Jump to content

AleroBlack

  • הודעות

    431
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AleroBlack

  1. פשוט מדהים
  2. ליאור מה עם תמונות?
  3. לפי מה שהבנתי הסיריון היא בעצם טויוטה ובארץ היא דייצו. מבחינת בטיחות ונוחות אין לי מושג. אבל אני אישית הייתי לוקח את הסיריון כי הוא יותר אמין ולא שותה דלק...למייטב ידיעתי הוא ממש חסכוני
  4. פשוט תענוג!! נהנתי מכל רגע בקריאת הסיפור... השמח לעוד תמונות וסירטונים!!
  5. לדעתי זה היה יותר יפה עם השטיחים והכל... אבל גם במראה הסולידי זה סבבה!!
  6. AleroBlack

    וונדליזם בשידור חי

    עברתי היום ברחוב הגליל (זה הרחוב בו היה הפשע ולא ציפמן אבל לא משנה ממש קרוב) והתגלתה לעיניי מזדה 6 לבנה בלי גלגלים בצידו של הנהג,הייתי פשוט בשוק!! לא האמנתי שדבר כזה יקרה גם בבועה רעננה! היום יותר מאוחר אני אמור לעבור שם שוב אז יכול להיות שאני יצלם ויעלה תמונות... פשוט חבל
  7. גם לדעתי יצא ממש יפה! הרבה יותר טוב מאיך שהיה קודם!!
  8. מול קניון רננים (מול הכניסה של העמודים)... עם אתה מגיע מהרצליה אז כנס לרעננה דרך רח' שדרות ירושלים לוויצמן וקח ימינה סע 2 רמזורים ישר וב 3 קח שמאלה ואז רמזור שני ימינה ואז זה בניין שני מימין.
  9. אין תמונות...בגלל שלא הוסרו המספרי רישוי
  10. יש לך תמונות לפני ואחרי? עם כן תעלה...
  11. יום אחרי...בדרך כלל... יש לי חבר שעבר טסט ביום חמישי (15/12/04) ורשיונו הודפס ביום ראשון (18/12/04) והטסט שלי היה באותו יום ראשון והרישיון שלי הודפס ביום שני (19/12/04) והשתחרר לי המלווה ב 19/3/05 - 3 חודשים היום הדפסת הרישיון
  12. AleroBlack

    וונדליזם בשידור חי

    איפה אפשר לקנות כזה? בעקבות ת'רד זה (אני גר ממש קרוב ל"זירת הפשע") החלטתי שכדי מאוד לשים נועלים... אז איפה אני יכול לקנות באיזור מגורי (רעננה...)
  13. AleroBlack

    וונדליזם בשידור חי

    יש לי שאלה... נגיד ושמתי נועלים לג'נטים ומחר יש לי פנצ'ר האם אני יכול להוציא את הגלגל?
  14. גבר אוטו מדהים!!
  15. אמרתי כבר שבעל הרכב יכול לקחת הלוואה מאחותו על מנת להפסק את השיעבוד....ושאלתי האחרונה הייתה תוך כמה זמן מרגע סגירת החוב אפשר להעביר בעלות ואיזה מסמכים עליו לבקש על מנת שיהיה לו באמת הוכחה שהרכב כבר לא משועד.
  16. נגיד ונלקחה הלוואת גישור אז מהרגע של כניסת הכסף מתי זה כבר תקף ובבנק הדואר אפשר להעביר בעלות? (המוכר אומר שהוא יכול להשיג הלוואה מאחותו אבל זה רק במידה ואכן הוא יקנה את הרכב..) בקיצור מרגע הפקדת הכסף תוך כמה זמן אפשר להעביר בעלות (בהתחשבות בבירוקרטיה הישראלית?)
  17. להוריד את השיעבוד זה בעצם להביא את הכסף - הכסף שאין לו ולכן הוא מוכר את האוטו. והחבר שלי לא מוכן לתת את הכסף בלי שיעבירו בעלות... אז מה לעשות...
  18. באוטו שלי אין אנטנה (יש איזה קוים כאלה על החלון שזה האנטנה)... אבל אני רואה מלא אחרים שזה על האנטנה.... וה"נהג חדש באמת מסתיר את השדה ראיה כי באלרו החלון האחורי בשיפוע עצבני)
  19. אני מכיר מישהו שקיבל שלילה ל 3 שנים... הרישיון לא בתוקף!! זה כמו לנסוע בתקופת המלווה בלי מלווה! זה עניין של מזל על איזה שוטר נפלת... אני גם נדפקתי עם החוק הזה ואני לא לוקח סיכון
  20. חבר שלי מחפש אוטו...הוא מצא אחת במצב ממש טוב רק בעיה אחת שהרכב משועבד לבנק. לפי מה שהבנתי יש שני מיקרים: 1) הרכב משועבד והוא על השם הבעלים. 2) הרכב משועבד והוא על שם הבנק. במקרה ספציפי זה האוטו על שם הבעלים. והוא ממש רוצה את האוטו, אחרי בדיקה סיכמו מחיר ממש הכל. מה הפרוצידורה על מנת להעביר בעלות? ומה הייתם ממליצים לו לעשות? (בלי המלצות שלעזוב את האוטו וכדומה..) תודה לירן!
  21. סליחה על הבורות אבל מה ההבדל בין ג'נריישן, קומפורטליין ורגילה...
  22. אהה אז זאת לא היא... *** עריכה 2 - יש יותר מטויוטה קורולה אחת כסופה בארץ *** וכמה חבלללללללללללללל
  23. תגידו כמה שוקל ה H2? אם אני לא טועה שמעתי איפה שהוא שצריך רישיון לרכב מעל 4 טון... יש מצב? *** יש מצב = הכצעקתה *** ואני אישית עם היה לי את הכסף (700K) הייתי רץ מזמן ל UMI ומזמין לי H2
  24. סתם שאלה... מאיפה אתה בארץ?? יש טויוטה כזאת שחונה מידי פעם ליד הבית שלי...עם ג'נטים ממש יפים (לא מקורי מין מסתם) *** עריכה - יש יותר מטויוטה קורולה אחת כסופה בארץ ***
  25. אז להכניס לרשימת הנדירות... רק בגלל הסיומת למה אחרת זה איזה פוזאיסט שיש לו סתם 1.6L/2.0L אוטומטיות שהוסיפו לה כיתוב של WRX או STI או שבאמת יש כזאת.... חחח
×
×
  • תוכן חדש...