anat444
-
הודעות
247 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי anat444
-
מזעזע. פשוט לא יאומן. בעיקר שיש פה עוד מישהו שקנה באותה סוכנות ומספר שאמרו לו מראש שהרכב יגיע באפריל. האמת כל הכבוד לך על הסבלנות. אני כבר מזמן הייתי מבטלת את העסקה ודורשת את כל כספי בחזרה במצב כזה. מאוד מבינה שרוצים רכב מסוים ולא רכב אחר, אבל כשמקבלים כזה יחס שווה בכל זאת לבדוק חלופות אחרות. בנוסף כדאי לך להתלונן לשירות הלקוחות שלהם ולבקש לדבר עם מנהל הסוכנות. תדרוש שיספקו לך רכב חלופי לבינתיים כי לא יתכן שיגידו לבנאדם פברואר כשמראש ידעו שזה יקרה רק באפריל. זו חוצפה שלא תאמן. לחלופין שיתנו לך הנחה של כמה אלפי שקלים. כל דבר שיפצה על עוגמת הנפש שנבעה מחוסר אמינות שלהם.
-
למה טוב חישוקי מגנזיום? יש לזה השפעה על איכות הנהיגה או שזה סתם ליופי ולגנבים? נא לא לצחוק מהשאלה, אין לי מושג. הפ'יגו 206 מוצעת החודש לעמיתי חבר בהנחה של 7,000 שקל. מה הסיכוי של מי שלא עמית בחבר לקבל גם כן את ההנחה הזו?
-
יכול להיות שאני טועה, אבל די משוכנעת שקראתי פה משהו על כך שיש נהג עיקרי ונהג מישני ונהג מזדמן. ואם מדובר במישהו שנוהג ברכב פעם אחת בחודש אז הוא לא נחשב כאחד המוטבים שצריך להצהיר עליהם. כמובן שאם השואל מעוניין ליסוע כל הזמן ברכב אז זה לא תופס, אבל אם זה בשביל להשתמש מידי פעם באוטו של ההורים, אני חושבת שיש דרך להסדיר זאת בעלות מצומצמת.
-
אם אני לא טועה יש איזה "תרגיל" שקראתי עליו דווקא כאן בפורום שהוא חוקי לגמרי להוזיל ביטוח לנהג חדש. הרכב צריך להיות על שם מישהו שהוא לא נהג חדש, למשל אחד ההורים והם גם צריכים להיות המוטבים בפוליסה, שחלה על כל נהג מכל גיל, אבל מבלי להצהיר על הנהג החדש כנהג העיקרי ברכב. ואז משלמים הרבה פחות. נסה לברר לגבי האפשרות הזו.
-
ביטלתי אחרי שכבר הפקדתי את מלוא הסכום. הם מחזירים לי את כל הכסף כולו. למזלם הם לא העיזו לנסות להתעסק איתי אחרי איך שהתנהגו. נראה גם שמצאתי קונה לרכב שלי, מחר קבענו לעשות העברת בעלות. הטעות הכי גדולה שלי היתה לנסות לקנות רכב בכפוף לטריד אין, כנראה שהם מפסידים על טריד אין ולכן היחס המבזה. מרגע שהבינו שאני לא רוצה טריד אין הם רצים אחרי בטירוף כדי שאקנה אצלם. פתאום אני "לא לקוחה של הסוכן, את לקוחה שלנו של פולקסוואגן, עזבי אותו, אנחנו נדאג לך". טוב שנזכרו באמת. אבל לי נמאס מכל הלכלוך הזה, אז החלטתי קודם כל למכור את הרכב, אח"כ לשכור רכב לשבוע-שבועיים, ובמהלכם לחפש לאט לאט רכב שיתאים לי, בתנאים הוגנים ובלי סוכני מכירות מפוקפקים. אגב, האם מישהו יודע אם מקובל לבקש/לקבל הנחת מזומן? כלומר שאני נותנת מיידית את כל המאה אלף שקל של הרכב, בלי תשלומים או מימון? תודה על ההמלצה. אחרי מה שעברתי בפולקסוואגן אני לא מעוניינת כרגע לרכוש את הרכבים שלהם, ולא משנה באיזו סוכנות. אולי אשנה את דעתי בהמשך, נראה. אבל בטוח שיש עוד רכבים טובים בתקציב של עד 100 אלף שקל.
