Jump to content

anat444

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי anat444

  1. תראה, אני יודעת שכוונותיך טובות, אך להגיד שזו רשלנות שלי זה אומר שזה בסדר שנהג אוטובוס יעצור על נתיב במקום להיכנס למפרץ חנייה ויסכן חיים של אנשים ואנחנו מדברים על כביש מהיר, לא סתם רחוב עירוני שאז נהג סביר רואה את הסכנה ממרחק וגם הסכנה היא לא סכנה אמיתית כי זה מהירות איטית. באותו מפרץ לא עמד שום רכב, יתכן ועמד שם נוסע אך זה תפקיד האוטובוס לסמן לנוסע שהוא לא יכול לעמוד שם ועליו לזוז הצידה. בוודאי באותה נקודה ספציפית שהתחנה עצמה באמצע כביש מהיר היא מסוכנת. אני פעם קראתי איפושהו משהו מעניין שאמר שאינטיליגנציה זו גם יכולת לזהות סכנות (בלי קשר לאומץ מול פחדנות, פשוט יכולת להיות מסוגל להבין שמעשה מסוים הוא מסוכן). לא חסרים אנשים למשל שמחנים את הרכב לצד הכביש ופותחים את הדלת בכלל בלי להסתכל אם מגיע רכב. אני משוכנעת שכולם כאן זה קרה להם אלף פעם (שנאלצו לחמוק ברגע האחרון מאיזה אידיוט שפתח דלת). אני לא עושה זאת, לא בהכרח כי אני כזו מתחשבת בזולת, אלא כי כשאני מחנה לצד כביש יש לי מודעות שעלול לעבור שם רכב ולהוריד לי את הדלת במקרה הטוב ולהוריד אותי במקרה הפחות טוב. אז אני שומרת על עצמי ובודקת לפני פתיחת הדלת שאין רכב מגיע. לכן אני בדעה שבהרבה מקרים מדובר פשוט באנשים טיפשים. אי אפשר אף פעם להיות בריכוז מלא של 100%. לי למשל אין דיבורית ברכב בכוונה כי שמתי לב שלשוחח בנייד תוך כדי נסיעה זה מסיח את דעתי ומסוכן. מצד שני תמיד יכול לקרות שאתה בדיוק מעביר תחנה ברדיו או מגביר את המזגן או כל דבר אחר, שלמרות שאתה מרוכז ועם עיניים על הכביש, עדיין 5%-10% ממחשבותיך עסוקות בפעולה אחרת.
  2. זה לא מדויק. האירוע הראשון שתיארתי עם הבחורה המטומטמת שעלתה מהשוליים לנתיב השמאלי - לא היתה קשורה בשום אופן להסחת דעת מצידי, להפך בגלל שראיתי אותה עולה מהשוליים לנתיב הימני ובאתי במהירות אז עברתי שמאלה למנוע התנגשות. הגברת לא ראתה אותי בימני כשעלתה מהשוליים כי היא לא הסתכלה, ובגלל שהמשיכה לא להסתכל זה נראה לה לגמרי טבעי לעבור לנתיב שמאל. אין דברים כאלה פשוט. האירוע השני אכן דעתי היתה מוסחת לחלקיק שנייה, אבל זה קורה, אנחנו בני אדם, ואם נהג האוטובוס היה חונה במפרץ שלו ולא חוסם נתיב ימני על כביש מהיר - כל האירוע הזה לא היה קורה. בעיני זו חד משמעית היתה אשמתו. אני נבהלתי בעיקר מהתחושה שאם מי שישב לידי לא היה שם את הצעקה הזאת - כולנו היינו מתים בטוח, אבל גם אם הייתי קולטת בעצמי את הסכנה שנייה לפני שקלטתי אותה - עדיין היה צריך לחתוך בפראות שמאלה כדי לא להתנגש בו. אותה תחנה היתה ממוקמת אחרי עיקול בכביש, לא משהו שאפשר לזהות ממרחק ובכל מקרה במהירות בה נסעתי מול העובדה שהוא עמד על הנתיב, ולא סתם נסע לאט, לא היה צאנס לבלימה.
