anat444
-
הודעות
247 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי anat444
-
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה. אתה צודק ב-100%, רק שלא בא לי למרוח את ההחלטה, רציתי להזמין בהקדם האפשרי כי גם ככה יקח לפחות 3 שבועות מרגע ההזמנה ועד שאקבל את הרכב. אבל כנראה שאכן כדאי לי להשקיע עוד יום בנסיעת מבחן על כמה דגמים ואז לקבל החלטה. ידעת אגב שבטויוטה אי אפשר לעשות נסיעת מבחן על היאריס בגרסה הידנית? הם אומרים שאין להם את הרכב הזה להדגמה... עשיתי נסיעת מבחן על הרובוטית שאותה אני ממילא לא רוצה. אני מקווה שזה לא ככה בשאר החברות לגבי רכבים ידניים. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האמת, בינתיים אני רק הולכת ומסתבכת מרוב אפשרויות ובעד ונגד... אני מחפשת רכב בגדול רק עבורי, ל-2-3 נסיעות בין עירוניות בשבוע (תל אביב-חיפה), והיתר נסיעות קטנות בתוך העיר. התקציב הוא עד 100 אלף שקל. העדפתי טריד אין בגלל זמן האספקה והרצון להימנע מלהיתקע בלי רכב שבוע או שבועיים. בטויוטה הטריד אין ממש לא משתלם, בסיאט מציעים מחירון מלא אבל ירדתי מהאיביזה. את הטריד אין אצל האחרים לא בדקתי. אני בונה על רכב שישרת אותי לפחות 5 שנים, וכפי שציינתי הכי חשובה לי האמינות של הרכב עם כמה שפחות תקלות לא צפויות, כי זו בעצם הסיבה היחידה שאני מחליפה מכונית (הרכב הנוכחי שלי הוא מעולה, הבעיה היחידה היא לא שלו אלא שלי - הוא מתיישן ואם יש לי נסיעה של 150 ק"מ לעשות, אני כבר מתחילה לדמיין שהוא עושה קולות ואני עומדת להיתקע (למרות שזה לא באמת קרה לי בשנה האחרונה...) המון תודה מקרב לב לכל המגיבים, קיבלתי כאן המון מידע שימושי ואני מאוד מעריכה זאת. שבת שלום וסופשבוע מצויין. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הלכתי מיד לבדוק את ההונדה ג'אז, אבל היא קצת יותר חלשה ממקבילותיה (90 כו"ח לעומת 100 ביאריס ו105 נדמה לי בסקודה פאביה), והיא טיפונת יותר יקרה (4,000 שקל שחלקית מתקזזים על האבזור החסר). השאלה מה המשמעות של כוח סוס? נפח המנוע שלה קטן - האם זה לא רכב מיני שמיועד בעיקר לנסיעות עירוניות? -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חשבתי הכי חזק שאני יכולה ועדיין לא הצלחתי להבין מה כבר יכול להשתנות בגרסה הידנית? אשמח לפירוט. מסכימה שלא כדאי לקנות את הרובוטית שהיא כנראה כושלת ולכן תוחלף, אבל שוב - ידנית, מה אפשר לשפר בה שמצדיק לא לקנות כרגע? -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אגב למה היאריס מיושנת? כלומר אני מבינה שזו שנת דגם 2005, אבל בידני מה כבר יכול להשתנות מ-2005 ל-2011? אני שואלת ברצינות, אני ממש לא מבינה גדולה בנושא. תודה רבה על העזרה! -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מייק תודה, מה דעתך על המאזדה 2 ? בהתחלה התכוונתי לחפש מאזדה 2 משומשת (שנתון 2008-2009), אבל איכשהו שמעתי על המבצע של איביזה ומשם עברתי למחשבה על רכב חדש. לא יודעת למה אבל האיביזה ממש ירדה מהפרק אצלי, אולי זו הצפת המכוניות למכירה ביד2 (כנראה באמת לא בגלל בעיה ברכב אלא המבצעים האגרסיביים שלהם). הסקודה זה בית היצור של פולקסוואגן, ועם הגולף שלי בשנים קודמות היו לי הרבה בעיות והוצאות. נמאס לי מזה, אני רוצה רכב שלא עושה בעיות. לגבי הידנית, אני לא בהכרח מעדיפה ידני רק כי היאריס הרובוטית לא נראית לי, אני חושבת שבגלל נתון צריכת הדלק שבידנית נמוך בהרבה ובגלל שאני רגילה לידנית, אז אין לי סיבה לעבור לאוטומט בעצם, בכל רכב שאקנה. סה"כ היאריס זה יוצא לי 99 אלף שקל על הכביש. לידנית כמובן. זה פחות או יותר אותו מחיר נדמה לי שאשלם גם אצל האחרות. -
לדעתי זה לא משתלם, בסה"כ יצא לך 122 אלף שקל, על רכב שמוצע היום ב-108 אלף שקל. כלומר הרווח של החברה הוא 14 אלף. אפשר לקבל הלוואה מהבנק על הסכום החסר בתנאים טובים יותר. הצעת ה-1600 לחודש כולל ביטוח היא עוד פחות משתלמת כי אתה בעצם משלם 480 שקל לחודש עבור ביטוח, שזה בערך 6000 שקל לשנה, הרבה יותר יקר מכפי שתוכל להשיג לבד.