-
תבקש ממנו שיראה לך את תוצאות הבדיקה, בטח שמר אותם כשקנה את הרכב. אם התוצאות סבירות אז לך לבדיקה משלך ואז תחליט.
-
נדמה לי שהספארק נחשבת מקטגוריית המיני ולא הסופר מיני. צבעים יש באתר שלהם: http://www.chevrolet.co.il/model.asp?carID=54&pageType=colors התכלת יפה לדעתי.
-
סוכנות פולקסוואגן בבית אמות בחיפה - שירות מזעזע ופשוט חוסר אמינות וחוסר רצינות. אני מצטערת שפתחתי שם הזמנה ולא בסוכנות עוז בחוף שמן, שהיו מאוד נחמדים והוגנים, אמרו מההתחלה מה הם יכולים לתת ומה לא, ולא פיזרו סתם הבטחות כוזבות. תודה. אני לא במצב לחשוב על "להבא" כרגע (: חייבת כמה ימים להתאושש מהסיוט שעברתי, כשכל רצוני היה לאסוף את כל חסכונותיי שחסכתי במאמץ רב ולקנות בפעם הראשונה בחיים רכב חדש חדש מהניילונים. (הגולף יד ראשונה, אבל היתה בהתחלה של אבא שלי. ואגב כל האנשים שצלצלו אלי לגבי הרכב חשפתי בפניהם מיד את העובדה הזו, שהרכב היה 5 שנים אצל אבא שלי ו-5 שנים אצלי, ולא שיקרתי שהוא אצלי 10 שנים, ובכלל סיפרתי כל מה שאפשר בצורה אמיתית. בשביל מה סתם לטייח ואחכ בשנייה האחרונה האמת הרי תמיד מתגלה והבנאדם השני מרגיש מרומה וכועס ומבטל הכל?
-
אני מרגישה שיצרתי מצג כאילו ששמרתי על הגולף שלי כמו ששומרים על תינוק...אז לא, זה מוגזם, בסה"כ תמיד עשיתי טיפולים בזמן, והקטע העיקרי הוא שבגלל שאני לא מבינה במכונאות ושנאתי נורא להיתקע בצד הדרך אז מאוד ניסיתי להיות עדינה עם הרכב כדי שיחזיק מעמד ולא יפתיע אותי (: לכן השתדלתי לא ליסוע בפראות, להעביר הילוכים בעדינות ולא לעלות על מדרכות וכאלה. אבל מעבר לזה לא אגיד ששמרתי על הרכב יותר מידי, להפך רוב הזמן היה די מלוכלך ואני תמיד מאלה שמחכים לגשם או לטיפול (כי בסוף מחזירים הרכב שטוף) (: אני אבדוק את המבצעים של לובינסקי, אם כי אני מתבאסת לקנות רכב יד2. מאוד מנסה לקחת הכל בפרופורציה אבל זה קשה כשקודם כל סוכן חותם לי על מסמך שהוא יתן לי נניח מחירון מלא ואומר שהמחירון הוא 37K בכפוף לכך שהשלדה בסדר בבדיקה ואני באה הביתה ובודקת ביצחק לוי ובעצם המחירון הוא 39.5K, ושעתיים צריכה לשכנע אותו שהוא טעה במחירון, עד שהוא מקבל את זה, אבל אז מודיע שבעצם לא יתנו לי מחירון מלא אלא רק 31 (אחרי שעשיתי בדיקה כמובן ולמרות שהיא יצאה ממש בסדר ולמרות שהובטח לי שהבדיקה לא תוריד כלום אם הרכב סביר) ואחכ אחרי שיצאה הנשמה הוא עולה ל-35 ובמקביל אומר שנתן לי 5K הנחה (ושוב כותב וחותם 5K הנחה) אבל שוב אני באה הביתה עושה חישוב ורואה שהוא נתן רק 3K - אז למה לשקר? ובסוף הוא מסכים לתת 37 וחותם ומפקסס ואני שמחה ומאושרת שסגרנו עסקה והלכתי והפקדתי להם את מלוא הסכום - אז היום הוא נזכר שבעצם לא בא להם לתת 37, ולא ממש אכפת לו שהוא חתם על זה ועוד מעיז