  3. וואלה, אני מגלה פה דברים חדשים (: הסוכן שנתן לי את הרכב זו בטח היתה המסירה הכי מהירה שהיתה לו בחיים. מרוב שהייתי בהתלהבות מהרכב החדש לא היתה לי סבלנות לשמוע את ההסברים על הכפתורים השונים, אחרי 20 שניות שחררתי אותו ונסעתי לדרכי... אני השגתי צריכת דלק מעולה בתדלוק השני של 22 ליטר ל-350 ק"מ שזה 1 ל-16, אבל התוצאה נשמעת טובה מידי, נראה מה יהיה בהמשך. אין לי טענות בכלל על האבזור ואני מרוצה עד השמיים מהרכב, יחסית למחיר שלו זו עסקה מצויינת, הרכב יפהפה מבחוץ וחזק ויציב. בכל זאת כשהעליתי אתמול את התמונות של פנים הרכב לא יכלתי שלא לשים לב ששום דבר לא השתנה במשך 10 שנים באבזור הפנימי. אבל לי זה בכלל לא חשוב, רציתי אוטו נחמד שנוסע טוב ושלא יהיה שברולט ספארק או משהו כזה (-: (מבלי לפגוע כמובן בבעלי הספארק, לא נסעתי בה בחיים, סתם לא אוהבת את העיצוב של הפנסים)
  4. הדבר הכי מעצבן והכי מסוכן הוא האנשים הסתומים שעולים מהשוליים או מאיזו דרך צדדית לכביש מהיר ומתחילים ליסוע ב-20 קמש. זה קרה לי הרבה פעמים וזה מטריף. באחד המקרים לאחרונה הגדילה לעשות איזו אהבלה אחת שעלתה מהשוליים ישר לנתיב השמאלי, אני הייתי בימני וקלטתי אותה עולה מהשוליים בקצב של צב וחתכתי שמאלה, והנה היא פתאום נדחפת לפני על מהירות של 30 קמש. הייתי מאוד קרובה לתאונה קטלנית כי נסעתי מעל 100, אולי 110 אולי יותר. אנשים כאלה צריך לשלול להם את הרישיון לצמיתות כי זה כבר לא סתם הפגנת כוח או שרירים או התנהגות מעצבנת, זה לסכן חיים של אנשים ומי שהוא כזה טיפש לא להבין שלא עולים משוליים לנתיב שמאל על 30 קמש - פשוט סכנה לציבור לתת לו לנהוג. ואגב זו סיבה טובה מאוד בשבילי ליסוע בנתיב השמאלי. בנתיב הימני יש הרבה יותר סכנות כתוצאה מכל הטמבלים שלא יודעים לנהוג שנמצאים בו. אני מעדיפה ליסוע בצד שמאל ולעבור ימינה אם מישהו רוצה לעקוף אותי. וזה מזכיר לי אירוע אחר שאני בחיים לא אשכח כי זו היתה הפעם שהייתי הכי קרובה למוות בטוח, נסעתי מהצפון על כביש 85 נדמה לי, והיה שם אוטובוס מטומטם שבמקום לעצור במפרץ של התחנה שלו, פשוט עצר על הנתיב הימני להעלות נוסעים בתחנה. אני נסעתי בו בערך על 90-100 קמש, ודעתי היתה מוסחת לשנייה (לא תקין, אבל קורה) ופשוט לא ראיתי אותו. למזלי מי שישב לידי קלט שעוד שנייה התנגשות ושם צעקה שעוררה אותי, ובאינסטינקט חתכתי שמאלה, בכלל בלי לבדוק אם יש רכב משמאלי (שוב, לא תקין, אבל תגובה אינסטנקטיבית נדמה לי לסכנה, אף אחד במצב כזה לא בודק מה קורה משמאל). למרבה המזל לא היה אף אחד משמאל וכך נמנעה התנגשות בעשירית השנייה האחרונה. אבל זה היה קרוב מאוד להיגמר רע מאוד, וגם אם האשמה כביכול היתה גם בי שלא קלטתי את הסכנה ממרחק מספיק, נהג האוטובוס הזה יכל לגרום לתאונה קטלנית ולהרוג את כל יושבי הרכב שלי. לקח לי יומיים להתאושש מאותו אירוע. ברצינות לגמרי. זה היה פחד מוות. אוי השרשור הזה הזכיר לי למה אני לא נוסעת בנתיב הימני. זו פשוט סכנת נפשות.