-
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה למייק על התגובה המפורטת וגם לכל יתר המגיבים. מייק לשאלתך, אני מחפשת רכב עבורי בלבד, בעיקר לנסיעות בין עירוניות אבל אני לא עושה המון קילומטראז כל שנה (כ-10,000 קמ לשנה בלבד). הכי חשוב לי ברכב זה שלא יראה מוסך וכאן הבנתי שיש עדיפות ליאריס של טויוטה, לכן ככל הנראה אני אלך עליה (למעשה כבר פתחתי היום הזמנה, אבל יש 14 יום להתחרט). בגלל הביקורת על הגרסה הרובוטית ונסיעת מבחן שהראתה שאכן מדובר בגרסה די מסובכת לתפעול ונהיגה, אני לוקחת את הגרסה הידנית. היא מגיעה ללא אבזור, זה די מעצבן, צריך להוסיף כסף אפילו על שלט לרכב. לפחות מסתבר שיש לה 4 כריות אוויר ולא 2 בלבד. לגבי הרכב שלי, אני אמכור אותו בכוחות עצמי. לא מצפה לקבל 39 אלף שקל, אבל מאמינה שאוכל לקבל בשקט 35 אלף שקל. אני עדיין לא משוכנעת שאני לא עושה טעות לשלם כ"כ הרבה כסף בשביל לשדרג לרכב חדש, כשהישן עדיין עושה את העבודה מצויין. מה דעתכם אגב על קניית רכב ידני, למי שרגיל לידני וזה לא מפריע לו? האם זה אכן עדיף או שבעוד 5 שנים כשארצה למכור ידניות יהיו כמו דינוזאורים בודדים בשוק ולא יהיה לה ביקוש? -
מי שיכנס ליד2 ויחפש סיאט איביזה שנת 2011 יגלה שיש עשרות מכוניות למכירה, וכולן נרכשו ב-3 חודשים האחרונים. זה מאוד תמוה ואף מחשיד. (אגב, כמעט כל המודעות הן לגרסה הידנית).
-
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אתה ברצינות שואל איפה החוצפה פה? שאני ניגשת לסוכנות טויוטה מציגים לי מחירון, אומרים לי אנחנו לא יכולים לרדת שקל ממחירון, אבל כשאני מבקשת לעשות טרייד אין אז אוטומטית אומרים לי ניקח בשמחה הרכב שלך אבל ב-30% מתחת למחירון...? (במקום 39 מציעים 30) אני מבינה שזה נראה לך מסחר הוגן. אז בעיני ממש לא. זה ניצול של החולשה של הקונים. ועובדה שבסיאט לא רק הציעו מחירון תמורת מחירון, אלא מציעים הנחה מאוד מכובדת על החדש ולוקחים הישן במחירון מלא. -
מתחיל לחפש רכב חסכוני, אמין, ובטיחותי. ידני בלבד.
anat444 פרסם הודעה בנושא של טלר בתוך ייעוץ ברכישת רכב
טויוטה יאריס עונה לדרישות, עולה 99 אלף נדמה לי לידנית. ויש את סיאט איביזה שאני לא יודעת כמה עולה הגרסה הידנית שלהם, אבל יש להם מכירה עד מחר. הרובוטית עולה 104 בערך על הכביש. הבנתי שלפני שבועיים-שלושה מכרו סקודה חדשה סביב 80 אלף שקל לידנית, אבל המבצע הזה כנראה נגמר. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אבל מה הסיבה שלא היית מרוצה? אם אפשר לשאול הידנית אכן באה עם 2 כריות אוויר בלבד. אני לא כ"כ מבינה בזה, זה רע מאוד? הרכב בעיקרון מיועד רק עבורי. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
[אני הייתי בעלים של טויוטה יאריס ואני מאד מציע לך לא לקנות את הרכב הזה תוכל לפרט למה לא? עכשיו אני שוקלת לקנות את הידנית ולא את הרובוטית, אם אצליח בסניף אחר לקבל טרייד אין קצת פחות מבזה. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מוכרת גולף שנת 2001, יד ראשונה, ללא תאונות. בטויוטה עוד לפני שדיברתי איתם לגבי הטרייד אין - לא הסכימו לתת שקל הנחה. -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש טעם לנסות לקבל הצעה יותר טובה בסוכנות אחרת של טויוטה או שהסיכוי אפסי שיתנו לי יותר משמעותית בטרייד אין? -
חוצפה של טויוטה? תקנה במחירון אבל בטרייד אין נותנים 25% פחות
