חבר שלי מחפש אוטו...הוא מצא אחת במצב ממש טוב רק בעיה אחת שהרכב משועבד לבנק.
לפי מה שהבנתי יש שני מיקרים:
1) הרכב משועבד והוא על השם הבעלים.
2) הרכב משועבד והוא על שם הבנק.
במקרה ספציפי זה האוטו על שם הבעלים. והוא ממש רוצה את האוטו, אחרי בדיקה סיכמו מחיר ממש הכל.
מה הפרוצידורה על מנת להעביר בעלות?
ומה הייתם ממליצים לו לעשות? (בלי המלצות שלעזוב את האוטו וכדומה..)
תודה לירן!