להגיד לי "זה לא נתון למו"מ" כאילו אני עובדת אצלו החוצפן הזה!! מה שהכי מצחיק הוא שאני הגעתי לפורום הזה כשסיפרתי איך כעסתי על טויוטה שלא הסכימו לתת הנחה ממחירון והודיעו מראש שבטריד אין אני אקבל רק 30K. בדיעבד אני מבינה כמה שהם היו הגונים כי לפחות כל הקלפים על השולחן, ואילו בפולקסוואגן בתחילה הוא פיתה אותי עם טרייד אין במחירון מלא ו-5K הנחה על החדש, ובסוף התברר שלא דובים ולא יער, הבטחות ללא כיסוי. יאללה אני חושבת שהגיע הזמן לכמה ימי מנוחה מכל ענייני הרכבים. תודה רבה לכולם ומקווה שלא עייפתי אתכם יותר מידי ((:
-
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דניאל, אני לא מתווכחת עם הפן המקצועי שאתה ורון מציגים לגבי חשיבות נסיעת המבחן, אני אומרת דבר אחד פשוט: לפי הנהלים של מכון קומפיוטסט נסיעת מבחן על ידי בוחן אינה עוד חלק מבדיקת הרכבים אלא הבדיקה הממוחשבת החליפה אותה. אימתתי זאת עם 3 מנהלי מכונים של הרשת שאמרו לי את זה בפירוש בשיחה שניהלתי איתם. יכול מאוד להיות שאתם צודקים ושחייבים נסיעת מבחן כדי באמת להתרשם מהרכב, אבל מבחינתי ברגע שקומפיוטסט חושבת אחרת - במקרה הספציפי שלי הבוחן לא אמור היה לצאת לנסיעת מבחן. נכון (: ורון, באמת אל תשווה נסיעות מבחן שאתה עורך ברכבים לנסיעה שערך החאפר הזה מטירת כרמל. עליך אני סומכת בעיניים עצומות ואתה יודע את זה, אבל אגב ולמרות שאני כבר הרבה שנים אצלך, אתה תמיד ביקשת רשות לפני שיצאת עם הרכב לנסיעת מבחן. תמיד! אני בפירוש זוכרת את זה! בין אם מדובר בנסיעות קצרות באיזור המוסך, שתמיד אתה מזמין את בעל הרכב להצטרף אליך, וגם אני זוכרת פעם שחשבתי שיש איזו תקלה ברכב ולא ידעתי להסביר מה בדיוק ואתה הצעת שאם אני מסכימה אתה תיקח את הרכב לנסיעה ארוכה יחסית ותבדוק אותו בעצמך. אני כמובן הסכמתי בשמחה רבה ואמרתי לך תודה. אבל אני בפירוש זוכרת שבאת ושאלת אם זה מקובל עלי. אז בטח אי אפשר להשוות לחוצפן הזה שרצה להתאוורר באמצע העבודה (ולא, אף אחד לא ישכנע אותי שהוא באמת רצה לבדוק את האוטו, אני פשוט לא מאמינה לזה) והרס לי את האוטו בדרך. -
זה לא יעלה לי גרוש לבטל, הסוכן אמר שהוא מחזיר לי "בשמחה רבה" את מלוא כספי כי "נמאס גם לו" (חוצפן! לדעתי הוא עשה את הכל בכוונה כי הוא התחייב בכתב לספק לי הרכב לפני פסח ואני חושבת שאולי היום הוא הבין שזה לא יקרה, בגלל זה בא פתאום בהנחתה שהוא משנה את התנאים כדי לפוצץ את העסקה). אני מבטלת הכל, אקח כמה ימים מנוחה, ואח"כ אני מקווה למצוא מכונית נחמדה בסוכנות אמינה או לחלופין רכב ביד2 משנתון 2010 ולסגור עסקה. מכתב להנהלת צמפיון אני יכולה לכתוב, אבל אין לי כוחות למלחמות האלה, גם מול המכון בדיקה ועכשיו מול הסוכן, כמה אפשר? מעדיפה לוותר ולחפש לי רכב אחר.
