Jump to content

AleroBlack

  • הודעות

    431
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AleroBlack

  1. איך בידיוק אתה יודע שאני לא עובד יום ולילה בשביל לממן את עצמי? איך בידיוק אתה יודע מה המצב הכלכלי שלי או של הורי? איך אתה יודע כמה עלתה המגאן קופה? ויותר מכל זה בכלל לא עניינך! אני ביקשתי המלצה מיקצועית ולא איזה קנאי שניכנס לאנשים לכיס! אז תעשה לי טובה עם אין לך מה להגיד אז פשוט אל תגיד!
  2. מזל טוב מחר!
  3. אני מרעננה... אני לא מפחד מנזק... בוא אני יסביר לך משהו, ידים טובות לעבודה יש לי... מדובר באוטו הראשון שלי שנקנה לפני כשבוע! ואני כולי חצי שנה עם רישיון...ככה שאין לי שום ניסיון עם המערכות ברכב. רמקולים קידמיים אני יחליף לבד כי זה שטויות אבל הבעיה היא מאחורה...אין לי כבלים מוכנים עד לשם ואני יודע דרך איפה להעביר אותם, אין לי חורים במגש ככה שאני צריך לנסר את המגש. ככה שהחלטתי רמקולים אחוריים להתקין אצל מישהו מוסמך/מורשה בקיצור עם אחריות וקידמיים לשים לבד... עם למישהו יש רעיון אחר בנוגע לאחוריים אני ישמח לשמוע!
  4. חלקי חילוף זמינים זה בעיה שלך... מה עושים בעלי רכבי האספנות? הם מחפשים בנרות את החלקים הנחוצים להם ולפעמים האוטו מושבת זמן רב בגלל זה... ועם מדובר על רכב חדש (בן עד שנתיים) אז סביר להניח שיש לו חלקים זמינים בעולם ככה שתמיד אפשר להשיג - אך זה כבר שאלה של כסף
  5. ואיפה התמונה?
  6. למעלה זה לא טוויטר... איזה מידות קטנות קיימות?
  7. אני רוצה לבד הבעיה שאין מאחורה רמקולים ואין הכנה...ואני לא רוצה לעשות את זה לבד כי אני מפחד לעשות נזק... מקדימה אני יחליף לבד... עם כבר מדברים על הרמקולים הקידמיים אז יש לי 4 (למי שמכיר את המגאן קופה) 2 על הדש בורד ו2 על הדלתות... מישהו יודע איזה גדלים זה?
  8. דווקא המליצו לי עליהם בלי מגבר...
  9. טוב אז אחרי שקניתי אוטו ושאלתי פה איך להרכיב את הרדיו דיסק http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=80667 ניסיתי להתקין לבד ויצא מצויין! עכשיו יש לי בעיה של רמקולים הציעו לי לשים מאחורה 9*6 של פיוניר 350W מה אתם אומרים על הרמקולים האלה? כמה לדעתכם הם שווים כולל התקנה? מדובר על רדיו דיסק של סוני 4X50 דגם אני כרגע לא זוכר אבל עם זה חשוב אז תגידו שאני יגיד את הדגם.
  10. למיטב ידיעתי יש הרבה מכוניות ספורט ידניות שקיימת אפשרות לגיר אוטומטי (הכוונה לטיפטרוניק).
  11. אוטו חזק!! אני מחכה כבר לראות אותו מוכן!
  12. זה יכול להיות פסל נחמד מה אמורים לעשות איתו?!
  13. בהצלחה!! ותעדקן בפורום עם אתה אכן מייבא...
  14. אין פירצה... או רכב בן מעל 30 שנה=אספנות או חדש
  15. לדעתי מדהימה!
  16. אני לא נעול על תקציב או דגם... מחפש משהו יפה כל הצעה תישקל! מידות בגלגלים היא: 175/65R14
  17. למישהו יש תמונות??
  18. כמה ליטר הטנק דלק? מה היחס בין קילומטר לליטרים?
  19. תודה... נשמע רעיון טוב... עכשיו גם ראיתי את המדריך הזה:http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/05-08-2003-DIY-HUInstall.html ככה שאני מאמין שאני יסתדר... עם למישהו יש תמונות של התהליך אני ישמח!! צריך לזה איזה שהם כלים מיוחדים או שמברגי פיליפס בכל מיני גדלים יספיקו?
  20. קודם כל תודה OrSe על ההצעה.... אך בכל זאת השמח קודם לקבל רקע כללי של איך זה נראה ומה מתחבר למה ואני מאמין שאני יסתדר... לפי מה שאני הבנתי יש כאלה כמה חוטים למחוברים בפלסטיק כזה וזה כמו זכר ונקבה ואחרי שמחברים את זה אז עקרונית הרדיו דיסק מחובר וכל מה שנישאר זה להכניס למסילה... עוד שאלה...מה עדיף להחליף את המסילה או להשאיר את המסילה של המערכת הנוחכית?
  21. אז בשעה טובה קיניתי מגאן קופה והחלטתי להחליף את המערכת הקיימת במערכת קצת יותר טובה. לפני כשבוע הזמנתי באינטרנט רדיו דיסק והיום צילצל שליח ויום ראשון אני מקבל את הרדיו דיסק. אני מתלבט האם להתרקין בעצמי או לשלם על התקנה... נכון לעכשיו אין לי שום ניסיון במערכות הרכב, אך אני אחד עם ידים ממש טובות לעבודות אלקטרוניקה וכל מיני שטויות כאלו, אני בדרך כלל מפרק ומרכיב ומתקן על מיני שטויות וידוע לי שהתקנת רדיו דיסק זה ממש שטויות. נכון לעכשיו יש לי סתם מערכת מסריחה כזאת עם פאנל. אני כמעט סגור על זה שאני יתקין לבד... למישהו יש עצות/המלצות ואולי למישהו יש איזה מדריך עם תמונות (חשוב הקטע של התמונות) או סתם תמונה של המאחורה של רדיו דיסק אני ישמח מאוד שיעלו אותם פה תודה לירן!
  22. איזה יופי של אוטו!!
  23. אוקיי תודה רבה!!
  24. שאתה אומר "מועד חידוש הרישיון" אתה מתכוון לטסט?
  25. תודה, אני לא ישנה את היוזר כי עדין יש לי אלרו שחורה יפיפיה פשוט התווסף "לאוסף" גם מגאן קופה אבל אל תידאג! נ.ב חבל שאנשים לא יכולים לשנות לבד את היוזר וזה חייב לעבור דרכיכם...
×
×
  • תוכן חדש...