  5. אה אז אולי בגלל זה המזגן לא מספיק מקרר לי, אולי הוא כבר מכוון לאיזו טמפרטורה. אני אבדוק זאת. מאיפה מכוונים את הטמפרטורה בכלל? אגב מה צריכת הדלק שלך אחרי חודש עם הרכב? אגב2 אני מעבירה הילוכים כבר שנים ב-3000 סלד בערך, ולא לפני. נהוג/צריך להעביר מוקדם יותר? מה שנחמד בפולו זה שבפקקים היא פחות מעצבנת מהרכב הקודם שלי, כי הילוך שני מחזיק טוב אפילו אם המהירות היא קצת פחות מ-20 קמש. קודם הייתי כל הזמן צריכה להעביר לראשון אחרת המנוע היה נחנק ואז לשני ואז לראשון וזה היה מעצבן ביותר.
  6. אביב אני מסכימה איתך, הפולו היא תמורה מצויינת למחיר, ומשתלמת במיוחד בארץ בגלל שהמיסוי עליה נמוך. לא חושבת שאתקין בשלב זה איזו מערכת מיוחדת ובטח לא גאנטים (בדיוק מה שחסר לי - להתקין משהו כזה שיגנב ואני אגיע ואמצא את הרכב בלי הגלגלים או משהו. אין מצב!). הרדיו הפשוט עושה את העבודה ומגיע עם 4 רמקולים מצויינים לדעתי. אין בעיות בהאצה, רק אמרתי שבנסיעות הראשונות היא היתה פחות חזקה אבל עכשיו זה ממש תענוג לנהוג בה. אולי זה המנוע שצריך היה "להיפתח" או שזו אני שנהגתי בזהירות יתר בהתחלה. אגב, האם יש ברכב בקרת אקלים? במפרט כתוב שכן אבל לא שמתי לב לכפתורים שמפעילים אותה אם היא קיימת. הדבר היחיד בכל זאת שלא מלהיב לדעתי זה המזגן. ברכב הקודם שלי הייתי שמה אותו על עוצמה מספר 1 והוא היה מקפיא. בפולו עוצמה מספר 1 לא היתה מרשימה במיוחד. אבל גם לגבי זה אולי מוקדם לקבוע ונראה בהמשך... תודה לכל המגיבים וחג שמח!
  7. מעניין מה שאתה אומר. לגבי האצה ובכלל - הרכב ב-150 ק"מ הראשונים הרגיש לי כבד למדי, לא סחב טוב באיזו עלייה והבלימה היתה איטית ומוזרה. חשבתי שאולי זה כי אני יותר מידי זהירה איתו עדיין, אבל בתוך יומיים ועם צבירת קצת יותר קילומטראז יש שיפור עצום. הרכב מאיץ מצויין לדעתי, עולה מצויין וגם בולם כמו שצריך. בקיצור חכה קצת... אבל אשמח שתעדכן מה התרשמותך בעוד איזה שבוע. לגבי בידוד רעשי נסיעה זה מאוד נכון. וגם הרכב עצמו מאוד שקט, גם אחרי נסיעה מאומצת.
  8. באופן אישי התשובה של "קיבלתי רכב מהעבודה" מאוד לא אמינה. כל המוכרים ביד2 קיבלו רכב מהעבודה, יאללה יאללה זה לא אמין וכשחיפשתי רכב משומש (לפני שהחלטתי לקנות חדש) פסלתי את הרכבים האלה כמעט מיידית כי זה נשמע כמו תירוץ ולך תדע מה הם מסתירים. עדיף פשוט לומר את האמת, משהו בסגנון: "כן קניתי ואני מוכר אחרי שנה, אני מאוד אוהב רכבים ויצא איזה דגם חדש ששמעתי עליו כבר מזמן וחיכיתי שיגיע לארץ אז אני מוכר. בגלל שאני אוהב רכבים ומתעניין בתחום - כל הרכבים שהיו לי היו שמורים ומטופלים היטב". לי זה היה נשמע יותר אמין, מתקבל על הדעת ולהפך זה להפוך חסרון (מכירה מהירה אחרי שנה) לייתרון (השקעת ברכב שנה ועכשיו אתה מוכר אותו).