-
האמן לי שלמדתי הרבה יותר מזה (: למדתי שכולם שקרנים ואסור להאמין לאף אחד וכל מי שיכול לרמות אותך כמעט תמיד גם ינסה לעשות זאת!
-
מה?? יש דברים כאלה, להשכיר רכב לקהל הרחב? לדעתי עדיף לך להשכיר את ביתך לקהל הרחב הרבה לפני שתשכיר את הרכב. קודם כל אני לא חושבת שביטוח רגיל (חובה ומקיף) יתפוס, כי בטח יש איזו הוראה בביטוח שהיא תקפה לך ולנהגים שנוהגים ברשות בעל הפוליסה אבל לצרכים אישיים ולא מסחריים. שנית, לחברות השכרה יש גב כלכלי שאין לאדם פרטי. מה תעשה אם השוכר יברח לך עם האוטו? לא תוכל להגיד לביטוח שהוא נגנב כי אתה נתת אותו ברשות למישהו. בקיצור אם זו לא בדיחה קצת מאוחרת של אחד באפריל - אז זו הודעה מאוד משונה...
-
למדתי איך לצטט שתי הודעות שונות באותה תגובה, הידד! (: כמה שאתה צודק! אין לך מושג בכלל! זה בדיוק מה שאמרתי להם היום. הם סחטו לי את המיץ, והצליחו כל כך להתיש ולהוריד לי כל חשק לקנות רכב חדש. במשך חודשים חשבתי על הרעיון לקנות מכונית חדשה, איכשהו די בספונטניות החלטתי לפני שבוע וקצת ללכת על זה, ציק צק באתי וסגרתי הזמנה, כל מה שרציתי זה שיהיו הוגנים ויעמדו במה שסוכם, לא ניסיתי לסחוט הנחות נוספות ולא כלום. ועשו לי פשוט את המוות. אבל אני לא מאשימה בכלל את החברה אלא אך ורק את הסוכן מכירות הנוראי שנפלתי עליו. כבר בשבוע שעבר רציתי לבטל הכל ולעשות את העסקה דרך סוכן אחר, הרבה יותר נחמד ופחות תחמן, אבל התחיל שם בלאגן, הוא הלך להתלונן לא יודעת למי שהסוכנות השנייה גונבת לו לקוחה והשירות לקוחות שלהם התערב ושידל אותי לסגור בכל זאת עם הסוכן הזה, ועכשיו אני פשוט מצטערת על זה מאוד.הייתי צריכה לעמוד על שלי ולהתעקש לא לעשות עסקה כ"כ גדולה ומשמעותית עבורי עם סוכן שמתנהג בצורה שהוא התנהג. ואין לי ספק שהייתי אחת המכירות הכי מהירות שהיו לו בחיים, נכנסתי אליו לסניף ותוך רבע שעה סגרתי הזמנה ונתתי מקדמה ומאותו יום רק לחצתי לקדם את זה ולסגור כבר (כי רציתי לקבל כבר את הרכב החדש..). פשוט ביזיון. (: אנשים פה בטח חושבים שאני לא נורמלית עם כל הסיפורים ששפכתי פה על מעללי סוכנויות הרכב ומכוני הבדיקה. אבל זו ממש לא אשמתי. וממש איו לי כוח להילחם באף אחד, כולה רציתי לקנות רכב חדש אבל יצאה לי הנשמה ועכשיו כל מה שאני רוצה זה לשכוח מזה וזהו.. עכשיו לצערי מה שקרה הוא כפי שכתבתי למעלה הסוכן של פולקסוואגן פשוט הוציא לי את המיץ, שלח לי ביום שישי פקס רשמי חתום על בסיסו הפקדתי להם את כל הסכום של הרכב, ואחה"צ התהפך והחליט לפתוח