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה על התגובה. יש טעם לנסות בסוכנות אחרת של טויוטה? אומנם הכל אותו יבואן כמובן אבל מן הסתם יש להם מרווח תמרון. אולי בסוכנות אחרת אוכל לקבל טריד אין יותר משתלם? פיאט פונטו אני לא רוצה, שמעתי שהיא טובה אבל מניסיון עם הרכב הזה (דגם ישן יותר) לא רוצה אותו. -
אני מתלבטת בין סיאט איביזה לבין טויטה יאריס, שתיהן במחיר זהה - 104 אלף שקל על הכביש (בטויוטה זה המחירון, בסיאט זה אחרי הנחה במבצע שלהם מאתמול). ההבדל הוא בטרייד אין - בסיאט הציעו לי כמעט מחירון מלא לרכב הישן שלי (37.5 אלף שקל, לעומת המחירון שלו 39 אלף), אבל בטויוטה הציעו לי עכשיו 30 אלף שקל בלבד - שזה בערך 25% פחות ממחירון יצחק לוי. האם זה מקובל העושק הזה? שהלקוח קונה במחירון מלא, אבל אם מבקש טרייד אין אז לא נותנים לו משהו אפילו קרוב למחירון? כמובן שבגלל זה ירדתי לגמרי מהטויוטה, בכל זאת מדובר בהפרש של מעל 7,000 שקל, זו עלות ביטוח לשנתיים בערך. רק שבטויוטה גם הפחידו אותי עכשיו לגבי האיביזה, שזה אוטו חזק במשך 8-9 חודשים ואחכ צריכת הדלק תעלה משמעותית ותהיה קטלנית, אבלה במוסכים, ועוד ועוד. אמרו שהיבואן נתקע עם כמויות אדירות ולכן חותך ככה במחיר ושאם אקח את הטויוטה אני לא אראה מוסך שנים והיא בכלל לא ברת השוואה. את הטויוטה לא אקח, בגלל שזה חוצפה בעיני התמחור של הטרייד אין. השאלה עכשיו היא לגבי האיביזה. ברור שהם בעלי אינטרס בטויוטה אבל הצליחו ממש להלחיץ אותי. אשמח להתייחסות ממבינים בתחום. תודה מראש
-
בעיה מוזרה במאזדה 2 - התרעה בזמן לחיצה על הברקס
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא. רק הקולות המעצבנים האלה. היא צלצלה למוסך אמרו שאולי הברקסים לא טובים (איך זה יתכן? האוטו עבר בדיקה לפני קנייה ויצא כמו חדש) האם יתכן שזה סגנון נהיגה שונה שאחראי לתקלה המוזרה הזו? (היא כנראה יותר פראית בנהיגה לעומת מוכרת הרכב) -
בוקר טוב אחותי קנתה אתמול מאזדה 2 שנת 2008 ונתקלת בבעייה מוזרה: בזמן לחיצה פתאומית על הברקס החלו להישמע צפצופי אזהרה (כמו אלו שנשמעים במצב שהנהג לא חגור למשל). זה הפסיק אחרי כמה שניות אך המשיך לתוך נסיעה בפקק, בכל פעם שהיא לוחצת על הברקס מופיעה ההתרעה הקולנית והמעצבנת הזו. מישהו מכיר את התופעה? מוכרת הרכב אומרת שזה מעולם לא קרה לה. תודה
-
מה עדיף: טויוטה יאריס / סקודה פאביה / סיאט איביזה?
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אוי שכחתי לציין שהכוונה לרכב חדש באיביזה זה המנוע הזה 1.2 TSI -
החלפת רצועת טיימינג בגולף (ממש לא דחוף)
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מי החליף/ערך לי את הכותרת? זו ועוד איך היתה שאלה דחופה! -
מחפשת רכב בעיקר לנסיעות בין עירוניות, כך שחשוב שיהיה חזק, וכמובן שלא אראה מוסך כמה שיותר זמן... תודה!
-
החלפת רצועת טיימינג בגולף (ממש לא דחוף)
anat444 פרסם הודעה בנושא של anat444 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התגובה המהירה. בפורום אחר עכשיו קראתי שבגולף אפשר להחליף רק כל 120 אלף ק"מ וללא קשר למספר השנים. אני כבר לגמרי מבולבלת, וגם די לחוצה. המוסך שלי נמצא ממילא במרחק 100 ק"מ מאיפה שנמצא עכשיו הרכב, אז אצטרך לעשות את הנסיעה הזאת עד לשם. ואם היא תקרע לי באמצע הנסיעה?... -
שלום לכולם, במקרה התברר לי שהמוסך שלי "שכח" לבדוק או להחליף לי רצועת טיימינג למעשה הפעם האחרונה בה היא הוחלפה היה בשנת 2004, ומאז חלפו 6.5 שנים והרכב עבר 65,000 ק"מ. מדובר ברכב גולף משנת 2001. האם יש סיבה לדאגה? האם אני חייבת לרוץ למוסך או שזה סובל דיחוי מספר ימים? ואגב מה העלות בערך? תודה