  9. אני עליתי על הסוד של איך להוציא צריכת דלק טובה מבלי לנהוג כמו סבתא על 20 קמש. לדעתי בלי שום קשר למהירות, נהגים רגועים (גם אם הם נוסעים מהר) משיגים נתונים הרבה יותר טובים. יש תמיד בכביש המהיר את העצבניים האלה שרואים רכב בצד שמאל, הם לא יתנו לו צאנס בכלל לעבור ימינה, הם ידבקו אליו כמו בהמות בגז וברקס כדי לא להתנגש בו ואם הוא לא מגיב תוך חצי שנייה ובורח הם יחתכו ימינה ישימו גז וישתחלו בין כמה מכוניות בפראיות כדי לעקוף (וברוב המקרים כדי לפגוש אותו מאה מטר אחכ ברמזור אם זו נסיעה עירונית..). זה לדעתי מה שמשפיע הכי הרבה על צריכת הדלק. לעומתם יש את אלה שנוסעים מהר אבל אם איזה רכב נתקע בשמאלי הם יחכו שהוא יעוף משם ואם לא הולך אז כשהכביש פנוי יעברו ימינה ויעקפו והכל בלי לחץ ובלי להשתולל.
  10. מסכימה איתך לגמרי. ירד לי האסימון לגבי זה רק כשהסתכלתי בצילומים ופתאום האוטו החדש והמהמם שלי היה נראה לי די עלוב מתמונות מבפנים (: תכלס אין שום הבדל בעיצוב הפנימי בין הפולו 2011 לבין הגולף 2001 שהיתה לי (ושנת המודל שלה היה 1998!), ולהפך הגולף היתה מחומרים יותר איכותיים ועם משענת יד ועוד כמה דברים שאין בפולו. מצד שני במציאות הפולו מאוד חמודה מבפנים, התמונות יצאו לא מחמיאות לה בכלל (היא כמוני, לא פוטוגנית ומבחינתי זה שווה את החסכון הכספי, לא רציתי רכב מיני אלא רכב חזק יותר ונראה לי שהפולו תספק את הסחורה. זה גם הרכב הראשון שלי שהוא חדש חדש. ברכב הבא בטח יהיו כבר סטנדרטים גבוהים יותר מבחינת אבזור ומראה פנימי (: אתמול ראיתי את ההונדה סיוויק החדשה של ההורים שלי, מעלפת מבחוץ ומבפנים. פשוט מדהימה, אבל היא עלתה הרבה יותר וגם צריכת הדלק קטלנית, הם לא מצליחים להשיג יותר מ-1 ל-10. אני השגתי ב-500 קמ הראשונים 1 ל-16 וממש לא נסעתי כמו סבתא!
  11. תמונות של הרכב מבפנים למי שביקש לראות. ברשותכם ובניגוד לאחרים אני לא אצלם את המנוע (בכלל לא יודעת איך פותחים את המכסה חחח) תכלס פנים הרכב והאבזור מאוד פשוט ובסיסי, יש יגידו מיושן. אבל בשבילי זה בהחלט מספק. המכה באור יום בקושי נראית לעין. אתמול היא היתה נראית לי הרבה יותר גרועה. לא נורא.
  12. הפתרון הכי טוב הוא להשאיר פתק לבעל הרכב הנפגע, אך לא בהכרח לשים את הפרטים המזהים שלך (למה אתה צריך להסתבך בכך שתזומן למשפט להעיד?). ברגע שיש לבעל הרכב את פרטי הרכב הפוגע הוא יכול להתלונן במשטרה ובסוף איזה תהליך די מייגע לקבל את הפרטים האישיים של בעל הרכב ולהגיש תביעה נגדו. אתה לגמרי יצאת ידי חובתך בכך שהשארת לו פתק עם הפרטים הידועים לך, גם אם לא חשפת את זהותך. לא בטוחה שטלפון למשטרה יסייע במשהו כי כל עוד אין נפגעים בנפש לא נראה לי שזה אכפת להם במיוחד.
  13. לא צריך להיות רע במיוחד, צריך בעיקר להיות מסכן וקנאי. רכב חדש חדש מבריק ונוצץ הוא כנראה מועד לפורענות בהיבט הזה. אגב יש משהו שלא ברור לי, הסיומת של מספר הרכב שלי היא 73, ולפי מה שהבנתי זו הסיומת של כל הרכבים החדשים מהחודשים האחרונים (אולי פחות מחודשים? רכב חדש מינואר קיבל סיומת 71). אז איך זה שקודם ראיתי ברחוב איזה רכב לא נראה חדש במיוחד עם סיומת 74 ?
