לא בפקקים כמובן) המהירות הממוצעת היא 120 קמ"ש. היא לא עולה חצי מהגולף היא עולה לי כפול מהגולף שיש לי ובכלל לא התכוונתי לקנות גולף חדשה. אני לא נהגת חדשה ולא פחדנית במיוחד, וגם לא פרועה מצד שני, אבל בחורף האחרון היו כמה פעמים שמצאתי עצמי נוהגת כשהיתה ממש סופה של גשם וברד וערפל ורוח, וזה לא היה נעים בכלל. ראיתי אפילו מכוניות שעצרו בצד מרוב שהיה קשה ליסוע, לא הייתי רוצה להיות במצב הזה בתוך רכב מיני קטן ועירוני. נכון שזה קרה כולה 2-3 פעמים כל החורף, ועדיין, אם כבר אני משקיעה את מיטב חסכונותיי כדי להשתדרג, מן הסתם העדפה היא לרכב שישרת אותי שנים רבות, כפי ששירת אותי הגולף. גם אם זה אומר לשלם 100 אלף שקל (שגם לטעמי זה מחיר מופקע, בטח כשרואים כמה עולות כל המכוניות הללו בחו"ל, אבל זה מה יש) -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זה רעיון מעולה, אני אבדוק את זה בטויוטה ובאחרות, או שאתה בעצם אומר שזו הצעה רק של פיאט? כי זו באמת בעיה, כדי להשלים את מלוא התשלום אני חייבת למכור את הרכב, ואז יש 14 ימי עבודה לדבריהם עד מועד האספקה. איך זה עובד אגב בטרייד אין? אני אמורה לשלם הכל וביום מסירת הטריד אין יחזירו לי את ההפרש? -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני אכן הכרזתי שאין מצב שאקנה אצלם בגלל הטרייד אין הנצלני, אבל כולם פה אחד אמרו לי שזה לגיטימי לסרב ל"מחירון תמורת מחירון", ושעדיף לי לנסות למכור בעצמי את הרכב בלי שום טרייד אין. אז השתכנעתי ופתחתי הזמנה! אני לא מצליחה להבין עד הסוף מדוע ההתנגדות הקולקטיבית יחסית כאן בפורום לטויוטה יאריס הידנית. יתכן שלכם יש יותר דרישות וציפיות מאשר לי מהרכב. בואו נזכור כאמור שאני נוהגת ברכב ישן משנת 2001, אני מניחה שמה שלא אקנה בסוף - בין אם יאריס או ההונדה גאז הקטנה הידנית או איביזה או סקודה - כולן יראו לי כשדרוג עצום ומן הסתם יתאימו לצרכים שלי, וסביר להניח שלפחות ב-3 שנים הראשונות לא אראה מוסך באף אחת מהן, וגם המחירים שלהן די זהים, הפרש של 2K לפה או לשם. אז אולי זה באמת לא כזה משנה. אני לא בטוחה עד כמה זה משנה לי שהיאריס תושק בשנה הקרובה בדגם משופר, לפני כמה שנים הם השיקו את הרובוטית המשופרת שלהם וזו היתה נפילה, אז לא בהכרח דגם חדש עולה על קודמיו. בנוסף קראתי את הכתבה מחו"ל שהפנו אותי אליה כאן, ודווקא אנשים כותבים שחיצונית הדגם מאוד התכער. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אין להן 2 כריות אוויר, את זה בדקתי בוודאות, יש או 4 או 6 כריות אוויר בדגמים שאני מתלבטת לגביהם. (יאריס ידנית כתוב באינטרנט 2 כריות אוויר אבל הם בפירוש אמרו לי אתמול שיש 4) הגולף אולי מיושנת ולא בטיחותית במיוחד (אני נוטה להסכים) ובכל זאת היא חזקה ואני כל הזמן צריכה להיות עם הרגל על הברקס בכביש החוף (היא מאיצה מעצמה ל-130 קמש), מצחיק אותי לחשוב על לנסות בכלל ליסוע במהירות כזו בפיגו 107, נראה לי לעבור בה את ה-90 קמ"ש לשעה (ובחלק מהכבישים בארץ העלו לאחרונה המהירות המותרת ל-110 קמש) זה המקסימום האפשרי. אני מעדיפה ללכת ברגל מאשר לקנות פיגו 107. עניין של טעם כנראה. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אתה רציני? היית שולח את אשתך או הבת זוג שלך או הילדים שלך ליסוע בפיגו 107 מתל אביב חיפה לפעמים גם בגשם ובסופה או באמצע הלילה, כשכולם דוהרים מסביבך על כביש החוף וכל תאונה הכי קטנה אתה בסכנת חיים? מי שחי באייטיז לדעתי זה מי שיעדיף מתוך חסכנות לרכוש כזה רכב קטן ולטחון איתו כבישים בין עירוניים. למה במצב כזה בכלל להחליף רכב, הרי ציינתי שיש לי רכב מצויין הוא פשוט 10 שנים על הכביש והגיע הזמן לשדרג (חסכתי מספיק זמן בשביל זה) -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זה באמת הרבה יותר זול לקנות פיגו 107 אבל זה נראה לי רכב פצפון, לא משהו שארגיש בטוחה בו לצאת לנסיעות בין עירוניות ארוכות, שזה השימוש העיקרי שלי ברכב. -
לדעתי אין מה להשוות בין הפולו לגולף... הגולף לוקחת בהליכה. אני אומנם מכירה בעיקר את הדגמים הישנים (יש לי גולף 2001 ואחותי עכשיו מכרה פולו 2002), בתור שני רכבים של 9-10 שנים על הכביש, הגולף חזקה בהרבה, שקטה, ונראית הרבה יותר רצינית ואיכותית מהפולו. מצד שני דווקא הגולף לאורך השנים עשתה הרבה יותר בעיות מאשר הפולו שלא עשתה שום בעיה כמעט. מרגע שמלאו לגולף 6 שנים, התחילו הקלקולים, כל פעם משהו אחר. אחרי שהחלפתי הכל והשקעתי בה הון - בשנה האחרונה טפו טפו יש שקט. השבוע העמדתי אותה למכירה ואומנם אין לי סיכוי לקבל מחירון אבל יש לא מעט מתעניינים, כלומר זה רכב שתמיד יש לו שוק.