שוב את התנאים עליהם סוכמו כנראה מתוך הנחה שאני כבר בכיס שלו והוא יכול לשגע אותי ככה. עם כל הכבוד לו, הפולו שלו היא לא האחרונה ביקום ולצערי נאלצתי לבטל את העסקה והוא יחזיר לי את מלוא כספי. זה אומר שרכב אני לא אקבל בחמישי הבא כמו שהבטיחו לי וזה מאוד מתסכל, אבל פשוט לא יכלתי לעמוד בכל התחמנויות האלה יותר. במקרה שלי הכל קרה בגלל הסוכן, והלקח הוא לפני שקונים רכב וסוגרים עסקה בכמעט 100 אלף שקל, צריך בכל זאת לבדוק ולדבר עם כמה סוכנים ולא למהר לפתוח הזמנה עם הסוכן הראשון שנקרה בדרכך. החוק החדש שמאפשר לבטל עסקה בתוך 14 יום מפתה הרבה אנשים לתת מקדמה של 2000 שקל כי ממילא אם יתחרטו יחזירו להם, אבל זאת טעות. אם לא הייתי נותנת את המקדמה, לא הייתי כבולה לסוכן הספציפי והייתי יכולה לסגור את העסקה עם סוכנות אחרת בחיפה, הרבה יותר ידידותית ואמינה, ואז בטוח היה לי רכב חדש בשבוע הבא.
-
איך בדיוק זה סביר? מילא אם תגיד העברה אחרי ה-1 לחודש צריכה להיות כפופה למחירון החדש שיצא באותו יום, אני אגיד בסדר, נניח (למרות שלדעתי גם כאן זה לא הוגן, כי אם אדם השלים תשלום והכל לפני ה-1 לחודש, אז זו סתם דרך גרידית לגרום לו להוסיף עוד כסף ברגע האחרון), אבל אם נניח אני ביצעתי הזמנה והשלמתי מלוא התשלום עבור הרכב ב-10 לחודש וסיכמנו על מחיר טריד אין - איך בדיוק זה סביר שאם ליבואנית לוקח 15 יום לספק לי את הרכב, ובמהלכן אני נשארת עם הישן שלי - אז ב-25 לחודש כשנפגש לעשות החלפות, הם יודיעו לי שצריך לחכות עוד 5 ימים כדי לבדוק את המחירון החדש, כי בגלל שמסרתי את הרכב אחרי ה-20 לחודש אז הוא שווה פחות? חבל שאנשים לוקחים כמובן מאליו את כל ההתניות הללו של יבואניות הרכב, כאילו הכל מותר.
-
הם מאפשרים גם למי שרוצה להישאר עם הרכב עד המסירה ולעשות "מפתח תמורת מפתח", אבל אז כאמור אתה מפסיד כי למרות שסיכמתם מחיר והכל הם מורידים לך מחירון שהתעדכן בתקופה בה הרכב היה אצלך (במקרה שלי המחירון ירד ב-1 לחודש ב-700 שקל), ובנוסף כפי שציינתי שמעתי מאנשים עם ניסיון רע שפתאום תפסו אותם ביום החגיגי של מסירת הרכב הישן וקבלת החדש והתחילו לחפש ליקויים שכביכול עברו מאז שהרכב עבר בדיקה (למשל עשית קילומטראז, או הרדיו לטענתם לא תקין או אלף ואחד דברים). לכן אני אחרי מה שעברתי עם סיפורי הקלאץ (יש שרשור ארוך בפורום טכני) לא מעוניינת בהפתעות נוספות, ומרגע שהוצאתי את הרכב מהמוסך - הייתי מוכנה להעביר להם אותו מיידית ולהסתדר שבועיים בכוחות עצמי או עם רכב שכור על חשבוני.