  14. anat444

    תאונה שהיום קרתה לי

    לפעמים כשמשאית כמעט עולה עליך אז האינסטינקט הוא לבלום אני מניחה, גם אם המעשה הנכון היה להאיץ ולברוח ממנה. תכלס אין דבר יותר מפחיד ממשאית שלא רואה אותך וכמעט עולה עליך לגמרי, יחסית לזה נראה שיצאת מזה די בזול, למרות הבאסה הברורה. אם הוא אשם בתאונה ומן הסתם הוא אשם בתאונה אז אין לך מה לדאוג לדעתי.
  15. איזה ערס מטונף אחד עלוב חיים ומכוער נתן לי מכה לאוטו בכוונה!! הוא פתח את הדלת האחורית של הרכב שלו בלי שום סיבה כשהסיבה היחידה היתה לתת לי מכה עם הדלת שלו! ראיתי אותו מרחוק עושה זאת ולצערי הוא השאיר סימן של מכה, לא גדולה אומנם אבל מכה (לא שריטה, במישוש מרגישים שהפח נכנס טיפה פנימה). אם זה היה קורה בטעות אז מילא, אוטו חדש זה צפוי ואנשים בארץ הם בהמות זה גם ידוע, אבל הנבלה הזה עשה את זה בכוונה. וזה גרם לי לתהות מה מביא אנשים לכזו רמה של עליבות ואומללות שזה כל מה שנותר להם בחיים. כל הדרך אחרי זה איחלתי לו שישחררו את גלעד שליט ויחטפו את היצור העלוב הזה במקום ויתעללו בו כמה שרק אפשר (מצד שני, אם להתרשם רק מהפרצוף שלו, לא הייתי חותמת על זה שהוא לא משתייך לחמאס בעצמו). החדשות הטובות הן שהפולו מסתמנת כמאוד חסכונית בדלק, על 350 ק"מ תדלקתי 22 ליטר שזה אומר 1 ל-16, בנסיעה בינעירונית אבל עם הרבה פקקים של ערב חג ועם מזגן. אם זה נתון שעוד הולך להשתפר אז הרכב ממש ממש סבבה מהבחינה הזאת. רונן - אני רגילה לידני, הבלם יד היה משוך עד הסוף. לא בדקתי את שוב בימים האחרונים, אני אבדוק זאת, אבל בינתיים יש שיפור מאוד גדול בכוח הבלימה של הרכב, בהתחלה הוא בלם ממש לאט והיה כתוב בספר הרכב שככה זה ב-600 ק"מ הראשונים. עכשיו אחרי 500 ק"מ הוא בולם כמו שצריך. אולי גם עניין ההנדברקס כבר יסתדר מעצמו. גם התאוצה של הרכב נהדרת, נסעתי בכיף על 110-120 קמש בלי יותר מידי גז ועם תחושה מאוד יציבה של הרכב. PrinceT - כן, אצלם מחר כמה תמונות מבפנים ואעלה.
  16. זה לא הורס את הרכב למשוך הילוך שני על מהירות 60-70? למה זה טוב? אני מעבירה הילוכים בזמן וכנהגת יחידה על אותו רכב כבר שנים יכולה לומר לך שהשגתי צריכת דלק יותר טובה אפילו ממה שהיצרן טוען נראה לי (1 ל-16 לגולף ידנית 1600 סמק בנסיעה שכולה מכעט בין עירוני), אז כנראה שסגנון הנהיגה מאוד משפיע על הצריכה (ואני נוסעת במהירות 120 קמש, ממש לא זוחלת על 90 כדי לחסוך בדלק).