-
כי הם אמרו לי שאם אני לא מוסרת את הרכב מיידית אז במועד המסירה של החדש יעשו קיזוז לפי מחירון אפריל ויפחיתו לי מהסכום עליו סוכם. מעבר לזה שמעתי סיפורים מאנשים שסגרו איתם מחיר טריד אין, המשיכו ליסוע ברכב וכשמסרו אותו אז פתאום המציאו להם כל מיני דברים כביכול ליקויים ברכב והכל במטרה להוריד להם במחיר (כשבאותו שלב אתה הצד החלש במו"מ ולא יכול להתווכח). לכן אני אמרתי מרגע שסגרתי את העסקה, אין לי בעיה לתת להם את הרכב מיידית, ככה אין לי הפתעות. בכסף שאני חוסכת מהפחתה לפי מחירון אפריל, אני ממילא יכולה לשכור רכב למספר ימים. אבל בישראל כמו בישראל, כמובן שלא יכול להיות סוכן הגון שמכבד הסכמים, וקודם הסוכן הודיע לי שלמרות שביום שישי הוא שלח לי פקס שמאשר שהמחיר שסגרנו הוא סופי בכפוף להעברת מלוא התשלום והעברת הרכב לרשותם מיידית, בעצם הוא לא סופי והם יעשו שוב תמחור של הטריד אין... אין דברים כאלה פשוט.
-
שלום לכולם, מחר אני אמורה למסור את הרכב שלי במסגרת טריד אין עם פולקסוואגן (אני מוסרת גולף ואמורה לקבל בתוך שבועיים פולו חדשה). העניין הוא שהם מבקשים ממני להביא את הרכב מחר לסוכנות עם שני מפתחות ורישיון רכב - ולהשאירו אצלם מבלי שתעשה על המקום העברת בעלות מסודרת! הם טוענים שככה נהוג! לי זה נשמע מאוד מוזר. אני מכירה מישהו שלפני כמה חודשים עשה עסקה דומה והוא התבקש להביא את הרכב לאוטו דיל ועל המקום עשו העברת בעלות. מה פתאום שאני אעביר להם את הרכב כשאני רשמית עדיין הבעלים? אני הרי מתכוונת לבטל את הביטוח, ואם הרכב יגנב אז הוא עדיין בבעלותי. בנוסף אני לא מעוניינת להיות אחראית על הרכב לאחר מסירתו, זה פשוט לא הגיוני. אשמח לסיוע מאנשים שמתמצאים בנושא, איך בדיוק זה אמור לעבוד. תודה רבה ענת
-
אם הבנתי נכון את מה שהשתמע מהשאלה, מקום העבודה שלך התקין איתוראן לא במטרה למנוע גניבות אלא במטרה לעקוב אחר העובד. חבל שאנשים מסכימים לפגיעה האיומה הזאת בפרטיותם, עם כל הכבוד למעסיק שמספק רכב לעובד - זה לא אומר שמותר לו גם לשים עליו מצלמה ובלשים 24 שעות ביממה. העובד צריך לעבוד כמו שצריך כמובן ולמלא את ההוראות לגבי השימוש ברכב, אבל יש לו גם זכות לפרטיות מינימלית.
-
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
למעשה אין לי בכלל צורך בחוות דעת מקצועית לגבי מצב הקלאץ לצורך התביעה. זה פשוט לא רלוונטי לטענה שאני טוענת. כפי שכתבתי כאן, ולמרות שחלק מחברי הפורום חשבו שזה נשמע מוזר ומנוגד למה שהם רגילים, לבוחן היה אסור לצאת לסיבוב בשכונה שמכונה על ידו "נסיעת מבחן" והוא פעל בניגוד לנהלים הרשמיים של רשת קומפיוטסט הארצית שעברה לפני שנים אחדות לבדיקות רכב ממוחשבות ואף רשמה פטנט על המכשור המיוחד שלה שנמכר למספר מדינות ברחבי העולם. מי שמתעניין בנושא מוזמן להקיש בגוגל VCT וקומפיוטסט ולקרוא כתבות נרחבות על מכשיר ה-VCT הייחודי שפותח ע"י קומפיוטסט ושולב במכוני הבדיקה ומחליף את הצורך בנסיעת מבחן, כי נסיעת המבחן מתבצעת ע"י מחשב שמדמה תנאי נסיעה במהירות של עד 200 קמ"ש. לכן, מרגע שהבוחן נטל את הרכב ללא אישור וללא רשותי, הוא כמובן אחראי לנזקים שנגרמו לרכב. אין בכלל משמעות לשאלה כמה זמן עוד נשאר לקלאץ לפני שהוא היה מת, אפילו אם הוא עמד למות בתוך שעתיים (מה שמופרך לחלוטין כי לא היו ברכב סימנים של קלאץ גוסס) - הוא אמור היה להחזיר את נשמתו לבורא כשאני נוהגת ברכב ולא הבוחן, ואז לא הייתי באה בטענות לאף אחד. לחלופין, אם הייתי מאשרת לבוחן לצאת לנסיעת מבחן ומצטרפת אליו, הייתי יכולה להיות עדה למתרחש ולא אני ולא אתם היינו צריכים לנחש מה בדיוק קרה שם, במהלך הדקות שהוא נסע לבדו ברכב שלי, האם הוא "זרק את הקלאץ"? האם הוא התקשה לתפעל את תיבת ההילוכים הידנית אצלי ברכב, נלחץ וכתוצאה מכך נהרס הקלאץ? או אולי משהו אחר? מאחר שלא הייתי שם - נותר לי רק לנחש, ולהתבסס בניחושים שלי על כך שראיתי אותו יוצא מהמכון בגז מטורף ודוהר משם. (הרכב אגב סוחב פחות טוב מאז שהוחלף הקלאץ ואני חושדת שהבוחן בנסיעתו הפרועה גם גרם נזק למנוע (שיצא תקין 100% בבדיקה! תראו לי כמה רכבים כאלה יש, 10 שנים על הכביש ולא מוצאים שום ליקוי בפעולת המנוע בבדיקה ממוחשבת?) אני לא מבינה במכונאות אבל אם הוא נסע על 80 קמ"ש בהילוך ראשון או שני למשל - אולי נגרם מכך נזק? בנוסף אני לא יודעת באיזה שלב בנסיעה שלו הקלאץ מת, ואיך הוא הצליח בכל זאת לחזור עד המכון בדיקה ואיזה נזק נגרם לרכב מנהיגה ללא קלאץ לאורך מספר קילומטרים (אצלי תמיד כשיש בעיה אני מיד עוצרת בצד ולא נוסעת מטר נוסף, ותמיד נהגתי ברכב מאוד בעדינות, יכול להיות שנסיעה אחת פרועה לרכב שיש לו נהגת יחידה כבר שנים שנוהגת בעדינות ובזהירות - גרמה לנזקים נוספים שאני בכלל לא מודעת אליהם). המכון בדיקה עצמו בטירת כרמל מודה שהרכב נכנס תקין אך הם פועלים כעת בשיטת מצליח, הם סירבו לשלם לי (הציעו משהו מגוחך שלא מקובל עלי) ומנסים לבדוק האם יצליחו להיפטר ממני, אבל זה לא עובד ככה. עוד לא פניתי במכתבים רשמיים למנהלי ובעלי רשת קומפיוטסט הארצית, אני אעשה זאת בימים הקרובים. להערכתי הסיפור הזה לא יגיע בכלל לתביעה ומרגע שהנהלת רשת קומפיוטסט תכנס לתמונה אני אקבל פיצוי מלא, אך אני מוכנה ומזומנה להגיש את התביעה אם זה לא יקרה. זה הרבה