  17. חדשות טובות. אתה לא מבין בכלל איך הלחיצו אותי בחברות ביטוח, לפני שקיבלתי את הרכב כבר התחרטתי שקניתי אותו בגלל העניין הזה. מדינה של רמאים אין דברים כאלה. אני זוכרת שלפני עשור כשקנינו את הגולף אז הביטוח טען שגולף זה הרכב הכי גניב שיש ולכן הביטוח גבוה. עכשיו באתי להם עם פולו אמרו לי פולו זה מספר 1 בגניבות. אמרתי- איך יכול להיות, זו לא הגולף? אמרו לי (בכמה חברות ביטוח) מה פתאום גולף אף אחד לא גונב גולף, רק פולו. בגלל המוניות. בקיצור כולם שקרנים. אבל הרגעת אותי מאוד. כשהרכב ככה חדש הייתי די בלחץ שיגנבו אותו וממש שמחתי מהשרב וכל האובך והאבק שמטנף קצת את האוטו (שלא יראה כזה נוצץ..)
  18. אוקי, אז הנה עוד שקר של חברות הביטוח (: פולו ידנית 1400 תעזור?
  19. אתה רציני? לי אמרו כשבאתי לעשות ביטוח לפולו שכל מה שיש לו איזה דימיון לסקודה זה הרכבים הכי גניבים שיש בגלל חלקי חילוף שלוקחים מהם למוניות. יו איזה באסה זאת שגונבים את הרכב!! אני מקווה שיש לך ביטוח מקיף טוב, תבדוק אם יש לך בפוליסה תנאי שמופיע ממש בחלק קטן מהפוליסות בלבד אבל קובע שאם גונבים אתה לא מאבד את הפרמיה על המקיף אלא ברגע שיהיה לך רכב חדש הביטוח יחול עליו ולא תצטרך לשלם שוב פרמיה. אנשים מגעילים ודוחים לגנוב רכב בערב חג. איזה אמצעי מיגון היו ברכב? קח את זה בקלות, עם כספי הביטוח תוכל לקנות דגם חדיש יותר (:
  20. מן הסתם בוחנים מקפידים הרבה יותר בטסט ראשון, ובאמת כמו שכתבו פה צריך להפגין כישורי נהיגה מיוחדים כדי להצליח לעבור. לדעתי ליסוע על 40 בהילוך שני בטסט זה מעט מידי. אף נהג רגיל לא נוסע על הילוך שני גם לא בנסיעה עירונית, מהר מאוד מעבירים להילוך שלישי וככה נוסעים. כדאי להקפיד בטסט הבא ליסוע על הילוך שלישי גם אם המהירות היא רק 42 קמש.
  21. היו כמה סיבות: 1. אישית יותר אהבתי את המראה של הפולו. 2. זמן אספקה - פולו שוחררה תוך שבוע, לסקודה שאתה מדבר עליה היה זמן המתנה ארוך. 3. אחרי ניסיוני עם הרכב הקודם אני רציתי מינימום תקלות, והמנוע המשוכלל הזה TSI אין לי מושג איך הוא יהיה בעתיד. אני די שונה מקטע הזה מרוב האנשים כנראה, מבחינתי למשל שיהיו ברכב רק 2 חלונות חשמל ולא 4, זה 2 פחות שיכולים להתקלקל (: 4. אני התלבטתי לגבי הסקודה הידנית 1400 שמכרו לפני איזה חודשיים במבצע שופרסל ב-77 אלף שקל. הסכימו בסקודה לתת לי אותה ממש במחיר דומה, אבל היו להם רק כמה בודדות, לא בצבע שרציתי וגם ברור שזה דגם שיוצא מהמחזור אז ירדתי מזה. 5. את זה גיליתי רק אחרי שביצעתי הזמנה ואמרו לי שהביטוח יהיה מאוד גבוה (בסוף הוא לא היה גבוה בכלל) מסתבר שפולו וסקודה יש להן הרבה במשותף, ובגלל שסקודה זה רכב של מוניות אז אלו רכבים מאוד גניבים (סוחרים בחלפים). בקיצור הגישה שלי היתה שאם הייתי מרוצה מגולף ישנה אז כל רכב חדש יהיה טוב בשבילי. הכי חשוב לי להצליח גם בפולו החדשה לעקוף את כולם בעליות וליסוע מהר בכביש החוף כשהכביש ריק (מהר זה כולה 120 קמש, אבל בלי להרגיש שהרכב מתאמץ ובלי צריכת דלק גבוהה). את שני הדברים האלה עוד לא הצלחתי לגמרי לבדוק ברכב החדש בגלל ההרצה וכי לא נסעתי עדיין הרבה. במהלך החג בטח תהיה לי דעה יותר מגובשת, אעדכן (: את רוב הדברים שציינת אפשר לראות בהשוואה מדוקדקת במפרט של הפולו שיש באתר של פולקסוואגן, למעט תא המטען שזה ממש לא מוזכר שם. בנוסף יש הבדל בלוח השעונים שלא בא לידי ביטוי במפרט וכאמור אני הופעתי לגלות שאין לי מד חום מנוע באוטו. עכשיו הוא חדש וזה לא אכפת לי, אבל זה דבר מאוד מרגיז שלא שמים, זה סמן די טוב לתקלה חמורה שיכולה להימנע בזכות המד הזה. ה-TSI הוא מאוד חסכוני בדלק אם אני לא טועה, גם בגרסה האוטומטית. bennnn - טוב נסיעה בפקקים זה משהו אחר. הנתונים שאני ציינתי הם לנסיעות חלקות לא בפקקים ורק בין עירוני.
  22. וואו זו צריכת דלק קטלנית! זה בטוח מושפע גם מצורת נהיגה, לא? לי היתה גולף 1600 שנת 2001 ורק כשמכרתי אותה קלטתי עד כמה היא היתה חסכונית. הייתי מתדלקת כל 400 ק"מ ושמה בערך 25 ליטר. במועד המכירה כשהתחלתי להתעסק במפרטים של מכוניות קלטתי שהיה לי טנק דלק של 55 ליטר אז בעצם תדלקתי כל פעם כשחצי מיכל מלא (העיקר תמיד כשעברתי את ה-400 קמ בלי לתדלק הייתי בלחץ ומשוכנעת שאני עומדת להיתקע בכל רגע . אני נוסעת כמעט ורק בינעירוני אבל נוסעת מהר ולוחצת גז בלי הפסקה. במקומך הייתי שוקלת להחליף רכב במידה ואתה נוסע הרבה.
  23. תתחדש! אתה אכן נראה מאושר לאללה בתמונה (: צריכת הדלק מאכזבת לגמרי, אבל היא אמורה להשתפר. כמה מהנסיעות שלך הן עירוניות? זה די מעצבן ה"הרצה" הזו. יש שאומרים שהיא חשובה ויש שאומרים שלא. אם לא הייתי קוראת בפורום בכלל לא הייתי מעלה על דעתי שרכב חדש צריך הרצה. אגב לא לגמרי לא ברור לי מה זה אומר לא לשמור על מהירות קבועה לאורך זמן, אם אני נוסעת בכביש החוף האם אני צריכה כל הזמן לעבור בין 90 קמש ל-100 ובחזרה? מה יקרה אם אסע כמה דקות על 120 קמש?
  24. לרוב מחירון יצחק לוי יהיה יותר גבוה ולכן כמוכר תוכל להיצמד אליו. זה המחירון הרשמי של חברות הטריד אין וכו'. מחירון יד2 אמור לשקף מחיר שוק כלומר עסקאות שמתבצעות בפועל, וכנראה שההונדה מבוקשת ואנשים משלמים מעל מחירון, לכן אתה יכול לדרוש לגביה מעל מחירון. לגבי הפולקסוואגן זה כמו שהיה במקרה שלי המחירון של יצחק לוי גבוה בהרבה מיד2, אבל העצה הכי טובה שלי אליך היא לעזוב את הפרסום ביד2 ופשוט לשים מודעה על הרכב. אם הייתי מנסה למכור דרך יד2 הייתי מורידה 35% לפחות מערך הרכב. דרך מודעת חלון מכרתי במחירון יצחק לוי כמעט מלא. כמובן שהכל תלוי במצב הרכב. רכב במצב טוב - אין סיבה לרדת הרבה ממחירון לגבי רכבים רגילים וסחירים.
  25. בטח תעלה תמונות! קנית גם כן את הידני 1400? איזה קטע, בחיי הייתי בטוחה שאני היחידה וכולם הולכים על הדגם היוקרתי TSI אשמח לשמוע התרשמות שלך מהרכב, איך הוא בתאוצה בכביש המהיר? (לא יודעת למה זה כ"כ חשוב לי...) קרה לך את המקרה המוזר שתיארתי לגבי ההנדברקס? איך צריכת הדלק? בקיצור פרט וספר (-:
×
×
  • תוכן חדש...