מעבר לכסף עצמו, יש פה גם עקרון, ואני לא אוותר להם. -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עוד דבר ששמתי לב אליו הוא שכל הקלאץ מעוות לגמרי - כלומר מצד אחד כשמחזיקים אותו אז יש רווח די גדול בין שני הצדדים (אני כבר מכירה את המונחים: יש רווח בין דיסקת המצמד לפלטת הלחץ), אך בזווית אחרת הם צמודים אחד לשני ואין שום רווח ביניהם. לא יודעת אם זה דבר בעל משמעות בניתוח מצבו של הקלאצ. מצורפות התמונות כולל הצד האחורי של פלטת הלחץ, אין לי אפשרות לצלם אותה מקדימה כי הכל כאמור מגיע בחתיכה אחת ולא רוצה לשבור את זה: -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני עכשיו הבנתי הכל! אתה הסתכלת את הצילום כאילו הוא החלק הפנימי, כשלמעשה הוא החיצוני. בחלק הפנימי הניטים צריכים להיות שקועים (כפי שאני מבינה מהאיור שהעלו לכאן) והם בהחלט שקועים אצלי, אני יכולה לצלם. בחלק החיצוני שצילמתי הניטים הם חיצוניים, יש דיסקיות כאלה חיצוניות, ולגבי זה אין לי איור להשוות אליו. תודה. אז מה שצילמתי זה לא המיסב? חשבתי שזה דומה לאיור של המיסב. אני לא יכולה לצלם את הצד השני מבלי לפרק את הקלאצ, זה מגיע ביחידה אחת די כבדה והדרך היחידה לצלם היא לשבור את זה לשניים... אלא אם אתם מתכוונים לצד השני של כל החבילה הזו, אני יכולה לצלם ולהעלות, לא עשיתי זאת כי אמרו לי שזה צד לא רלוונטי שרק יושב בלי תנועה בבית המצמד. עריכה: אני מצרפת תמונות של שני פריטים נוספים שהיו בקופסה. -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נשבר המיסב, רואים בתמונה חריקות איומות היו במכון בדיקה בערך אחרי שעתיים שהם ניסו לתקן ולא הצליחו ואז הבוחן טען שהוא תיקן וניסה להעביר הילוכים ויצאו משם קולות מפחידים שאני חששתי שהוא הורס לי את כל הגיר.אבל בסוף הגיר תקין ולא ניזוק. תודה רבה על ההסבר המפורט!!! -
נזק למצמד בזמן בדיקת קנייה לרכב - מבקשת יעוץ
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה!!!!! אז זה המיסב שנשבר!!!! ואם כך אז זה מוכיח שזאת הפראות של הבוחן! אחרת מה פתאום המיסב נשבר ככה מעצמו? עכשיו הבנתי גם מהי הדיסקית. אני אעלה מחר באור יום תמונות יותר ברורות של הקלאץ, כי התמונות שהעליתי נראות אחרת מאיך שהוא נראה (הוא מבריק ובמצלמה שלי זה יוצא שחור וכהה מאוד עם ובלי פלאש). עריכה - מהתמונה אני רואה שהניטים אמורים להיות שקועים בתוך הקלאץ, אצלי הם לא שקועים, אבל נראה לי שאצלי יש דגם אחר כי יש דיסקיות כאלה שמולבשות על הצד החיצוני, כלומר לא יתכן שפעם הם היו שקועים בפנים... או שהתמונה שצירפת היא של החלק הפנימי, אני צילמתי את הצד החיצוני, הכל מגיע כיחידה אחת לא מפורקת. אם מה שצריך לבדוק זה את הצד הפנימי - אני יכולה לפרק אותו ולשים פה צילום, השאלה אם אני לא אעשה נזק... במוסך ארזו לי אותו ככה, שאני לא יכולה לראות את הצד הפנימי שמובא באיור אלא רק את שני הצדדים החיצוניים. -
נדמה לי שזה לא חוקי להכהות שמשות. אם המשטרה עוצרת אותך אתה חשוף לכתב אישום בגין "ניסיון הסוואה של כלי רכב".
